Jump to content
Sign in to follow this  
Shenck

Reglaj Relanti , Co si SOC

Recommended Posts

Daca rotesti mai viguros se va misca. Impresia asta am avut-o si eu, dar am vazut cum misca mecanicu si am inteles ca trebuei sa invirt mai tare.

Share this post


Link to post

am aceeasi problema cu tturatia. putin cam mare. o sa incerc sa schimb termostatul mai intai pt. ca nu mai indica nivelul la apa, iar apoi sa fac, daca e cazul un reglaj la relanti. e bine ? #-o

Share this post


Link to post

Termostatul? sau sonda de apa?........... sa nu il schimbi degeaba. Apa o indica oricum mai greu. Adica iarna parca nici nu ar incalzi apa. Am inteles ca e normal sa indice asa. Incearca sa faci un reglaj la CO.

Edited by b34nru

Share this post


Link to post

Ma intreb oare daca Mugur, din iulie 2005 n-o fi rezolvat intre timp problema =))

Share this post


Link to post

Se pare ca eu sunt singurul care am turatia prea scazuta (aprox 600 rot/min), si as dori sa o reglez, dar din cate observ din poza pusa de Shenk surubelul de reglaj al turatiei de mers in gol se afla intre carburator si habitaclu intr o zona greu accesibila cu o surubelnita.

Eu pana acum am frecat surubelul care iese la iveala la intinderea cablului de acceleratie cu motorul oprit dar ala am inteles ca este pentru reglarea socului, nu?

Va rog luminati ma si pe mine!!

Share this post


Link to post

Pentru turatie relanti este un surubel in spatele carburatorului catre habitaclu.

Trebuie sa te apleci putin peste motor si il vei vedea. Poti folosi o surubelnita foarte scurta sau o bucata de tabla (pe post de surubelnita). Daca desurubezi acel surub, turatia de relanti va scade. Pentru cresterea acesteia este simplu.

Pentru a recunoaste usor surubul, pot sa-ti spun ca trece printr-un arc elicoidal.

 

Spor la treaba!

Share this post


Link to post

Este posibil sa mearga rotit si cu mana. Ca sa usurezi procesul actioneaza cu cealalta mana clapeta de acceleratie pt un relanti turat, astfel surubul va fi scapat de apasarea generata de arcul de revenire al acceleratiei si se va insuruba mai usor. Succes!

Share this post


Link to post

oana la urma a-ti rezolvat treaba cu scoul? acum cand e cald afara e nasol la porniri prin oras cand motorul este cald. ce bine era daca ramanea socul manual ca la damas :)

 

pana la urma a-ti rezolvat treaba cu scoul? acum cand e cald afara e nasol la porniri prin oras cand motorul este cald. ce bine era daca ramanea socul manual ca la damas

Share this post


Link to post

Salutare din nou!

Fratilor, panarama asta de masina a mea se tureaza abia dupa 10-15 secunde de la pornire. Ce D-zeu are? M-am uitat dimineata la clapeta de aer si era inchisa, deci pare ca functioneaza.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...