Jump to content
Sign in to follow this  
marius_medgidia

Baterie Descarcata Complet

Recommended Posts

Dupa Caranda,nu era deloc putin,oricum nu cat sa-ti faca probleme acum.Asa zisul ochi magic nu e montat acolo pentru situatia cand un element cade brusc,ci pentru cand bateria moare de moarte naturala,treptat. Totusi,chiar cand un element moare repede,daca asta nu se intampla brusc,cat bateria mai functioneaza,exista posibilitatea ca densitatea sa scada pana la pragul cand apare si semnalizarea de avarie,datorita consumului mai accentuat pe seama elementilor ramasi functionali.Totusi,n-am sa verific aceasta teorie pe bateria actuala,cel putin nu acum.

Edited by nluncasu

Share this post


Link to post

@nluncasu : poti sa-mi confirmi daca asta e codul bateriei ce ai pe aveo acuma 1CDJ00600450 ? merci

 

ce nu v-am zis pana acum e un detaliu minor dar poate important - ca masina a stat inclinata (20..30%) fiind parcata partial pe o bordura timp de 10zile. banuiesc ca electrolitului din celulele bateriei nu i-a placut :) o sa am grija pe viitor

Edited by cos22tm

Share this post


Link to post

 

 

ce nu v-am zis pana acum e un detaliu minor dar poate important - ca masina a stat inclinata (20..30%) fiind parcata partial pe o bordura timp de 10zile. banuiesc ca electrolitului din celulele bateriei nu i-a placut :) o sa am grija pe viitor

Electrolitul in baterie este peste nivelul placilor cu 10 mm.In afara de asta , elementii sunt compartimentati.Deci spatiul unde s-ar putea scurge electrolitul este foarte mic.

Share this post


Link to post

Constructia noilor acumulatoare n-a rezolvat aceasta problema ?

Share this post


Link to post

Bateria pe care am instalat-o este Caranda Durabila 66Ah/570A(EN).N-am vazut alt cod.Poate fi,dar,asa cum e montata,sta cu eticheta spre amortizor si mai mult n-am vazut.Cred ca e suficient pentru identificare.

Share this post


Link to post

dupa inca o saptamana de stat in parcare masinuta a pornit la sfert de cheie cu aceiasi baterie. se pare ca ceva din instalatia xenon aftermarket consuma bateria inainte (am pus halogenele inapoi inainte sa plec in delegatie). f ciudat.

Share this post


Link to post

Mai ciudat este ca n-ai inseriat un ampermetru ca sa vezi daca exista,sau nu,consum excesiv,in repaus.Astfel,transformai nesiguranta in certitudine si te scuteai de o munca ,poate inutila(aceea de a modifica instalatia de iluminare).

Share this post


Link to post

consumul de curent in gol era de aprox 0.4A ...cam cat un bec de 5W...mult pt o prostie de controler de faza hi-low,balasturi. pot sa pun inapoi kit-ul oricand, dar vine iarna si am nevoie de baterie :)

Share this post


Link to post

Si ce consum ai masurat fara ?

Share this post


Link to post

Asta inseamna ca descarci o baterie de 55Ah in vreo 5 zile,daca nu folosesti masina.Totusi,intreb:de ce este conectata instalatia incat sa consume si in repaos?Ca,doar,nu e conectata de fabrica,ca sa spui ca n-ai ce face?

Share this post


Link to post

am masurat azi dimineata inainte de prima cheie 11.86V Temp ext : -4 grade...totusi a pronit la prime cheie dupa 2-3sec de invartit. eu nu mai inteleg accumulatorii astia :D

Share this post


Link to post

am luat pana la urma o Caranda Durabila Top 12V 66Ah 570ccA cu borne inverse ... sa "traiasca" multi ani ! :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...