Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

Da piese plus manopera.

Iar la bujii piese plus manopera 190 lei

Share this post


Link to post

Am ramas blocat, 700 lei placutele + manopera si 190 bujiile + manopera ? Astia au ajuns sinucigasi, cine mai merge la ei ?

Share this post


Link to post

Da, astea sunt preturile, la care obtii 10% reducere pe cardul de fidelitate de la Radacini Motors, asa cum am detaliat mai sus la revizie. Am sa caut factura cu placutele de frana si o sa o atasez pe forum.

Share this post


Link to post

Nu e nevoie, iti recomand sa schimbi service-ul. Ca sa nu mai spun ca un inlocuit de placute se face in 25 de minute fara dureri de cap. Am intrebat si eu ce-or sa faca daca ma prezint la fiecare revizie cu placutele OK, au ridicat din umeri. Crezi ca eu stau dupa ei sa-mi verifice placutele sau sa-mi regleze frana de mana?

 

Iar magaria mare este ca ei oricum demonteaza etrierul pentru a schimba discurile, demontat/montat etrier+placute intra in operatia tehnologica de inlocuire a discului de frana, si este platita de GM! Practic te-au furat pe fata, ca sa nu mai zic ca nu trebuiau sa schimbe placutele! Trebuia sa-i chemi si sa le zici ca le platesti manopera pentru schimbat placute doar daca ei schimba discul fara sa desfaca etrierul!

Share this post


Link to post

in data de 09.06.2008 la un mr. de km. parcursi de 14980. Al doilea rand la data de 28.08.2008 la un nr. de km. de 21467. Mentionez ca acum am 29467 km parcursi.

 

Dar ai facut ceva km 6487 in 2 luni, si pina acum in aproape doi ani 8000.

Share this post


Link to post

..nu inteleg 7sute de mii s-au 7 milioane setul de placute+manopera..am schimbat discuri si placute frana si am platit doar 120 ron placutele ca am vrut eu sa-le schimb...

Share this post


Link to post

Da toate astea costau 7 milioane lei.

Referitor la nr. de km. parcursi intre cele doua schimburi de discuri s-a datorat faptului ca atunci am plecat in concediu intr-un tur al europei si le-am schimbat cu putin timp inaite si apoi cand le-am inlocuit ia la revenirea in tara

Acum o sa le rezolv la alt service cu siguranta mult mai ieftin.

Share this post


Link to post

In doua luni imi iese masina din garantie. Am vorbit cu cei de la Expocar Targoviste si o sa ma duc la ei, sa vada ce poate fi schimbat pe garantie inainte de expirarea ei.

 

Stie cineva "specificatiile" placutelor de frana ? Nu as vrea sa le pun si pe alea la ei si as dori sa stiu ce sa cumpar si de unde.

Am 28.000 km. Nu se aud scartaind - am inteles ca la Chevrolet nu se aud asa ci mai mult ca un harsait - nivel de sunet mediu spre jos :)

 

Cati dintre voi, dupa ce au iesit din garantie au spus ca nu merita sa faca revizia la dealer doar pentru a avea stampila in cartea de service ?

Cati dintre voi care au facut asta au avut probleme la vanzarea masinii - adica a strambat clientul din nas ?

 

Care este modul de folosire oil-flush ? Difera de la motor la motor ?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Eu pot sa-ti spun doar doua lucruri:

- placutele de frana sunt consumabile, deci nu au legatura cu garantia; cu alte cuvinte, cand te duci la ei sa-ti schimbe pe garantie te miri ce, lasa placutele in pace, dar cand te vei duce la revizia de 3 ani (daca te hotarasti s-o mai faci) poti sa iei placute de unde gasesti si sa le schimbi la ei sau sa ti le schimbi unde vrei tu si sa le spui ca asta e rezolvata, sa nu se bage :) (sau daca vor, n-au decat sa verifice, dar pe banii lor :D )

- eu unul am facut 1 revizie dupa garantie la "service de dealer" si crede ca si cel de anul asta o sa-l fac la fel; zic ca e un compromis optim intre a incuraja formarea unui sistem "autorizat" (in principiu pe manopera) si a nu plati aiurea banii pe marfa (adica pe piesele sau materialele de schimb), pe care o poti cumpara de pe piata "libera" (fie ca chestie "de origine", fie "clona", dupa preferinta fiecaruia)

Share this post


Link to post

Am facut revizia de 45.000 km la al meu Aveout.

Bineinteles, la Arad, la Opel West. Cei mai de treaba mecanici cu care am avut tangenta pana in ziua de azi.

 

Am dus eu uleiul 5W30 (5L = 110 RON) si Filtru de polen carbon (100 RON) cumparate de pe net.

Restul, Filtele Ulei/Benzina/Aer + Manopera = 300 RON

 

Eu consider ca am iesit foarte bine.

 

Ca sa argumentez propozitiile de la inceput:

1.

Share this post


Link to post

Am dus eu uleiul 5W30 (5L = 110 RON) si Filtru de polen carbon (100 RON) cumparate de pe net.

Restul, Filtele Ulei/Benzina/Aer + Manopera = 300 RON

 

stii cumva cit costau la Opel West toate acestea ?

imi dai un link, in cite zile au ajuns piesele luate pe net ?

ms

Share this post


Link to post

alut am si eu urmatoarea problema:

am pus masina pe tester si au aparut urmatoarele codurii si nu pot fi sterse

P1144,U3dd1,p00a8,p014b,p380d,p0265,p2513,p1cf8,p3f28,u3fbf,u38ff,p30f8p3f34,p0040,p1301,p0002.

daca stiti ce reprezinta aceste coduri va rog ajutatima

eu am probleme cu abs se aprinde becul din bord cind folosesc frina de multe ori la viteza mica.Si se stinge dupa oprirea(pornirea ) motorului plecare de pe loc (la 20 km ora se stinge) la frinari bruste nu se aprinde abs functioneaza normal

va multumesc

Share this post


Link to post

Pentru erori, vezi manualele de pe forum (desi nu stiu daca sunt listate acolo si codurile de eroare).

 

Pentru aprindere MIL ("engine check"), avem iarasi topic.

 

Nu mai posta acelasi mesaj pe mai multe topicuri, este nepoliticos. Citeste si posteaza unde trebuie.

Share this post


Link to post

scuze dar sunt disperat de aceasta problema in manuale nu am gasit codurile

 

scuze dar sunt disperat de aceasta problema

in manuale nu am gasit codurile

Share this post


Link to post

Scoate conectoarele de la ECM (cu motorul oprit), inspecteaza-le pret de minim 10s si apoi pune-le la loc.

Share this post


Link to post

multumesc Tolin acum la abs da eruare permanenta cod 3133 necunoscut nu se poate sterge si viteza roata stinga fata 82 km la celelalte 32 km

 

multumesc pentru sfaturi

Share this post


Link to post

stii cumva cit costau la Opel West toate acestea ?

imi dai un link, in cite zile au ajuns piesele luate pe net ?

ms

 

In plus ar fi fost aprox. 150 lei, asta daca nu ai fi cautat un filtru de polen de 50 lei nu 100 cum a mentionat ca a achizitionat Adrian...pt. schimbare in regie proprie diferenta semnificativa, zic eu, poate fi la ulei si filtru de polen.

P.S. O intrebare pt. cunoscatori, daca dau jos o roata pot vizualiza uzura placutei de frana, mai precis cati mm mai am pana ajung la senzor? Imi este frica sa nu ma lase placutele pe la mijlocul unui drum de 7000 km, eventual pe un varf de munte (pas) deci in conditiile unui drum solicitant pt. sistemul de franare...acum am 34.000 km cu placutele originale si revizia vine peste 2 luni.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Da, virezi roata la maxim astfel incat sa vezi etrierul din fata si poti observa cata carne mai au placutele pe ele. De regula la km aia ar trebui sa mai fie ceva ceva pe ele, dar depinde de cum si unde ai mers.

Share this post


Link to post

Cica P3133 ar fi semnal invalid de la a doua unitate de control a timpului de preincalzire (traducere din spaniola pe Google, un pic adaptata; am mai gasit si in olandeza, dar Google n-a stiut sa spuna ce cuvant germanic compus e... Glühzeitsteuergerät, desi cica prima parte inseamna... timp de recoacere :) )

Atat cat ma duce capul, zic ca e vorba de al doilea senzor de O2

Share this post


Link to post

daca este O2 de ce apare la veificarea abs iar senzorul stinga fata indica 82km iar ceilanti 32km

Share this post


Link to post

Costelus, daca problema ta nu are rezolvare intr-un service autorizat GM iti recomand sa trimiti un mail cu problema ta reprezentantei GM pentru Europa de Est.Adresa de mail este: cac@hu.gm.com .Mailul il poti scrie in romana.Succes si sper sa aud ca ti-ai rezolvat problema.

Share this post


Link to post

Glühzeitsteuergerät: Unitate de control al timpului de incingere (traducere cuvant cu cuvant). Probabil intelegeti voi la ce unitate de control se refera.

Share this post


Link to post

Codul acela este eronat citit. Continuitatea rezistentei de incalzire la sonda se poate verifica cu ohmetrul, iar prezenta tensiunii de alimentare pentru preincalzire se vede cu voltmetrul.

Share this post


Link to post

codul este 3133 fara ,,P,, sau ,,C,,

 

pe formul skoda spun ca este cod de la abs la mine tot la scanarea abs apare nu am fost la reprezentanta GM multumesc

Share this post


Link to post

Codurile de eroare proprietar nu se potrivesc de la o marca la alta, asa cum protocolul de comunicatie nu este acelasi. Chevroletul trebuie testat cu un scaner care stie protocolul KWP2000, deci, n-ai ce cauta pe forumul Skoda.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...