Jump to content
Sign in to follow this  
TM85DAL

Consum Lichid De Racire

Recommended Posts

pai am mai scris mai sus.Aici au testa pe computer presiunea in pistoane presiunea in vasul pt. lichidul de racire.Cu lumina Uv toate conductele si cam atat nu am vazut sa verifice daca nu cumva arunca lichid la turatie dar ei au testa si la relanti si la turatie de 4000-5000 de Rpm si mi-au zis ca nu gasesc nici o problema dar totusi nu e normal ca o masina cu 28000 de Km sa consume lichid de racire.Atat nimic mai mult.

Share this post


Link to post

La pompa de apa s-a uitat cineva?

Daca pierde proportional cu turatia motorului e posibil sa piarda pe la pompa de apa ...

Share this post


Link to post
ieri am fost la un service chevrolet in Austria(Viena) caci acum sunt aici...Sa facut o verificare cu lampa UV la toate conductele exterior interior la radiator. sa pus un instrument de testare a presiuni in vasul pt. lichidul de racire... sa pus masina pe un test motor care a costat 240 de Euro f...i mama masi de test... Nu este apa in ulei.Dupa vreo 3 ore de stat pe acolo mi-au spus.. masina e 100% ok...Mi-au mai zis sa merg cu masina pina raman fara lichid deloc si apoi sa merg la ei pt. o sesizare la Chevrolet Europa...

Interesant punct de vedere! Cred ca ar trebui sa ceri o hartie oficiala, de la acel service Chevrolet, in care sa-ti specifice ca masina ta nu are probleme, mai ales ca ai platit testul. Du-te cu masina la service pentru consum exagerat de lichid, nu in combinatie cu revizia anuala/nr de km. Nu amana prea mult... Si totusi nu umezeste nici unde? Nu scoate fum alb cu motorul cald la accelerari, la 4000 rot/min (verifica in parcare)?

Share this post


Link to post

LA pompa de apa nu am vazut ca sa uitat cineva in mod special dar ma gadesc ca au facuto...In privinta fumului alb nu scoate fum aproape deloc nici la rece nici la cald si cu atat mai putin la rotaii mari.

De umezit nu umezeste niciunde.

Share this post


Link to post

Incearca sa o lasi pe minim si sa nu mai completezi un numar de km (sa zicem 1000-1500). Verifica apoi si vezi daca a mai scazut. Am o vaga banuiala ca nu o sa mai scada. Si eu am patit cam la fel. Am luat masina de noua cu antigelul la jumatate intre min. si max. Dupa cateva mii de km era la minim. La revizia de 1 an (9500km) mi l-au completat pana intre marcaje si au verificat sistemul de racire confirmandu-mi ca nu pierde pe nicaieri. Apoi dupa cateva luni era iar pe minim. A fost completat iarasi la o interventie in garantie legata de alta problema si dupa cateva luni a scazut iar pe minim. De atunci (aproape un an) merg cu el asa si nu a mai scazut nici un mm sub minim. Nu gasesc o explicatie pentru asta, dar important e ca masinii pur si simplu nu-i place cu mai mult lichid de atat si daca il completezi il "scuipa" pe undeva, cel mai probabil pe la supapa de expansiune prin evaporare.

Share this post


Link to post

Am mai intrebat si eu pe ici pe colo. Nimeni nu stie exact, dar toata lumea banuieste garnitura de chiulasa. Oricum, dubios rau...

 

Daca nu ti se rezolva problema, ar trebui sa faci o scrisoare (cam nervoasa) catre chevrolet europe. Descrie acolo amanuntit problema si spune-le ca nimeni nu stie ce sa-ti faca. Ce se intampla cu masina ta nu este normal. Este o masina in garantie, am avut masina veche de 10 ani care nici nu se gandea sa manance lichid de racire... Ar fi ideal sa ai o foaie de la service-ul din Austria din care sa reiasa ca ei au inspectat masina. Pe langa asta, inregistreaza o plangere legata de problema asta la dealer-ul de unde ai luat masina (o vor face pe desteptii, vor zice ca nu e treaba lor, dar nu ii asculta. Ei trebuie sa inregistreze orice plangere, poti sa le zici si ca nu iti place culoarea albastra si sa faci plangere, ei trebuie sa puna stampila). Ataseaza copii dupa tot ce ai de la service-urile astea doua langa scrisoarea catre chevrolet europe. In plus, la sfarsitul scrisorii specifica-le ca trebuie sa ia masuri, baga o fraza de genul masina mea chevrolet in garantie pune in pericol viata mea etc etc... de obicei sunt receptivi la genul asta de fraza, ptr ca e posibil un proces foarte castigabil din partea ta in conditiile astea.

 

Oricum ar fi, daca nu se rezolva cumva problema, nu sta degeaba, bate-i la cap. La noi (si nu numai) trebuie sa fii putin mai mult cicalitor ca sa obtii ceva.

Edited by fry

Share this post


Link to post

@TM85DAL: Numar TELVERDE de contact Chevrolet Europe (din Romania, din pacate nu si din strainatate): 0800 110 300

Pentru apelare din alta tara, vezi www.chevroleteurope.com.

PS. Politica lor este ca intai sa cazi la pace cu service-ul. Abia dupa ce constati ca nu reusesti asta apelezi la ei.

Share this post


Link to post

Mercy Perfidus.Acum nu mai fac nimic sunt cu lichidu la minim si o sa fac ceva Km sa vad daca mai scade.Mai multe am sa fac cand ajung in tara de pasti.Sper sa rezolv ceva cand ajung in tara si sa nu fiu nevoit sa apelez la chevrolet europa.Mai multe detalii am sa va dau dupa ce am sa ajung in tara si am sa vad ce rezolv.Multumesc tuturor pt. sprijinu acordat si pt. pareriile voastre.

Share this post


Link to post

Buna seara tuturor..am ceva vesti.Am fost azi sa fac revizia de 30kkm.Am fost la Autoglobus in arad.Sunt niste oameni suuuper de treaba.Dupa vreo 2 ore de stat pe acolo.S-au schimbat toate ce erau de schimbat la revizie si s-au verificat din nou toate conductele bla blas bla si unu din sefi de la service mi-a spus ca ar putea fi prolema de la capacul de la vasul de expansiune.S-a schimbat capacul de la vasul de expansiune si acuma urmeaza ca in cateva zile sa verific din nou lichidul.Si in legatura cu chiuloasa...mi-au spus ca daca era problema de la chiuloasa sau de la garnitura de chiuloasa s-ar manifesta altfel.Ar creste nivelul in vasul de expansiune sau ar fierbe apa in vasul de expansiune si automat ar creste temperatura lichidului de racire si s-ar vedea si pe ceasul din bord.Dar daca ar fi de la chiuloasa toata treaba dureaza 5-7 zile deoarece chiuloasa se verifica in alta parte.Acum urmeaza sa vad ce se intampla dupa ce s-a schimbat capacul de la vasul de expansiune..si daca nu urmeaza sa duc masina pt. a se verifica chiuloasa.Cam atat am acum sa va spun.

Share this post


Link to post

Posibil sa fie din cauza capacului de la vasul de expansiune. Service-ul din Arad se numeste altfel!

Share this post


Link to post

Da scuze am vazut acuma ca am scris autoglobus si defapt se numeste OpelVest :) oricum... urmeaza sa vedem ce se intampla incontinuare.

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor revin cu informatie.din cauze personale nu am putut intra pana acuma.Am fost marti data de 02,06,2009 la arad la service. Am lasat masia acolo o saptamana.Dupa acest timp am fost sunat sa vin sa i-au masina ca e gata.Mi-au zis asa:"Am schimbat garnitura de la chiuloasa,garnitura de la evacuare,garnituara de la admisie,tot ce tine de garnituri + semeringi de la supape".

Acum eu am revenit inapoi in Austria fericit ca mi-au reparat masina.Odata ajuns aici imi zic in gand i-a sa ma uit eu cum stau cu lichidul de racire.Sa constat cu stupoare ca masina mea in continuare pierde(consuma) lichid.Acuma as avea rugamintea daca stie cineva o adresa de mail sau un nr. de tel. unde as putea sa fac o plangere.Nu este posibil ca dupa 3 inregistrari la service de verificari in continuare sa nu se rezolve problema.Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Zic si eu acuma...: nu cumva ai vasu de expansiune spart,crapat,fisurat?

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

Cred ca acesta este radiator de lacetti.Daca da, atunci verifica (in caz ca nu a facuto nimeni) aceste puncte incercuite la radiator, atit cu motorul rece cit si cald.

Share this post


Link to post

viktor.. ce anume sa verific acolo daca nu pierde lichid pe acolo ? daca asta vrei sa zici atunci nu cred ca pierde pe acolo pt. ca daca pierdea ramanea urma pe jos de lichid .. dar la mine nu se vede niciunde urma de lichid.

Share this post


Link to post

Incearca cu motorul cald, cat lichidul este inca sub presiune! Urmareste depuneri, sau urme cum ca a curs ceva. Asa mi s-a intamplat mie pe la un furtunas, imi curgea cate o picatura pt ca nu era strans bine, si nu se vedea pt ca, curgea prin partea anterioara si nu s-a simtit decat un pic umed cand am pus mana. Nu cred ca aici este cazul, dar mai arunca un ochi, cine stie... Atatia mecanici sa nu stie pe unde se pierde... Sper o rezolvi repede. Nervi tari si noroc!

Share this post


Link to post

Ai grija ca nu e de bine. Sa nu cumva sa ramai fara lichid de racire in instalatie ca patesti ca mine :) ). O sa schimbi garnituri de chiulase pana te inveti minte :( . Verifica stutul de la vasul de expansiune in care intra furtunasele , verifica sa nu curga pe la vreun furtun si sa se prelinga pe undeva...Dar e ciudat daca nu iti curge nicaieri pe sub masina...Verifica in fiecare zi lichidul de racire din vas ca sa vezi cat de repede scade nivelul!

Share this post


Link to post
viktor.. ce anume sa verific acolo daca nu pierde lichid pe acolo ? daca asta vrei sa zici atunci nu cred ca pierde pe acolo pt. ca daca pierdea ramanea urma pe jos de lichid .. dar la mine nu se vede niciunde urma de lichid.

 

 

 

Nu ai o pierdere atit de mare incit sa se vada pe jos (ar insemna ca in citeva minunte,cu motorul pornit, sa arunce tot lichidul afara),e o pierdere atit de mica (pe undeva) incit se poate evapora din cauza temperaturii.Trebue mers(verificat) de la A-Z instalatia de racire.Sper ca chiulasa sa nu fie fisurata,dar asta ramine pe ultimul loc.

Share this post


Link to post

ok inca odata pt. totata lumea...pierderea mea de lichid este de 500-600 de mililitri la 600 de km. deci eu zic ca este enorm de mult.In urma cu vreo 3 spatamani am fost la service si au schimbat toate garniturile ( garnitura de chiuloasa,garnitura de la evacuare,de la admisie,simeringurile de la supape) chiuloasa a fost la verificat si mi-au zis ca nu e fisurata... SPER SA NU MA FI MINTIT ca stii cum e romanu :( .In rest am verificat peste tot toate furtunasele tot si nu curge pe nicunde nu simt deloc umed,nici cu motoru cald nici rece si pe jos nu ramane nici macar o picatura.Nu mai stiu ce sa mai fac.. sunt disperat de la 11000 de km. de cand am sesizat problema pana acuma 37000 de km nimeni nu a gasit nimic. Va rog frumos cine poate sa imi dea un sfat ca nu mai stiu ce sa fac.Multumesc tuturor.

Share this post


Link to post

Capacul (dopul) vasului de expansiune a fost verificat? Dopul are inclus in el o supapa, care mentine o anumita presiune in instalatie, si doar in cazul in care aceasta presuine depaseste o anumita valoare, elibereaza presiunea din sistem.

Ma gandesc ca nu cumva acea supapa sa fie pe deschis permanent, si in felul acesta sa pierzi lichid prin evaporare.

Poti verifica daca dopul este cat de cat ok, deschizand cu foarte mare atentie dopul cu motorul cald. Daca fasaie, semn evident ca se elibereaza presiune, inseamna ca dopul nu este pe deschis, si e ok.

Atentie mare la deschiderea dopului cu motorul foarte cald, lichidul de racire poate efectiv izbucnii din instalatie, si produce oparire!!!

Share this post


Link to post

wwillym..am verificat si capacul de la vasul de expansiune(fasaie cand il deshid cu motorul cald) ma gandesc ca e ok,dar ieri am aruncat din nou un ochii pe la lichidul de racire si surpriza de 2 saptamaninu am mai completat deloc.Atunci era scazut pana sub minim cu aproximativ 2 cm...acum surpriza nu a mai scazut este tot acolo..ce sa inteleg prin asta.???

 

Mai am o rugaminte..daca stie cineva sa imi spun ce cantitate de lichid intra in vasul de expansiune de la Lacetti...ma gandesc ca poate a fost montat un vas de expansiune mai mare din fabrica si ca defapt acuma unde este nivelul lichidului sub minim este normal... se poate sa fie asa ???

Share this post


Link to post

Man, mai vezi o data ce am scris in postul #30...

Share this post


Link to post

Si la mine tot la fel sta adica la minim. O sa-mi fac probleme numai daca mi se aprinde ceva la bord :-> lasa-l asa la minim si bucurate de masina .Bafta multa si cati mai multi km!

Share this post


Link to post

ok ar fi o chestie dar problema e ca la mine este sub minim destul de mult aprox 2-3 cm

oricum nu ai mai fac nimic sunt curios daca se caleaza motoru ce o sa zic cei de la Chevrolet din Timisoara de unde am luat masina,deoarece eu am fost de 3 ori pe la service si nimeni nu a facut nimic...Nu sa reparat... deci nu poata sa zica ca nu am facut sesizare.

Share this post


Link to post

Ai hartie la mana?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...