Jump to content
Sign in to follow this  
ovi

Pompa De Benzina

Recommended Posts

Suspectezi corect :) . Trebuie schimbata mai ales daca ai prin plan drumuri lungi sau ceva de genu. E pacat sa ramai in drum pentru atata. Iti spune Stan-patitu'. O cumperi si o pui singur fara probleme. Succes

Share this post


Link to post

Din pacate si eu am patito cu pompa de benzina la micuta mea" NEXIA din95".Parerea mea cind pompa incepe cu hurueli e deja un avertisment ca se duce cind si unde?nu putem sti dar ar bine sa fie schimbata la timp.De la primul huruit al pompei am mai mers in jur de 2000 km si sa dus.Norocul meu ca mi sa intimplat chiar acasa in garaj cind verificam masina inainte de a porni la lung.Zic sa merg sa fac si plinul ca a doua zi cind pornesc la drum(spre romania)sa nu opresc pina la vama. Ma urc in masina,pornesc si de-o data aud o huruiala cu mult mai mare de pina atunci dinspre rezervor si mi se opreste motorul.Deci mi-a fost clar ca pompa de benzina ma lasat balta.Pompa ne fiind reparabila nu am avut de ales decit sa-mi cumpar alta noua.Pompa de benzina de daewoo fiind foarte scumpa am optat pentru o pompa de benzina de la OPEL cu acelasi randament (vreau sa zic cu aceiasi presiune masurata in bari) si care ma costat cu 60% mai putin si merg cu ea de aproape un an fara probleme.Deci ar fi foarte nefericit sa te afle la citeva sute de km de casa si sa te lase pompa de benzina.Din moment ce incepe sa hurue ar trebui schimbata. O ZI BUNA TUTUROR.

Share this post


Link to post

Banuiesc ca ai Nexia HB. Poate ne scrii si noua ce tip de pompa de Opel (Astra, Vectra, Kadett) ti-ai montat (eventual un cod) ca e bine de stiut.

Share this post


Link to post
Banuiesc ca ai Nexia HB. Poate ne scrii si noua ce tip de pompa de Opel (Astra, Vectra, Kadett) ti-ai montat (eventual un cod) ca e bine de stiut.

 

Cu mare placere o sa ma interesez si revin cu date exacte de la ce tip de OPEL este.

Share this post


Link to post

Alarma falsa cu pompa de benzina. Am schimbat capacul de la delcou, rotorul din delcou (sper ca asa se cheama) si un set nou de bujii...totul cu 120 lei.

Am scapat ieftin...

Share this post


Link to post

Am un Cielo din 96 varianta GL. Acum 2 ani si jumatate i-am pus instalatie GPL. De atunci am schimbat doua pompe in conditiile in care a functionat 90% pe gaz. Cauza poate fi faptul ca pompa de benzina nu este decuplata cand trece pe gaz? Ar trebui sa decupleze pompa? Precizez ca rezervorul nu sta niciodata mai gol de 50%, deci lipsa racirii ca motiv cade. Multumesc.

Share this post


Link to post

am de 44k km pompa Bosch si merge ok.poti incerca!

Share this post


Link to post

Alexinno, pompa bosch e totuna cu pompa kafuss? Pentru ca daca e totuna inseamna ca nu am nimerit-o cu pompa aia... Eu nu am fost deloc multumit de ea

Share this post


Link to post

B87MXM @

Daca benzina a fost mereu 50% in rezervor atunci cauza este filtrul de benzina infundat sau regulatorul de presiune din rampa injectoarelor defect.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Salutare tuturor.Am si eu o problema.Am o Nubira1 din 1999,o am de 2 ani jumate.Problema cred ca este de la pompa de benzina.De vreo luna se auzea un vajait la relanti si nu stiam ce poate fi.Pana intr-o zi,cand am pornit-o,m-am bagat dedesubt si am constatat ca e pompa de benzina.M-am hotarat sa o dau jos,motivat si de faptul ca in ultima perioada nu mai tragea masina ca inainte.Am dat pompa jos,am desfacut-o,bineinteles ca s-a   ''demersat'' sau ''dezamorsat'',nu stiu cum se zice,m-am uitat la filtrele alea de la ea si am montat-o la loc.Bineinteles ca nu a mers si am dat-o iar jos si iar am desfacut-o.Acum nu mai stiu sigur cum era,insa guma aceea din interior de la supapa pe unde intra benzina,este un pic ciupita.Pana la urma,azi am montat-o la loc,nu am reusit sa o amorsez decat cu metoda:am bagat cu seringa pe retur vreo 100 grame,si am pus firul acela liber la baterie.Treaba este in felul urmator:curge benzina,insa vine in continuu cu aer.Am lasat sa curga vreo 2 litri insa tot cu aer vine.Pentru cei ce cunosc sau patiti ,intrebarea mea e urmatoarea :D e ce oare sa vina in continuu cu aer?Cred ca am si prea putina benzina in rezervor,am vreo 7 litri.Poate fi pompa defecta?poate ca masina sa traga mai greu de la pompa de benzina?In ultimul timp imi cam dadea in nas,trebuia sa o calc usor,altfel parea ca nu se mai duce mai tare.Se pot gasi piese separat la pompa de benzina,adica ma refer la filtrele alea 2 si guma aceea rotunda ,fiindca ma gandesc ca ar putea fi de la ele. In speranta ca nu v-am plictisit fiindca se pare ca am scris foarte mult,va multumesc anticipat tuturor care ma vor ajuta cu raspunsuri.

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor.

Ieri mi-am serbat ziua de nastere la padurea de langa satul meu, initial avand doua masini pentru a cara 9 oameni, dar celalata masina s-a stricat, deci am bagat 9 insi in masina mea.

Sa incep cu inceputul.

Eram 4 oameni in masina, m-am dus sa iau inca o persoana. Toate rotile umflate bine, am trecut printr-o portiune de drum unde niste prosti au aruncat pietre, cataroaie mari pe drum pentru a astupa gropile. Am trecut incet peste drumul foarte prost, fara probleme.

Seara, cand am dus persoana respectiva inapoi acasa (seara eram 9 insi in masina) nu am bagat de seama ca am facut pana la roata din spate dreapta (totusi roata era umflata jumatate din normal) si cand am trecut din nou peste drumul foarte prost am atins foarte tare cu rezervorul intr-o piatra. Dupa 1 minut masina s-a oprit. Benzina mai aveam vro 7 litri in ea dar din cauza ca am lovit rezervorul chiar in centru toata benzina a ramas pe marginile rezervorului si pompa de benzina a ramas fara benzina. Ca sa ajung acasa am mai bagat 10 litri de benzina si am amorsat-o. S-a strambat si pompa de benzina dar o pot indrepta. Am avut noroc ca nu s-a spart rezervorul.

Intrebare: Cum se da rezervorul jos? Desenul din manualul de service nu este foarte clar.

Are cineva o poza cu o pompa de benzina ca sa vad care este forma normala a pompei? S-a strambat fierul acela care face legatura intre corpul pompei si capacul care se prinde in suruburi.

Edited by malkav2010

Share this post


Link to post

Ia vezi matale cu o pagina in urma, vei gasi poze cu pompa de benzina a unui cielo de aceiasi virsta cu al tau. Iar rezervorul sta in doua suruburi daca stiu eu bine, ajutat de cele doua coliere. Pompa este demontabila, exact acelasi unghi de cadera al suportului, greu de reusit cu ajutorul unei poze.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Ia vezi matale cu o pagina in urma, vei gasi poze cu pompa de benzina a unui cielo de aceiasi virsta cu al tau. Iar rezervorul sta in doua suruburi daca stiu eu bine, ajutat de cele doua coliere. Pompa este demontabila, exact acelasi unghi de cadera al suportului, greu de reusit cu ajutorul unei poze.

 

vazusem pozele din urma inainte sa postez, dar nu ma ajuta din cauza unghiului din care sunt facute pozele.

eu am decat acea bara care face legatura intre corpul pompei si capacul ei stramba, o sa va atasez maine o poza si veti intelege mai bine.

Share this post


Link to post

salutare tuturor am o Leganza CDX din anul 1999 si as dori sa stiu niste preturi daca stiti din dezmembrari dar sa fie serioase persoanele .As vrea sa stiu cat costa o pompa benzina ,discuri frana spate ,si un compresor AC.Multumesc!!!

Share this post


Link to post

Pompa mea de benzina este stramba in locul indicat de atasament

!!! Aceasta este pompa de benzina a lui sorin77 nu a mea.

Stiu ca indoitura aceea asa trebuie sa fie din fabrica, dar a mea este foarte rau, se cunoaste ca este mai "indoita spre spate" decat trebuie. De aceea am nevoie de o poza cu forma barei, pentru a o indrepta pe a mea.

Multumesc

post-28466-0-83644400-1302457317_thumb.jpg

Edited by malkav2010

Share this post


Link to post

Cumpara-ti un suport SH si gata, simplu, sau cu un vinclu reglabil sau chiar cu un capat de sirma, dai unghiul de cadere a pompei de la "gura" pe unde introduci pompa. In rezervor, probabil ai observat acel stabilizator (sau cum ii spune...) in centrul careuia intra ansamblul pompei. Pina la urma se poate, dar cred ca nu se merita sa pierzi timpul cu asta.

Share this post


Link to post

nu inteleg de ce imi zici sa imi cumpar ceva cand eu pot sa il indrept in menghina.

Vreau doar sa stiu cat de mult sa il indrept sa nu stea pompa prea "in fata".

Share this post


Link to post

Cumpara-ti un suport SH ...

 

A fost doar o parere, asta ar fi indicat, s-o rezolvi ca cei fara perfuzii in cap (citatul apartine maestrului Tolin :mrgreen :) .

Share this post


Link to post

Nu are nimeni o poza cu pompa de benzina in care sa se vada bine forma barei aceia care ii face unghiul pompei?

Share this post


Link to post

Daca nu are nimeni acea poza o sa va intreb urmatoarea:

 

Pompa mea de benzina are unghiul bun sau sunt eu paranoic? in comparatie cu o poza vazuta pe net pare ca este bun unghiul dar nu stiu de ce mi se pare mie ca atunci cand am lovit rezervorul am strambat si pompa.

 

 

LE: cand l-am strambat l-am impins in jos pentru ca nu imi mai intra pompa de benzina la locul ei

post-28466-0-98665900-1302890229_thumb.jpg

post-28466-0-69936900-1302890249_thumb.jpg

Edited by malkav2010

Share this post


Link to post

Revin cu problemele legate de pompa de benzina.

Cred ca a murit.

Voi ce parere aveti?

Se observa ca in secunda 18 pierde debitul si incepe sa bage aer.

Am cel putin 20l de benzina in rezervor deci nu e asta o problema.

http://www.youtube.com/watch?v=vwRzRKhKILA

Share this post


Link to post

De ce nu merge edit? mda.gif

 

Nu are nimeni nicio idee despre ce se intampla cu pompa mea de benzina?

De unde iese aerul acela daca ea este scufundata in benzina? Pe unde trage aer??? 40000001.gif

Am invartit-o pe toate partile si nu pare sparta pe nicaieri sa poata sa traga aer.

E foarte ciudat fenomenul...39000000.gif

Astept pareri, sugestii, fiindca eu sunt in ceata rau de tot...headscratch.gif

Edited by malkav2010

Share this post


Link to post

Oare nu este posibil sa fi tras mizerie de pe fundul rezervorului si din aceasta cauza sa mearga 'gatuita'? :scarpin:

 

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...