Jump to content
Sign in to follow this  
Lucian M

E-go Revolt

Revolt  

22 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

E-Go Revolt este primul supercar rusesc veritabil, inzestrat cu un design agresiv si cu 550 de cai putere sub capota.

 

Rusii nu pot sta cu mainile in san atunci cand vine vorba de modele exotice, atat de ravnite pe piata locala. Rezultatul? Nasterea unor case de design locale, cum este E-Go, care gandesc proiecte indraznete capabile sa se concretizeze.

 

Rusii se pregatesc astfel sa aiba primul lor supercar veritabil, in persoana lui E-Go Revolt. Bazat pe o platforma imprumutata de la Mitsubishi, supercarul rusesc Revolt se foloseste de serviciile unui propulsor V6 de 3.0 litri capabil sa ofere 550 de cai putere multumita supraalimentatoarelor. Intreaga putere este transmisa puntii spate prin intermediul unei cutii manuale cu sase rapoarte.

 

Rusii au completat motorul performant cu cea mai noua suspensie pneumatica activa. Look-ul sportiv, care inspira agresivitate si se ghideaza dupa o filosofie de design complet originala este completat de jante de 19 inch, din aliaj, incaltate cu pneuri de 245/40 pe fata si 325/30 pe spate.

 

Pentru a oferi soferului un control total asupra masinii, rusii de la E-Go au gandit o pozitionare inovativa a controlului sistemelor electronice. Acestea au parut in centrul volanului si pot fi actionate foarte usor multumita unui ecran touch-screen.

 

Noul E-Go Revolt nu mai este de mult timp in faza de proiect, rusii demarand deja toate operatiunile necesare pentru a lansa oficial productia. Deci, in mai putin de o luna, compania cu cartierul general in apropierea Moscovei se poate lauda cu creatia sa pe strazile capitalei ruse.

 

Sursa: AutoMarket

 

 

 

Care-ti iei, bre, masina rusasca?! Eu as face un lizing...

post-75-1224784082_thumb.jpg

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Orice masina scumpa are nevoie de reputatie ca sa se vanda. Ca urmare, asta isi va gasi client doar in vreun milionar rus suficient de bogat cat sa o cumpere pe langa v'un Ferrari.

Share this post


Link to post

Spatele ala l-am mai vazut pe undeva...

 

Oricum, sunt curios sa-i vad review-ul.

Share this post


Link to post

Rusii, de la T34 incoace, doar dupa design agresiv au umblat.

Share this post


Link to post

Andrew milionarii rusi nu cumpara asa ceva ei cumpara TVR de exemplu si se pot juca toata ziua cu mai multe modele sport nu doar cu unul .

Sunt extrem de multi producatori de masini sport in lume DAR majoritatea abia reusesc sa-si plateasca facturile, nu toata lumea este dispusa sa plateasca o gramada de bani pt un motor de BMW de exemplu pus intr-o caroserie de carbon si care ofera securitatea unui Matiz. Lumea cu multi bani prefera masini serioase cu airbaguri ...pana si Veyron are airbaguri si tot confortul desi pe pista se joaca cu masinile de F1 .

Share this post


Link to post
Spatele ala l-am mai vazut pe undeva...

La Maserati GranSport.

Share this post


Link to post
Şanse mai mari de realizare în serie le are lada revolution III mai ales după înţelegerea cu Renault.

 

În situaţia actuală a Reno-ului... Şi totuşi, materializandu-se, nu prea o văd ca pe o realizare cu mare priză la public :rolleyes: La fel ca şi Revolt-ul ăsta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...