Jump to content
Sign in to follow this  
totti

Chevrolet Aveo/Kalos - Anvelope

Recommended Posts

Ai o parere atat de buna despre anvelopele co...al?(punctele nu sunt litere ,dar,nu vreau sa le fac reclama!)

Ai incercat si altele?

Edited by simon2tibi

Share this post


Link to post
Ai o parere atat de buna despre anvelopele co...al?(punctele nu sunt litere ,dar,nu vreau sa le fac reclama!)

Ai incercat si altele?

 

Iti este greu sa scrii Continental, doar pentru ca cineva are o parere buna despre aceste cauciucuri, din motivul ca toti suntem adeptii leit-motivului: " doar ale mele e mai bune"? :D

Am folosit original Kuhmo pe care le-am aruncat cat colo din motive de zgomot (cale de rulare rigida) lipsa de control pe zapada cat despre polei :spumelagura: , iar pentru iarna merg pe Dunlop Winter Response care au un profil mai elaborat, mai complex sunt flexibile, silentioase si care asigura un bun control pe carosabil alunecos, umed sau normal.

Cum de la prima schimbare a anvelopelor am fost multumit de Continental: flexibile, silentioase, aderente, bun comportament pe carosabil umed si pe mazga chiar decent pe zapada am ramas fidel acestui brand. De regula au rezistat intre 50K - 60K km fara probleme. Rotite la fiecare 15000 km am asigurat o uzura uniforma.

As fi vrut poate un Bridgestone insa nu fac anvelope pentru Kalos. Michelin si Pirelli nu atat de cunoscute pentru dimensiunea 185/60/14

Cam atat.

Share this post


Link to post

Iata si cum aratau anvelopele uzate dupa peste 50 K km. A se vedea uzura uniforma pe suprafata pneului si egalitatea uzurii dintre acestea.

post-2099-1247133353_thumb.jpg

post-2099-1247133400_thumb.jpg

post-2099-1247133436_thumb.jpg

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Prin ianuarie 2008 am pus pe Kalos un set de cauciucuri Firestone. Le-am gasit in Carrefour la oferta, plateai 3 si-l dadeau pe al 4-lea gratis. Nu mai stiu cat au costat, mi se pare ca in jur de 600 RON. Pot sa zic ca sunt mai bune decat ce era initial pe Kalos (Powermax Kumho). Rulajul mi se pare mai lin, ca sa zic asa, iar pe timp de iarna mi s-au parut ceva mai lipite de sosea decat precedentele (desi sunt cauciucuri de vara). In momentul de fata nu dau semne de oboseala, ce-i drept au maxim 15.000KM rulati.

 

Pe aveo am Hankook. Firestone-urile mi se par mai bune si decat astea. O fi doar parerea mea.

 

PS: Pana sa pun Firestone pe toate rotile la Kalos, am avut doua Continentale pe fatza timp de nici 6 luni. Erau noi, le-am pus ptr ca unul dintre Kumho de pe fatza luase destule cuie cat sa-mi fie frica sa mai merg cu el vulcanizat. O spun sincer, caciucurile Continetal mi-au lasat o impresie proasta. Am mers normal cu ele, nu ma tin de scartzuri inutile. Aveam impresia ca merg pe ceva zgrumturos tot timpul. Nu mi-a placut nici cum se uzasera, la cum aratau dupa 6 luni si putini km rulati... sa zicem doar ca Firestone-urile arata mai bine acum, dupa 1 an jumate. Eu personal nu o sa mai pun Continental pe nici o masina care o voi avea.

Edited by fry

Share this post


Link to post

@safari hunter

Cum ai facut rotatia anvelopelor? In X sau in linie? Si la ce numar de km le-ai rotit?

Share this post


Link to post
@safari hunter

Cum ai facut rotatia anvelopelor? In X sau in linie? Si la ce numar de km le-ai rotit?

La fiecare 15000 km (la fiecare revizie) , prima in linie, apoi in diagonala

 

fry - comportamentul anvelopelor si satisfacerea gusturilor este dependent de fiecare si cum bine spui "o fi doar parerea mea".

Dar daca apare uzura neuniforma sau anvelopele au un comportament anormal, atunci tine de masina si de modul cum sunt exploatate chiar daca nu abuzezi de franari bruste sau alte manevre care sa le solicite.

Mai mult, spui Continental = toate Continental-urile, nu vreau sa le fac reclama doar pentru ca eu le utilizez, nici pe departe, daca as avea probleme le-as critica cum imi sade mie bine, dar si ele Continental-urile sunt diferite. La un dealer A-Z mi se ofereau unele facute oriunde numai in Germania nu cu un profil pe care nici pe net nu l-am gasit la Continental. La un alt dealer din Bucuresti am gasit un chilipir cu anvelope "noi" avand anul de fabricatie 2006 deja coapte, rigide, dar si mai ieftine, in vreme ce anvelopele mele pe care tocmai le-am inlocuit erau 2007. Cele noi montate sunt produse in Germania la 05/2009 (cod productie 2209) deci foarte proaspete, iar la echilibrare am pus 2x5g la unul dintre ele si 5/15g la celalalt.

Dupa cum vezi @-) eu aduc si argumentele vizibile in discutie dincolo de opinii personale.

Despre Firestone numai de bine, i-am verificat cum colecteaza cauciucul natural din Africa de Vest :) ) .

Share this post


Link to post

Nu inteleg de ce ai adus atatea argumente, nu incercam sa te contrez / :) .

Kalosu nu avea si nu are probleme de functionare, unghiul de fuga e ok, exploatarea s-a facut in mod absolut normal de mers urban si din cand in cand autostrada. Continentalurile le-am luat la nici jumatate de ora dupa ce iesisem de la Di-Bas de la revizie :D . Stiu sigur ca erau noi, fabricate in acelasi an in care le-am si cumparat (2007). Nu-mi aduc aminte exact pretul, parca a fost in jur de 170 RON. Crede-ma, stiu sa-mi conduc masina, nu e vorba de nebunie sau de masina defecta. Iar drumurile erau aceleasi pe care rulasem si amaraciunile alea de Kumho. Continentalurile respective au fost efectiv proaste, si proaste rau. Stiu ca exista modele continental bune sau chiar foarte bune, dar la preturi mai mari. Nah... poate si alea trebuiau sa fie bune da n-am avut eu noroc... n-am nimic cu firma asta in general, dar e singura din domeniu care m-a dezamagit. Asta am constatat eu pe pielea si portofelu meu. Poate altele-s bune. Who the hell knows? Poti sa-ti iei teapa la orice.

Edited by fry

Share this post


Link to post
Nu inteleg de ce ai adus atatea argumente, nu incercam sa te contrez / :) .

 

Fry ba sa ma contrezi si sa iti mentii punctul de vedere, de ce nu, doar din astfel de discutii se pot trage concluzii pertinente. Altfel nu vad postarea pe un forum din care invatam cu totii, iar argumentele in plus nu fac decat sa dea un caracter mai mare de obiectivitate afirmatiilor. :D

Share this post


Link to post

:D N-am de ce sa te contrez, stiu ca firma Continental este o firma care produce cauciucuri OK. Parerea mea, poate ma insel, cred ca pe piata romaneasca sunt trimise si foarte multe Continentaluri vechi sau cu defecte de fabricatie. Doar suntem priviti ca o piata atipica si aproape africana pentru multe produse. De-asta probabil sunt sanse mai mari sa nimeresti un Continental prost aici, la noi. Parerea mea... poate ma insel.. nu am argumente in acest sens, este o impresie de-a mea.Nu stiu daca exista cumva vreo fabrica continental in romania, asta ar explica multe...

Edited by fry

Share this post


Link to post

Este la Timisoara!

aici

Edited by wwillym

Share this post


Link to post

Momentan am pe masina anvelope (de vara) KLEBER-niaxer, poloneze.Acu vreo 3 ani,am avut CONTINENTAL (de iarna) si am fost multumit de ele.

Fry. Atit acolo,cit si aici,probabil si in alte tari,ne izbim de aceleasi probleme in privinta anvelopelor,cu defectiuni din fabrica,inbatrinite,etc.

Share this post


Link to post
Iti este greu sa scrii Continental, doar pentru ca cineva are o parere buna despre aceste cauciucuri, din motivul ca toti suntem adeptii leit-motivului: " doar ale mele e mai bune"? :D

Am folosit original Kuhmo pe care le-am aruncat cat colo din motive de zgomot (cale de rulare rigida) lipsa de control pe zapada cat despre polei :spumelagura: , iar pentru iarna merg pe Dunlop Winter Response care au un profil mai elaborat, mai complex sunt flexibile, silentioase si care asigura un bun control pe carosabil alunecos, umed sau normal.

Cum de la prima schimbare a anvelopelor am fost multumit de Continental: flexibile, silentioase, aderente, bun comportament pe carosabil umed si pe mazga chiar decent pe zapada am ramas fidel acestui brand. De regula au rezistat intre 50K - 60K km fara probleme. Rotite la fiecare 15000 km am asigurat o uzura uniforma.

As fi vrut poate un Bridgestone insa nu fac anvelope pentru Kalos. Michelin si Pirelli nu atat de cunoscute pentru dimensiunea 185/60/14

Cam atat.

 

Nu am vreo problema cu firma respectiva ,dar momentan nu vreau sa am vreo legatura cu ea si nu vreau sa fac reclama gratuita.

Si nu am facut nici macar o aluzie la ce am eu!

Daca tie iti plac si esti multumit de ele ,foarte bine!Sa le folosesti sanatos!

L.E. Imi cer scuze ca scriu asa tarziu.

Edited by simon2tibi

Share this post


Link to post
www.dezmembrari.ro, posteaza o solicitare. Sunt specializati in marci asiatice in special si ultima oara cand am fost am vazut vreo 4 aveo busite.

 

Am luat 2 bucati r15 6jx15 4x100 et45(sper ca am scris bine). 80ron/buc. Multumesc Mircea pt info! (chiar daca nu era pt mine mesajul)

 

Acum ramane sa-mi iau si 2 anvelope de iarna, nu prea se gasesc 185/55 r15 la preturi rezonabile in ro si nu prea am curaj sa dau banii la cauciucuridirect. Va anunt ce rezolv.

Edited by ciolanus

Share this post


Link to post

Ce dimensiune au la gaura de centrare pe butuc ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Ce dimensiune au la gaura de centrare pe butuc ?

 

Nu stiu. Oricum, o janta avea un hankook k406 montat (pe care mi l-a dat), deci sigur era de pe aveo. Cealalta avea un matador pe ea. La o "inspectie vizuala" par identice.

Share this post


Link to post

Masoara-le.

  • Like 1

Share this post


Link to post

57mm la interior, sau cel putin asa arata ruleta mea. La fel cu ce am pe masina.

Revenind la anvelopele de iarna, am gasit pe net in Ro cu plata ramburs urmatoarele oferte mai bune pe dimensiunea 185/55 r15: goodyear ug7+ 305ron ; NANKANG SV2 ? 220 ron\buc. ; Fulda Kristall Montero 2 ? 265 ron\buc. ; Marangoni Winter 4 ? 275 ron\buc. ; Hankook Icebeat W300 ? 330 ron\buc.; Vredestein Snowtrac 3 ? 358 ron\buc; Dunlop Winter Response la 288ron si Nokian WR G2 la 320lei. Cred ca imi iau goodyear-ul, dupa testele adac de anul trecut a iesit pe primul loc. (da, stiu, sunt aceia care au facut praf Loganul si acum nemtii cumpara ca spartii).

Am gasit si niste chestii inimaginabil de scumpe, la 700ron anvelopa.

Foarte multe magazine online nu se sinchisesc sa-ti raspunda la mail, inclusiv cei de la apco (foarte laudati pe aici).

O alta chestie ciudata am observat-o in talon, anume indicele de viteza V care corespunde vitezei maxime de 240kmh. In primul rand, unde am eu voie in Romania sa merg cu 240kmh, si in al doilea, cand prind chevroletul acesta 240kmh?! Sper sa nu gasesc vreun garcea idiot si nici talonul nu vreau sa-l schimb.

Edited by ciolanus

Share this post


Link to post

Indicele de viteza trecut in talon este indicele de viteza MINIM. Ai voie cu indice mai mare :)

Tolin, acolo unde l-am trimis eu pe Starsteel si a ajuns Ciolanus - nu e pentru cine se doreste ci pentru cine se nimereste, deh - dezmembreaza asiatice, deci jantele pe care i le-a dat erau in mod cert de aveo sau kalos.

Ciolanus, vezi ca pe jante trebuie sa existe un marcaj stantat, care cuprinde dimensiunile ei si producatorul.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Pai, chiar acolo m-am si uitat, dar nu stiu unde se stanteaza dimensiunea gaurii de centrare pe butuc. In fine, am vb cu dl Cazacu de acolo, i-am explicat pentru ce masina imi trebuiesc jantele, nu am niciun dubiu ca sunt cele potrivite. Acum mai ramane sa-mi iau anvelope.

Share this post


Link to post

M-am ales cu 2 goodyear ug7+ la 320ron/buc cu transport in fata blocului. Sa vina iarna si sa le testez.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor. Am si eu o intrebare legata de schimbarea anvelopelor de vara (185/55R15) la Chevy Aveo Hatch cu anvelope de iarna. Un amic face pomana cu 4 cauciucuri de iarna rulate max 1000 Km, numai ca dimensiunea difera: 185/65R15. Va rog spuneti-mi daca aceasta dimensiune este ok pentru inlocuire.

Share this post


Link to post

salut..am un coleg care are pe masina aceste dimensiuni si a spus ca nu are probleme (face scoala de soferi cu masina).acum nu stiu daca vor fii probleme cand masina este plina, si altceva ,in afara ca te fura la km. masina se va inalta cu 18 mm. si asa este cam inalta...o parere personala-aveo are un aspect cam urat din laterala cu 185\55\15 si cele mai apropiate dimensiuni fara a avea probleme ar fii 185\60\15 s-au 195\55\15...

Share this post


Link to post

185/65/15 are diametrul cu 37 mm mai mare decat varianta originala. Sau cu alte cuvinte vei avea roata cu aproape 2 cm mai aproape de aripa decat inainte. Mai departe iti dai seama singur daca e OK sau nu.

Dpdv legal, nu e OK. Dimensiunile nu sunt compatibile si la un control in trafic ramai fara talon.

 

P.S. Circumferinta fiind mai mare cu aprox. 7%, vitezometrul si kilometrajul vor indica ca atare.

Share this post


Link to post

Root, merci pentru sfatul "parintesc". Bucuros de cadoul pe care il primeam de la amic nici nu am mai luat in calcul ce-i mai rau, saltatul talonului, asta pe langa cei 2 cm - distanta redusa intre cauciuc si aripa.

Share this post


Link to post

Si daca nu mai pun in talon nici o informatie legata de anvelope, credeti ca vor zice ceva la vreun control ?

Sau acum vor cere sa ai si cartea de identitate la tine ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...