Jump to content
Sign in to follow this  
FLEX

Curatare injectoare-utilitate, timing, metoda

Recommended Posts

... asta este aditivul pe care il folosesc si eu STP intr-o sticla neagra... si ma bucur ca mai confirma cineva spusele mele...

Share this post


Link to post

Eu le-am curatat in service ca s-a mers mai mult pe gaz si cind au desfacut-o baietii au iesit carcalacii . Curatarea s-a facut cu ultrasunete pe mashinarie , a costat 100.000lei/injector plus manopera la service 200.000lei . Merge ok cam prea nervoasa , singura grija pe care mi-o fac ar fi decalibrarea injectoarelor :?: :roll:

Share this post


Link to post

Zeama folosita, luata de la OMV:

 

MASTER Super Concentrated SURE CURE (Fuel Injector Cleaner), facut de Master Corp., Memphis, USA. Bidonash negru. A se folosi la 37-56L (10-15 galoane) de benzina/gaz/diesel (!!!). A se repeta la fiecare 3000mile.

 

Rezultatele, cum am mai spus, super! Dar ma voi duce cand o sa fac rost de banuti si la service sa le curat ca la carte (la service-ul de care am tot pomenit, care are TOT ce tine de auto, www.timas.ro , autorizat RAR)

Share this post


Link to post

Timas e ok , intimplator il cunosc pe patronul de acolo destul de bine si e de treaba ... scuze :o fftopic:

Share this post


Link to post

Daca vorbim de Dl. Costica T., e superOK, tocmai pentru ca il stiu ma voi duce acolo. E superserios si a facut o treaba excelenta cu acel service.

Share this post


Link to post

Cred ca vorbim de Dl. Sabau Timotei(ups am dat nume) , nu-i asa ... :lol: iar :o fftopic:

Share this post


Link to post

Eu am pus si solutie de-aia neagra de la OMV o data, dar nu m-am prins daca a functionat k lumea. Sambata intors de la Piatra aveam ceva spatiu in rezervor :D si am luat o solutie STP (cutie neagra) si am facut si un plin. Trebuie sa specific ca de curand am trecut pe benzina fp. CO98 deoarece trage salupa mai bine. Pana acum am facut 100km cu benzina aditivata cu STP si am turat-o in draci, am mers pana la tara si schimbam din aIV-a in aV-a pe la 120-130. Eventual daca aveam vreo solentza nervoasa in fata mergeam cu IV pana la 140 (Era unu rau de tot la un moment dat, nu voia nici mort sa se dea la o parte si era si trafic. Am stat in curu lui pana i-a trecut :D )

Am inteles ca daca vrei sa dea rezultate solutia de curatat trebuie sa bagi debit mare de benzina prin injectoare adica sa turezi motorul k lumea, altfel nu are cine stie ce efect. Asta intentionez sa fac cu tot plinul asta. Cred ca sapt asta il rezolv :D

Am si gasit cum sa ii zic cand vreau sa alerg ku masina: sa mergem la o curatare de injectoare.

Share this post


Link to post

I-am bagat acum si 2+2, luata din Selgros cu 100k lei, e ok si aia, dar se impune o curatare ca lumea...

Share this post


Link to post

Am mers in 3 din 4 cilindri odata, din greseala (nu aprindea o bujie), si zau daca am simtit ceva. Si am urcat cu masina si pe niste rape, am dat 120 pe drumul national (era noapte, de-aia m-am multumit cu doar atat :P ).

 

cum naibii n ai simtit diferenta , ca e una de natura sa te scoata din minti

mie mi s a intamplat sa merg in 3 pt ca un idiot de mecanic de la radacini (U.E. radacini) mi a montat gresit un injector; treaba e ca am mers vreo 5000 de km normal, fara sa se simta nimic, duap aia a dat semne , iar cand l a desfacut alt mecanic s a crucit; era garnitura aia mica superioara montata stramb (nici ca mai calc p la radacini, chit ca raman in pana chiar in fata service ului lor; mai bine imping mai departe)

Share this post


Link to post

O alta intamplare cu injectoarele astea care au devenit un lait motiv in saga masinii mele; zilele trecute, dau cheie si simt o vibratie; in gandul meu: mama lor de injectoare @#$%^& ! Ridic capota, scot pe rand alimentarea si intr adevar unul nu mergea.

Azi dimineata trimit pe cineva cu masina in service ,iar mecanicul ii da cateva chei in lateralul injectorului si zice :ia uite ca acum merge. Eu m am bucurat ca nu m a costat nimic.

Sfatul mecanicului a fost sa vin sa mi curete rezervorul ca s ar putea sa am mizerii acolo si d aia sa tot mi se strice (infunde) nenorocitele de injectoare. Ce ziceti de solutia asta, ma pacaleste, filtrul ala de benzina chiar asha inutil e?

Mi a zis ca manevra asta ma cost in jur de 500 de mii si ca dureaza ceva.

Share this post


Link to post

Cred ca se refera la pretul operatiunii de curatare a rezervorului.

Share this post


Link to post

da scoaterea, curatarea si montarea la loc a rezervorului fac 500 de mii

Share this post


Link to post

Salutare! NU VA DUCETI LA TIMAS SA CURATATI INJECTOARE...in primul rand ati intrat in spate unde se baga masinile sa vedeti cum e? e ca la service-urile alea de pe vremea lui ceasca...nici nu au loc sa bage masina de diversele chestii aruncate pe acolo!

 

IN plus eu am vazut unde CICA mi-au curatat injectoarele...o masinarie care nu cred ca functiona...scotea doar un tacanit si atat...trebuia pornita din 15 in 15 min. + injectoarele erau puse undeva deasupra intr-un fel de baie unde cica e nu stiu ce detergent special...mie mi s-a parut apa cu rugina :(

 

Asa ca ii suspectez de vrajeala la curatat injeectoare! ce m=a pus pe ganduri a fost ca mecanicul foarte amabil mi-a desfacut tot ce tine de alimentare, +iac, a sters clapeta de aer si multe altele...toate FREE!!!!!

Alta chestie e ca nu s-a simtit nimic dupa curatare ( mie dimineata imi moare motoru...l-a a doua cheie merje perfect). Am inteles ca dupa curatare nu mai face asa. :(

 

Si cireasa de pe tort: azi plecand cu masina simt la un moment dat miros de benzina...zic ca e de la alta masina si merg mai departe...mai incolo din nou miros de benzina si asociez apasarea acceleratie cu un miros puternic de benzina...trag pe dreapta ridic capota ( in gandul meu zicand ca sunt nebun) si SURPRIZA: mufa cu filet de la teava de benzina care intra in blocul de injectoare era desfacut...adica il puteam strange cu mana! Curgea pe acolo in draci!

Curatarea a fost facuta vinerea de acu 1 saptamana si intre timp totul a fost normal pana azi dimineata! BAnuiesc ca DOBITOCUL a uitat sa stranga bine acea mufa si in timp de la vibratii s-a desfacut... :( :(

 

ASA CA NU VA DUCETI LA TIMAS!!!!am auzit ca curatare de injectoare se face si la un service daewoo!!!! daca aflati ceva despre asta spuneti-mi si mie ca vreau si eu o curatare ca la carte...nu pacaleli pentru fraieri ca mine :)

Share this post


Link to post

Incearca la City Center...e mai scumpi dar e buni...

Share this post


Link to post

OK! Mersi, o sa ma duc acolo!

Share this post


Link to post

Oameni buni. Va laudati toti pe aici ca va curatati injectoarele si vad ca nici unul nu a postat nimic in aceasta directie. Iata ca vin eu cu niste impresii proaspete.

Am fost dim la Service Daewoo Filaret cu scopul de a schimba amortizoarele fata. Am aflat cu stupoare ca nu amortizorul ci nush ce palarie si suport sunt duse si in loc de 5 mil am dat 1 mil pe reparatie. Asa ca ramanand in bani am facut si o curatare de injectoare.

 

Nu va pot spune prea multe, astept sa fac un consum si niste teste mai indelungate. Va zic doar ca a costat 1 mil cu tot cu manopera si a durat vreo 2h. Am inteles ca injectoarele sunt tinute in aparat cat e nevoie ca sa se curete. Aparatul masoara timpii injectoarelor si probabil le curata pana ajung in parametrii. Mult mai exact decat orice solutie bagata in rezervor.

 

Decat sa iau solutii de curatat injectoarele cu diferite efecte (iclusiv placebo) prefer sa fac o astfel de curatare. Sper sa aiba si efect, voi reveni cu amanunte.

 

P.S: 1 mil nu e mult avand in vedere ca multi dintre voi se refereau la tot felul de solutii minune care costau in jur de 500 000 si abar nu aveai daca functionau sau nu.

Share this post


Link to post

am si eu o intrebare,mai exact o nelamurire. masina mergea foarte prost si a trebuit sa ma duc cu ea la service. era di cauza la fise. dar vreau sa curat si injectoarele si as vrea sa-mi recomandati si mie un loc unde pot sa o fac si cam cat ar costa. eu am gasit si ma costa 2 milioane. e mult , e putin ?

plus de asta , merita ? adica se simte o imbunatatire serioasa sau doar asa ...?

si am inteles ca sunt mai multe metode de curatat, care ar fi mai buna?

Share this post


Link to post

Salut.

Lui maty al meu incepe sa ii placa forja, dupa un drum de 200 km extraurban, trage mult mai bine. Si m-am gandit ca o fi de la turatiile mari, s-o mai fi desfundat si el saracu'.

 

Acuma, cum e mai bine sa procedezi? Efix + Forja, sau benzina normala, aditiv de curatare si forja? Si cat de des e bine sa faci treaba asta?

Share this post


Link to post

Poti face asta pe ultimul rezervor plin inainte de schimbare a uleiului.

Share this post


Link to post

AM inteles, da cum e mai bine, Efix sau aditiv? Care e mai eficient?

Share this post


Link to post

Nu cred ca poti compara aditivi speciali cu aditivi din Efix. Eu zic sa mergi pe aditivi speciali.

Share this post


Link to post

Am retinut. AM facut 2 plinuri cu Efix, da masina era puturosa raaaaaau. Deci aditivi... :)

Share this post


Link to post

Baietii de la pompa de benzina spun ca ei nu stiu sa fie sau sa fi fost adaugat ceva la EFIX.

Si nici reclama nu mai apare pe TV. Etapa de promovare a trecut...

Mai bine si mult mai sigur un aditiv pus cu manuta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...