Jump to content
Sign in to follow this  
teddycarebears

Chevrolet Lacetti 2009

Recommended Posts

voi face maine pozele ... am luat-o de abia azi si pana am ajuns cu ea acasa se inserase deja ... arata beton si se conduce super ... nu facusem decat niste teste pe un Cielo cu cutie automata ca sa ma obisnuiesc insa Lacetti e mult mai tare decat imi inchipuiam .. la un moment dat am apasat pedala si am atins 70 la ora in mai putin de 50 de metri ... :dizzy: ... da Doamne sa se strice radaru :)

 

inca imi e greu sa ma obisnuiesc cu cutia automata dar merita fiecare banutz dat pe ea ... niciun taximetrist nu m-a claxonat azi desi am fost in fata lor la vreo 3 semafoare ...

 

 

ps: orasul e Bucuresti in caz ca va mirati de ce m-ar claxona un taximetrist :)

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos!

:worthless:

Share this post


Link to post

Felicitari, pentru alegerea combinatiei unui motor diesel cu o cutie automata.

 

Banuiesc ca acesta va fi trend-ul in Bucuresti, in perioada urmatoare - cutiile automate.

 

Adaug un aspect, pe care sigur il vei observa si tu, apropo de claxonatul la semafor, de catre taximetristi: Lacetti are si frane foarte bune :D .

Share this post


Link to post

imgp2609kv2.jpg

 

:) that's my girl :) ... din pacate n-am cum sa o fotografiez mai artistic pentru ca Bucurestiul e in ceata totala ... si la o adica si majoritatea bucurestenilor sunt la fel zi de zi asa ca se asorteaza ...

 

masina se misca superb, franele intradevar sunt excelente, si la ce trafic groaznic e in Bucuresti o masina automata e pur si simplu magie curata ... tot ce trebuie sa faci e sa iei piciorul de pe frana si ea merge ...

Share this post


Link to post

Plus ca fata de cielo pe care l-ai condus, aceasta are cutie in 5 trepte :) De curiozitate, are si posibilitatea schimbarii manuale a treptelor? Si eu regret ca nu am luat-o pe Blackie cu automata, dar m-a indus in eroare un dealer care mi-a zis ca automata are doar 4 trepte...

Share this post


Link to post

de fapt vitezele sunt urmatoarele :

 

P - parking, strict parcare

R - rear gear, marsarier

N - neutru, cu viteza asta poti porni motorul, altfel nu porneste (am aflat-o pe pielea mea :) )

D - drive, singura viteza in care o conduci, nu schimbi nu nimic, D e de la pornire si pana la sosire

4 - viteza a 4-a, asta o folosesti cand urci la deal sau la munte, ai nevoie sa traga un pic mai mult masina

2 - viteza a 2-a, asta o folosesti la coborare cand ai nevoie ca masina sa o ia mai usurel nitel

 

 

diferenta fata de Cielo cu cutie automata e ca ala avea vitezele 1 si 2 in loc de 4 si 2 ... atata tot ... normal a mea e mai zdravana ca doar are 121 CP si e diesel pe cand aia era pe benzina dar totusi se conduce la fel de usor ...

Share this post


Link to post

Deci nu au pus secventiala pe cutie... Pacat.

Nu e aia singura diferenta. Cielo avea cutie automata in 3 trepte, Lacetti diesel are in 5, lacetti benzinar are in 4 trepte. Din experienta cu automate iti spun ca nu va fi nevoie sa folosesti vitezele manuale 2 si 4 decat atunci cand vrei sa faci frana de motor, mai ales ca dieselul are cuplu mare.

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente, asteptam imbunatatirile.

Share this post


Link to post

a si am uitat de o chestie ... mai am un buton pe cutie de viteze ... WINTER ... face masina sa fie mai stabila pe drum alunecos insa conditia de baza e ca si viteza sa fie adecvata normal ...

 

momentan singurele imbunatatiri ce i se vor face este o alarma (nu stiu sigur daca in seara asta sau maine dimineata au cei de la service timpul necesar) si un loc de parcare (absolut si neaparat urgent) fiindca tot fac vizite politistii si ridica aiurea masinile care sunt pe langa locurile de parcare, lucru care ma atinge la sufletel urat de tot ...

Share this post


Link to post

Nu, ala face ca plecarea de pe loc sa se faca cu un raport mai mic pentru a evita patinarea si respectiv sa creasca eficienta franei de motor. Te rog ceva (din experienta proprie) nu mai crede tot ce zic dealerii Chevy, din pacate multi nu au habar ce vand si cu ce se mananca masinile astea. Citeste manualul de utilizare si ce s-a mai scris pe forum si ai sa fii mult mai castigat si informat.

Share this post


Link to post

Sa o stapinesti sanatos!

 

As vrea sa stiu si eu ceva informatii despre cutie ta AT: daca este fiabila, de cine este facuta si cum se impaca motorul diesel cu o cutie automata tinind cont ca motorul diesel are cuplu mare.

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Man, din cate stiu eu, pe benzinar se pune cutia 4HP14 de la ZF Friedrichshafen AG, iar pe diesel o cutie in 5 trepte de la fabricantul japonez Aisin. Tot Aisin furnizeaza si cutia automata in 6 trepte de pe Epica. Din pacate, cum ii spuneam si co-posesorului de lacetti de mai sus, informatii se gasesc greu in general despre componente si nu se gasesc in niciun caz la dealeri...

Share this post


Link to post
As vrea sa stiu si eu ceva informatii despre cutie ta AT: daca este fiabila,

Cred ca raspunsul e evident..

... am luat-o de abia azi si pana am ajuns cu ea acasa se inserase deja ...

Share this post


Link to post

Multumesc Mircea!

 

Tommy, am citit asta. Ma gindeam ca atunci cind a luat masina propietarul poate a avut ceva informatii in plus referitoare la cutie. Nu era nevoie sa fi atit de evident.

Share this post


Link to post

Adevarul este un pic altul ... eu am vrut sa iau masina Chevy Lacetti Platinum cu cutia de viteze manuala de la www.chevroletgtt.ro (sunt la 2 statii de tramvai departare de blocul meu sau 7 minute de mers pe jos) ... m-au prostit pe fata cu leasingul si m-au tinut aiurea o saptamana de mi s-a scarbit ... m-am dus la www.chevroletdibas.ro si ei mi-au spus ca singura varianta Platinum este un AT care mi-l pot aduce in 5 saptamani daca sunt hotarat sa il iau altfel astept 3-4 luni pana vine din Coreea ... in plus vazand ca sunt nehotarat mai mi-au facut o reducere la masina fiindca faceam leasing prin firma lor ... a fost ca sa zic asa lucrul care m-a determinat sa accept ... doream cutia de viteze manuala dar nu regret nici cat negru sub unghie ca am luat AT ... te duce cu 1 litru in plus la consum insa pe cuvantul meu daca nu as da si 2 stiind acum cum e ... pot spune ca am facut afacerea vietii ... decat sa stau eu sa caut vitezele si sa ma stresez, asa stau cu ambele maini pe volan si cu ochii doar la trafic ... si nu, toata lumea spunea ca o masina cu o cutie automata e pentru femei ... daca e asa, prefer sa zica lumea ca sunt muierea numarul unu din Bucuresti pentru ca ei sunt habarnisti si nu stiu ce pierd ...

Edited by teddycarebears

Share this post


Link to post

Nu cred ca mai sunt multi care zic asta,in plus si ele cutiile au mai evoluat.

Next car va fi tot automata.

S-o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti fericit si bine ai venit in randul celor (putini) cu AT... :)

 

Mircea, din cate stiu pe Lacetti benzina e cutia automata in patru trepte identica cu cea de pe Aveo si asta iti garantez eu ca e Aisin, nu ZF. ZF au pus initial pe Kalos, apoi au trecut pe Aisin.

Share this post


Link to post

Felicitari de achizitie! Totusi pune mai multe poze (interior si exterior).

Share this post


Link to post

Cred ca ai facut o alegere foarte buna. Am vrut si eu sa iau Aveo AT, dar am renuntat ptr ca era in 4 trepte. Viitoarea masina va fi automata, fara discutie. Personal, am ceva experienta cu AT: am avut un Audi A3 (model '99), motor 1.6 benzinar, AT in 4 trepte (primele 3 puteau fi date si manual). L-am adus atunci din Germania, a fost o placere sa-l conduc la drum lung. Oricum, surpriza cea mare a fost in Bucuresti, unde am vazut cat de relaxant e sa ai o masina cu AT, mai ales la ore de varf. Din ce-mi aduc aminte, imi lua intre 7-10 litri afara si 13-15 litri in oras. Masina era bine ingrijita, cutia raspundea foarte prompt, a fost o experienta foarte placuta. Consumul urban era singurul inconvenient.

 

Despre consumul la AT benzinare - nu cred ca exista prea multe care sa nu ia 13-15 litri in Bucurestiul aglomerat (VW Jetta 1.6 ia 17 litri, ingrozitor, nu?). Daca e cineva aici cu benzinara automata cred ca poate sa confirme ca astea-s valorile reale, nemicsorate din orgoliu :)

Cat despre diesel-urile AT... reusita combinatia! Am un coleg de facultate cu Landcruiser 2008, 3.0 diesel (parca 177 cai), cutie automata. Masina aia e un tanc luxos, o imensitate, si ii indica consum in oras 9,7 daca merge domolit si 11 normal (ultra-mega-super-putin). Personal, AT diesel mi se pare o idee foarte buna. E relaxant si consuma putin.

 

Felicitari ptr achizitie, ai facut facut o alegere foarte buna. Sa nu-ti fie frica de consum, ca n-o sa fie mare la tine. S-o stapanesti sanatos!

Edited by fry

Share this post


Link to post
Mircea, din cate stiu pe Lacetti benzina e cutia automata in patru trepte identica cu cea de pe Aveo si asta iti garantez eu ca e Aisin, nu ZF. ZF au pus initial pe Kalos, apoi au trecut pe Aisin.

 

Nu te contrazic, ti-am zis informatiile sunt greu de obtinut. Ceea ce am scris a fost din ce am gasit pe net.

Share this post


Link to post

Să te bucuri de ea fără probleme :thumbl:

nu mai crede tot ce zic dealerii Chevy, din pacate multi nu au habar ce vand si cu ce se mananca masinile astea
pe diesel o cutie in 5 trepte [...] si cutia automata in 6 trepte de pe Epica. [...] informatii se gasesc greu in general despre componente si nu se gasesc in niciun caz la dealeri...

Ei nici acum n-au aflat că e în 5 trepte cutia automată ( http://www.chevrolet.ro/lacetti-sedan/lace...transmisie.html )

Pe site-ul nemţilor e trecută bine informaţia ( http://www.chevrolet.de/lacetti-5d/lacetti...r-getriebe.html ).

Share this post


Link to post

Ai piele pe scaune? Misto arata cu ornamentul consolei centrale negru sidef. Banuiesc ca la fel e si pe usi, nu?

Share this post


Link to post

Ce face pozitia 4 de la schimbator?

Ce buton este langa schimbator in stanga?

Share this post


Link to post
Adevarul este un pic altul ... eu am vrut sa iau masina Chevy Lacetti Platinum cu cutia de viteze manuala de la www.chevroletgtt.ro (sunt la 2 statii de tramvai departare de blocul meu sau 7 minute de mers pe jos) ... m-au prostit pe fata cu leasingul si m-au tinut aiurea o saptamana de mi s-a scarbit ... m-am dus la www.chevroletdibas.ro si ei mi-au spus ca singura varianta Platinum este un AT care mi-l pot aduce in 5 saptamani daca sunt hotarat sa il iau altfel astept 3-4 luni pana vine din Coreea ... in plus vazand ca sunt nehotarat mai mi-au facut o reducere la masina fiindca faceam leasing prin firma lor ... a fost ca sa zic asa lucrul care m-a determinat sa accept ... doream cutia de viteze manuala dar nu regret nici cat negru sub unghie ca am luat AT ... te duce cu 1 litru in plus la consum insa pe cuvantul meu daca nu as da si 2 stiind acum cum e ... pot spune ca am facut afacerea vietii ... decat sa stau eu sa caut vitezele si sa ma stresez, asa stau cu ambele maini pe volan si cu ochii doar la trafic ... si nu, toata lumea spunea ca o masina cu o cutie automata e pentru femei ... daca e asa, prefer sa zica lumea ca sunt muierea numarul unu din Bucuresti pentru ca ei sunt habarnisti si nu stiu ce pierd ...

 

"toata lumea" care spune asta "e" niste frustrati care n-au avut bani de automata sau n-au condus niciodata o masina cu cutie automata in trafic urban. :P :D

 

Ignora-i. Important e cum te simti tu la volan nu ce zice lumea.

 

S-o stapanesti sanatos.

 

P.S. Am si masina cu cutie automata si masina cu cutie manuala si nu mi-as mai lua cu cutie manuala nici sa ma bati. :)

Share this post


Link to post
Ce face pozitia 4 de la schimbator?

Ce buton este langa schimbator in stanga?

 

Ramane blocata in treapta 4 (depasiri, serpentine etc)

Butonul Winter. Creste cuplu la roata si scade turatia pentru porniri de pe suprafete alunecoase.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...