Jump to content
Sign in to follow this  
banzay

Cielo Exe

Recommended Posts

Jantele imi plac la nebunie... chiar daca nu sunt intr-o stare atat de perfecta cum mi s-a spus... Si tremura volanul cam rau la viteze mai mari de 80 km/h ( :| ) dupa echilibrare, ca deh... 2 sunt cam strambe :| Sper totusi sa se poata indrepta... Totusi am gasit un punct in jur de 82 km/h unde, incredibil, volanul nu tremura de loc :) ) Am fost astazi si m-am interesat de indreptat si pot spune ca lucrurile arata bine... :)

 

Din pacate, tot atinge in spate cu tot cu et 37 si trebuie sa indoi buza... Dar atinge doar cand sunt 3 persoane in masina :D

 

Cauciucurile... 195/50/15 Am gasit niste cauciucuri la SH, ca si noi... inca au tepisorii aia mici de cauciuc. 2 michelin, 2 hancook. Ca tinuta de drum e marfa... Distanta de franare s-a modificat considerabil... Cand apas frana brusc pe la 60, un scurt scartz si masina incremeneste! De asemeni la curbe in viteza, se comporta frumos masina, nu mai are tendinta sa piarda aderenta atat de usor... Foarte placut impresionat de cauciucuri...

 

Si o poza...

 

In sfarsit masina arata si merge excelent... mai am de vazut cu schimbatorul care smuceste cand accelerez sau cand intra masina in frana de motor... iar dupa ce indoi si buza, pot spune ca am facut mai mult de 80% din ce mi-am propus cu masinuta...

Share this post


Link to post

Frumoase jante sa le invarti cu placere.Cu atinsul se rezolva,poti sa faci si tu operatia cu indoitul buzei aripii spate.Frumoasa si folia.Felicitari pt munca si grija pt masinuta. :thumbl: In rest multa bafta.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Pai m-am ocupat azi de taieturi la o aripa... dar nu prea am avut loc sa bat tabla de roata si mi-a fost lene sa dau roata jos... Oricum nu prea stiu cand o sa am timp liber, sunt implicat intr-un proiect care ma seaca de puteri... Mersi Costi! :)

Share this post


Link to post

De bine ce aseara am spalat masina, de dimineata a prins-o o ploaie cu grindina :) In alta ordine de idei, din cele 12 becuri din bord, 2 au inceput sa clipeasca :| Am prins leduri dintr-o transa cu probleme s-ar parea pt ca a inceput sa clipeasca si unul din ledurile puse la pozitie... Eh... asta e, cand voi avea timp le voi schimba.

Share this post


Link to post

Cand am cumparat ledurile pt modificarea bordului am cerut cele mai scumpae.Exact la asta ma gandeam sa nu patesc ce ai patit tu acum.Se schimba dar trebuie sa iei din nou totul la mana.Bafta.

Share this post


Link to post

Nu era vb de leduri scumpe... Era vorba sa fie leduri cu unghi mare de dispersie a luminii... si alea erau singurele. Cu alte tipuri de leduri de la respectivii nu am avut probleme... Cum am zis...probabil am nimerit o transa cu probleme...

 

PS: ca tot vreau sa ajung pe la service cu o problema ce ma macina... Imi cam smuceste schimbatorul cand accelerez sau in frana de motor... Ai idee ce trebuie schimbat? Eu ma gandeam la timonerie, dar am inteles de la cineva ca ar fi niste tampoane, bucsi nu stiu ce... Tu ce zici? :D

Edited by banzay

Share this post


Link to post

Din cate stiu timoneria gand e pe duca scoate un huruit,gen rulment numai ca il auzi in dreptul schimbatorului si iti intra greu in viteza.Verifica daca ai joc mare la schimbator.Timoneria are 2 bucse rotunde care se uzeaza,daca le schimbi o mai poti folosii in continuare linistit,numai ca nu stiu daca le gasesti,poate ceva asemanator.Auzisem ca s-ar potrivi niste bucsi cauciucate de Oltcit.Insa cred ca problema ta nu tine de timoneria.E posibil sa fie bucsile-tampoane ale motorului,sau alt fel de bucse.

Share this post


Link to post

Vezi si tampoanele motorului sa nu ai vreunul rupt.

Share this post


Link to post

Da dom'le arata de n-ai treaba. Intr-adevar, mergea o folie un pic mai deschisa ;)

Share this post


Link to post

Salut si eu am jante pe 15 si atingea buza aripii de cauciuc la hopuri sau incarcata pt ca cielo este cam barca din fabrica este facuta as pt un mers confortabil iar in cazul meu remediul a fost polizarea buzei aripii cu flexul nu am batut cu ciocanul din cauza ca poate sari vopseaua oricat de incet si atent ai da si o schimbare majora a tinutei de drum si a balansului masinii am rezolvat treaba cu un set de arcuri rosii mai tari care a coborat masina cu 40 mm fata si spate iar de 2 ani de cand am facut modificare asta nu am avut nici o problema!

Share this post


Link to post

Tu vorbesti asa cum scrii?

Share this post


Link to post

Pai... am indreptat jantele... acum nici la 120 nu tremura... Mai mult nu am avut unde sa ma duc. Si asa mi-e frica ca-mi vine o amenda ca am vazut o masina de politie cand ma intorceam :)

 

Am indoit buza, a sarit un pic vopseaua si din pacate nu am avut timp nici macar sa dau cu vaselina, dapai sa fac o treaba calumea... :(

 

Am tot fost pe coclauri, 4 persoane in masina, plus greutate in portbagaj... Masina s-a comportat bine, dar... matizu' s-ar fi comportat mai bine... Cu cielo parca nu am siguranta cand ies la off-road :D

 

In rest...masina merge bine, doar ca ma streseaza usa din dreapta fata, cand trec peste hopuri, scartaieeee...

Share this post


Link to post

M-am ales ieri cu un parbriz spart, destul de mult si destul de central :) E si o parte comica... zilele astea chiar ziceam prietenei ca vreau sa il schimb ca e zgariat si cu pete pe el si seara reflecta nasol lumina... Dupa ce m-am ales cu spartura... radea de mine... :)

 

Partea buna e cu schimbatul, dupa cum ziceam, dar e si o parte rea: fransiza de 100E la casco,dar totusi bine ca am cascoul platit ca taicamiu zicea sa nu mai facem. Si ma gandesc daca tot platesc acuma banii... Oare nu o merge sa bag la dosar mai multe? Mai am o aripa de pe care se coscoveste vopseaua, mai e o usa cu o zgarietura, etc? :) Sa vedem ce or zice cei de la BCR asigurari ca de cand are masina casco la ei, cam in fiecare an se foloseste =))

Share this post


Link to post

Daca tot schimbi parbrizul verifica bine sa nu fie afectata de rugina muchia caroseriei,cea pe care vine montat chederul mic al geamului.Eu numai asa am reusit sa curat rugina de acolo,cu parbrizul scos.Bafta.

Share this post


Link to post

Sunt sigur ca e rugina acolo, daca am gasit si sub cheder la usi, trebuie sa fie si acolo :)

 

Geamul tot nu s-a schimbat, nici macar nu s-a vorbit cu agenta de la casco, dar am reusit sa repar usa din dreapta. Nu se mai deschidea/inchidea din telecomanda si nici din tamburus, problema fiind carcasa actuatorului original care se desprinsese dintr-o parte.

Share this post


Link to post

Da...deci am schimbat parbrizul... acum vad si eu noaptea :) Inainte cand venea cate o masina cu farurile reglate mai prost, de la zgarieturile geamului, nu mai vedeam absolut nimic. Pret 450, dar sunt extraordinar de multumit. Cand am plecat de la centrul de parbrize... poc! ditamai pietroiu fix in parbriz =)) cum m-am dat jos, fix la parbriz m-am dus. din fericire nu a patit nimic :)

 

Trecand peste astea, am observat ca mi se opreste cateodata motorul cand masina e calda (doar pe gaz) si doar cand merge in gol, (nu e IAC-ul pt ca pe benzina merge perfect <inca> ;) si am zis sa nu dau deocamdata vina pe masina ci pe calitatea gazului... pun din alta parte si mai imi dau cu parerea.

 

As vrea sa o vopsesc pe casco, dar nu reusesc sa fur semnatura tatalui (e pe firma masina si el nu vrea si nu vrea ca cica am lucruri mai importante de facut decat sa vopsesc masina), dar poate ca nu a vazut nici cat de zgariata e masina in ultima vreme (nu a mai vazut cielo-ul pe zi de vreo 2 luni si ceva...)

 

Am mai vazut matizul... e vai de mama lui... si am inteles ca a si fost lovit zilele trecute :( Victima-> un logan 1.5 taxi. Ala a pus frana, avea abs, matizul s-a dus fix in fundul lui... cica nu e rau, dar e capota un pic indoita, etc etc Cert e ca imi e mila de matizoi cum a ajuns...

Share this post


Link to post

Oare arata mai bine ca in poza, cu jantele albe? :)

 

Senzorii de parcare nu mai merg (si-a bagat un prieten manutza), masina e extraordinar de murdara... Nu am avut timp sa fac curat in interior de cand am terminat cu iesitul pe teren dupa probe, deci am o intreaga plaja in masina, noroi, pietre, miros de formol prin portbagaj, etc... De vreo 2-3 sapt nici de spalat la exterior masina nu am avut timp si are pamant pe ea... Dar sper ca zilele astea rezolv...

 

Maine ma duc cu ing3r sa rezolv si ultima roata indoita... si sa mai imi pun 2 inele de centrare... si...cam atat :)

 

Am pus azi si de o mini-intrunire cu Rd-woo si Ing3r, am stat am barfit un pic, am admirat masina extraordinar de intretinua a lui Dani... si astptam poze de la el cand ajunge :)

Edited by banzay

Share this post


Link to post

Nice!!! :)

Share this post


Link to post

Zilele trecute m-am apucat sa reconditionez jantele. Am facut pana acum 2, au iesit binisor, dar nu ca noi, mai sunt mici detalii la care nu am avut grija, dar sunt multumit. Culoarea e ceva mai deschisa acum, un gri metalic deschis care arata foarte bine dat si cu lac... Si lui Ing3r i-au placut jantele :) Toate astea pt ca am reusit sa iau vopseaua destul de nasol de pe una dintre jante. Aveam nervi si nu ma mai durea de masina in momentul ala...Ajunsesem intr-o bordura cu janta in paralel si s-a zgariat astfel, oricum nimic grav ce sa nu iasa la un smirghel. Voi pune si cerculetele alea pe care scrie 'o.z' din centrul jantelor, doar sa le fac intai... sa ma gandesc la o combinatie de culori...vor fi ori scris alb pe fundal carbon gri, negru pe fundal carbon rosu ori scris negru pe fundal alb...

 

Curatat ieri corpul clapetei... Scos TPS-ul, scos IAC-ul si curatat bine de tot si spalat calumea cu...periuta de dinti, betisoare cu vata de urechi si cu detergent (nu m-am gandit ca ma apuc de lucru si nu am avut decarburol sau decarbusolv cum ii zice la spray) Oricum, a iesit clapeta de stralucea zici ca era noua :) Asteptat sa se usuce, montat, schimbat bujii cu unele NGK de prin garaj (am micsorat GAP-ul sa vad cum se misca pe gaz(cu subler masuratul, nu la ochi)... varza pana la 1500 rot, dupa... incepe sa zvacneasca frumos), schimbat fisele cu unele de le-am avut vreo 2 luni pe masina si le-am dat jos (nici nu stiu de ce le-am pus la loc, mi se pare ca merge cam slabut masina cu ele), dat un reset, urmat de un idle learn si dupa... talpa cat cuprinde...Se simte super acum puterea acceleratiei... Cand bagi piciorul in pedala, imediat creste turatia. (poze in curand, sa mi le dea ing3r, eu eram prea murdar si nu am avut timp) Am dat si cu ulei la pedale si am reglat calumea ambreiajul... Acum masina accelereaza lin (dupa curatarea clapetei, pus ulei pe camasa cablului si la pedala de acceleratie care acum nu se mai blocheaza). Inainte cand acceleram, pedala se ducea in 'trepte' si nu puteam sa accelerez lin... O sa o scot in curand sa o curat bine de tot si sa pun niste vaselina...

 

Azi masina a ajuns la mecanic (nea Gica pentru cei care il cunosc) si inca e acolo(vis-a-vis de locul de munca) pentru schimbarea timoneriei... Sa vedem ce o sa iasa...

 

PS: m-am bagat si pe sub masina, am inspectat baia de ulei (aveam impresia ca e curs mult ulei,nu stiu de ce) dar nu era decat niste ulei vechi cu pamant, care probabil cursese de la schimbarea filtrului (aceeasi mecanici care mi-au umplut de ulei tot compartimenul motor de la matiz cand au schimbat un filtru) Am rezolvat si problema cu capacul de la ulei si nu mai scapa deloc... Deci la 110k aproape, merge cu 5w30/40 si nu consuma deloc... Pe benzina merge super, pe gaz mai imi face figuri in schimb...

Edited by banzay

Share this post


Link to post

Astazi, cand lumea sta si se odihneste, eu 'munceste' :) Am inceput ziua usor cu montarea unei cotiere cumparate din car4, 55 de lei, rabatabila. A trebuit sa decupez usor o bucatica sa intra calumea manerul franei de mana. Dupa, am inceput sa dau rotile jos, le-am dat pe cele din spate, am dat cu peria de sarma, am curatat cu diluant, cu smirghel, iar diluant, am dat cu grund la spray si in final am dat cu antifon cauciucat pe la pasaje spate (lucrare necesara in urma indoirii buzei aripii acum ceva timp) Am zis ca daca tot am grund, sa curat si tamburii si sa ii dau cu grund, urmand ca in curand sa ii dau cu un spray (rosu sau albastru? :) ) Cu ocazia asta, am observat ca toba este uda intr-o parte, deci e gaurita (un an cred ca are) si trebuie schimbata(cu una de inox mai mult ca sigur, chiar daca nu imi place zgomotul, macar nu are moarte). Am pus la loc si OZ-uriel...Deci cam asta a fost lucrarea pe spate... Am continuat cu scoaterea rotii dreapta fatza, am curatat etrierul cu peria de sarma, l-am dat si pe el cu grund, am pus janta la loc. Dupa, a urmat roata stanga fatza...3 suruburi au iesit, la al 4lea cheia se intorcea in jurul axului propriu (tubulara statea pe loc, iar tubul se intorcea in gol - e a 2-a cheie care o distrug in 2 zile - numai prostii se vand in comert). Nu am cedat asa usor si deodata POC, jumatate de prezon a sarit afara... S-a rupt prezonul de la jumatate, cealalta jumatate fiind exact la nivelul unde se termina filetul...Acum merg in stanga cu 3 prezoane ca la dacie O0 Am reusit sa indoi si locul unde se baga cricul pe partea stanga fatza, nu stiu cum, dar cum am bagat cricul, parca era plastelina (rugina nu avea), asa ca am pus direct pe caroserie... Ce chestii nasoale am mai observat...ca imi curge antigel pe la unul dintre T-urile de la gaz... si nu pot sa bag mana sa strang colierele...

 

Dupa am inceput sa fac curat in interior... am dat cu aspiratorul calumea, am sters praful, am dat scaunele cu vanish (putzeau de cand am luat masina, dar nu stiam cu ce sa le dau) , am asteptat sa se usuce si am aspirat iar...

 

Si in final, dupa ce m-am curatat calumea, a urmat o varza la cuptor...specialitatea bunicii... :aloooecineva:

 

img057y.th.jpgimg058x.th.jpgimg059f.th.jpgimg060fq.th.jpgimg061w.th.jpg

img062ni.th.jpgimg063bn.th.jpgimg064z.th.jpgimg065uy.th.jpgimg066u.th.jpg

Edited by banzay

Share this post


Link to post

Mda. Mai bine povesteste cum ai reusit , dupa ce ai dat gaura in prezon, sa rupi un fier cu care ai astupat gaura aia din prezon :) ). Adica , munca de 3 ore degeaba =)) . Dar oricum , eu zic sa iti deschizi un atelier auto , mai faci un ban cinsit :P .

Share this post


Link to post

Rog sa se inchida, masina nu mai prezinta interes. Altceva imi va ocupa timpul de acum...

 

Va multumesc!

Share this post


Link to post

:shock: :shock: :shock: :shock: Ce face???!!

Ce altceva te tine ocupat?

Edited by Dumitru Cristian

Share this post


Link to post

eee...Eu stiu dar nu vreau sa divulg...Oricum tot o pasiune e ! Spor in continuare la ce ai in plan!

Share this post


Link to post

Pacat, ca nu te mai ocupi. Sper ca nu ai probleme ceva. Eram curios ce mai face masina, in ce stare mai este. Toate cele bune :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...