Jump to content
Sign in to follow this  
varais

Nubira II CDX 1,6

Recommended Posts

Mda, am gresit mai sus, nubira parca nu are bielete de directie, caseta e "cu totul". La scartaieli aluneca o bucsa de cauciuc undeva (sau in general un fier aluneca pe un cauciuc), palierele alea nu prea au cum, sunt niste rulmenti practic.

 

Share this post


Link to post

din schema ta, mici batai le ai de la piesa numarul 5, cel putin la aia m-am referit ultima data cand ne-am vazut. La nubira flansa si rulmentul sunt separat, iar la cielo/espero este rulmentul bagat in flansa. Cu scartiala si eu mai patesc la speedbumpuri dar doar cand au fost temperaturi mici sub zero grade si doar cat a fost masina rece...

Mai studiem.

Share this post


Link to post

din schema ta, mici batai le ai de la piesa numarul 5, cel putin la aia m-am referit ultima data cand ne-am vazut. La nubira flansa si rulmentul sunt separat, iar la cielo/espero este rulmentul bagat in flansa. Cu scartiala si eu mai patesc la speedbumpuri dar doar cand au fost temperaturi mici sub zero grade si doar cat a fost masina rece...

Mai studiem.

Salutare Mircea.

Ma cand ne-am intalnit mi-ai spus de bieletele antiruliu. Le am in portbagaj. Piesa nr 5 ce bazdac mai e ? Treaba cu speedbumpul cred ca e din categoria - asa face toate- . Bataia aia micuta ma scoate din sarite rau de tot.

Si daca tot vorbim de reperatii hai sa scot si schema pentru rulmentul de la volan sa vedem cum sta treaba si cu ala. Parca si tu ai probleme cu el. Apropo stii sa dai volanul jos?

Ei uite ca l-am gasit .

 

Nr. 40 este rulmentul firar sa fie . Dupa cum ti-am spus acum multa vreme aste trebuie sa fie separat.Cod 530552. Eventual sa gasim un echivalent ceva.

post-19095-0-47582900-1388260344_thumb.jpg

post-19095-0-14272400-1388260352_thumb.jpg

Edited by varais

Share this post


Link to post

Din pacate am grasit. Singurul rulment aici este 27. Unde este rulmentul de la volan ? Vine cu tot cu nr 44 ?

Share this post


Link to post

volanul... am 3 coloane de directie reglabiel si una fixa :) ))) il dau jos cu ochii inchisi :) Din pacate nu se gaseste rulmentul separat, doar cu partea flexibila a coloanei si e undeva pe la 150 lei. aia trebuie sa o iau si eu..

 

Share this post


Link to post

volanul... am 3 coloane de directie reglabiel si una fixa :) ))) il dau jos cu ochii inchisi :) Din pacate nu se gaseste rulmentul separat, doar cu partea flexibila a coloanei si e undeva pe la 150 lei. aia trebuie sa o iau si eu..

 

Am inteles. Chiar si rulmentul ala are un inlocuitor da-mi un cod de pe el daca e posibilsa il scoti sau vezi ce scrie pe el.

 

Din schema de mai sus care e bucata care trebuie luata?

Share this post


Link to post

77000 km

 

Gata in sfarsi am rezolvat cu boba boca toca poca de la rotite. Dupa tot stresul meu cu amortizorul pana la urma au fost

bieletele antiruliu. Frumoasele astea nu am reusit sa le dau eu jos. A fost nvoie de pistol pentru a desface surubul superior

la ambele bielete.

Cea de pe stanga era bunicica dar pe dreapta ambele capete s-au desfacut din nuca si a fost putin chin sa le scoata de pe bara de torsiune.

 

Urmatoarea reparatie ( nu car fi neaparat nevoie) va fi timoneria de la schimbatorul de directie. Are un mic joc si ca de obicei a inceput sa ma

streseze faptul ca Nubi are o bubita .

Share this post


Link to post

Deci vezi ca bieleta antiruliu iti da batai in toata masina :) ) ma bucur ca ai rezolvat.

Share this post


Link to post

Deci vezi ca bieleta antiruliu iti da batai in toata masina :) ) ma bucur ca ai rezolvat.

 

 

Ai mare dreptate. Uneori parca incepusem sa suspectez inclusiv racordul flexibil de la esapament.

Share this post


Link to post

80300 KM.

 

Cam putini KM in perioada asta de timp dar a stat mai mult in parcare.

Inca un schimb de ulei , filtre ,inclusiv timoneria de la schimbatorul de viteze

pentru care astept vremuri ceva mai calde sa o schimb.

Share this post


Link to post

Schimbarea - schimbatorului de viteza

 

Nu era neaparat necasara operatiunea dar cand incepe sa bata toba piticul de pe creer ... te apuci de treaba.

 

post-19095-0-96675100-1423233332_thumb.jpg

 

Se vad bine urmele de uzura. De astazi inainte nu ma mai sprijin pe schimbator.

 

Cel nou este cam cu 1 cm mai scurt.post-19095-0-70723400-1423233562_thumb.jpg

 

Si daca tot am desfacut consola centrala, am schimbat burduful de la schimbator si frana de mana.post-19095-0-69905400-1423233709_thumb.jpgpost-19095-0-68405800-1423233982_thumb.jpg

 

In sfarsit arata bine.

post-19095-0-56222300-1423233917_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Arata f misto, ai intinerit-o :)

De la ce masina este noul schimbator?

Share this post


Link to post

Poate incepi sa apari si tu pe la intalniri :)

Share this post


Link to post

Poate incepi sa apari si tu pe la intalniri :)

 

 

 

Pe unde va mai intalniti joia si pe la ce ora ?

Arata f misto, ai intinerit-o :)

De la ce masina este noul schimbator?

 

Manetuta tot de Nubira, nou nouta de la Radacini. Acum de ce e mai mica de inaltime ea stie.

Probabil e inca in crestere.

Edited by varais

Share this post


Link to post

Cat este racoare la Kaufland Vitan incepand cu orele 19:30..

Share this post


Link to post

Cat este racoare la Kaufland Vitan incepand cu orele 19:30..

Daca ajung pe la 22:15 mai gasesc pe cineva ?

Share this post


Link to post

Slabe sanse la ora aia... maine ne vedem de pe la 19.30 la Sun Plaza, la -2, O5 parca

Share this post


Link to post

Aseara am trecut prin Kaufland si i-am vazut pe baietii de la CieloClub...JAI, CBD si Costi VLN, cu ZGA eram paralel la Dristor dar s-a dus catre Big Berceni...

 

Share this post


Link to post

Da, am avut un drum pana in Berceni, dar dupa aceea m-am dus la Kaufland, la intalnire :) Pt ca la Sun nu au mai vrut cativa colegi...

Share this post


Link to post

Firar sa fie nu pot sa ajung joia decat dupa ora 22 cand vin cu fata de la handbal

Share this post


Link to post

post-19095-0-50976800-1482164899_thumb.jpg88.600 km

nu am mai scris pe aici de o vesnicie.

 

Daca tot am schimbat garnitura de la culbutori, m-am gandit sa pun si o foto . Cam asa arata dupa 12 ani

si 88.600 km din care 25.000 km pe GPL.

 

 

 

 

 

Edited by varais

Share this post


Link to post

Arata ca un motor sanatos cu uleiul schiimbat la timp. Bravo!

Share this post


Link to post

94 000 km

 

A venit si timpul pentru schimbat ambreiajul, inclusiv tija care il actioneaza. Era putin stramba la cat m-am chinuit sa

ajung la doctorul ei .

Si daca tot nu aveam astazi ce face am curatat si valva EGR. Nu a avut prea multe impuritati doar ca mi s-a parut

axul pitintel intepenit. Cand am desfacut-o nu am reusit ca o deschid maxim tragand cu gura. Dupa curatare se misca fara

probleme.

 

Share this post


Link to post

102000 km.

 

Încă un schimb de ulei, plus distribuția cu de toate.

 

Am o problema cu sonda de pe cutie pentru marșarier. Sper sa o găsesc.

Oglinda din partea dreapta nu mai degivreaza. Daca aveți vreo idee cu oglinda nu va sfiiți sa-mi dați un sfat. Din cate știu eu tragi de ea și ar trebui să iasă din clipsuri dar parca am o reținere sa trag de o chestiune care are venerabila vârstă de 13 anișori.

Share this post


Link to post

Cumpara o sticla noua, ai toate sansele sa rupi clemele alea. Incearca sa tragi de ea cand e cald, pe frig plasticul e mult mai casant.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...