Jump to content
Sign in to follow this  
nrares

Dacia - Locul 1 La Fiabilitate

Recommended Posts

Bai ce mai mori uni de oftica ca loganu e peste chevy =)) ))

Tu n-ai un maculator pe acasa pe care sa faci execitiile acestea de vorbit in scris ?

Share this post


Link to post

Nu am condus dacii "by renault",dar am condus Dacia 1300 si 1310 si cum sa va explic,poate ati uitat ca au transmisia pe lant,1300-ul a facut lejer 180 k km cu doar 1 segmentare,fara sa schimb decat consumabile(ulei,filtru de ulei si de aer care mai merge si scuturat nu neaprat schimbat,filtru de benzina nu aveam ,bujii etc... si desigur bucsaraia),chiar mi-a parut fiabila..."by renault" de azi..sincer nu dau 2 bani pe ele.

Share this post


Link to post

@entaro79: cred ca nu am condus (eu inca o mai am) aceleasi masini. Cu Dacia 1300 a mea am avut o groaza de probleme, in conditiile in care am avut grija de ea atat eu, cat si fostul proprietar. Aici aduc aminte de problemele: segmentii trebuie schimbati la 70 k km, bucse si pivoti si in general tot ce inseamna cauciuc sunt de calitate f proasta, franele execrabile (le reglez astazi pt ITP, o pun pe stand si iese bine, dar in 500km zici ca nu le-am facut niciodata), capacul de delcou si cele 2 platini pe care le caram in portbagaj ca rezerva (eu de fapt am jumatate de masina in portbagaj :) ) ) etc. De tabla infecta numai vorbesc. Si nu m-am zgarcit niciodata nici la piese, nici la consumabile, intotdeauna am pus piese care erau produse de cei care produceau si actualele "piese de origine". Am respect pt masina doar pt ca am invatat sa conduc pe ea si am invatat si ceva mecanica. Pt ca normal, aveai nevoie sa schimbi o bujie, sa cureti un carburator si sa-l reglezi si sa schimbi diversele componente care picau cand iti era lumea mai draga.

 

On-topic: Dacia Logan si variantele sale sunt masini simple si de aceea probabil au mai putine intoarceri in service. O masina care are putine componente electronice are un risc scazut de a se defecta (multe defecte reclamate de clienti in ziua de astazi sunt legate de partea electronica). Dar baietii din vest se vor lamuri curand :D . Exemplu: Am 2 colegi de serviciu care si-au luat Loganuri aproape in acelasi timp: unul a picat ITP-ul pt ca a trebuit sa ii schimbe o bieleta, celalalt nu l-a trecut la testul de frane - frana de mana. Ambele masini au 2 ani si 20-30 mii km. O alta problema comuna la Loganul sedan este ca se aprinde unul becurile de semnalizare din spate cand se aprind becurile frana si invers. Mergeti prin oras si o sa vedeti destule :) .

 

Acum concluziile legate de fiabiliatate le trageti si voi :D .

 

Oricum eu sunt multumit ca Dacia se vinde peste hotare, pentru ca asta ii tine angati pe amaratii din fabrica si aduce bani in tara. Si cum spunea si un coleg de forum, nemtii oricum le schimba dupa 3-4 ani cand ies din garantie :) .

 

PS: Sper sa nu lovesc prea tare in orgoliile celor cu Chevy & Daewoo, dar nici ale noastre nu mai sunt ce-au fost: un Kalos din 2004 mi se pare mai bine construit decat un Aveo din 2008 (il am in familie pe cel din urma si merg cu el destul de des).

Edited by ches

Share this post


Link to post

On-topic: Dacia Logan si variantele sale sunt masini simple si de aceea probabil au mai putine intoarceri in service. O masina care are putine componente electronice are un risc scazut de a se defecta (multe defecte reclamate de clienti in ziua de astazi sunt legate de partea electronica). Dar baietii din vest se vor lamuri curand :D . Exemplu: Am 2 colegi de serviciu care si-au luat Loganuri aproape in acelasi timp: unul a picat ITP-ul pt ca a trebuit sa ii schimbe o bieleta, celalalt nu l-a trecut la testul de frane - frana de mana. Ambele masini au 2 ani si 20-30 mii km. O alta problema comuna la Loganul sedan este ca se aprinde unul becurile de semnalizare din spate cand se aprind becurile frana si invers. Mergeti prin oras si o sa vedeti destule :) .

 

Acum concluziile legate de fiabiliatate le trageti si voi :D .

 

Oricum eu sunt multumit ca Dacia se vinde peste hotare, pentru ca asta ii tine angati pe amaratii din fabrica si aduce bani in tara. Si cum spunea si un coleg de forum, nemtii oricum le schimba dupa 3-4 ani cand ies din garantie :) .

 

PS: Sper sa nu lovesc prea tare in orgoliile celor cu Chevy & Daewoo, dar nici ale noastre nu mai sunt ce-au fost: un Kalos din 2004 mi se pare mai bine construit decat un Aveo din 2008 (il am in familie pe cel din urma si merg cu el destul de des).

 

al vostru GM (cevy) e varza dar rau varza eu am de toate (matiz , logan, aveo)A mai proasta e av dar de deeeparte rau la logan am 92000km si rev facuta de 2 luni vara probleme dar la ave la 75000km multe rau cumpara careva ?

Edited by Wolfman
Citare inutila a intregului mesaj anterior.

Share this post


Link to post

Bai striptis, trebuia musai sa citezi si mesajul anterior? De majuscule ai auzit? Da' de semne de punctuatie. Si mai ales, cum de te-ai gasit tu ca primul post sa fie unul de flame?

Share this post


Link to post

Eu am fost la itp cu mcv-ul de la firma si l-a trecut cu brio, masina are 138kkm in bord si inca mai merge :D , recunosc ca a inceput sa troncane urat pe fata dar la itp nu au comntat nimic. Faza cu becurile care se aprind aiurea am vazut-o la mai multe loganuri.

Edited by adostar

Share this post


Link to post

Va grabiti la concluzii apropo de Dacie in general.

Offtopic oarecum Dacia 1300 a fost fiabila la vremea ei si vorbesc de cele din 197x nu cacaturile de dupa 90 unde manopera si piesele au fost in general de 2 lei.

Inca mai poti gasi o Dacie din "72-3 in stare buna de functionare dupa 140k. Am vazut 1 acu citiva ani la un doctor de vreo 75 ani :)

Daca a fost intretinuta bine si piesele schimbate au fost de calitate (nu de ex garnituri facute prin jud Neamt ca coltu' casei), mosul de ex. pe cit putea aducea piese din Franta...

Iar Loganul la pretul ei e numai buna pt nemti...un fel de masina de unica folosinta adica 3-4 ani dupa aia poate sa o arunce...daca si-ar fi luat una nemteasca in 3-4 ani ar fi pierdut mai multi bani decit cu Loganul

Share this post


Link to post

Eu din cate observ, un logan intretinut corespunzator duce mult fara reparatii majore. (benzinar)

Share this post


Link to post

@Stripi: Invata si tu sa scrii, ca poate intelegem ceva din posturile tale.

 

@adostar: Cu siguranta sunt si Loganuri mai bune :) . Din pacate cu Dacia a ramas cam loterie, e la noroc. Mai cunosc prieteni cu Logan care sunt multumiti de masini si au avut probleme minore. Din pacate piesele de schimb au niste preturi nesimtite rau, in comparatie cu cat platim noi la Daewoo-uri.

 

@lascarica: A mea e din 1981 recarosata de fostul proprietar cu caroserie de 1310 in 1991. A recarosat-o pt ca avea probleme mari cu rugina (i-a mancat lonjeroanele). Aceeasi problema am avut-o si eu in urma cu 3 ani cand i-am facut tinichigeria si am schimbat un lonjeron pe fata, iar pe celalalt l-am peticit. De praguri, pedalier si pasaje de roata nu vorbesc :) . Motorul saracu merge binisor, dar oricum la 130 mii km si cu o singura segmentare la 70 mii km deja pierde compresie si papa ulei. Dar cum zici si tu, pentru anii 70 cand a fost conceputa masina, a fost peste alte masini ale vremii.

 

Batranica mea (Dacia 1300) o va apuca saptamanile viitoare pe ultimul drum pt ca o duc la Remat. Imi pare rau de ea, dar reducerea de 3800 RON pt un Lacetti este mult prea tentanta. Plus ca nu mai umblu cu ea (doar tata din cand in cand) si platesc taxele degeaba.

Share this post


Link to post

Sa nu mai zic si de usurinta reparatiilor. In orice sat la CAP sau IAS gaseai cite un specialist in Dacii, asta daca nu te pricepeai tu :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...