Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Masina Noua Pana In 20.000 Euro

Recommended Posts

Se poate sa fie o "copie" si acelasi lucru sa-l fi putut lua de la Hyundai cu 5 ani garantie ... dar cei de la Hyundai mi-au inchis usa in nas cand am fost la ei pentru ca in 5 minute intrau in pauza de masa. =)) Opelul lucreaza cu deleri de toata jena aici in Bruxelles si nu dau decat 2 ani garantie la un model nou. Restul erau prea sus la pret ... adica sunt eu prea sarac pentru ei.

Pana la urma am ales un 4x4 ca sa pot parcurge drumul spre Romania fara sa ma mai stresez ca drumurile sunt proaste in tara. Nu ma interesa sa fie sprintena pentru ca nu rezist la 24 de ore de condus sportiv prefer mai "mosnegeste"... . Pentru cei ce spun ca ei nu conduc decat sportiv ... ii invit sa faca un test pe 2350 km din care 650 km in tara ;) si daca se poate cu familia in masina. =))

4x4 pentru ca iarna risc sa raman in frumosii nostri munti inzapezit.

Datele tehnice vi le voi pune cand voi fi cu capul limpede ... acum sunt dupa un "paharel" de vin si nu vreau sa le gresesc. Pretul final e pe undeva pe la 26 500 cu tot cu GPS-ul lor integrat, senzorii de parcare ... samd

Edited by baden

Share this post


Link to post

@baden

Poate sunt eu batut in cap, dar tot nu pricep ce ai luat de la Kia sa fie 4x4, la Opel ar fi fost Antara, care sncer sa fiu e ditamai jipanu cu doar putin mai mult spatiu in habitaclu decat Astra. Probabil dealerii dn Bruxelles sunt prosti, la Mons de unde am luat eu masina (Willems) se scuza dealerul si cand suna mobilul personal, am picat la ora inchiderii vineri ca atunci am putut sa merg dar a stat inca o jumatate de ora zambind pana am terminat proforma. Am intrat in toate masinile din showroom si el a zambit tot timpul, ba chiar mi-a zis ca nu e nici o graba, pot sa le studiez pe toate (si erau fo 12 masini atunci). Si rezultatul s-a vazut... am luat Opel desi plecasem chitit pe Toyota Corolla ( nu am fost dispus sa astept 6 luni pentru configuatia aleasa de mine).

Share this post


Link to post

...

 

La spatiu se aseamana ... iar caracteristicile sunt asemanatoare. Faptul ca cei din Bruxelles nu mi s-au parut interesati sa vanda a contat foarte mult.

Edited by tolin
Citare inutila a mesajului anterior !

Share this post


Link to post

Nu stiu daca s-a mai zis, dar la Hyundai am vazut reclame peste tot, SantaFe 2.2 crdi, 4x4, cu airbaguri, abs, electrice, climatronic este 19.000E cu tot cu TVA!!!

Share this post


Link to post

Ce sa ma fac, ce sa ma fac ? Ma trec sentimente contradictorii.

 

De ceva timp de cand cu zapada asta a inceput sa ma exaspereze masina mare ( ma refer la Chrysler ) si respectiv locurile de parcare intrucat gasesc cu greu loc ( are peste 5 metrii ).

Intrucat am mers cam 1 luna cu A3ul care e mai mic m-a prins microbul de masina micuta.

Ciudat A3ul mi se pare ca isi merita mai bine banii decat A6 care este mare exterior , cam cat chryslerul dar nu ai acelasi spatiu interior. Stai bine in el dar stai rigid, nu poti sa te tolanesti deloc.

Mi s-au parut mai comode ebemveurile dar tinand cont ca vreau quatro si cutie automata preferabil benzina si cam obligatoriu turbo nu prea intru la bemeve

 

Am decis deci ( laolalta cu sotia ) ca vrem o masina de familie mai micuta ( inainte cand fi-mea era mai mica trebuia sa stea sotia cu ea in spate si deci era imperativ ca in spate sa fie ffff mult loc pt ca reusesc la o masina de 5 metrii sa stau cu scaunul atat de pe spate incat in spatele meu nu mai intra o persoana de 1,6 metrii ; acum ca fi-mea e maricica, nevasta-mea sta cu mine in fata si deci nu mai am nevoie de asa mult spatiu in spate )

 

M-am gandit la un A4 ( 1.8t sau 2.0t , consum decent la cat pune pe asfalt, antifonare buna, quatro, DSGuri ok samd ) dar am observat in drivetest ca nu este cu NIMIC mai spatios decat A3 decat la portbagaj.

 

Asa ca am cautat pe mobile.de dupa urmatoarele criterii :

automata

benzina

peste 150 cai

4 usi

preferabil dar nu neaparat berlina, se accepta cu greu si combi

peste anul 2005

tractiune 4x4

 

si dupa ce am exclus Audi ( daca ar fi sa iau Audi as lua un S3 pt mine si tot nu as avea masina de familie ) am ramas cu SUVuri si cu Subaru Legacy.

Ar mai fi si Maxda MPS care insa nu are cutie automata si mi-e ciuda, altfel era super ok ( mai putin consumul )

Am facut deci un test cu un Legacy 2008 2.0 aspirat si m-am cam sucit, e cam neantifonata, mica in interior, nu foarte mica, e mai mare decat A4 la interior dar mult mai mica decat Mazda 6. Am ajuns la concluzia ca desii are undeva la 140 cai nu e treaba pt ca sunt aspirati si daca e aspirat trebuie neaparat sa aiba peste 200 cai si 300 nm.

Daca e turbo se schimba situatia. Asadar am ajuns sa ma uit dupa Legacy GT = 2.5t

Dar ramane in continuare slab antifonata ( sa zicem ca s-ar rezolva cu o antifonare ) si mai ales puuutin mai mica interior decat imi doream.

 

Din in am ajuns la Forester. Modelele vechi, nu SUVul actual care e mai spatios, adevarat dar mai inaltat, mai ... prea SUV si oricum prea scump. + ca modelele vechi au acea imagine de ratusca cea urata care insa este exact ceea ce imi place la ele.

Iar motorul de 2.5t e de mare efect.

 

Ce ma fac insa ca nu am unde sa testez masina, sunt vre-o 6-10 pe mobile.de si vre-o 100 de vanzare in state in acest moment, niciuna in Romania.

Stie cineva pe cineva care are subaru motor 2.5t ? S a merg si eu cu el 100 metrii. Sau chiar 2.0t, sunt mai rare dar exista.

 

Ce imi place la Forester este ca desii e masina mare , e mica.Adica are 4,7 metrii in timp ce de exemplu Outbackul are 4,9 aproape si deci prea mare ( am cochetat ceva timp si cu Outbackul

Desii e mica e inalta si ai vizibilitate buna.

Desii e inalta nu e prea inalta incat sa isi piarda mult din manevrabilitate cum fac SUVurile.

Interior este simplista dar mi se pare ca are tot ce trebuie adica scaune electrice, incalzite, clima, consola usor pretabila la un 2DIN .

Masina are undeva pe la 7 secunde la suta si consum de Bucuresti intre 15 si 20.

 

Una peste alta apelez la voi daca stiti pe cineva cu Forester 2.0t sau 2.5t sa vad si eu masina live !!!! ( modelul pana in 2008 )

Cine a mers cu forester poate sa imi zica nivelul de zgomot din el cum este comparativ cu o alta masina ?

 

Sau de ce nu , alta recomandare ?

 

 

Multumesc pentru efortul de a citii ce am scris si de a ma ajuta !

Multumesc mult !

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

E si prea mare si prea inalt.

Un mare avantaj pe care il vad la Forester este ca este jos si se misca decent asemeni unei berline dar poate cat de cat si sa te duca la un peste, la un gratar, la o tara, la un munte nu offroad extrem ci acolo unde mergem din cand in cand si masina cu 7 cm inaltime nu intra.

 

In secunda asta daca cineva ma convinge ( cu argumente ) sa NU iau Forester nu prea mai vad multe variante, poate A4 quatro dar ... cam inghesuit.

 

M-ai astept pareri pro si de ce nu, contra.

Share this post


Link to post

Mie AWD-ul in oras mi se pare un overkill, chiar si in Romania.. cari kile in plus, e mai lent si consuma mai mult decat un 2WD... .. da' in fine :) Tu pui banu', tu stabilesti criteriile :)

 

Impotriva foresterului... hmm... e urat :D Plus ca ai spus ca preferi berlina, iar foresterul e mai degraba break.

 

A4 quattro nu cred ca gasesti la banii aia decat fie modelul vechi care ca spatiu e inferior A3-ului, fie unu' model nou hartanit bine... Plus ca se incadreaza la "garda la sol 7cm".

 

Ar mai fi Octavia Break sau superb, la care poti alege suspensia suprainaltata. Skoda Yeti (zic si eu, ca nu am incercat). Au un haldex pilotat electronic central si diferentiale deschise pe punti, si un sistem de control al tractiunii f clasic (aka pus frana pe roata care patineaza si taiat gazu'). Nu-s chiar offroadere... insa din ce zici nici nu cauti asta.

 

Ar mai fi Altea XL... care si aia are un desing... special :) Insa are garda inaltata, care e un plus din ce spui tu.

 

Ar mai fi vreo doua modele si prin curtea lui Volvo, insa nu stiu cat de performant e sistemul 4x4 si nici daca se incadreaza la pret.

 

Pana la urma avand in vedere ce vrei - AWD, benzinar turbo, mai degraba crossover decat SUV nu cred ca ai mare lucru de ales, Foresterul se impune de la sine. Insa nu are totusi tinuta de drum a unei berline, chiar daca e o masina f rapida in linie dreapta, pe circuit scoate timpi comparabili cu berline cu 100CP mai slabe. Da' nu cred ca pt circuit o iei :)

Share this post


Link to post

Nu o iau pt circuit iar in Bucuresti si in general pe toate perioada cand am condus niciodata cu nici o masina nu am ajuns la limita de a o scapa de sub control deci nu i-am atins limita. Astfel putem presupune ca nu ma intereseaza capacitatile extreme de a tine o curba ci mai degraba cele normale.

 

O sa razi dar faptul ca Foresterul e urat este unul dintre principalele motive pentru care imi place ( in afara de ce stie sa faca )

Asta pentru ca daca sa zicem as avea posibilitatea sa iau orice masina noua azi, peste 1-2 ani ar aparea un model mai .. si mai .. si mi-as baga unghia in gat mereu si as arunca mereu bani pe schimbare. Asa dpdv design cerintele sunt 0.

 

Una peste alta situatia se cam rezuma la alegere intre 3 variante :

 

1. Forester 2.0xt sau 2.5 xt ( de preferat ultimul )

2. BMW 4x4 sedan sau chiar X3 = cam scumpe si nu ma incadrez.

3. Audi A4 dar am senzatia ca nu o sa fiu multumit cu ea, as putea sa apreciez masina asta, nu sa o si iubesc.

 

PS: acum am alta problema ( ca dimineata nevasta-mea a ramas suspendata cu A3ul, deh, suspensie sport si nici nu stie sa conduca pe zapada si a trebuit sa o ridic pe cric sa dau zapada de sub ea ) ca m-a intrebat nevasta-mea cu ce masina NU ramanea impotmolita acolo si dupa ce i-am prezntat cele 3 optiuni e ceata totala, ii place A3ul ..mult.. dar parca ii place si de betty cea urata, dar parca ii place si A4 si totusi parca si BMW o atrage.

 

Of...

 

LE : Skoda este ( evident parerea mea ) o masina buna pt servici la 10k euro noua dar atat. Nu as putea sa imi cumpar octavia cu banii mei nici sa ma bati. De la volvo singura masina ar fi XC70 dar e prea noua, prea sumpa si prea inalta ca sa ma simt bine in ea. Zic prea inalta ca tocmai ce am fost zilele trecute cu cineva sa testeze un Range Rover HSE si desii masina e foarte apreciabila, in curbe .. in curbe... e inalta. + ca la banii ei stai muuult mai bine intr-un Infinity, testata. Bine diferenta e mare din multe puncte de vedere dar stric ca si pozitie in scaune infinity bate range. Oricum astea sunt oznuri ca si pret deci , revenim, din cele 3 variante de mai sus , voi ce ati alege si de ce ?

Share this post


Link to post

Eu as alege Audi Allroad! :X

Share this post


Link to post

Am banuit eu ca nu pt circuit o iei, ca pt circuit as fi recomandat un RWD :D

 

Dintre cele 3, nu e nici una care sa aiba reunite calitatile pe care le-ai cerut... adica sa fie berlina, inalta, cu awd, si turbo pe benzina. Insa cel mai tare se apropie la ce-ti doresti Foresterul... parerea mea. Eu nu l-am testat ca sa imi fac o idee cum sta la insonorizare.

 

Nici beemerul nici A4 nu sunt prea inalte. Si e putin probabil sa gasesti un model puternic, awd si la banii aia care sa nu fie hartanit sau "pierdut din camion"...

 

X3 sucks... tot parerea mea. N-are nici una din calitatile pe care spuneai ca le cauti.

 

La Volvo exista modele cu tractiune integrala "de strada", nu doar XC-urile (care nici mie nu-mi plac). Poti sa gasesti S80 2.5T AWD (cam mare probabil pt ce vrei tu), sau V70 AWD ori V50 AWD, ambele cu motoare turbo pe benzina.

Share this post


Link to post

Dar un Suzuki Grand Vitara nu ti-ar place? Are cam tot ce te intereseaza. Si nici mare nu e, chiar daca numele ar putea sugera asta... :)

Share this post


Link to post

Grand vitara AVEA tot ce imi placea pana cand am mers cu ea.

L-a 40 km / ora aveam impresia ca merg pe motor, asa de zgomotoasa e si plasticul ala sincer, n-as putea sa doresc asa ceva. Imi placuse ca si design si spatiu dar plasticul, of plasticul.

E o masina mincinoasa, arata de la 2-3 metrii mult mai bine decat de la jumatate de metru.

 

ALLroad de care, A6 prea mare A4 prea mic, of of.

 

Cred ca pana la urma ramane sa vedem un A4 si un Forester in aceeasi zi si apoi voi vedea ce decide familionu'.

Sunt convins 99% ca va decide in favoarea strutocamilei, poate si doar pentru ca e strutocamila.

Share this post


Link to post

O sa razi dar faptul ca Foresterul e urat este unul dintre principalele motive pentru care imi place ( in afara de ce stie sa faca )

Şi pe mine mă atrage tot prin "ineditul" design  :mrgreen:

Share this post


Link to post

Am cautat si eu 4x4 de curand cam cum vrei tu, doar ca diesel. Cutie automata, 4x4 si benzina duc la un consum... nasol.

Diferenta dintre A3 si A4 nu e doar de portbagaj, la 4x4 tractiunea difera(Haldex vs Torsen).

Bimmerele sedan au toate garda la sol foarte mica.

O sugestie, dar pt masina luata de la noi, ar fi Touareg-ul de 3.2FSI. Am fost in autovit si sunt destul de ieftine comparativ cu dieselul.

Alta ar fi Volvo S60R, sunt 2 prin cluj pe la 14.000, arata foarte bine (cauta-le pe mobile.ro).

Si mie imi plac Audi Allroad, doar ca sunt mai scumpe decat mi se par mie ca ar face.

 

BTW, daca ai nevoie de sofeour cu diesel pt mers in Germania ma ofer :) am si eu de vazut o masinuta in Munchen.

Share this post


Link to post

Poate te intereseaza modelul acesta:

http://gwm.com.ro/produse/hover/

L-am luat de curand - 2 luni - si deja am facut 3.000km.

Pot spune ca sunt foarte multumit de ce ofera pe banii care i-am dat.

Share this post


Link to post

Poate te intereseaza modelul acesta:

http://gwm.com.ro/produse/hover/

Pretul pentru varianta Super Luxury era prin 2008 vreo 22000 euro.

 

Dupa doi ani si o criza vad ca a scazut la jumate! Interesant!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...