Jump to content
Sign in to follow this  
ing3r

Garnitura De Chiulasa Arsa

Recommended Posts

=)) oridenea este 1cu 4 si 2 cu 3 deci era vb despre pistonul 1 sau 4

ordinea de care spui tu era la dacie daca nu ma insel

Share this post


Link to post

Ei, hai lasa ... am incurcat putin itele ...

Macar imi recunosc greseala.

Share this post


Link to post

@parapashtiuk4u : Nu prea ai inteles ideea, degeaba te tavalesi pe jos de ris :) . Ordinea fizica e una singura, 1-2-3-4, dinspre distributie spre cutie. Ordinea aprinderii nu are treaba cu pozitia, de asta i-am zis lui Viktor ce i-am zis. Deci, in cazul tau, nu e vorba de 1 sau 4 ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post

=)) oridenea este 1cu 4 si 2 cu 3 deci era vb despre pistonul 1 sau 4

ordinea de care spui tu era la dacie daca nu ma insel

 

Stie el ceva dar nu se exprima bine si oricum nu are legatura cu aprinderea. Nu la toate masinile pistonul 1 e langa distributie, la Moskwich 1 era spre cutie daca nu ma insel, spun doar din auzite, eram mic pe-atunci :)

 

@parapa... Ordinea aprinderii e aceeasi la orice 4 linie.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Am nevoie de o recomandare pentru o garnitura de calitate, am schimbat garnitura de chiulasa de 2 ori anul acesta la Nubira 2 si dupa ceva timp incep scurgeri (nu foarte mari dar suparatoare). Mecanicul care a facut montajele zice ca este vorba de calitatea "indoielnica" a garniturilor si a folosit si ceva silicon pentru o mai buna etansare.

Trebuie sa fac schimbul de ulei si vreau sa schimb si garnitura. Unde gasesc si ce marca trebuie sa caut sa fiu sigur de calitate?

Share this post


Link to post

montajul a fost facut calumea? curatate bine si blocul si chiulasa? strans in ordinea care trebuie si la cuplul care trebuie?

Share this post


Link to post

Garnitura Victor - Reinz + schimbarea mecanicului.

Edited by Banderas_232003

Share this post


Link to post

@madkat: Montajul, cheia folosita si curatarea au fost facute bine din cate am vazut eu. Probleme au fost la asezarea garniturii pe pozitie, asa ca la a doua garnitura a folosit silicon rosu.

@Banderas_232003: Incep cautarile si intrebarile la magazine pentru garnitura Victor - Reintz.

Share this post


Link to post

Din cite stiu, la garnitura de chiulasa nu se foloseste silicon sau alte chestii. Cineva lipise o garnitura care, doar cu ranga de doi metri a fost posibila dezlipirea celor doua parti, sa nu mai spun cit de greu a fost curatarea blocului.

Share this post


Link to post

Deci - garnituri bune is Victor Reinz. Nu se gasesc asa greu.

 

Silicon NU se pune la garnitura de chiulasa. Scrie si in manual ca nu. Acum chiar ca am niste dubii in ceea ce priveste mecanicul - ar fi trebuit sa refuze sa puna o garnitura care nu se potriveste, nu sa peticeasca.

Share this post


Link to post

... dupa ceva timp incep scurgeri (nu foarte mari dar suparatoare) ...

1. Victor Reinz e super OK

2. NU se foloseste nici un fel de silicon sau alt adeziv

3. Nu vreau sa cobesc insa te intreb : chiulasa a fost verificata inainte de montaj ? Ma refer la planeitate, daca spui ca a fost foarte bine curatita

Share this post


Link to post

Binenteles ca nu ;) asta e si problema. Oricum, omul a incercat sa-l ajute carpind ceva acolo sa mearga masina cat de cat o perioada.

@madkat, ia zi domnu' curge ceva pe la garnitura de chiulasa, cum se prezinta lucrarea? :)

Share this post


Link to post

@Salex: Din cate am vazut eu nu a fost masurata planeitatea.

 

@madkat: Din 4 magazine la care am intrebat (+ 2 magazine online care inca nu au raspuns), garnituri Victor Reinz pentru Nubira 2 nu se gasesc...

Share this post


Link to post

@Dj - pare ok pana acum lucrarea :)

Share this post


Link to post

Sfat: Nu mai arunca banii pe piese pina cind nu faci o verificare a chiulasei !

Share this post


Link to post

garnituri Victor Reinz pentru Nubira 2 nu se gasesc...

Eu am Elring acum de vre-o 40.000 km si nu ma plang. Am desfacut chiulasa de 2 ori si am avut noroc, a mers fara planare. La madkat, acelasi lucru, nu s-a planat nimic si pana acum pare in regula.

Cateodata nu e sa fie, de acord cu Salex aici, altfel nu rezolvi nimic cu improvizatii.

Share this post


Link to post

In iulie am schimbat garnitura de chiulasa si chiulasa si de atunci nu am avut probleme. Zgomotul axului cu came a ramas neschimbat in intensitate de atunci, m-am obisnuit cu el. Daca il las asa poate sa imi dauneze motorului? Nu am efectuat test de presiune de ulei. Uleiul se prezinta foarte bine, chiar daca imi mananca putin ulei consistenta si culoarea sunt bune. Motorul nu s-a mai supraincalzit niciodata de atunci. Sa imi fac griji in privinta zgomotului?

Share this post


Link to post

salut ... am si eu o mica problema ... din spusele celor de la service ar trebui sa schimb garnitura de chiuloasa ... ideea este ca imi pierde apa din vasul de expansiune (in 2 saspt cam 5 litri de apa ). acum ... ceea ce am nevoie: pe cineva care sa imi schimbe garnitura de chiuloasa, uleiul si filtru de ulei. eu am toate piesele ... asa ca daca are cine sa ma ajute ... va rog ...

Share this post


Link to post

Daca ai vazut ca iti consuma atat si sub maisna e uscat, nu trebuia sa mai mergi cu ea ca o sa trebuiasca si altele pe langa garnitura, aia 5 litri au ajuns in ulei.

Share this post


Link to post

Salut!

Am si eu probleme cu masinuta mea si as dori daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi.

Espero, 1.5 dohc, an 1996, 150mii km.

1. Acum cateva zile am facut schimbul de ulei, filtre iar ieri am zis sa schimb fisele si bujiile(aveau ceva km de cand nu au mai fost schimbate - vreo 15.000km). Cand am desfacut bujiile, toate erau afumate si ude(bujiile 2 si 3 chiar balteau sa zic asa). Masina merge, porneste rapid, nu da reteuri, nu scoate fum deloc, cu uleiul nu prea pot sa zic daca este in regula avand in vedere ca nu are mai mult de o saptamana de cand a fost schimbat iar deocamdata nivelul la joja este ok.

2. De mai multa vreme pierd antigel. Face o mica balta sub masina cam in dreptul pompei de apa sa zic asa(il verific tot timpul, completez si nu il las fara), iar la motor se vede apa in zona termostatului. Asa cum am zis mai sus ulei nu stiu daca pierd, e ok, curat, nu are apa. In vasul de expansiune nu am ulei.

Cat de grava e situatia? - uleiul de la bujii , pierderea lichidului. La ce sa ma astept?

Problema cea mai grava la mine vine din faptul ca nu locuiesc in Romania, service-urile aici sunt exagerat de scumpe(ca idee numai pt schimbul de bujii manopera este de 30 euro in conditiile in care bujiile nu au costat decat 19 euro-Bosh cu 4 electrozi, de asta am ales sa le schimb eu personal, iar ca sa imi schimbe sabotii pe spate mi-au luat 200 euro), in parcare nu pot desface masina ca ma rup astia cu amenzile.

Cu respect, Iulian

Share this post


Link to post

Pentru inceput, pune NGK, astea sunt bujiile recomandate de producator, Bosch nu sunt bune, cel putin la Daewoo.

 

In al doilea rand, e posibil sa curga pe la capacul termostatului daca zici ca e ud in zona, desfa alea 2 suruburi, si pune niste silicon de etansare.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Cu bujiile am sa vad ce pot sa fac, e destul de greu pt ca nu prea gasesc multe modele in general gasesti produsele lor frantuzesti, (aici nu exista fise de bujii, daca ai nevoie iti cumperi 5 m de cablu, mufele separate si le asamblezi tu asta numai ca sa te faca sa te duci la serivce - eu a trebuit sa le cumpar din Romania )

Am sa vad ce e la termostat (daca gasesc un loc unde sa pot face asta)

 

Uleiul de la bujii de la ce este?

Multumesc

Edited by Salex
Citare inutila+integrala post anterior

Share this post


Link to post

BKR6E-11 e modelul de NGK pentru 1.5. De unde stii ca era ulei, si nu benzina/calamina de o ardere necorespunzatoare datorate bujiilor necorespunzatoare? Mai multi au avut probleme cu Bosch, ia NGK simple cu un electron, Bosch cu 4 sunt de figuri.

Share this post


Link to post

Scuze, am zis si eu ca e ulei pentru ca era unsuros si avea culoarea uleiului. In alta ordine de idei, Bosh eu le-am pus(am zis mai sus ca nu prea aveam alternative), celelalte pe care le-am schimbat erau Champion puse la service Daewoo in Galati(cumparate tot de la ei de la magazie)

Edited by Salex
Citare inutila+integrala post anterior

Share this post


Link to post

termostatul se schimba foarte usor la dohc - cu asta as incepe.

 

Iar boashe cu 4 electrozi nu stiu de ce ti-ai luat, cand peste tot pe forum se spune cat de proaste sunt. Mai ales pe motorul tau... Pune NGK-uri sau Champion.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...