Jump to content
Sign in to follow this  
crystygye

Garnitura Buson Baie De Ulei

Recommended Posts

Buna ziua.Sa va explic ce mi s-a intamplat.Am luat masina, am facut schimbul de ulei.Cand am pus busonul la loc ca sa pot turna noul ulei, busonul dadea in gol, in loc sa se stranga.L-am scos si am vazut ca filetul era stricat.Am fost si am cumparat un buson, dar nu am putut gasi deloc garnitura pentru el.

Si neavand ce sa fac am pus garnitura veche.Problema este ca pierd ulei.

Cand masina merge si uleiul se "face mai lichid" incepe sa picure pe la buson.

Am cautat azi la 3 magazine daewoo din bucuresti si in tot targul la vitan.Nu gasesc deloc aceasta garnitura, iar o doamna de la un magazin daewoo mi-a spus ca nu o sa gasesc.

 

Vorbesc de busonul de la baia de ulei, de sub masina, nu cel de la motor!!! Este ca un surub mai gros.

 

Cine imi poate face si mie rost de 4 garnituri si sa mi le trimita si mie, sau sa imi spune-ti si mie adresa voastra sa vin la voi sa le ridic si eu? (platesc nu e problema).

Va rog sa ma crede-ti ca chiar nu stiu ce sa mai fac si zilnic uleiul se duce putin cate putin.Sau poate stiti un magazin anume unde au...Orice ajutor e bine venit.

Va multumesc

Edited by crystygye

Share this post


Link to post

Poti sa incerci sa le confectionezi la un atelier strungarie/lacatuserie (din cupru sau aluminiu) sau le poti confectiona singur din clingherit (sau cum se scrie) cu ajutorul a doua bucati de teava de cupru (una pentru diametrul exterior si una pentru cel interior) ascutite cu o pila rotunda (astfel devine o preducea) o scandura si un ciocan.

Share this post


Link to post

Mergi la un mecanic, oricare dintre ei are in "cutia cu maimute" o biata garnitura (saiba) din neferoase pentru surubul acela.

Share this post


Link to post

Nu cred ca merge din clingherit. Eu din cate stiu cuprul este indicat.

Share this post


Link to post

Daca ai garnitura veche, poti incerca astfel: o demontezi si o incingi bine la aragaz, apoi cand isi schimba culoarea, o pui intr-un recipient cu apa rece. Cuprul se va decali si va fi in stare sa etanseze din nou.

Share this post


Link to post

Sau inel de etansare de Dacie. Nu stiu busonul de Tico, insa stiu ca pentru Dacie exista citeva dimensiuni de garnituri de Cu. E drept arata mai mult ca niste O-Ringuri insa sigur isi fac treaba. Dezvantajul e ca sint de unica folosinta, la urmatorul schimb de ulei, trebuie schimbata si dracia respectiva.

Share this post


Link to post

Mesterul care a facut schimbul de ulei ( pe 10 lei ) a pus un snur de azbest si a strans normal. Cred ca nu ai stofa de instalator, astia vin de hac tuturor filetelor...

Share this post


Link to post

Provizoriu, poti confectiona o garnitura din piele, iar pentru una noua, ia busonul vechi si mergi la magazinele Aro-Raba si vei gasi garnitura noua de cupru.

Share this post


Link to post

Am gasit niste garnituri si facusem rost si de niste materiele pentru garnitura...Am cam rezolvat problema.Vad ca acuma nu a mai curs deloc.Voi vedea in cursul zilelor urmatoare daca mai curge.

Va multumesc.Daca mai e problema revin

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca Tico are la busonul de golire o garnitura, chiar si din fabrica? Eu la Matiz n-am gasit niciuna, si nici nu curge, pana nu defiletez busonul complet. Metal pe metal ii este suficient.

Share this post


Link to post

Cica are.Eu ma indoiesc sa am asa ceva ca nu am vazut(de fapt il pierdeam sigur).Cu toate astea nu curge.O fi fixata pe surub.

Share this post


Link to post

cata bataie de cap pentru treaba asta... silicon rosu si problema rezolvata, dar putin, nu ca la tara, ca da pe afara si ajunge si in baie.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...