Jump to content
Sign in to follow this  
EM!L

Renault îşi închide Uzinele Din Franţa Cel Puţin O Săpt.

Recommended Posts

Reprezentantii Renault au spus joi ca vor reduce productia cu 20% in al patrulea trimestru. Presa spaniola a indicat, de asemenea, ca aproximativ 5.500 de angajati ai uzinelor de la Valladolid, in nordul Spaniei, vor intra in somaj tehnic in 2009. Producatorul auto anuntase ca va face 6.000 de disponibilizari in Europa, dintre care 4.900 in Franta

Sursa.

Decizia Dacia vine in contextul in care Renault, proprietarul companiei, a luat decizia de a suspenda productia timp de pana la patru zile la fabricile de la Bursa (Turcia), de la Moscova si de la Novo Mesto (Slovenia), pe fondul scaderii cererii din piata auto, scrie DailyBusiness.ro

Sursa.

Share this post


Link to post

putin. altii sunt in pauza de si mai mult timp, au inchis o multime de uzine, au dat enorm de multi oameni afara

Share this post


Link to post

Cum poti sa te lauzi ca n-ai inchis cand nici nu existi sau ca n-ai dat afara cand n-ai angajati ? Si totusi, se poate ...

 

Altfel, a gaurii de 1.000.000.000 de euro portofelul contribuabilului francez, roman, spaniol (de rusi nu-mi pasa) pentru a produce pe stoc si a da senzatia unor muncitori ca sunt indispensabili dovedeste ca socialismul este falimentar si in capitalism.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Inchiderea fabriciilor renault: un pas mic pentru om, un pas mare pentru omenire!

Share this post


Link to post

Din pacate toata industria auto este la pamant in perioada asta. Citeam undeva ca GM este in pragul falimentului, hyndai-kia au scaderi uriase (aroape 40%) si sunt aproape de colaps, ford iarasi aproapae de faliment, toyota a raportat scaderi ale vanzarilor in jur de 40% iar W concediaza 20000 de angajati cu posibilitatea inchiderii unor fabrici - se vehiculau unele linii din mexic ...trist...

 

OPEL

http://www.frontnews.ro/externe/social/dou...d-portile-15710

 

Renault si PSA sunt chiar bine in comparatie cu restul...

 

Singuii care se bucra sunt ecologistii :) ...un alat lucru bun - a scazut pretul petrolului :)

 

Mai putine masini cumparate, tot mai multe fabrici inchise si concedieri

 

Un studiu al companiei J.D. Power arata ca in SUA vanzarile de masini vor scadea cu 16% anul acesta, in timp ce in Europa cu 3,1%. Europa de Est va inregistra insa o crestere de 11%, iar China de 10%, comparativ cu 24% in 2007. Pentru India este prognozata o crestere de doar 5%, fata de cresterile din ultimii ani de 21%, respectiv 16%.

 

Rezultatele preliminare intaresc aceste estimari. Vanzarile General Motors in Europa au scazut cu 1,9% in primele noua luni ale anului, pana la 1,6 milioane de unitati, iar principalul vinovat pare sa fie criza economica globala.

 

Volo a anuntat ca va disponibiliza 6.000 de angajati, in timp ce Opel si-a inchis temporar o fabrica din Polonia, dupa ce anuntase intreruperea productiei sale in doua fabrici din Germania, unde lucreaza peste 6.500 de persoane, din acelasi motiv: scaderea vanzarilor pe fondul crizei economice mondiale. Tot in Germania, Ford va "reduce usor" productia de la uzina din Saarlouis, de unde va concedia la sfarsitul lunii 200 de muncitori temporari.

 

Acestea sunt numai cateva dintre semnalele care i-au indreptatit pe specialistii de la J.D. Power sa preconizeze o posibila prabusire a pietii mondiale auto in 2009. Rezultatele de la sfarsitul anului vor oferi probabil o imagine mai exacta a ceea ce s-ar putea intampla anul viitor.

Edited by matias

Share this post


Link to post

O sa ajunga sa lucreze cum lucrau astia la noi pe la Semanatoarea, Roman... 20 muncitori mai pune unu un far, mai strangea unu un surub..vedeai in fabrica 5 camioane in diverse stadii de asamblare, nu se grabea nimeni! :)

Share this post


Link to post

E o incercare de a isi reduce pierderile si a nu accepta ca sunt pe drumul gresit (asta e valabil pt toata industria auto). Oricum prin inchiderile astea de fabrici incearca sa previna o prabusire a preturilor, care oricum este inevitabila (oferta>>>Cererea=>scadere de pret=>pierderi=>eficientizare a activitatii).

Share this post


Link to post

MB închide în perioada următoare toate fabricile sale pentru o perioadă de 5 săptămâni (ştire/zvon auzit acum câteva minute la teveu).

Share this post


Link to post

E normal, tot producatorii au fost cei care au scos automobilele din categoria bunurilor de folosinta indelungata. Incurajarea nerationala a consumului se razbuna. Consumul nesabuit nu-i ca aspirina (panaceu universal) la bolile economiei.

Share this post


Link to post

Incurajarea consumului a fost apanajul bancilor prin creditele oferite .

Acum bancile ori au inchis robinetul creditelor , ori au ridicat dobanzile , lucru care s-a resimtit in primul rind acolo unde erau creditele in valoare mai mare , imobiliare si auto .

In plus , ridicarea dobanzilor la creditele deja acordate , va ingrosa multimea rau-platnicilor , mai ales daca acestia vor ajunge someri datorita crizei economice .

Share this post


Link to post
MB închide în perioada următoare toate fabricile sale pentru o perioadă de 5 săptămâni (ştire/zvon auzit acum câteva minute la teveu).

Nu e zvon, a aparut articol si in ZF/Wallstreet, cica s-a cam prabusit cererea si produc pe stoc... I wonder why?

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Dap, am văzut şi eu.

 

Incurajarea consumului a fost apanajul bancilor prin creditele oferite .

Acum bancile ori au inchis robinetul creditelor , ori au ridicat dobanzile , lucru care s-a resimtit in primul rind acolo unde erau creditele in valoare mai mare , imobiliare si auto .

Tot un titlu din ZF (ce-i drept mai vechi), zice cam aşa:

"Casa Auto a vandut in 9 luni cu 45% mai mult decat in 2007

14.10.2008

 

Casa Auto Bucuresti, dealer Mercedes Benz si parte a grupului Tiriac Auto, a vandut in primele noua luni ale anului 1.747 de unitati, cu 45% mai mult decat intregul volum de vanzari din 2007... "

Share this post


Link to post
Cum poti sa te lauzi ca n-ai inchis cand nici nu existi sau ca n-ai dat afara cand n-ai angajati ? Si totusi, se poate ...

 

Altfel, a gaurii de 1.000.000.000 de euro portofelul contribuabilului francez, roman, spaniol (de rusi nu-mi pasa) pentru a produce pe stoc si a da senzatia unor muncitori ca sunt indispensabili dovedeste ca socialismul este falimentar si in capitalism.

 

Conasule cu tot respectul la 20 de banci nationalizate in SUA mi se pare chiar hilar sa mai vorbim de esecul socialismului...Mi e teama ca dimpotriva toata baza (ca sa zic asa!!) capitalismului se cam clatina...Parerea mea !Om mai vedea!!He he !...

Share this post


Link to post

Este un semn clar ca trebuie sa ne intoarcem la invatamintele lui Marx, Lenin si Mao!... Hai sa nu poluam topicul cu opinii politice, inclinatii spre socialism si mediocritate etc. Pana una alta criza nu este un esec al capitalismului ci al sistemului de supraveghere al acestuia, al reglementarilor negandite si al lipsei de precautie (ciclicitatea sistemului economic).

Share this post


Link to post

Ai sa-mi dau si eu cu parerea.

Cred ca mi se rupe (scuze de limbaj) daca da capitalismul faliment, asa cum a fost si cu comunismul. Cine stie poate este un pas inainte.

Problema (care este) este ce vor face oamenii aia care lucreaza acolo daca sunt dati afara. Au copii, banci de platit ori apartamente ipotecate ( si aici am vazut la stiri o faza tare cu un american caruia banca i-a scos casa la licitatie si a cumparat-o tot el printr-un interpus mai iefin decat creditul pe care il facuse la banca respectiva).

Dar sa nu disperam sunt alti mai disperati. Nu ati vazut ca le-a scazut averile miliardarilor, mie ce sa-mi scada, creditele de la banca... Pot sa-si ia masina inapoi daca au cui sa o mai vanda. Cine stie poate o iau tot eu mai ieftin si scap si de credit la banca (ca tot ii copiem pe altii).

Share this post


Link to post

Ce noroc au avut francezii astia de la Renault cu Loganul lor .In plina criza ei vand 1000 de masini pe saptamana

in Germania,patria masinilor. Si romanasul nostru se duce si cumpara vechiturile lor! Sunt curios ce comentarii aveti pe tema asta! Noroc si pe muncitorii de la Dacia ca nu ii mai dau afara!

Share this post


Link to post

Am sa ma cracanez de ras cand or sa aduca romanasii logane sh din jermania.

Share this post


Link to post

Nemtii ie prosti :) )

 

Artrebui sa dam o fuga sa ii "invatam noi ce si cum se face smenareala ca iei nu stie" -(citat dintr-un vecin taximetrist) :D

Share this post


Link to post
In plina criza ei vand 1000 de masini pe saptamana in Germania,patria masinilor.

Şi cei de la TopGear, acum ceva timp, o declaraseră "supermaşină", şi o clasaseră pe unul din primele locuri ale topului. Motivul... unul simplu. Varianta de bază, ca preţ, reprezenta 4-5 salarii medii. Si-avea(are) şi garanţie.

Share this post


Link to post
Am sa ma cracanez de ras cand or sa aduca romanasii logane sh din jermania.

 

Prin '90 se aduceau "dacii" din fosta DDR, ca sa nu mai amintesc de cele aduse (tot cam pe atunci) din Ungaria.

Share this post


Link to post

Scurmatul prin gunoaie este o veche ocupatie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...