Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

Filtru polen 100 ron ?! :o E jegmaneala pe fata.

Share this post


Link to post

Polen 120 ron cu tva si aer 56 cu tva!

Au consumat 500 ml de spray pe franele tale?

Edited by sergiuhusca

Share this post


Link to post

Jaf la drumul mare. Mai ales faza cu bujiile. Si eu fac ca Lucian , intreb cat costa apoi aleg serviceul. Pe mine m-a costat 6 milioane una la mana datorita unui "card de fidelitate" care imi asigura cica o reducere de 5% + un cupon prin posta de la radacini cu care am avut reducere inca 10%. Era valabil doar 2 luni. Deci am avut noroc. Cum am zis eu am facut revizia la Radacini Drumul Taberei. Oare voi avea acelasi noroc si la revizia de 30000 ? Sa primesc diverse cupoane din astea de reducere ? Si asa am primit diverse chestii cadou de la Radacini Motors, cum ar fi un atlas rutier ( pe asta mi l-au trimis prin posta, a venit o recomandata si a trebuit sa il iau de la posta), o geanta cu reclama lor , un parasolar tot cu numele lor.

Share this post


Link to post

La o analiză în fugă a preţurilor, 150-200 lei se pot economisi lejer din preţul consumabilelor, prin achiziţionarea lor "din comerţ".

Încă 300 lei s-ar putea economisi din manoperă (nu e nimic ce n-aş putea face şi singur), dar cine-mi pune şatampila în caiet pe cuvânt de pionier??

În 2-3 luni îmi vine şi mie rândul şi mă gândesc să mă prezint la ei cu consumabilele în dinţi, inclusiv cu celebra garnitură buşon ulei, să-i văd cum fac...

Nu m-am hotărât încă ce service să enervez...

 

PS: Eu ştiu că pe ei o să-i doară în fund, dar o să mă simt eu mai... împlinit.

Share this post


Link to post

A venit timpul sa fac prima revizie la ''Cioara'' 4000km am facut programare pentru azi la ora 10.Am mers pe la noua fara un sfert,a venit a facut receptia masinii(bagat cateava zagreturi de la ei) sa urcat in masina,sa uita la kilometraj si imi zice va sunam cand e gata si intreb cam in cat timp,la care imi raspunde :D UPA PAUZA DE MASA!..am ramas :o ...o sa revin cu pretu si ce s-a mai intamplat.

 

Cam marisor pretu...

post-16877-1240309403_thumb.jpg

Share this post


Link to post

@sile2007 dece nu ai mers la radacini (cel de pe calea bucuresti) eu am fost odata la victoria (au stat 4 ore sa schimbe 4 cauciucuri cumparate de la ei la care mai cereu si manopera desi era cu manopera gratuita) si de 2 ori la radacini cu diverse probleme (sezori abs si centura) in final a fost multumit de cei de la radacini!

Share this post


Link to post

La kilometrii aia trebuia schimbat numai uleiul,filtrul de ulei si unele verificari de rutina. Macar au pus filtrele vechi in portbagaj?

Share this post


Link to post

Are dreptate Iuiu, eu am avut 8 000 de km si mi-au schimbat uleiul si filtrul de ulei. :-o

Share this post


Link to post

Mi-au lasat doar 400ml de ulei.Dupa revizie masina merge altfel acu nu mai e asa zgomotoasa peste 3000 si pare a merge mai tare.Per total multumit...

Edited by sile2007

Share this post


Link to post
A venit timpul sa fac prima revizie la ''Cioara'' 4000km ...

 

Inainte de revizie ai verificat nivelul (si culoarea) uleiului?

Share this post


Link to post

Da,era putin inchis la culoare..in rest ok nivelu.Nu stiu de ce au mai bagat 100ml la servo..

Share this post


Link to post
Au vrut sa-mi schimbe si placutele de frana, care ma costau inca 380 de lei. De banii astia aproape ca-mi pun placute de la Ferodo.

 

Acum am dimensiunea corecta.

-placute FERODO - Belgia = 110 RON (-10%) = 100 RON

-2 x discuri Zimmerman - Germanika = 240 RON (-10%) = 219 RON

- manopera 120 RON inclusiv testare pe banc (service Expocar)

TOTAL = 440 RON

 

Nu mai fac alte comparatii. :uff:

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Astazi:

 

Inlocuit ulei cutie de viteze, masina avand 14340 km. Cost: 120 Ron. Remarca :P e eticheta originala de pe sticla de ulei nu scrie 75W85 ci pe o eticheta aditionala pusa de ei pe care e trecut si codul de magazin cu codul de bare . Pe sticla scrie ULEI TRANSMISIE CUTIE DE VITEZE MANUALA , bine nu in romana ci in alte 3 limbi ( germana, engleza ,franceza). Specificatii, vascozitate nu am vazut mentionate pe eticheta originala a sticlei, nu e trecut decat GR4.581 , insa nu cred ca asta face parte din vreo specificatie , mai ales ca e pus langa cod de bare de pe eticheta originala. Bineinteles, altfel cum, sigla GM e prezenta e eticheta originala

Dupa acest schimb, parca se schimba mai usor treptele de viteza.

 

Aaaaa era sa uit: Cablul de ambreiaj , inlocuit pe garantie. Am mentionat de un zgomot la apasarea pedalei, care deja ma enerva. La constatare mi-au zis ca e cam desirat si ca trebuie schimbat. Le-am zis ca daca asa e , sa-l schimbe. Ce e drept acum se simte diferenta , nu se mai aude zgomotul. Am vazut si piesa noua si piesa veche.

Share this post


Link to post

Citind despre cablul tau de ambreiaj si usorul zgomot care se aude ma gandesc la rulmentul de presiune pe care il astept si eu de 2 saptamani avand parte tot de un usor zgomot la debraiere...la mine chiar daca ar vrea nu ar putea sa schimbe cablul deoarece nu exista, ambreiajul fiind hidraulic. Evident atunci se pune o intrebare fireasca, sigur cablul era de vina la tine?

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Nu mai face troncanitul ala cand apas pedala. Mi-a aratat si cablul care statea sa se rupa. Eu am aveo 1,2. Si vorba aia, am mers si in trafic bara la bara , unde trebuia sa apas periodic pedala, si in trafic liber de puteam sa merg cu 100 la ora ( nu am mers cu aceasta viteza ci doar cu vreo 80 :D pe Sos Virtutii) si nu s-a mai auzit acel troncanit in nici unul din cazuri. De asemenea au gresat si zonele de articulatie ale cablului.

Rulmentul daca e defect scoate un zgomot ca un fluierat , asemeni unei curele care patineaza, uneori ca un huruit de frecare metalica, si se manifesta de regula , in faza incipienta doar cand apesi pedala. Cand se agraveaza, fluiera si cand pedala e libera, urmand ca in faza finala , sa cedeze ( am patit-o la Opel Astra F pe care l-am avut).

In cazul meu nu era vorba de rulment desi ma temeam si eu de asta. Eu evit sa merg cu piciorul pe pedala de ambreiaj. Zgomotul era exact ca la o balama de usa neunsa.

O gagica pe care o stiu eu ,a prajit un ambreiaj , la un Megane II 1,5 dCi sedan, mergea cu piciorul numai pe pedala de ambreiaj. Dusa si placa de presiune si rulmentul . La doar 9000 km.

 

L.E.: Pentru cine nu stie, Motoarele 1,2 16V 85 CP si 1,4 16V 100 CP de pe aveo hatchback sunt deja disponibile si pe sedan.

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

salut...am schimbat rulment presiune la 2000 km...folosesc ambreajul foarte putin...acum la 16000 km iar a inceput sa faca un zgomot la debraiere...cand ajung in service am sa cer sa vad placa de presiune cum arata si cam cat este distanta dintre rulment si ea pentru ca am impresia ca la aceasta masina(experiment nereusit facut intre matiz si cielo )rulmentul, si atunci cand nu este calcat ambreajul, sta pe placa de presiune ,cand merge liber e una si la frecare e alta( nu am pus decat palma pe pedala si se aude un fasait ) am dat si drumu la cablu ca pedala sa fie libera..doar o teorie pt ca nu am vazut o cutie desfacuta pana acum...s-au acesti rulmenti sunt de proasta calitate...

Edited by diablo

Share this post


Link to post

Ambreaj hidraulic au doar motoarele 1.4 16V, din cate stiu,motorele vechi de 1.2 de pe aveo sigur au ambreaj cu sufa,deci e de inteles ca i-au schimbat omului cablul de abreaj.

Share this post


Link to post

Astazi am inlocuit placutele de franare, am verificat si curatat tamburii spate si am schimbat si lichidul de frana. Dupa aceasta operatie a fost verificata eficacitatea franelor pe stand. Pre 117 RON - 25% = 89 RON cu lichidul firmei. Initial am dorit sa schimb si discurile, dar uzura acestora a fost de 0,5 mm din 6 mm si am renuntat.

Share this post


Link to post

red ca s-a mai discutat aici, dar nu am gasit. LA mine Masina are 29 kk. trebuie sa umblu la uleiul din cutia de viteze sau nu? in manual scrie ca nu se schimba? cum as putea sa verific nivelul? Merci si scuze! :redface:

Share this post


Link to post

Ma paste a doua revizie (18.000 km la bord).

 

Sun sa ma documentez : DiBas - 800ron cu schimbatul bujiilor; 600ron fara.

Expocar Targoviste : 600 cu schimbatul bujiilor.

Gold and Platin Bucuresti 800 fara schimbatul bujiilor.

 

EXPOCAR it is.

 

@Tolin, @RmPopa (caci de voi stiu ca aveti motor de 1.2) : puteti sa postati o lista a consumabilelor care sunt inlocuite la a 2-a revizie precum si locul de unde pot fi cumparate ?

Share this post


Link to post

Saptamana viitoare am programata revizia a 2-a dupa care ziua urmatoare am plecat intr-un drum de aprox. 6500 km...cum am aproape 22.000 km in mod sigur voi schimba si bujiile desi pana acum semne de oboseala nu a dat. Singura chestie a fost inlocuirea rulmentului de presiune de la ambreiaj dupa care observ o oarecare greutate, cel putin cateodata, cand o bag in viteza a 2-a e evident ca e legata de aceasta inlocuire...daca cand si cand mai agata acum de agatat nici vorba insa ramane aceasta mica jena sa-i spun. O sa trec pe la un amic sa vedem ce-mi spune despre acest fapt. In privinta reviziei pretul la Gold&Platin Galati mi-au spus ca e de 7-800lei iar la Radacini Motors Braila ca e de 800lei. Raman fidel (inca) locului de bastina si o sa o fac la Galati...e practic la 2 km de casa. O sa le solicit si schimbarea intre ele a pneurilor in diagonala deoarece sunt la jumatatea ciclului de exploatare. Despre placutele de frana sper sa nu-mi spuna ca necesita inlocuire, nu le-am folosit in mod excesiv de cand am luat-o.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Bai, sa stiti ca nu degeaba is facute reviziile astea... Zilele astea avem porniri mai grele ale motorului. Asa ca m-am cam chinuit cu IAC-ul, reset etc. Pana cand, in seara asta, mi-a pornit cam la a 4-a cheie. Am zis sa ma uit oleaca pe la una-alta, printre care si bujii. Ei bine, bujia 3 se desfacea cu mana, a patra cam la fel. Le-am scos si le-am curatat, le-am pus inapoi, strans bine (zic eu) si dat cheie. Alta viata.

Ma paste acusi revizia de 45k, unde voi cere sa-mi stranga cu cheie dinamometrica fiecare bujie, cu mine de fata.

De curiozitate- cam cat coasta revizia de 45k? Eu am sa merg tot la Suceava.

Share this post


Link to post
O sa le solicit si schimbarea intre ele a pneurilor in diagonala deoarece sunt la jumatatea ciclului de exploatare.

 

In cartea masinii este specificat cum ca permutarea pneurilor se face in linie, nu in diagonala (roata fata dreapta o sa fie pusa in locul rotii spate dreapta si viceversa).

Share this post


Link to post
In cartea masinii este specificat cum ca permutarea pneurilor se face in linie, nu in diagonala (roata fata dreapta o sa fie pusa in locul rotii spate dreapta si viceversa).

 

Esti sigur ca nu se face si in diagonala cu sau fara includerea rotii de rezerva in circuit? Pana unde zici ca ai citit in carte?

Rotire pneuri

Share this post


Link to post

In manualul de Aveo, sigur scrie ca rotirea se face fata spate , nu in diagonala! Despre roata de rezerva... este roata subtire!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...