Jump to content
Sign in to follow this  
ing3r

Garnitura De Chiulasa Arsa

Recommended Posts

Ok, am sa caut sa vad daca gasesc, daca nu tot din Romania sa vad daca pot sa le aduc.

Daca e arsa garnitura de chiulasa care sunt simptomele? Trebuie neaparat sa scoata fum?

 

Dupa inlocuirea termostatului, trebuie facuta aerisire ceva?

Edited by Salex
Citare inutila+integrala post anterior

Share this post


Link to post

@plasnita.

1) curge ulei pe la capacul tachetilor si balteste deasupra bujiilor din cauza garniturii proaste (boala veche la dohc) iar cand le scoti asta se intampla. Nu e nimic grav.

2) Cand ai facut distributia ultima oara?

Scapa de alea cu 4 electrozi si pune ngk normale. Gasesti pe la opel ce ti-au recomandat colegii mai sus.

 

PS. Crede-ma ca vei stii cand e arsa sigur ;) . Daca masina merge bine nu e garnitura.

Sistemul de racire e cu autoaerisire, trebuie numai sa-l supraveghezi dupa si sa mai completezi daca e cazul.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

1) am inteles

2) distributia, daca imi aduc bine aminte e facuta acum 2 ani jumatate si am vreo 30.000 km(poate 1-2mii mai mult)

 

-PS- M-am mai linistit putin

 

Edit moderator: Te rog sa ai in vedere observatiile facute la editarea postarilor anterioare. Foloseste butonul AddReply sau Fast Reply

Edited by Salex
Citare inutila+integrala post anterior

Share this post


Link to post

 

Iar boashe cu 4 electrozi nu stiu de ce ti-ai luat, cand peste tot pe forum se spune cat de proaste sunt. Mai ales pe motorul tau... Pune NGK-uri sau Champion.

 

Eu am avut Bosch cu 4 electrozi şi acum am Championuri. Părerea mea că erau mai bune Boschurile, maşina tragea mai bine cu ele. Numai că atunci când am luat Champinurile n-am avut bani de Boschuri :( . Diferenţa nu e mare dintre ele însă eu am simţit un uşor plus din partea Boschurilor la acceleraţie.

 

 

 

Share this post


Link to post

Cielo si Espero au motoare diferite si bujii diferite.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Buna seara.

 

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o nelamurire.

 

Am cumparat acum cateva luni un Cielo 2006, euro 3.

 

Schimbat ulei, distributie etc.

 

Masina are aproximativ 113.000 km

 

In aceasta seara am vrut sa o pornesc, insa din nefericire bateria nu mai doreste sa ma ajute (cred ca este cea originala, este o baterie neagra), masina stand in parcare de trei zile pe frigul acesta. In afara de aceasta, am observat acum ca pe motor si pe cutia de viteze se gaseste o scurgere putin uleioasa. Imi este frica sa nu fie garnitura de chiulasa dusa (mentionez ca sunt afon in tainele mecanicii).

 

Atasez link-ul cu o poza. cu rosu am incercuit zona umeda .

 

http://img638.images...grafie1748.jpg/ . Sa ma astept la o 'fericire' ?

 

 

 

 

Later edit: Am mai verificat putin acea umezeala si vad ca inconjoara toata partea dreapta a motorului. De asemenea umezeala este si pe cutia de viteze. Nimic insa pe jos, sub masina, iar nivelul apei din vasul de expansiune este aproape de maxim (chiar la lipitura de mijloc a acestuia). Este posibil ca alta sa fie cauza? Condens ceva? Reamintesc masina sta de luni, pornita 5 minute marti dimineata pentru a fi mutata in parcare

 

 

 

Multumesc

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Am descoperit problema. Nu avea legatura cu garnitura de chiulasa, ci cu ce-a de la o-ring-ul de la acel capac in locul caruia, la modelele precedente,se regasea delcoul :rolleyes: . Cum acea garnitura din pacate nu se gaseste, s-a rezolvat cu silicon rezistent la temperaturi inalte.

Share this post


Link to post

Salut!

Am si eu o problema la cielo. Am gasit o spuna verzuie in vasul de expansiune, iar de la motor se simte un miros destul de puternic de plastic incins. Temperatura apei e ok, imi arata si in bord si am pus si o diagnoza si am maxim 93grade.

Share this post


Link to post

Spuma aceea iti indica garnitura de chiulasa arsa.

Share this post


Link to post

iar mirosul de plastic incins? Ar putea avea legatura tot cu garnitura de chiulasa?

Preturi prin Craiova la service-urile autorizate daewoo pentru un schimb de garnitura stie cineva?

Share this post


Link to post

Salut...doar ce am schimbat garnitura...problema...cand urc in ture,acul de la temperatura apei scade...in plus...apa bolboroseste in borcan...dar nu o da afara...si nici nu scade...ce s-a intamplat????

Share this post


Link to post

De boloborosit bolborosea si inainte asa ca nu mai desface capacul de la vasul de expansiune cu motorul pornit/incins. Problema de scazut temperatura e probabil termostatul blocat pe deschis. Schimba-l, nu e decat 20-30 ron si se schimba usor.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

ma cam speriasem cu bolborositul...dar cu acul se rezolva???cum turez motorul se lasa in jos...face inversul acului de la turometru(nu prea stiu sa explic)dar asa face...

Edited by Salex

Share this post


Link to post

inca ceva...cand se incalzeste motorul dispare chestia cu acul...e putin aiurea...

Share this post


Link to post

Ai primit deja raspunsuri acolo, de ce mai este necesar sa umplem forumul de intrebari/raspunsuri ???

Share this post


Link to post

Pentru ca cei care au o problema ca a mea si citesc aici, sa vada ce s-a scris si acolo!

 

Imi cer scuze daca am creat vreun inconvenient,

Share this post


Link to post

Salut, am citit in mare sirul de discutii de la acest topic dar as vrea sa imi expun si eu problema, poate este ceva distinct.

 

Detin un Cielo SOHC din '97 . Cand l-am cumparat in 2007 se infigea tare rau, nu era nevoie sa turez motorul si sa ridic rapid piciorul de pe ambreiaj , prindea scarturi daca apasam acceleratia mai tare pur si simplu zbura. Aveam demaraje agresive , schimbat viteze 2500-3000 intr-un timp scurt. Intr-o zi la semafor am observat pur si simplu ca a "cedat" ceva ce a dus la scaderea puterii masinii. A inceput sa faca si un zgomot care se simte in motor si se transmite usor in bord, se simte atunci cand lucrez cu ambreiajul la demaraj sau o tin in panta din acceleratie si demaraj dar mai ales in zilele reci si motorul este rece. De atunci parca am schimbat masina cu una mai lenesa. Am schimbat kitul de ambreiaj dar zgomotul tot nu a disparut. Nici masina nu a devenit din nou sprintena. De atunci pana acum o saptamana, in afara de schimbul de consumabile nu am mai schimbat nimic la ea.

 

Intr-o zi am observat ca acul la ceas la temperatura apei a urcat la maxim. Masina a inceput sa faca un zgomot ciudat si sa para ca se forteaza sa traga asa ca am tras de urgenta pe dreapta. Am verificat boilerul de antigel, gol total. Am completat , si apoi am schimbat pompa de apa si termostatul.

 

Al dracu temostat, desi schimbat, tot se blocheaza cateodata si acul creste la maxim apoi coboara singur din nu stiu ce cauze. In fine, masina imi da in nas la schimbarea vitezelor in special din 1 in a 2-a ca atunci cand mergi cu viteza 1 la relantiu fara sa accelerezi , urci o mica panta si masina pierde putere incepe sa sacadeze motorul si daca nu accelerezi brusc se opreste de ai impresia ca sare motorul. Acest simptom este la mine cand fac trecerea din viteza 1 in a 2-a. Am curatat injectoarele, problema nu a disparut. Am marit avansul, curatat IAC, resetat calculatorul, problema nu a disparut.

 

Intr-un final am citit acest articol http://forum.4tuning.ro/306-zona-tehnica-dacia/246334-fumul-masina-alb-albastru-negru-culoare-cauze.html . De cativa ani aveam probleme cu acest fum alb, inclusiv vara. imi iesea fum alb si avea exact simptomele descrise acolo. Odata am desfacut furtunul ala cu 3 craci de la filtrul de aer, are niste spire ca acordeonul, nu stiu cum se numeste, si am gasit pe el apa + spuma alb-galbuie. Acum 2 zile am gasit la fel doar ca intr-o cantitate mai mica. Azi am desfacut capacul de la ulei si am gasit pe el aceeasi spuma alb-galbuie , de fapt ca un fel de pasta. Am inteles ca este vorba despre garnitura de chiulasa.

 

Va multumesc ca ati citit pana aici si daca binevoiti sa imi dati alte sfaturi in legatura cu simptomele descrise pana acum, sunt deschis la orice. Saptamana viitoare am programare la mecanic sa imi schimbe garnitura. Ce imi recomandati sa mai schimb ? Omul e cu obraz, imi ia 150 ron pe schimbatul garniturii, daca e nevoie de rectificare, 90 ron.

 

Credeti ca modul in care imi da in nas motorul la schimbarea vitezelor, are legatura cu pierderea presiunii datorita garniturii de chiulasa? In vasul cu apa cand accelerez apar niste bolboroase mici. Am verificat acest lucru si la un logan si in vasul lui nu bolboroseste. Ambele motoare au fost reci.

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Ti-ai raspuns singur.

 

PS Daca citeai prima pagina te lamureai, daca citeai tot topicul nici nu mai postai ;) "Crema" aia plus bolboroseala din vas sunt suficiente pentru o garnitura de chiulasa arsa sigur.

Share this post


Link to post

Aveam demaraje agresive , schimbat viteze 2500-3000 intr-un timp scurt. Intr-o zi la semafor am observat pur si simplu ca a "cedat" ceva ce a dus la scaderea puterii masinii. A inceput sa faca si un zgomot care se simte in motor si se transmite usor in bord, se simte atunci cand lucrez cu ambreiajul la demaraj sau o tin in panta din acceleratie si demaraj dar mai ales in zilele reci si motorul este rece. De atunci parca am schimbat masina cu una mai lenesa.

 

Corect in ceea ce priveste spuma si nivelul scazut de antigel... si plus de asta din ce am citit presupun ca tu schimbi la 3000 de ture si dimineata cand e motorul rece nu? Vezi ca si asta e o cauza a arderii garniturii...

Edited by silviu4you2003
  • Haha 1

Share this post


Link to post

... presupun ca tu schimbi la 3000 de ture si dimineata cand e motorul rece nu? Vezi ca si asta e o cauza a arderii garniturii...

Asta e de Gazeta ! Tu ai citit ce ai scris ???? E complet aiurea, nici macar cei 2 vecini nu ar fi scos o perla mai mare !

Share this post


Link to post

ca sa fiu putin :o fftopic: chiar ca asa e , mai scot si ,, din astea '' deh.. e cam tarziu :drinkers:

Share this post


Link to post

Am schimbat garnitura de chiulasa, tot bolboroseste in vasul cu apa :mda: . Baiatul care a facut operatiunea a spus ca alta cauza nu poate fi decat fisura in blocul motor, pierde compresie pe acolo. Fisura ar fi mica, cam cat un fir de par :wallbanger:

Voi ce ziceti ? Alt motor ? Se poate face fisura cumva? Depista?

 

Daca nu, cum imi dau seama ca alt motor merge la fel de bine sau mai bine ca al meu ? Al meu e coreean cu 1 ax si merge foarte frumos.Mecanicul mi-a zis ca asta ar fi varianta cea mai ieftina , ca daca e sa iau doar blocul motor, costa mai mult manopera de a monta piesele din al meu in ala.

Pot pune DOHC pe acest Cielo ? Se nimereste in caroserie ?

Edited by andoseg2

Share this post


Link to post

Ti-ai raspuns singur.

 

PS Daca citeai prima pagina te lamureai, daca citeai tot topicul nici nu mai postai ;) "Crema" aia plus bolboroseala din vas sunt suficiente pentru o garnitura de chiulasa arsa sigur.

 

am schimbat garnitura, tot bolboroseste. FIsura in bloc motor nu cred ca este deoarece nu pierd apa. Am scos joja de la ulei si arunca stropi. Pe capacul de la ulei se face in continuare o spuma galbuie-alba , un inginer mi-a zis ca e condens e ceva normal la toate masinile. Am schimbat mufa IAC, aia ca un fel de glonte cu un arc in jurul ei, pentru debitul de aer, era blocata a mea, acum pare ca merge mai bine masina, am resetat ECM, si pt prima data nu mi-a mai urcat turometrul la 2000 de turarii ca dupa cateva secunde sa coboare, ci a stat undeva la 1200-1300 apoi a coborat la 1100 pana s-a incalzit motorul si in final la 900. Am umblat un pic la delcou si acum la cea mai mica modificare se simte motorul, creste avansul inainte nu era asa, trebuia sa misc cativa mm de el sa se simta o diferenta. Volanul nu mai tremura, fum alb dulceag intepator nu mai scoate ci mai scoate din cand in cand fum dar nu este albastru, ci normal alb , miroase cum mirosea fumul de la oltcit, benzina arsa,

 

Deci, ce ar mai putea fi de continua sa scoata bolborase in vasul de apa cand accelerez ? Am mers cu ea un pic turat, in a 4-a e puturoasa, mai bine in a 3-a, iar in treapta a doua la avans mic accelereaza in trepte, cum cresc avansul isi revine si treapta a doua.

 

M-am gandit sa folosesc un tester , as putea afla ceva cu el ?

Share this post


Link to post

pui contactu si ridici capota dai la o parte tubul acela lung de la admisie si cum te uiti la masina in dreapta pe radiator in locasul acela liber este termocupla scoti cei doi papuci si faci un sunt (faci continuitate la cele doi papuci )si nu conteaza cum ii pui la loc.

daca porneste gmv sau ventilator in momentul cand faci suntul e termocupla de vina

daca nu porneste e de vina gmv sau verifica cablaj

mai bine cureti papuci aia respectivi de pe termocupla ca poate nu fac contact sau au oxidat

cei pe chiuloasa senzorul acela de apa e temperatura care o citeste si ti arata in bord ala e rolul lui

releul e pentru gmv nu are legatura cu termocupla sper ca vam lamurit.

m am corectat am scris repede asta e ptr cielo 15

Edited by djmariosa

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...