Jump to content
Sign in to follow this  
varais

Nubira II CDX 1,6

Recommended Posts

Cumpara o sticla noua, ai toate sansele sa rupi clemele alea. Incearca sa tragi de ea cand e cald, pe frig plasticul e mult mai casant.

Asta ar fi ideea dar până acum am găsit doar la Rădăcini la un preț fantasmagoric de 390 Ron.

 

Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post

Asa scumpa sticla? La Cielo e 30-40 lei... ma gandeam ca la Nubira e putin mai scumpa, dar putin, nu de 10 ori.

Nu vad pe dreapta, dar stanga nu e asa scumpa...

http://www.pieseautoradacini.ro/DAEWOO-Nubira-I-II/Geam-oglinda-exterioara/n-6_p202765

Sau din dezmembrari, nu sunt asa scumpe, vad pe la 100 lei oglinda completa.

Share this post


Link to post

Comutatorul de mers inapoi eu l-am luat de la UNIX, vreo 30-40 de lei.

 

Share this post


Link to post

Asa scumpa sticla? La Cielo e 30-40 lei... ma gandeam ca la Nubira e putin mai scumpa, dar putin, nu de 10 ori.

Nu vad pe dreapta, dar stanga nu e asa scumpa...

http://www.pieseautoradacini.ro/DAEWOO-Nubira-I-II/Geam-oglinda-exterioara/n-6_p202765

Sau din dezmembrari, nu sunt asa scumpe, vad pe la 100 lei oglinda completa.

Asta e fara degivrare.

 

Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk

Comutatorul de mers inapoi eu l-am luat de la UNIX, vreo 30-40 de lei.

 

Am găsit la King 25 Ron.

 

Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post

Pina la o sticla noua (ori SH) ii feon'u ori apa fierbinte pentru a dezmorti plasticele alea din spatele sticlei dupa care extrasa. Dai oglinda jos, o duci in casa si o pui intr-un vas cu apa calda (suficient de calda) si lasata citeva minunte, dupa care luata la invirtit. Apa aia calda ii ofera flexibilitate (plasticelor) cit si gresere pentru a fi extrasa cu usurinta.

Share this post


Link to post

Pina la o sticla noua (ori SH) ii feon'u ori apa fierbinte pentru a dezmorti plasticele alea din spatele sticlei dupa care extrasa. Dai oglinda jos, o duci in casa si o pui intr-un vas cu apa calda (suficient de calda) si lasata citeva minunte, dupa care luata la invirtit. Apa aia calda ii ofera flexibilitate (plasticelor) cit si gresere pentru a fi extrasa cu usurinta.

M-am gândit la treaba asta. Poate o fi doar un contact oxidat și eu mă agit degeaba.

 

Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post

Parca intrebarea era cum sa indepartezi in siguranta sticla-oglinda si nu care ar fi cauza nefunctionarii ...

Share this post


Link to post

Parca intrebarea era cum sa indepartezi in siguranta sticla-oglinda si nu care ar fi cauza nefunctionarii ...

Domnul meu ambele intra în discuție.

Totodată și butonul pentru degivrare nu știu dacă da contact pentru ambele oglinzi ( releu ) sau pentru fiecare în parte cumva.

Din cate am văzut contactele de pe oglinda ar fi accesibile pentru aparatul de măsură și atunci s-ar clarifica situația.

 

Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post

La espero oglinzile sunt comandate de acelasi releu ca dezaburirea, la fel si martorul din bord, nu cred ca e diferit la nubira.

Daca se aprinde martorul la apasarea butonului, releul functioneaza, problema e la cablajul de dupa sau la oglinda.

Share this post


Link to post

La nubira atat incalzirea oglinzilor cat si incalzirea lunetei sunt comandate de acelasi buton.

Share this post


Link to post

La nubira atat incalzirea oglinzilor cat si incalzirea lunetei sunt comandate de acelasi buton.

Mâine verific cu aparatul de măsură să văd dacă primește curent. Daca primește atunci un alt geam. Să văd dacă reușesc să găsesc.

 

Trimis de pe al meu Lenovo Z90a40 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post

104000km 

Am reusit sa imi fac timp si am schimbat discurile de frana si placutele.

Masinuta i-am inmanat-o tatalui meu care a fost mai mult decat fericit.

Acum am trecut pe diesel 1.6 TDI Highline Passat.

Imi voi face timp ( sper ) sa ii fac prezentarea aici.

Share this post


Link to post

 Mai avem puțin și terminam.

IMG_20180703_184621.jpg

Share this post


Link to post

Asta ar fi partea mai ușoară. 

Problema este că după 1000 km pe la tara pe Nubi o dor basculele de nu se poate. Așa că le-am comandat pe amândouă, plus ulei, toate filtrele și un set nou de bujii. Joi sunt programat la service și dacă terminam in timp util trec și pe la întâlnire.

Intre timp trebuie sa fac rost de o lopata sa dau afara noroiul din ea. Nu știu de ce tata a simțit nevoia acuta să meargă cu ea când ploua mai tare. Sper sa nu iau bătaie la spălătorie.

Share this post


Link to post

Offff Nubi iar cere atentie. 

De data asta rulmenti fata . Am schimbat la un moment dat parca pe la 70 000 km.

Au tinut pana la 107 000. Cam putin. Daca aveti o idee ce marca ar merita sa pun acum nu va sfiiti cu o parere.

Si sa nu uit ca mai are o duda. Nu se mai deschid toate usile din cheie. Se descide doar usa de la sofer.

Daca deschizi larg portiera fata de la sofer face contact si se deschid si celelalte. Este intrerupt firul exact la

radordul flexibil dintre portiera si caroserie. Poate il conving pe Dj sa incercam o reparatie pentru ca el e artist 

la fire impletitosudatoletconizate.

Edited by varais

Share this post


Link to post

Eu am pus SKF si dupa 60 kkm sunt ok. Cei drept, majoritatea km sunt facuti mai mult pe autostrazi.

Share this post


Link to post

SKF am pus si eu pe Cielo, in urma cu vreo 7-8 ani... a tinut (doar pe dreapta l-am schimbat) fara probleme pana cand masina a ajuns la remat, anul asta. Sa zic vreo 80.000km, cu aproximatie, timp in care au vazut chinuiala si prin gropi cu suspensie sport, si pe drumuri de piatra/pamant.

Pt jambele pe care urma sa le montez, tot SKF luasem.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

SKF am comandat și eu astăzi. Mâine seară va fi gata.

Share this post


Link to post

109 000 km.

Trebuie sa reiau povestea cu ceva timp in urma. După ce am schimbat rulmenții cam la o săptămână am schimbat basculele cu totul.

Am schimbat și butonul pentru degivrare.

Astăzi am schimbat parbrizul și am comandat amortizoarele de la haion.Pacat că nu pot incarca fiulmuletul .

Edited by varais

Share this post


Link to post

Youtube si link aici 😉 

Share this post


Link to post

109 000 km -ITP (de treaba asta uitasem)

A trecut și de data asta cu ceva noxe pe GPL. Nu am avut timp sa trec pentru un reglaj. 

Surpriza plăcută - dezechilibru frana fata 2%.

Surpriza neplăcută - frana de mana dreapta spate eficienta 15%.

Nubi asta e mai rău că nevasta. Tot timpul găsește motive sa fie gâdilată !

Share this post


Link to post

Probleme iar.

Cilindru de frana blocat spate dreapta si drept rezultat placutele au ajuns la fier.

Discul de frana a scapat nevatamat. Urmeaza chit reparatie plus palcute plus 

lichid de frana plus lichid de servo (il schimb daca tot ma apuc).

Distractia continua !

Share this post


Link to post

Fiareeee, fiareee luam :))

Share this post


Link to post
2 hours ago, mirceajo said:

Fiareeee, fiareee luam :))

Nu dau sa moară Veta o voi duce la Remat in perfecta stare de funcționare !

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Treaba a fost putin mai complicata decat am sperat eu si asta din cauza culiselor blocate. Am avut nevoie de menghina sa le scot si de vreo trei ore sa le curat cum trebuie.

 

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...