Jump to content
Sign in to follow this  
danielito

Motociclete

Recommended Posts

Ziua buna.In primul rand,daca mai este un asemenea topic rog adminul sa sterga/mute la sectiunea potrivita.Ce parere aveti despre motociclete?Eu unu am luat microbul si cat de curand vreau sa achizitionez una.Este vorba despre o honda cbr600.Poate va ganditi ca imi iau motor sa gonesc pe drumurile publice,nu asta e motivul,doar imi place sentimentul de libertate ce il ofera.La masina nu voi renunta,motocicleta o voi lua pe credit bancar,stiu ca nu e tocmai o idee buna dar alta solutie nu am,suma pe care as imprumutao ar fi de 3000e,pe motor as da maxim 2000e si restul in echipament de protectie.Ce parere aveti despre aceasta lume pe 2 roti?O zi placuta.O poza cu un motor care imi place.

post-18216-1224937875_thumb.jpg

Share this post


Link to post

E un topic intitulat Motociclism. Informaţii concludente cred că găseşti, mai degrabă pe forumul dedicat :) [ Ce motor să îmi iau , Secţiunea de începători ]

Ca sfat:

-Începe întâi cu echipamentul (link), apoi vezi ce bani îţi mai rămân şi nu invers.

Să începi pe un CBR600, e oarecum "curajos", să nu zic altfel :) Personal aş începe cu ceva la nivelul (de performanţă) unei CBF 500

La fel, nu ştiu, dacă momentul de "început al carierei" e tocmai potrivit, date fiind vremea, lipsa de experienţă, performanţele motorului pe care vrei să îl ai...

Baftă oricum şi.. asfalt uscat! :)

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

In primul rand,am postat aici pentru ca ati fost primi oameni care mau ajutat(pe un forum),in al doilea rand,noi cei pe 4 roti mereu ii intalnim si cateodata le facem probleme celor pe 2 roti uneori chiar fatale.NU imi iau motor sa imi consum adrenalina,in nici un caz,mam hotarat la o honda cbr cu motor de 600 deoarece nu voi avea bani sa o schimb dupa 1-2 ani dupa ce voi acumula experienta.Am avut norocul sa conduc si masini puternice,am constientizat in ce ma aflu si unde ma aflu.Pot spune ca am trecut de ceva vreme de la acea idee "hai sa iti arat ce viteza pot sa ating cu masina mea" NU vitezei.Tin la viata mea si nu mias face rau singur.Va doresc o seara placuta.

Share this post


Link to post

Danielito, topicul de accidente de pe moto.ro este full de incepatori curajosi! Cumpara o motocicleta care sa poata fi manevrata usor, nu te arunca pe cai multi de la inceput pentru ca poate fi fatal! O greseala minora la volan, o curba ratata, o frana tarzie etc se lasa cu table indoite, la ghidon se lasa - in cel mai bun caz- cu oase rupte!

La noi pe forum Satori a avut CBF si acum are CBR, Pepinno la fel a inceput pe modele mai blande, acum este pe cai mai multi si iti pot da sfaturi mai pertinente.

Share this post


Link to post

Va multumesc mult pentru sfaturi.Sincer as fi vrut sa incep pe un motor mai bland,dar ma gandesc ca peste 1-2 ani cand va trebui sa trec la o clasa mai mare nu voi avea iar finante pentru alt motor.Oricum, in primul an nu o sa vad decat strazile putin aglomerate si plimbari la bunici(45km),nu vreau sa plec in croaziere deocamdata,cat despre viteza, nu ma mai pasioneaza chiar deloc,pentru experienta mea pe 2 roti cred ca 70-80 km/h e destul,si sa nu credeti ca vorbesc prostii,tin mult la viata mea.Va multumesc inca o data pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
pentru experienta mea pe 2 roti cred ca 70-80 km/h e destul,si sa nu credeti ca vorbesc prostii,tin mult la viata mea.

Pofta vine mincind ... la fel si cu viteza, din ce vezi ca duce, din ce ii dai mai mult. Daca tu chiar te stii un tip responsabil si cu o gramada de auto-control, e foarte bine. La motocicletele suparate, din pacate, provocarea mare nu e sa ajungi la 200+, ci sa opresti in siguranta de acolo in conditii din cele mai variate. Sigur, situatia e similara si la 4 roti, daca ii pui unui incepator un Lamborghini sau Porsche in mina, cel mai probabil nici nu va putea pleca de pe loc. Daca, din motive financiare, te-ai decis sa faci miscarea, atunci sa ai parte numai de drumuri bune si da-ti cit mai multe sanse sa te intorci de fiecare data acasa intreg :)

Share this post


Link to post

Iti iei CBR si meri cu 70-80? Sa i-o spui lu'... Piturca.

Motoru' ii fain rau, imi place, ma bate si pe mine gandul la un motor mai bland, mai ieftin. Deocamdata nu-i cu ce. Daca iti permiti, ia-ti echipament bun si inarmeaza-te cu mult self-control. Km multi fara probleme!

Share this post


Link to post
Va multumesc mult pentru sfaturi.Sincer as fi vrut sa incep pe un motor mai bland,dar ma gandesc ca peste 1-2 ani cand va trebui sa trec la o clasa mai mare nu voi avea iar finante pentru alt motor.

 

In principiu, ai dreptate.

Stii care e problema? Trebuie sa fii in viata peste 1-2 ani cand vrei sa iti cumperi motorul acela, "mai mare", "sport"....

Eu am inceput cu CBF500, naked (in caz ca dadeam cu ea de pamant, nu plateam o avutie pe carene) si nu regret nici o secunda. Mi-a iertat multe prostii, lucruri pe care daca le faceam cu CBR-ul de acum nu ar fi iesit deloc bine.

Ia-o incet, informeaza-te bine si nu alege motocicleta pentru altii (frumoasa, puternica, blablabla) ci pentru tine. Si, in primul rand, tu vrei sa ramai intreg :)

Share this post


Link to post

eu am permis de un an de zile...am avut ocazia sa ma dau tare pe toate felurile de motociclete si pot spune ca pentru o vitezana...cbr600F2 e cea mai potrivita pentru un incepator...asta daca vorbim doar despre vitezane...

eu personal am un enduro de 350 cc cu care merg tare, sa zicem in ton cu vitezistii, dar e mult ... mult mai manevrabil un enduro sau un supermoto...vitezana si prin pozitia in care stai iti da o senzatie de nesiguranta !

daca mai vrei detalii nu ezita sa postezi...am un prieten care a inceput pe asa ceva.

 

LE: vitezanele de 400 sunt deseori mai violente decat hondele de 600...asa ca nu te uita spre kawa sau yamaha fzr

Edited by Supapa_Jr.

Share this post


Link to post

Yeah, right... Deci tu cu enduro de 25cp, te dai "tare, în ton cu viteziştii" şi recomanzi unui începător una de 4x mai puternică :mda:

Share this post


Link to post
eu personal am un enduro de 350 cc cu care merg tare, sa zicem in ton cu vitezistii, dar e mult ... mult mai manevrabil un enduro sau un supermoto...vitezana si prin pozitia in care stai iti da o senzatie de nesiguranta !

 

LE: vitezanele de 400 sunt deseori mai violente decat hondele de 600...asa ca nu te uita spre kawa sau yamaha fzr

 

Bre, eu nu stiu cu ce "vitezisti" mergi tu de te tii dupa ei cu Cagiva de 3 jumate, dar las-o jos ca macane, plus ca unii or sa te si creada! Din start un enduro/supermoto stock e mai non-prietenos prin simplul fapt ca e mai inalta decat un sport/sport-touring (hai, nu discut ca la un enduro de obicei centrul de greutate e mai sus decat la sport/sport-touring) si pentru un incepator e o senzatie foarte nasoala sa nu poata sa puna picioarele jos. In al doilea rand, pe enduro/cross stai cocotat ca frunza in vant pe o sa care nu e facuta pentru drum lung si te bate vantul ca la balamuc. Pe un sport/sport-touring (atentie, deci nu super-sport) e doar o chestie de gasire a pozitiei comode, atat; de unde nesiguranta?

 

Si vrei sa zici matale ca ZZR de 400 (ala pe carburator) e mai violent decat CBR de 600 (tot pe carburator, sa fie comparatia corecta), ah ? :mda:

 

Cu respect, unul care nu s-a dat "tare" pe toate tipurile de motociclete, doar pe cateva

Share this post


Link to post

Imi plac motoarele la nebunie, candva planuiam sa-mi cumpar si eu una dar din pacate mi-am pierdut un prieten foarte bun intr-un accident de motocicleta si de atunci doar imi place sa ma uit la ele.

Share this post


Link to post

10 + !

Share this post


Link to post

L-am mai citit, foarte tare scris.

Share this post


Link to post

Pt inceput recomand o Honda Hornet de 600.Nu mai dai bani pe plastice dupa cazaturile inerente,are acelasi motor ca viteza,dar o cutie un pic mai domoala,look placut si nu prea agresiv,consum redus,cand zici Honda zici fiabilitate,excelent motor pt oras,dar si ptr drumuri mai lungi,raport excelent putere-greutate,tinuta buna de drum.Nu iti recomand sa faci acest pas doar pt un motiv banal gen ca da bine la terasa sau agati fete mai usor.Fa pasul doar daca iti place pt ca dupa ce il vei face viata ta se va schimba si vei avea un alt stil in tot ceea ce faci.Si dau dreptate celor care spun ca este periculos sa ai moto in Romania,dar te avantajeaza faptul ca deja conduci masina si stii cum este cu traficul la noi.In rest este ca la ruleta ruseasca.Ti-o spune unul care a avut o duzina de motoare si experienta de vreo 20.Uite si motorul meu actual.

post-10708-1228737256_thumb.jpg

Edited by roctandrei

Share this post


Link to post

Hornetul nu are exact acelasi motor cu CBR-urile, au marit cuplul la turatii medii si au dat putin jos din CP.

Un alt lucru pe care l-am apreciat la naked, ca incepator, este ca pozitia nu este foarte adaptata pentru viteza si vantul te anunta imediat cand ai uitat de limitele de viteza. De culcat nu am culcat niciun motor pana acum, asa ca lipsa carenelor nu m-a avantajat cu nimic.

 

...vitezana si prin pozitia in care stai iti da o senzatie de nesiguranta !

 

Bullshit. Poate voiai sa zici invers. Nu exista pozitie mai fireasca pe motocicleta.

Singurul moment in care pozitia pe o vitezana e nasoala este cand stai pe loc ;)

 

Imi plac motoarele la nebunie, candva planuiam sa-mi cumpar si eu una dar din pacate mi-am pierdut un prieten foarte bun intr-un accident de motocicleta si de atunci doar imi place sa ma uit la ele.

 

Am boala pe cei ce motiveaza necumpararea unei motociclete prin faptul ca a murit cineva odata pe vreuna. Vinde-ti masina repede, cu siguranta au murit oameni in masini. Si nu mai folosi gaze, au fost explozii si au murit oameni. Si nici curent electric, unii se curenteaza. Fiti seriosi.

Share this post


Link to post

man , dupa parerea mea, ti-ai putea cumpara un kawasaki zxr 400 e foarte sportiva de la o anumita turatie in sus , dar poate fi si domoala si buna pentru un incepator,cauta in germania , pe mobile.de sunt motoare bune si preturi , pentru toate buzunarele

Share this post


Link to post
Yeah, right... Deci tu cu enduro de 25cp, te dai "tare, în ton cu viteziştii" şi recomanzi unui începător una de 4x mai puternică :mda:

Da...in oras...in afara orasului stau ei dupa mine...asta daca ai idee cum e sa mergi in coloana la distractie si fite :P

 

Bre, eu nu stiu cu ce "vitezisti" mergi tu de te tii dupa ei cu Cagiva de 3 jumate, dar las-o jos ca macane, plus ca unii or sa te si creada! Din start un enduro/supermoto stock e mai non-prietenos prin simplul fapt ca e mai inalta decat un sport/sport-touring (hai, nu discut ca la un enduro de obicei centrul de greutate e mai sus decat la sport/sport-touring) si pentru un incepator e o senzatie foarte nasoala sa nu poata sa puna picioarele jos. In al doilea rand, pe enduro/cross stai cocotat ca frunza in vant pe o sa care nu e facuta pentru drum lung si te bate vantul ca la balamuc. Pe un sport/sport-touring (atentie, deci nu super-sport) e doar o chestie de gasire a pozitiei comode, atat; de unde nesiguranta?

 

Si vrei sa zici matale ca ZZR de 400 (ala pe carburator) e mai violent decat CBR de 600 (tot pe carburator, sa fie comparatia corecta), ah ? :mda:

 

Cu respect, unul care nu s-a dat "tare" pe toate tipurile de motociclete, doar pe cateva

 

enduro/sm nu e facut pentru drum lung...asta e adevarat...dar totusi cate drumuri lungi faci si cat stai prin oras?

vitezana in oras mi se pare chin total...te doare spatele dupa o vreme...nu e atat de manevrabila ...etc...

si comparatia nu o faceam cu zzr ci cu zxr, nu stiu ce om cu ceva gusturi la motociclete si-ar lua ceva care arata ca un zzr sau RF :) ) ma rog...

ca si la baiatu de mai sus...comparatia cu moto rapide se face doar in oras...nu in afara...ca nu am zis ca dadeam mucu ducati-urilor pe aratura :) ) am zis doar ca mergeam la 120 cu ei prin oras si nu ma simteam prost ca ma alearga si nu-i mai prind

Share this post


Link to post

Exista cineva care a incercat (sau a folosit pt un timp mai indelungat) scuter cu motor electric? Vad ca au aparut si pe piata romaneasca de vreo 3 ani, dar se dau prea putine date despre intretinere, iar cei care le vand nu spun prea multe despre durata de viata a bateriilor de acumulatori, eventual un nr. maxim de incarcari. Garantia este si ea ciudata: de 10 luni, nu 12 luni sau 24 luni. Cele de productie vest-europeana au preturi exorbitante (minim 2000 euro), deci nu se poate pune problema unei astfel de achizitii pt ca nu merita banii. Cele chinezesti au pret de pornire 400 euro si depasesc si 1000 euro, dar si-ar scoate banii daca utilizarea lor nu ar avea costuri de intretinere mari (ma gandesc la defectarea sistemului de incarcare, chiar a motorului, care nu au preturi mari, dar nici sa se strice toata ziua), plus ca nu trebuie platite taxe (am inteles ca daca este vanduta in acte ca bicicleta electrica, pt ca nu depaseste 45km/h nu trebuie inmatriculare la primarie si nici asigurarea obligatorie).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...