Jump to content
Sign in to follow this  
Den

Rulmenti Tico

Recommended Posts

va recomand si eu ceva ca un om patit ca sau saturat si mecanici de la munca sa-mi tot repare masina :P

Cand schimbati rulmentii cumparati si distantieru nou,ca ala de multe ori strica rulmentii,si nu ii strnageti de-i ia dracii .Si cum zicea si colegu mai sus,mai bine ii desfaceti protectiile alea si bagati vaselina in ei.

 

Daca postai mai devreme schimbam si distantierul :(

Sper s nu am probleme din cauza asta .

Edited by monitor

Share this post


Link to post

Ultimele mesaje au disparut din motiv de offtopic ... Nu insistati !

Share this post


Link to post

Intrebare de baraj : De vreo 2 saptamani se aude un huruit din partea rotii din stanga ca si cum rulmentul nu mai are vaselina.Bun am pus masina pe cric am miscat de roata joc mic pe stanga, pun cric pe dreapta joc nul pe dreapta.Intrebarea vine acum daca scot rulmentul si doar il gresez (daca merge asa ceva) scap de huruit sau schimb cu totul tot rulmentul?

Decizia asta nu am luato pentru ca sunt 50 de lei 2 rulmenti optimal dar pentru ca aici sa discutat ca sunt cam prosti si ma gandeam ca daca asta e original poate e mai reusit ..(insa nici asta nu stiu) Multumesc pentru rabdare celor care ma vor ajuta.

Share this post


Link to post

Daca huruie trebuie schimbati rulmentii, poate vaselina ar fi ajutat inainte de montaj. Insa rulmentii fiind capsulati, doar prin metode neortodoxe (imersare a rulmentului in vaselina topita) se poate realiza asta.

Share this post


Link to post

Teoretic (si de cele mai multe ori si practic) nu se poate realiza nici macar asa...

Dar nu subestima creativitatea melteanului "romanesc". El baga surubelnita in garnituri, le mutileaza si le scoate.

Apoi baga vaselina de la borcanul uitat de vreun bunic prin camara cu "deshtele" sa fie piln "acolo la bile" si indeasa garnitura la loc, cumva...

Asa se repara la noi masinile. Si mai avem pretentii...

Drumuri bune!

Share this post


Link to post

Bun deci schimb rulemtul , inainte sa mi-l monteze mecanicul mai pun vaselina la el? (asa am vazut pe aici ca se zicea) asta pentru rezistenta mai buna

Multumesc

Share this post


Link to post

Vaselina o pune mecanicul, este treaba lui. Vaselina (unsoare ii mai zice) este pentru ungere (diminuarea frecarilor) si fara ea nu se exista. Dar nu ai spus, e pe fata sau pe spate ?

Share this post


Link to post

 

Vaselina (unsoare ii mai zice)

 

Ii mai zice si "grasime"... :lol:

Share this post


Link to post

Bun deci schimb rulemtul , inainte sa mi-l monteze mecanicul mai pun vaselina la el? (asa am vazut pe aici ca se zicea) asta pentru rezistenta mai buna

Multumesc

 

Pe fata se scot semeringele interioare si trebuie umplut cu vasilina.Pe spate la mine nu am vazut nici un semering.Ce rulmenti ai cumparat?

 

 

Share this post


Link to post

Astazi am comandat rulmenti de la unix nu stiu de care sincer , mi-au zis ca sunt unii la vreo 50 de lei fata stanga si ca ar fii 2 la numar.Ma duc sa ii ridic mai pe seara si sper sa ii montez ziulele astea ca am cam 1000 de km cu uruitul si cam merg cu morcovul

Share this post


Link to post

Am luat rulmeti optimal 46 de lei 2 bucati.Am inteles ca sunt 2 pe o roata.

Intrebare ziceati ca se desface pe interior si se baga vaselina ? care interior ca ambele fete sunt la fel ... interiorul unde vine montat sau cum?

De montat mi va monta un cumnat mecanic cred ca cu ciocanul

post-40169-0-53880100-1368118583_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Bani aruncati!

Share this post


Link to post

Pe mine m-au tinut 300 km.Poate tu ai mai mult noroc.Pe aceeasi rulmenti eu am dat 30 roni.Scoti cite un semering de la fiecare rulment,partea fara semering se monteaza pe interior.Distantierul il recuperezi de la rulmentii vechi.Mare grija cind bagi semeringul mare(aparatoare de praf) la mine s-a deformat si a trebuit sa il folosesc tot pe cel vechi.

Share this post


Link to post

Am gasit cum e treaba la Tico (rulment fata - gresat din fabricatie si capsulat) : Vaselina se foloseste doar pentru usurarea montajului.

 

post-3919-0-60867800-1368197516_thumb.jpg

post-3919-0-37493400-1368197526_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cind se monteaza rulmentul exterior,garnitura trebuie sa fie orientata in afara.Logic pe interior nu mai are garnitura.Vasilina bagata in interior are rol de ungere.Ajuta si la montaj,dar rolul principal este de ungere.Din cite am inteles asa vine Tico din fabrica cu semeringe doar pe exterior si multa vasilina in interior.

 

Share this post


Link to post

Eu am crezut ca e ca la Matiz, rulmenti conici dezmembrati, la care se aplica unsoarea cand se ansambleaza. Aici vad rulmenti clasici capsulati (niste capace peste bile) - care au unsoare din fabricatie. Nu i se mai baga alta la bile, nici nu ai cum.

Pe desen vad ca si rulmentul din interior are o garnitura...

Share this post


Link to post

300 de km ? :scarpin: serios am rulmentul cu uruit de peste 1000 km Acum chiar asa de kkt fabrica optimal?

Sa inteleg ca intre cei doi rulmenti exista un distantier si intre cei doi nu se pun acele garnituri cu care vin rulmentii?

Edited by danielcheloo

Share this post


Link to post

Cine sa "fabrice"??? "Optimal"?!? :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post

Un skf nu costa mai mult de 2-3 optimali si 'poate' tine mai mult

Share this post


Link to post

Cine sa "fabrice"??? "Optimal"?!? :lol: :lol: :lol:

Exact cine fabrica si SKF...China.Ps Optimal=Germany sau cel putin asa scrie pe cutie.

 

@danielcheloo Cel mai bine scoti rulmentii tai si vezi cum sint.Daca au semeringe pe ambele parti ii montezi la fel,daca nu au ii pui fara semeringe.Intre cei 2 rulmenti este un diastantier.

Edited by zeama

Share this post


Link to post

Conteaza unde se fac? Conteaza calitatea lor. China produce si chestii de lux, facute extrem de bine. Insa la alt pret.

Acum, fiecare foloseste ce crede de cuviinta.

Share this post


Link to post

Fiecare este liber sa cumpere ce vrea.Eu unul nu as cumpara un rulment fabricat in china si mai ales la pretul la care vinde SKF (70lei setul) Daca ar fi costat sub 50 lei poate merita sa ma risc.Niste marci de rulmenti made in Italy stie cineva.Si de unde as putea cumpara?

Edited by zeama

Share this post


Link to post

Nu i-am montat nici pana acum pot sa le dau retur, Dupa parerea voastra le dau retur si iau skf?

Share this post


Link to post

Fiecare este liber sa cumpere ce vrea.Eu unul nu as cumpara un rulment fabricat in china si mai ales la pretul la care vinde SKF (70lei setul)

Treaba ta! Nu esti singurul care face alegeri gresite in "deplina" necunostinta de cauza. Eu am oarece background in domeniul asta si te asigur ca alegi complet aiurea.

SKF face unde poate si unde are capacitati rulmenti dar calitatea este mai presus de orice. E diferenta mare fata de orice alt brand. Optimal sunt niste ambalatori nemti care nu fabrica nimic nicaieri si rulmentii aia sunt niste "no name"-uri execrabile.

Capisci?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...