Jump to content
Sign in to follow this  
catandc

Probleme Xenon

Recommended Posts

Salutare! am montat si eu un kit xenon H4 bixenon de 8000k 35 w pe un chevrolet aveo si am mari probleme cu faza lunga nu se vede deloc, se vede in umbra si in plus daca merg cu farurile lasate in jos nu prea vad nimic pe faza scurta iar daca le ridic zici ca am faza lunga si ii deranjez si pe ceilalti participanti la trafic.Trebuie cumva sa scot palaria aia din far si sa montez chestia aia din metal cu care vin xenoanele ? sau trebuiesc reglate farurile la un service chevrolet. Stiti cumva cam cat ar costa? va multumesc si astept solutii :(

Share this post


Link to post

Din câte înţeleg eu, le-ai montat singur. Mergi, cel mai bine, la cineva care se pricepe la aşa ceva, e cel mai simplu şi sigur :)

Dacă am înţeles greşit, şi montajul a fost efectuat la vreun atelier, la vreo firmă... mergi la ei să remedieze problema.

Share this post


Link to post

Catandc, vezi ca nu focalizeaza becul, este o problema stiuta la Kalos, Aveo, Tucson, Sportage si in general la masinile coreene cu H4, numai anumite becuri H4 cu xenon focalizeaza bine in aceste faruri.

Nu este vina vanzatorului ci este a ta pt ca nu ai stiut de aceste probleme pt ca nu te-ai interesat inainte de cumparare .

Ca sa rezolvi problema ai 2 solutii :

1. cumperi instalatie MAXLUX KOREA pret 1200RON

2. faci mai multe teste cu diferite instalatii pana nimeresti una care focalizeaza.

 

Mai mult decat atat de ce ti-ai luat de 8000k ???? Cu 6000k abia vezi cand ploua cu 8000k nu vezi nimic este prostie curata dar marog gusturile proaste nu se discuta .

Share this post


Link to post

:o fftopic: :shock: :shock: Nu vreau sa stic topicul omului! Dar cele 4300 cum se vad pe timp ploios? Au lumina mai galbena, cum erau cele cu bec galben?

Share this post


Link to post
... Nu este vina vanzatorului ci este a ta pt ca nu ai stiut de aceste probleme pt ca nu te-ai interesat inainte de cumparare ...

... cu 8000k nu vezi nimic este prostie curata ...

Asa-i, clientul este vinovat intotdeauna si mai este si prost pe deasupra. Ce ma bucura pe mine este faptul ca si comersantii sunt clienti cam in acelasi timp.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

@AUTOM 4300k este alb galbui, exact cum este xenonul de fabrica, se vede mai bine pe ploaie decat 6000k dar mai prost decat halogenul clasic care are 2700k .

 

@Tolin tu crezi ca vreun comerciant care vinde online xenoane vrea sa iti vanda ce este mai bun pentru tine ??? Pur si simplu iti vinde ce are pe stoc si nu-l intereseaza daca tu ai probleme cu marfa lui.

 

Dupa cum am mai spus conversia la xenon se face numai daca vanzatorul iti ofera montaj si iti vinde un produs de care ai nevoie nu un produs la care are el profitul cel mai mare .

Share this post


Link to post
Catandc, vezi ca nu focalizeaza becul, este o problema stiuta la Kalos, Aveo, Tucson, Sportage si in general la masinile coreene cu H4, numai anumite becuri H4 cu xenon focalizeaza bine in aceste faruri.

Nu este vina vanzatorului ci este a ta pt ca nu ai stiut de aceste probleme pt ca nu te-ai interesat inainte de cumparare .

Ca sa rezolvi problema ai 2 solutii :

1. cumperi instalatie MAXLUX KOREA pret 1200RON

2. faci mai multe teste cu diferite instalatii pana nimeresti una care focalizeaza.

 

Mai mult decat atat de ce ti-ai luat de 8000k ???? Cu 6000k abia vezi cand ploua cu 8000k nu vezi nimic este prostie curata dar marog gusturile proaste nu se discuta .

 

bine pe mine nu ma deranjeaza ca nu se vede pe timp ploios sau mai stiu eu cum, nu strabat tara cu masina, mi-am pus mai mult pt look

Problema mare e ca pe faza scurta vad forte bine numai ca faza lunga bate exact in palaria din far.

Intrebarea mea pt tine este un simpla se poate scoate palaria aia veche din far sau se poate cumva lasa mai jos pt ca atunci cand schimb de pe faza scurta pe lunga becul se deplaseaza si toata lumina o opreste palaria aia imensa

ms mult si astept un raspuns

 

Din câte înţeleg eu, le-ai montat singur. Mergi, cel mai bine, la cineva care se pricepe la aşa ceva, e cel mai simplu şi sigur :)

Dacă am înţeles greşit, şi montajul a fost efectuat la vreun atelier, la vreo firmă... mergi la ei să remedieze problema.

 

scuze m-am exprimat eu gresit au fost montate in Bucuresti pe langa stefan cel mare dar baietii nu stiu sa regleze farurile si asa sau chinuit sa imi monteze xenoane in proiectoare pt ca mi-au zis ei ca nu au mai montat pe aveo si nu mai am curaj sa las masina ca sa faca ei esperimente pe ea

Share this post


Link to post

Bai nene ce naiba am imbatranit eu sau nu mai intelege lumea ce scriu, poate trebuie sa urlu, deci : BAI NENE TU NU INTELEGI CA BECUL XENON PE CARE IL AI ACUM IN FAR NU FOCALIZEAZA????????

Oi fi pus tu xenoane de look ca e ultima fitza dar faptul ca esti intre faze iti spune ceva? Faptul ca deranjezi pe toata lumea iti spune ceva ? Ia mergi la un service sa-ti reglezi farurile, o sa aflii ce ti-am scris eu cu litere mari mai sus cand URLAM la tine .

Ca sa intelegi ce spun compara si tu becul H4 normal si cel xenon, filamentul respectiv bulbul xenon nu sunt in acelasi loc DECI becul xenon nu focalizeaza.

 

Ce tie si cu xenoanele astea fitza maxima, abia astept sa se respecte legea ca in AUSTRIA .

Share this post


Link to post

Ce-i cu legea din Austria? Nu de alta dar sa stiu la ce sa ma astept saptamana viitoare. :D

Share this post


Link to post

Bai Bogdane dar daca se intampla asta cu legea, nu cumva incepi sa mori de foame.? :D

Share this post


Link to post

@Elfu Pai foarte simplu: fara proiectoare ceata aprinse cand nu trebuie si farurile trebuie sa fie reglate ca din fabrica si fara xenon aftermarket :D

 

@Vlad nu mor de foame pt ca montez si lupe cu bixenon adica exact ce pune fabrica, alea nu deranjaza pe nimeni si pot trece MOT englezesc fara probleme, astept ziua aia sa apara si la noi .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Bine ca mi-am pus de 4000 si nu difera prea mult de becurile originale. Mai sunt probleme pe undeva in afara de austria? Ungaria/germania/franta?

Austria o s-o travesez in tmpul zilei si nu o sa observe. :)

Share this post


Link to post

Decat in Austria sunt probleme si mai ales daca ai nr de RO :)

Mai sunt si in Spania dar numai daca ai farurile reglate aiurea, stiu pt ca am montat pe masini de spania si baietii si-au bagat dejtele in faruri si le-au ridicat mai sus decat trebuia .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

E-s probleme... Nu-s bre, eu am mers prin Austria si nu m-a intrebat nimeni de sanatate. Si mergea doar un far... :D

Share this post


Link to post

De aia mama ta mi-a spus exact contrariul, adica te-a oprit politia sa te intrebe de sanatate si fix in Austria se intampla asta :) )

Share this post


Link to post

Ups!!!! Te-a dat de gol.

Share this post


Link to post

Avea numarul murdar bre, nu era de la becuri. =))

Share this post


Link to post

Nu-i chiar asa. Eu umblu prin Austria de 2 ani cu xenoane in faruri (originale de Cielo) si niciodata n-am avut probleme cu politia. Si crede-ma ca fac drumuri la greu prin zona. Singura data cand am fost oprit de Polizei a fost ca sa se intereseze de antena de la statia radio. Le-am aratat statia ca e inchisa, mi-au urat drum bun si gata.

 

PS. In Austria se circula cu farurile aprinse asa ca e imposibil ca sa nu fi fost vazut de vreun politist pana acum. Atata tot ca ale mele sunt reglate la standul ITP din proprie initiativa.

Share this post


Link to post
fara proiectoare ceata aprinse cand nu trebuie

 

Mare grija ca in Ungaria 100% te opresc pe autostrada daca e vre-un filtru pentru asa ceva.

Share this post


Link to post

Legea este foarte clara in europa : sistemul de iluminare nu poate fi modificat decit cu acordul autoritatilor .Pentru a fi omologate becurile xenon pe o masina in europa trebuie indeplinite cateva conditii : faruri tip proiector cu lupa,spalator faruri si autoleveling la faruri.

Un simplu control de politie sau alta autoritate in strada nu iti poate constata faptul ca sistemul de iluminare este sau sau nu regula insa de exemplu in germania poti ajunge foarte usor intr-un hangar al politiei autostrazii,zoll,etc pentru un control amanuntit al actelor,bagajelor sau mijlocului de transport si de acolo nu este decit un pas la trecerea unui control tehnic al masinii de catre cei de la TUV care bine inteles sunt in aceasi locatie cu autoritatile mentionate de mai sus.

Faptul ca traversezi o tara de cateva zeci de ori fara un far sau cu alte probleme si nu te-a oprit nimeni se cheama noroc si sansa, insa niciodata nu este tarziu sa ajungi la un control amanuntit :)

Share this post


Link to post
Bai nene ce naiba am imbatranit eu sau nu mai intelege lumea ce scriu, poate trebuie sa urlu, deci : BAI NENE TU NU INTELEGI CA BECUL XENON PE CARE IL AI ACUM IN FAR NU FOCALIZEAZA????????

Oi fi pus tu xenoane de look ca e ultima fitza dar faptul ca esti intre faze iti spune ceva? Faptul ca deranjezi pe toata lumea iti spune ceva ? Ia mergi la un service sa-ti reglezi farurile, o sa aflii ce ti-am scris eu cu litere mari mai sus cand URLAM la tine .

Ca sa intelegi ce spun compara si tu becul H4 normal si cel xenon, filamentul respectiv bulbul xenon nu sunt in acelasi loc DECI becul xenon nu focalizeaza.

 

Ce tie si cu xenoanele astea fitza maxima, abia astept sa se respecte legea ca in AUSTRIA .

 

ok ms pt indrumari o sa ma duc sa imi reglez farurile la un service chevrolet sa vedem ce poate sa faca si o sa revin cu informatii

Share this post


Link to post

Deci tot n-ai inteles... Becul pe care-l ai pozitioneaza lumina intr-un alt loc in interiorul farului, altul decat locul in care ar trebui sa pozitioneze. Din acest motiv oglinda farului nu reflecta cum trebuie lumina. Si nu ai cum sa rezolvi asta nici cu mama reglajelor, singura solutie fiind un kit original coreean pentru aceasta masina. Clar de data asta?

Share this post


Link to post

azi am vb cu astia de la chevrolet din Brasov si mi-au zis ca ei au montat kit xenon pe aveo si ca nu au avut probleme de genu asta si i-am intrebat ce kit au montat, nu au stiu sa imi zica exact pt ca au montat mai multe feluri dar majoritatea cica sunt luate din comert cu un pret aproximativ de 100 E sunt chinezarii si sincer nu cred ca toti isi cumparau un kit corean de 1200 ron daia tind sa cred ca problema nu ar fi numai din bec dar in fine asta e parerea mea pana nu ajung la ei nu pot stii sigur si sincer nu pot sa imi cumpar inca un kit xenon de 1200 de aceea am zis ca ma duc la chevrolet sa imi regleze farurile si sa imi spune si ei parerea lor odata ce am aflato pe a voastra :)

Edited by Mircea
Nu mai cita inutil mesajul anterior

Share this post


Link to post

Parerea mea este ca, avand in vedere ca orice bec H4, indiferent de marca, focalizeaza bine, problema nu este de la oglinda, ci de la kitul xenon, sau de la montajul acestuia.

Daca oglinda ar avea focarul in alta pozitie,decat normal, si in cazul becurilor clasice am avea nevoie de unele "coreene" ceea ce nu este adevarat!

Share this post


Link to post

am rezolvat problema cu xenonul

becul din farul stang nu era bine prins in far iar eu cand dadeam faza lunga becul iesea afara din far l-am desfacut si l-am prins exact in suportul lui

acuma nu mai e nici un fel de problema .

multumesc celor care mi-au dat sfaturi dar sfatul acela cu becuri de 12 mil nu este bun au mers si cele de 4 mil

multa bafta tuturor!!!

 

P.S vinovat de toata problema asta se fac cei care mi le-au montat ca nu au fost in stare sa le prinda cum trebuie;lucru facut de mantuiala unu a fost bine prins iar celalalt total aiurea

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...