Jump to content
Sign in to follow this  
DANNY WOO

Cielo Euro 3 vs Logan 1.6 MPI

Este mai bun Cielo euro3 decat Logan 1.6MPI?  

320 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

acum am cam dat-o in abureli...

stiti parerea mea dar nici sa sustii ca loganul ar fi super masina nu e ok...

pana la coada ambele sunt intr-o categorie in care masinile se fac astfel incat sa nu aiba probleme majore pana in 5 ani sau 150 000 km. Dup-aia fiecare e pe barba lui.

Io zic sa incetam topicul asta pt ca argumentele tehnice palesc in fata argumentelor subiective. In acesta situatie nu se creeaza decat conflicte si nimic bun.

Share this post


Link to post

Legat de conceptie: ce o tot ardeti atata aiurea! Pe mine m-ar coafa nu gluma un ford Mustang din 80 cu toata conceptia lui invechita cu tot! Sau vreun Golf 3, editie speciala, sau macar un GT. Pe cand conceptia asta super noua a lui Logan pe mine m-a pacalit sa stiti! Nu va mai amagiti! SNR, Solenza toate au fost de conceptie mai noua decat Cielo, basca si cu ajutor tehnologic de la Renault. Asta n-a insemnat insa prea mult.

 

:o fftopic:

Comparatia Cielo vs Logan sta in picioare pe cand comparatia DaewooClub vs DaciaClub e un banc! La multimea de oameni de acolo care se exprima doar "Logan Rulz" sau "You suck" sau care cred ca Logan e mai mare ca A4 iti trebuie timp sa gasesti un post serios. Este forumul din RSR cel mai putin "moderat" desi sarmanii oameni se chinuie din rasputeri sa faca curat... Deci hai sa fim seriosi.

Share this post


Link to post

... hai mai Panzer ce stii tu Dacia -- Renault e cel mai tare producator de auto ... :dizzy:

GM -- Daewoo e la stadiu de PFA(persoana fizica autorizata) pe linga grandiosul Renault cel scos din kko de nenumarate ori de statul Francez ... :tongue:

 

=))

Share this post


Link to post
Am vazut ca cei de pe forumul Dacia sunt chiar si mai drastici cu noi cei cu WOO-uri . Oricum DAEWOO si-a dovedit fidelitatea in timp,ateptam sa vedem dupa cativa ani si citeva sute de mii de km LOGANUL.

Mie-mi spui, care mai vizitez si ograda Daciaclub din iasi si care se uita cam de sus ca ma vad ca vin cu Matizul la intalnirea lor, cate nu mi-au facut... :mda: Noroc ca pe mine nu ma intereseaza, ma intereseaza faptul ca am masina buna care mi-a aduc numai satisfactii pana acum, si mi-ar fi adus saraca si mai multe daca as fi avut mai multi bani de benzina si de eventuale upgrade-uri. S-au luat tot timpul de faptul ca are tabla subtire (si acum mai am indoiturile alea pe tabla), sau de consumul care nu ar fi tocmai mic etc, etc sau de cine stie ce alte lucruri, dar eu oricum n-am venit la intalnirea lor pentru masina ci pentru oameni; si inca ceva: nici cei de la intalnirea Daciaclub nu erau cine stie ce fani Logan, majoritatea erau cu SRN/SLZ.

Share this post


Link to post

cand o fi dacia-renault cel mai mare constructr auto de masini...se va scufunda america-n adancurile oceanului :) )

Share this post


Link to post

Intrebare pentru "intrushii" de pe forumul Dacia:cate WOO-uri ati vazut in fata blocurilor,la care sa se mestereasca non-stop ba la motor,ba la tablarie etc.E sa v-aud!!! :P

Share this post


Link to post

Intrebare pt tine: CE VREI SA FACI?

 

1.Flame-urile nu sunt prea iubite pe forumul asta.

2.Nu e nimeni considerat intrus, indiferent daca are Trabant sau Maybach! Avem de invatzat unii de la altii.

3.Ai mai vazut in ultima vreme posesori de la DSN in sus care sa mai stea cu nasu in motor in fata blocului? Eu nu!

Share this post


Link to post
Guest Mecmar

Fiecare dintre noi (cei mai in varsta cu precadere) am inceput cu Dacia noastra cea de toate zilele. A fost un autoturism perfect adaptat tuturor conditiilor si testelor la care a fost supus: vacante, concedii, toamna la semnata, arat, iarna la craciun, primavara la iarba verde cu prietenii si domnisoarele. Vremea ei a apus si i-a luat locul un model care in timp va sustine o ,,conferinta" de presa in care isi va expune public minusurile si plusurile vietii cotidiene. Deocamdata nu se pot face comparatii intre cele doua modele.

Nu trebuie uitat succesul de care s-a bucurat in anii 1995 lansarea in Romania a autoturismelor marca Daewoo, asa cum nu trebuie sa neglijam faptul ca Renault ocupa unul dintre locurile de top in ierarhia celor mai mari constructori de automobile din lume.

Consider ca amandoua autoturismele au segmentul lor de piata si fiecare este liber sa aleaga autoturismul care considera ca il reprezinta cel mai mult.

Share this post


Link to post

NFS nu te supara pe mine,dar un caz il cunosc personal.O vara intreaga un vecin,care imi este si prieten a mesterit la DSN.Ba sa scoata apa de pe podele din cauza ploii,ba ca mirosea a ciorapi murdari (cuvintele lui),ba ca nu i se inchidea hayonul cum trebuie(din masina se vedea afara prin locul unde ar fi trebuit acoperit de chedere etc.Ca ulterior sa ajunga sa o dea la inceputul acestui an si sa-si ia un Cielo second-hand de care este foarte multumit.A si nu vreau sa creez nici un fel de polemica. :thumbl:

Share this post


Link to post

Dragii mei tinand cont de conditiile de drum din ROmania odata si odata tot o sa schimbe baietii de pa Logan ceva piese de schimb...

Ia uitati aici...una bucata radiator Logan=14.000.000ROL in comparatie cu VW Passat 1.9 TDI 9.000.000 ROL...

Una bucata caseta de directie Logan putin peste 50.000.000 ROL

Sau disc de frana Logan aproximativ 4.000.000 ROL fata de Cielo care e max 1.000.000 ROL

Nu stiu daca sunt :o fftopic: dar aceste preturi mi-au venit la magazin...

Share this post


Link to post
Una bucata caseta de directie Logan putin peste 50.000.000 ROL

or fi preturile la piesele de logan mari, dar ce spui tu aici e o mare eroare.

Share this post


Link to post

Gata cifre sigure:

O caseta de directie simpla 800E.

Sau caseta de directie asistata 1000E.

Preturi pa Dacia Logan :thumbl: .

Share this post


Link to post

cu/fara t.v.a????????

Share this post


Link to post

Cred ca au TVA cat draq sa mai bage la pret,oricum 800E o caseta de directie luata de pa Clio sau de unde au luato si care este in productie de 12 ani(la fel ca motoru' 1,4 1,6 MPI) cel putin asa se aude X( .

Share this post


Link to post

Eu am votat tot Cielo, pentru ca este o masina mult mai corecta decat Logan.

Edited by Shenck

Share this post


Link to post

Nu se poate concepe masina moderna fara ABS si minim 2 airbag-uri...Sunt norme de minima siguranta si nu un moft..

Edited by arp

Share this post


Link to post

Si totusi mai exista, produse in 2005, in RO. De vina este producatorul ca nu introduce airbagul in furnitura standard si probabil o anumita autoritate romana care nu obliga producatorul.

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

:o fftopic: Poti sa ai pa mama airbagului si pa tata abs'ului daca iti suna ceasu' suna nene si ata ete adio viata.

Share this post


Link to post

Am avut Cielo multi ani, am o parere foarte buna despre aceasta masina, dar nu as concepe sa mai cumpar masina noua fara ABS in ziua de azi...Cielo a pierdut lupta nu cu Logan ci cu timpul...

PS: cand a fost sa aleg o masina noua asta vara n-am ales nici Logan si nici Cielo, am luat Kalos!

Edited by arp

Share this post


Link to post

Eu am un prieten foarte bun care vrea sa isi schimbe Cielo korea 95. Masina e impecabila si cand spun asta inteleg ca la 140k in 3 ani de cand o are el n-a schimbat decat cauciucuri pe ea. Vrea sa o schimbe cu o Laguna tocmai pt elementele de siguranta: airbaguri, abs...

 

l-am rugat sa pastreze Cielo-ul macar 6 luni in paralel... sa nu-i para rau!

Edited by Shenck

Share this post


Link to post

pfa cum naiba sa alegi o gogasa de masina in locul unui cielo care si-a dovedit fiabilitatea de 10 ani incoace???

 

ar fi foarte multe de spus aici da e tarziu ... bine ca si eu si taat suntem cu capu pe umeri si am luat un exe in iarna in loc de golan si e super ok.

 

so cielo rulz

Share this post


Link to post
Nu se poate concepe masina moderna fara ABS si minim 2 airbag-uri...Sunt norme de minima siguranta si nu un moft..

 

Vreau sa-ti spun ca ai perfecta dreptatate daca te afli in orice tara inafara de Romania unde salariul mediu e de parca 200 euro. Daca dai jumate din salariu pe chirie cu cealalta jumatate iti permiti sa-ti intretii masina care are abs si alte obtiuni moderne?

 

Airbag fara centura de siguranta e ZERO BARAT, chiar in urma testelor s-a dovedit ca poate sa te raneasca mai rau daca nu ai si centura pusa, viteza cu care se deschide e foarte mare si daca nu ai centura pusa in mometul cand se deschide e cam nasol, te cam plesneste peste fata, avand centuara pusa nu te mai plesneste ci-ti amortizeaza lovitura.

 

O posibila situatia: ai 30 Km/h (adica viteza mica) si il tamponezi pe cel din fata ta care a oprit brus si nu l-ai vazut ca ai fost prea aproape de el. Airbagul tzashneste dar cand te dai jos vezi ca nu ai nici o zgarietura, ce te faci cu airbagul care-ti atarna pe volan?

 

HAI SA FACEM O STATISTICA, iesim in strada si vedem cati romani au centura de siguranta pusa cand sant la volan sau in dreapta. Cred ca foarte putini, de ce? e o rusine sa-ti pui centura de siguranta, numai fraierii o pun, iar cei care o pun, o pun din cauza politiei, le e frica sa nu primeasca amenda.

CENTURA DE SIGURANTA este singara care poate sa-ti salveze viata in caz de DOAMNE FERESTE de accident. Poti sa ai tu ultimul tip de volvo cu ultimele dotari de la mertzan, cu 6 airbaguri, daca nu ai centura pusa nu ai nici o sansa sa scapi. E adevarat daca ai aceste super-obtiuni la masina si ai si centura pusa e cu totul altceva, dar daca nu ai centura pusa degeaba ai super masina cu super-dotari.

 

PAREREA MEA

Romanul are nevoie de o masina cu intretinere cat mai ieftina si cat mai simpla.

 

LOGANUL se vinde pt. ca:

- este masina noua, cei care si-au luat LOGAN nu sunt cei care au avut o masina mai buna inaite, sunt cei care nu au avut deloc sau au avut DACIA 1300 (ma refer la majorite). Cand treci de la 1300 la Logan e normal sa ti se para supermasina.

- este ieftina in comparatie cu alte masini noi din clasa ei.

- este o masina mare, cu portbagaj mare pt. toata familia (cred ca porbagajul de cielo este mai mare cu 10 litri)

 

Romanul nu stie sa cumpere, nu este informat, NU POTI SA DAI BUZNA SA CUMPERI O MASINA NOUA FARA SA O VEZI IN REALITATE (adica pe nevazute), cum au facut cateva zeci de mii de romansi care au cumparat LOGAN pana sa apara pe piata.

 

O parere cat de cat reala despre fiabiliatea la LOGAN o sa apara cand o sa ajunga si LOGANUL sa treaca de 300.000 km, pana atunci doar vorbe, pro sau contra.

 

Nu este corect sa compari o masina noua cu una veche de 10 ani. Daca totusi vrei sa faci aceasta comparatie compara LOGANUL de acum cu CIELO de la inceput (cel corean), stai sa vezi cum o sa arate peste 10 ani LOGANUL.

 

Oare de ce in SUA nu au ce cauta masinile RENAULT in schimb masinile coreene se vand foarte bine, cred ca acum coreenii dau 5 ani garantie la masinile pe care le vand in state. Cred ca masinile coreene sunt mai fiabile decat cele frantzuzesti.

Share this post


Link to post

1. Airbag-ul nu sare la accidente la 30km/h, senzorul este setat sa se declanseze la anumite socuri peste un anumit prag, nu o sa vezi ca sare la orice tamponare

2. la unele masini nu sare airbag-ul daca nu ai pusa centura

3. ce treaba are lipsa de educatie a romanilor in privinta purtarii centurilor de siguranta cu faptul ca o masina ar trebui sa aiba airbag si abs? Adica, tot sunt romanii saraci si needucati, de ce sa le dam masini sigure, lasa-i sa-si rupa gatul in Berlina & Co.

4. de ce vorbesti numai de airbag si nu si de ABS care dupa mine este mult mai important numai si prin prisma faptului ca apuci sa-l folosesti de mult mai multe ori...

 

Si ca sa nu fiu prost inteles, mai spun inca o data: Cielo nu a pierdut lupta cu Logan ci cu trecerea timpului...Acum, in 2005 eu nu am mai cumpara Cielo nou dar nici Logan...Exista alternative pe piata...

Share this post


Link to post

mai arp, nu te mai agita. pe pustani nu ai sa-i convingi niciodata ca o masina care nu "fuge" ar putea fi si buna... iar siguranta paleste in fata secundelor pana la suta...

iar alternative nu exista... sa dai 2000 de euroi in plus pe cielo la aceleasi dotari? asta nu e alternativa, e tzeapa. Iar altceva la banii astia nu ai, cu exceptia matizului.

Eu am mai spus-o: Cielo a murit! Long live CIelo!

Share this post


Link to post

Dai 2000 de euri in plus, da' scapi de stresul ulterior cumpararii golanului (vizite in service, antifonari, fine tuning :) ) , etc. Serios acum, asteptati 300k km sau 5-6 ani si abia dupa aia afirmati ca Loganul e o masina demna de luat in consideratie...

Am imprumutat masina cu cateva zile in urma unui prieten posesor de Logan 1.4 si care dupa ce mi-a adus-o a zis: "Wow, da' ce se infige, si parca stai mai in masina in ea, nu ca in microbuz ... Si portbagajul cat are, ca am bagat cat bagam de obicei in Logan si a mai ramas loc?"

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...