Jump to content
Sign in to follow this  
B-02-ERO

Modificare Frane Cielo

Recommended Posts

Mersi mult pt info.

Cand o sa iau pensia o sa ma bag si la o pereche de etrieri de lanos + discuri brembo. :D

Share this post


Link to post

buba cu discurile brembo..nu stiu daca merg direct fara modificari de etrieri..s-ar putea sa fie mai mari...in plus daca pui discuri brembo si placute normale le mananca imediat pt. ca discul brembo e mai dur...

Edited by Vlad

Share this post


Link to post

florin_t@ Supapele acelea sant in cilindrii aia doi de sub pompa de frina.Se pot desface si scoate.La o frinare progresiva nu actioneaza dar la o frinare brusca acestea limiteaza presiunea pe circuitul spate.

Share this post


Link to post

mersi frumos @ovi

Share this post


Link to post
buba cu discurile brembo..nu stiu daca merg direct fara modificari de etrieri..s-ar putea sa fie mai mari...in plus daca pui discuri brembo si placute normale le mananca imediat pt. ca discul brembo e mai dur...

 

Ce fel de modificari? Pai daca sunt special pt cielo ce modificari sa fac? Placute cred ca o sa folosesc marca "Ferodo" care am inteles ca sunt cele mai bune.

Share this post


Link to post

bun...deci pana la urma pe un cielo din 97 pot sa schimb etrierii cu unii de lanos fara sa schimb placute si discuri? si sa franeze mai bine?

Share this post


Link to post

etrierele de lanos au placute de matiz pe ele..normal cand le iei etrierele vin cu placutze..si se potrivesc fara nici o modificare...

nu stiu despre discurile brembo, dar de exemplu alea Ziemmermann pt. cielo nu merg cu etrierele normale...

Share this post


Link to post
etrierele de lanos au placute de matiz pe ele..normal cand le iei etrierele vin cu placutze..si se potrivesc fara nici o modificare...

nu stiu despre discurile brembo, dar de exemplu alea Ziemmermann pt. cielo nu merg cu etrierele normale...

mersi mult de tot am sa fac chestia asta dupa salariu

Share this post


Link to post

Zimmermann sunt discuri sport cu "gaurele" prin ele. Eu vorbeam de Brembo in varianta normala, nu perforata.

Share this post


Link to post

deci sa inteleg un lucru ... pe etrierii de lanos (care sunt mai mari)... intra placute de frana de matiz ... adik placutele de frana de pe matiz sunt mai mari ca cele de pe cielo... asta e culmea culmilor... si pana la urma e vreo diferenta intre etrierii de pe matiz si cei de la lanos?

Share this post


Link to post

hehehe ... asta era chestia pe care vroiam sa o zic si eu. Cum se poate sa franeze mai bine o placuta de frana de matiz decat una de cielo?

Share this post


Link to post

da e o mare diferenta intre etrieri..aia de matiz nu se potrivesc. veniti la intalnire cand o sa vin si eu si o sa vedeti diferenta cu etrieri de lanos fata de aia normali

din cate stiu au aproape aceeasi marime placutele..

Share this post


Link to post

si cand vii la intalnire? Chiar vreau sa iti vad masinuta in actiune. Send me some pics. Ce discuri de frana ai?

Share this post


Link to post

sper sa nu ploua joia asta ca si eu sunt super curios de smecheria asta... ca poate o fac si eu

Share this post


Link to post

Spuneti-mi si mie ce anume se schimba la ghidajul etrierului? Ieri am vrut sa schimb placutele de frana si am constatat ca pe partea dreapta o placuta era uzata total iar una era pe jumatate uzata si etrierul era intepenit. Acum 2 zile am mers cu masina la cineva (care nu era mecanic de daewoo) sa se uite un pic la frane pt ca masina frana jalnic si mi-a dat jos ghidajele alea si unul din ele era un pic ruginit si foarte intepenit. A scos "pistonasul" respectiv, l-a dat putin cu hartie abraziva si l-a gresat cu vaselina. Problema e ca ieri cand am umblat acolo sa schimb placutele de frana, etrierul se misca in continuare foarte foarte greu

Share this post


Link to post

Se schimba pistonasele cu totul.Kitul de reparatie contine 4 pistonase si niste

vaselina alba care nu ataca cauciucul.Idea este ca daca ai probleme pe o roata

atunci a venit vreamea sa inlocuiesti pistonasele pe ambele roti.

Problema consta in inbatrinirea (uzarea) garnituri de cauciuc de pe corpul

pistonasului.

Share this post


Link to post

bun..m-am interesat in stanga si in dreapta...cica ar fi aparut pt.cielo niste etrieri noi facuti chiar de fabrica ei se gasesc la City center (in Romana i-am vazut eu cel putin) codul lor este 701700 ideea e ca in baza de data de pe autodaewoo nu i-am gasit pretul lor este de 3,5 mil bucata(la city center) si se folosesc placute de frana de la matiz acum Vlad daca stie codul de la ai lui de Lanos poate sa ne spuna daca sunt aceiasi etrieri

Share this post


Link to post

Lasă-l naibii de cod. Cumpără etrieri de Lanos, pune-i şi nu ai treabă. Există şi mai ieftini. Eu am dat 5,5 mil pe amândoi. Dă o căutare pe forum.

Baftă.

Share this post


Link to post

cu dot 4 de la Mol - schimbat 1/2 L si frana la 4-5 dinti, curatat ferodouri, placutele au vreu 6 mii, la mine s-a imbunatatit frana bine

 

acum conduc fara emotii de vreo 2 mii de km de cand am facut operatiunile de mai sus :)

 

multumesc lui ovi inca o data.. ca l-am batut la cap .. si-a fost amabil tare

Share this post


Link to post

Dupa ce m-am chinuit cu franele la cielo si am schimbat placutele pe fata, reglaj spate (dat roata jos, scos tambur, reglat manual cu 2 surubelnite cuiul cu piulitla care regleaza sabotii pe tamburi) am obtinut rezultate chiar impresionante la capitolul frani.

Masina mea "ancoreaza" cand franez si ma gandeam sa scot si limitatorele de pe pompa dar nu aku ci la primavara!

Io sunt multumit de frana de la Cielo, e ok si oricum nu se compara cu cea de la dacie.

Apropo se poate modifica raportul la servo ajustand diuza (marind-o) ca pompa sa fie ajutata mai mult...

Edited by wormostar

Share this post


Link to post

tocmai mi-am schimbat si eu lichidul de frana la cielo-ul meu din 96 cu OMV DOT 5.1, franele parca tin o idee mai bine, insa am impresia ca spatele nu prea tine. acum am si eu o intrebare...ce legatura are frana de mana (care la mine se trage 6 dinti) cu frana? din cate stiam eu tamburul de la frana de mana e separat de cel de frana de picior...si nu are nici o legatura. ma insel cumva? daca mai strang frana de mana sa tina la maxim 4 dinti o sa-mi franeze mai bine si spatele la frana de picior?

 

si inca o intrebare...e ok lichidul de frana pe care l-am pus? in carte scria DOT 3, dar cineva mi-a zis ca merge si asta ca e mai bun si l-am ascultat. sper ca n-am facut vreo tampenie :D

 

multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Share this post


Link to post

@gabriel: cat costa kit-ul respectiv?

Share this post


Link to post
Apropo se poate modifica raportul la servo ajustand diuza (marind-o) ca pompa sa fie ajutata mai mult...

 

Şi nu dăunează la nimic altceva? Se poate face să dai cu capul de geam, adică să frâneze mai ferm?

Share this post


Link to post

chiar nu imi raspunde si mie nimeni la intrebarile de mai sus? :-S macar sa imi spuna daca am facut vreo prostie :D 10x

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...