Jump to content
Sign in to follow this  
conoro_tudor

Rezervor Spark

Recommended Posts

Cine stie cati litri are de fapt un rezervor de Spark, ca mie in cartea tehnica imi spune 35L si la pompa nu imi intra niciodata mai putin de 40-42. :( Mentionez ca am un Spark de 0,8 si ca la fiecare alimentare e deja aprins ledul de avertizare pentru benzina(se aprinde cand in rezervor sunt mai putin de 4 litri). :rolleyes:

Share this post


Link to post

Schimba benzinaria!!!!!!!!!!!!!! Rezervorul are 35 litrii.

In caz ca bagi benzina pana la primul click: daca merg la pompa imediat dupa ce incepe sa se aprinda becul la mine intra cam 29 litrii. Daca mai merg putin, pana ce becul de avertizare ramane aprins intra 30, maxim 31 litrii.

Daca bagi pana da afara (deci nu cred ca e bine sa faci asta) probabil ca intra mai mult... insa daca nu mergi la benzinarie cu rezervorul gol golutz( daca totusi faci asta, te sfatuiesc sa nu mai faci pe viitor) imi vine greu sa cred ca pot intra 42 litrii

Share this post


Link to post

Am sa scanez chitantele de la peco. Pun benzina pana da afara pentru ca vreau sa fac consumul. Intradevar pana incepe sa scada indicatorul de la benzina merg vreo 200 -250 km in afara orasului (pana atunci sta blocat la maxim). Nu vad ce problema ar putea fi daca pun benzina cat cuprinde, dar oricum multumesc de sfat.

 

Vroiam doar sa stiu daca s-a mai intamplat cuiva acest lucru. Eu pun benzina si de 95 si de 98 de la mai multe bezinarii.

Share this post


Link to post
Nu vad ce problema ar putea fi daca pun benzina cat cuprinde, dar oricum multumesc de sfat.

 

Dauneaza sistemului de recuperare a vaporilor, mai exact canistrei cu carbon activ.

Share this post


Link to post

Consumul poti sa-l faci si daca pui pana la primul click.

La mine este regula: daca ma duc la benzinarie imediat ce s-a aprins becul intra 28-28.5l benzina pana la primul click.

In schimb tu o sa ai un consum "al naibii de exact" si un sistem de recuperare a vaporilor "al naibii de funtional!"

Share this post


Link to post

:) ) Multumesc de incurajare nu am sa mai fac plinul asa, am sa pun benzina pana la primul click.

Nu stiam ca pot exista probleme dak alimentez peste limita de 35 de litri. Oricum mi se pare curios

ca intra inca 10 litri peste limita. Ma gandeam ca poate sa imi explice cineva de ce intra asa o cantitate de mare in plus fata de capacitatea rezervoruluii. La Logan de exemplu aceste conducte care duc pana la rezervor au un volum de maxim 2 litri.

Share this post


Link to post

Intra mai mult de 35. De obicei se opreste singur in jurul lui 35. Daca mai insist putin intra lejer inca 1,5-2L. O data, dupa cei 35 de litri, am insistat si au intrat inca 8L (nu ma intrebati unde). Abia dupa 250km de mers la drum intins incepuse sa coboare acul indicatorului de benzina.

Share this post


Link to post

Posibil ca la Spark tubulatura sa aiba un volum destul de mare. Iar daca nu s-a scurs undeva prin aripa atunci a inundat canistra SRV-ului.

Share this post


Link to post
Posibil ca la Spark tubulatura sa aiba un volum destul de mare. Iar daca nu s-a scurs undeva prin aripa atunci a inundat canistra SRV-ului.

 

Si in Spartul meu intra cam 43 l daca insist, o data am bagat si 45 cand ma duceam la Bucuresti, ca sa nu mai alimentez pe drum. Si eu ma mir unde poate sa intra atata. :-?

Share this post


Link to post
Iar daca nu s-a scurs undeva prin aripa atunci a inundat canistra SRV-ului.

 

Cat de grava e chestia asta cu inundarea sistemului de recuperare a vaporilor? Am alimentat azi si am nimerit o pompa mai speciala... la care a sarit siguranta abia cand a dat benzina pe afara X( . Am reusit si eu astfel sa bag 41 de litrii intr-un rezervor de 35l in care mai erau minim 6l

Share this post


Link to post

Mie imi intra constant 41-42 de litri in rezervor. Bag numai Rompetrol

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare, cred ca aici e bine sa o pun. Pentru cantitatea de benzina care apare in poza, trebuie sa se aprinda becul de benzina? Ca mi se pare cam la limita, si nu se aprinde. Becul e bun, merge. La contact nu se parinde, dar asa mi se pare ca e la cielo, matiz, tico etc.

 

E ok? Ca nu merg des in felul asta, dar nici nu as vrea sa am vreo surpriza ca nu se aprinde becul si raman pe drum, cu mizeria din rezervor prin injectoare :-S

post-14756-0-90934400-1311409051_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Intre "mizeria" de pe fundul rezervorului si injectoare exista 2 randuri de filtre, unul la sorbul pompei si altul dupa pompa.

Share this post


Link to post

Se duce mai jos cand se aprinde becul. Indicatorul e orientativ... Bine, exista si "sansa" ca tu sa ai becul ars.

Share this post


Link to post

Ma gandeam ca se duce mai jos, dar am intrebat sa fiu sigur. Se vede atunci cand motorul e oprit, ca indicatorul mai coboara ceva sub linia rosie. Becul nu e ars sigur, ca am desfacut "bordul" si am schimbat cu becul de la faza lunga, si merge.

 

Exista vreo posibilitate de a verifica? O scanare pe computer, sau sa "simulez" cumva rezervorul gol?

 

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...