Jump to content
Sign in to follow this  
bungureanu

Becuri "Xenon" Pentru Faruri

Recommended Posts

Hmm.. ce membru? Poate-mi da si mie niste sfaturi aici?!

Share this post


Link to post

eu..am bi-xenon..ideea e ca nu e nici o problema..merge perfect

vino la intalnire si vezi si iti explic ce mai vrei.

Share this post


Link to post

Aha.. Ok, perfect.. Inainte de a le vedea vroiam sa te intreb ceva.. merita? Calitatea celor aftermarket se compara cu cele instalate din fabrica?

Share this post


Link to post

eu nu prea am observat diferenta..par identice...acum sa vedem si cat de bune o sa fie in timp :D

Share this post


Link to post

Diferenta e un pic la orele de functionare dar numai la cele foarte scumpe care rezista cu cateva sute de ore mai mult.

Share this post


Link to post

Pentru un kit de xenon, ce marca (brand) imi recomandati ?

Pana acum am auzit de urmatoarele branduri :

- Kaixen http://www.kaixen.co.kr/

- Maxlux http://maxlux.co.kr/

- Blesk

- altele ??

 

Puteti sa-mi recomandati ceva de calitate ?

Share this post


Link to post

Blesk am eu montate pe masina.Au facut un an fara probleme.

Share this post


Link to post

blesk erau si pe al meu cielo..no problems

ps: Ovi mi-am comandat la bora faruri cu lupa si xenon. tre sa fac tot ca la cielo nu? cu gaurit capacul...

Share this post


Link to post

Multumesc Ovi/Vlad, vreo temperatura de culoare recomandati ? 6500k cum vi se pare ?

Share this post


Link to post

eu [pe cielo 6500 aveam.mi se pare cea mai misto. poate chiar 6000k. aici Ovi stie mai bine ca el a testat mai multe culori. la 6500 e alb..cu o tenta mica de albastru!

Share this post


Link to post

dinoc mergi pe 6000k.

Vlad depinde ce tip de far are.Daca este tot cu capac in spate normal trebuie gaura.

Share this post


Link to post

 

1. KIT, nu "chit".

2. Vezi in acest topic, postul lui ovi_jer, care spune de unde le-a cumparat, la 1/3 din pretul dat de tine (se trimit prin posta).

3. Stopuri cu xenon ? :) )

 

 

Si eu sunt nemultumit de becurile din fabica. Cel putin faza scurta este jalnica. Nu as investi in xenon cu instalatie cu tot. Dati-mi un sfat: ce tip de bec sa folosesc, mai ales ca la Cielo becul este cu doau faze.

 

Pai topicul asta este despre "xenoane", despre becuri H1 se discuta aici (cica Vision+ sunt multumitoare).

Share this post


Link to post

exista kit bi-xenon de la blesk cu 300 de euro. fara montaj. ori il faci tu, e f. simplu, sau mai dai un milion si ti le monteaza altii.mai cauta pe net! oricum sa dai 950 de euro mi se pare aberant!

Share this post


Link to post

Care este cea mai ok temperatura pentru xenon in vedea unei vizibilitati cat mai bune?

Precizez ca nu ma intereseaza cat de galbene, albastre, albe sunt .

Share this post


Link to post

6000K albe-6500K alb-albastrui.Pentru faruri fara lupa - 6000K.

Share this post


Link to post

Fără legătură cu xenoanele, dar şi 5500K e super.

Share this post


Link to post

Am şi eu o întrebare de berbec: cu H4 bixenon poţi da flash-uri?

Share this post


Link to post

Sant vreo 4 tipuri de kituri xenon H4

1.H4 O singura faza fara flash(nu se poate)

2.H4 faza scurta xenon/faza lunga halogen (se pot da flash-uri)

3.H4 bixenon faza scurta/ lunga xenon cu bobina pentru schimbarea fazelor (se pot da flash-uri)

4.H4 bixenon cu 2 faze pe bulb si 2 ridicatoare pe fiecare bulb(se pot da flash-uri)

Share this post


Link to post

NU EXISTA BECURI XENON FARA INSTALATIE RIDICATOARE DE TENSIUNE, ca sa fie clar pentru totdeauna.

 

Becul cu gaz nobil numit xenon lucreaza la o tensiune mult mai mare decat ceea ce da o masina obisnuita pe instalatia de faruri, mai exact la nivel de zeci de mii de volti. Instalatiile cu xenon necesita ridicatoare de tensiune, care sunt niste cutii cu electronica de putere care ridica tensiunea de la 12 V ai masinii la 20-23 kilovolti.

 

Becurile care se gasesc pe piata sunt cu HALOGEN, un alt gaz, dar care nu este xenon. Iar lumina de halogen nu se poate compara cu cea de xenon, orice bec cu halogen ar fi el.

Share this post


Link to post

VAXXi, ce vrei sa spui?

Sa intelegem ca daca ti se arde becu cu XENON trebuie sa cumperi si o instalatie ridicatoare de tensiune, pt. ca altfel acestea nu se vand separat? ... cel putin eu asta am inteles din cea ce ai zis mai sus... :scarpin:

 

Apoi daca asa sta treaba cu Xenoanele astea, nu stiu sincer daca se merita investitia in asa ceva.

Un bec, e un bec, la urma urmei se poate arde oricat ar fi el de "marca inregistrata" si de calitate. Si daca ai bafta asta sa ti se arda apoi iti trebuie sute de euro numai ca sa schimbi un bec...vorba aia :mda:

Share this post


Link to post

Nu prea are ce sa se arda ca nu au filament si se gasesc bulbii separat.

Share this post


Link to post

Este exact cum spune Esperatul : becurile xenon nu sunt cu filament ci cu descarcare in gaz.Durata de viata a lor in medie este de 2000 ore.

Se gasesc de cumparat si bulbii si ridicatoarele separat.Un bec xenon costa 200-250 ron.

Share this post


Link to post

Intrebare, pentru un kit xenon aftermarket si pe faza lunga (am deja unul pe faza scurta, mentionez ca fazele sunt pe becuri separate) :

- de ce este nevoie ca sa pot da flash-uri si cu faza lunga (xenon) sau sa pot comuta f rapid pe faza lunga a.i. sa nu existe acea latenta de initializare pe care de regula un kit xenon o are ?

Share this post


Link to post

De obicei sunt puse pe masinile foarte scumpe.Sunt niste kituri xenon mai scumpe decit cele normale. Au durata de aprindere mai scurta si un consum mai mic.Poti pune si un kit normal dar poti da numai un flash cu intensitate mare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...