Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

Filtrul cu carbon este lafel de negru (gri) pe amandoua partile, si este gri din fabricatie...

Cel fara carbon , este alb imaculat , dupa folosire se murdareste , doar pe o parte. Eu nu zic ca cealalta parte ramane alba ca si in prima zi, dar se cunoaste diferenta!

Parerea mea este ca filtrul din pozele de mai sus este unul cu carbon.

Am avut ocazia sa vad comparativ cele doua modele de filtre, cel fara carbon pe langa ca e alb, are si o alta textura, elementul filtrant este mult mai "pufos".

Share this post


Link to post
Cel fara carbon , este alb imaculat , dupa folosire se murdareste , doar pe o parte. Eu nu zic ca cealalta parte ramane alba ca si in

 

wWillym @ daca te uiti cu atentie vei observa ca filtrul este fotografiat pe ambele parti (manerul de scoatere este in pozitie diferita in poze). si aproape ca nu difera cu nimic.

Share this post


Link to post

Pai asta zic si eu ca nu difera cu nimic, deci culoarea este data din fabricatie , prin inpregnarea cu carbon activ. Negreala nu este de la mizerie(nu numai de la mizerie), ca atunci ar fi diferenta mare intre cele doua fete.

Share this post


Link to post
Pai asta zic si eu ca nu difera cu nimic, deci culoarea este data din fabricatie , prin inpregnarea cu carbon activ.

 

Safari Hunter @ insa la masina mea ultimele 3 filtre le-am pus cu mana mea si cred, dupa parerea sau opinia mea, ca erau albe imaculat atunci cand au fost montate.

 

Bey ce va mai place sa acumulati posturi, dar sa le cititi pe cele anterioare ba. M-ati rupt cu filtrele aste de carbon pe care le tot invocati la masini care nu folosesc asa ceva. De unde carbon activ Willy, de unde?

Share this post


Link to post

Nu doresc sa "acumulez posturi", nu am ce face cu ele, si nici nu stiu de existenta vreunuei competitii in acest sens!

In alta ordine de idei: Inainte de a te apuca de caterinca, documenteaza-te.

Masina la livrare este echipata cu filtru pt habitaclu cu carbon activ. La revizie serviceurile inlocuiesc acest filtru fie cu unul identic, la pretul de peste 100 RON,undeva pe la 120 140RON, sau cu unul fara carbon , la acesta pretul este in jur de 70ron. Preturile le-am spus orientativ , ideea este ca si pretul reflecta diferenta dintre cele doua modele de filtre.

Share this post


Link to post

Salutare all!

 

Cam din noiembrie 2008 umblu cu un Aveo hatchback din 2007 (luata la 40600 km).

Ideea e ca tocmai am implinit 45000 km cu ea si asta ar insemna o vizita la sevice (revizie).

Sunt foare curios sa aflu cam cat ma va costa toata tarasenia (sa nu cumva sa am vreo surpriza pe acolo...estimativ sa stiu la ce sa ma astept :P ).

Din cate am citit pana acum pe forum am inteles ca preturile pot varia de la un service la altul.

Nu m-ar deranja sa aflu preturile mai multor service-uri ba chiar din contra :) Mentionez ca sunt din Bucuresti.

Cam ce se schimba in mod normal la 45000 km? O sa fie cazul sa schimb si placutele de frana? Distributie ceva?

Am impresia ca imi si bate o bucsa la roata din dreapta fata...deci cam cat ar fi una + manopera la service-ul lor? pt ca mai am ceva garantie la masina (cel putin asa mi s-a zis...nu a fost nevoie pana acum sa verific chestia asta si sper sa nici nu fie nevoie pe viitor pt ca stim cu totii cum merg treburile pe la noi cu garantiile :-@ )

Share this post


Link to post

Din cunostintele mele , bucsele nu bat ci scartaie.Eventual iti scartaie bucsele de la bara antirula.O bucsa este 10 Ron.O revizie costa in jur de 600-700 de Ron.Se schimba ulei si filtre.

Share this post


Link to post

posibil sa ai dreptate...auzind aceasta expresie de la alti "meseriasi" am adoptat-o si eu...oricum nu conteaza termenul exact. se aude un troncanit si eu suspectez ca este o bucsa...poate fi altceva...de aceea am pus aceasta intrebare aici. Oricum multumesc pt informatii. Ai fost rapid :)

Auzim si alte pareri ?

Share this post


Link to post

Aici se vorbeste doar despre revizii.Despre alte subiecte , poti gasi raspunsuri aici:www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=5646.

Despre pacaneli,scartaituri si troncaneli aici:http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=2475

Share this post


Link to post

@Dragosh, verifica ce scrie in Cartea Service a masinii la reviziile anterioare.

Daca nu au fost schimbate bujiile pana acum, trebuie neaparat schimbate.

Pe la frane in mod normal ar trebui schimbate placutele dupa 60.000 (asta daca nu s-a mers prepondernt urban).

Lichidul de frana/ambreiaj si cel de racire se schimba la 4 ani sau 60.000.

O curatare a corpului clapetei de acceleratie n-ar strica cu aceasta ocazie, la iesirea din iarna ai depuneri substantiale (condensul din gazele recirculate in galerie).

In legatura cu bataia la roata, daca apare pe denivelari cu rotile bracate, este ori caseta de directie (cam asa fac toate) ori flansa la amortizor.

Garantia la Chevroletii din 2007 este 3 ani sau 100000km, daca s-au facut revizii la timp.

Share this post


Link to post

@sergiuhusca

nu m-ai ajutat deloc. Am mentionat si despre acest aspect aici pt ca urmeaza sa fac revizia (subiectul topicului) si nu stiam daca trebuie schimbata sau facut ceva in legatura cu acest lucru, daca intra la piesele care se schimba la revizie, daca face obiectul garantiei, sau daca trebuie sa suport eu cheltuiala...ai si tu partea ta de dreptate, dar imagineaza-ti cum e sa citesti 35 pagini de mesaje despre tot felul de subiecte legate de troncaneli pacaneli etc...cum ar fi scartaitul unui buton din bord sau cel al scaunului cand tu cauti raspunsul pentru un zgomot din zona rotilor...lucru foarte putin tentant mai ales dupa ce te intorci de la munca unde ai petrecut vreo 6-7 ore cu ochii in calculator. Oricum iti multumesc pentru atentionare...asa mai vad si eu cum stau lucrurile pe aici.

 

@perfidus

foarte bune sfaturi si iti multumesc ca nu m-ai trimis catre alte topicuri :)

carnetul de service evident ca a fost studiat: bujiile au fost schimbate la 30 mii km + filtru aer + filtru combustibil. La 15 mii km au fost schimbate doar filtrele (aer+combustibil). Uleiul pus este GM 5W30...este un ulei bun?

 

Am facut cam 5000 km cu masina pana acum numai in Bucuresti (adica in conditii vitrege :P )..cert e ca am impresia uneori (cand e mai cald afara) ca placutele scartie atunci cand pun frana usor la o viteza mica (opriri la semafor). Dupa mine franele isi fac treaba eficient, nu am probleme de franare...dar poate cei de la service au alta parere (deci revizie mai scumpa).

 

Mi-ai zis ceva despre "O curatare a corpului clapetei de acceleratie"...nu prea stiu la ce te-ai referit exact dar tocmai mi-ai amintit ca pedala de accelaratie are un joculet cam maricel (in sensul ca apas cam 20-25% din cursa pedalei pana incepe sa se tureze) sa fie oare asta ce zici tu acolo?

 

Bataia la roata se aude doar atunci cand trec peste denivelari, gropi, sine tramvai/tren. Eu am obiceiul sa nu trec peste o groapa sau o denivelare cu ambele roti in acelasti timp, ci incerc sa trec cu cate o roata o data in diagonala (moment in care se aud acele troncanituri).

 

Evident acum recunosc ca am cam luat-o pe aratura avand in vedere subiectul "revizii" dar sunt prea obosit si prea incepator pe acest forum...poate trecem si noi putin cu vederea ca doar suntem oameni...si nu e foarte mare abaterea de la subiect.

 

Promit ca pe viitor voi fi mai organizat O :)

Edited by dragosh

Share this post


Link to post

Efectual revizia 2 la 27000 km la Opel West Arad.

 

Atitudine de service: nota 10+

(m-au bagat pe elevator chiar cand am ajuns, cu 20 de minute inainte de programare, mecanicul plin de intrebari: ceva probleme cu ea, ce benzina ii bag, daca am becuri aprinse in bord, etc.)

I-am zis ca imi scartzie un pic portbagajul, o dat cu un spray peste tot, chiar si pe la incuietorile de la usi, caporta, etc.

 

Schimbat Ulei 10W, Filtru ulei, Filtru Aer, Filtru Polen, Bujii Bosch, Filtru Combustibil.

 

Verificat Directie de la A->Z: placute de frana, planetare, bucse, brate, tot.

Bagat presiune in roti, sters motor cu carpa curata. Completat lichid de racire si verificat cu o chestie temperatura la care rezista (-35grade).

 

Pret total: 520 RON

 

(Mentionez ca placutele de frana le-am schimbat eu mai demult in alta parte, la fel si lichidul de frana), ca altfel vroiau astia sa mi se schimbe, ca asa trebuie(scrie) la revizia de 30000km.

Share this post


Link to post

Vreau si eu o parere. Am 26.000 km la Kalos, la 5 ani. In aceste conditii schimb curea transmisie? sau curea+role? sau curea+role+pompa apa?

Share this post


Link to post

Distributia trebuie schimbata la 60.000 de km sau la 4 ani...Concluzioneaza tu mai departe...

Share this post


Link to post
Vreau si eu o parere. Am 26.000 km la Kalos, la 5 ani. In aceste conditii schimb curea transmisie? sau curea+role? sau curea+role+pompa apa?

 

Curea si role. Si am si eu o intrebare, cum ai reusit un parcurs atat de insemnat? :lavolan:

Share this post


Link to post

Revizia de 30oookm la Expocar Targoviste:

filtru aer - 43,57; filtru ulei - 15,11; ulei 5w30 4x51,64=206,56; filtru combustibil 47,27; manopera 178,50. Reducere 30% -> Pret revizie 30.000km 343,72 ron !!!

Bujiile mi-au spus ca sunt bune si nu trebuie schimbate, iar filtrul de polen mi-au spus ca l-au suflat. Nu imi pasa, mi le schimb eu in curand pe mai putini bani. Placutele de frane sunt ok.

 

Mi s-a spus ca e promotie -30% pana la sfarsitul lunii!

Atitudine de nota10, mecanicul si seful de acolo au venit de 2 ori sa ne vorbeasca.

 

LE: am sunat la dibas bucuresti unde mi-au spus ca ma va costa 800ron, similar cu expocar ct.

Edited by ciolanus

Share this post


Link to post

Poate se mai ieftenesc reviziile la Chevy...

Off-topic:Cred ca acum pe criza se vad preturile reale ale unor servicii.

Share this post


Link to post

Nu te supara: tu daca ai revizii de facut- ca sa pastrezi garantia- faci service la reprezentanta sau in spatele blocului? Amenzile la politie de ce nu tin pasul cu criza (adica daca lumea nu prea are bani, sa se ieftineasca amenzile)? E la atitudinea fiecaruia daca face reviziile la reprezentanta, pentru a-si pastra garantia la masina. Si e asa de bine cand ai nevoie de garantie... Crede-ma ca era nasol sa fi platit radiatorul din banii mei...

Share this post


Link to post

Revizie 130 000 km

ulei motor 5W30 4Lx 23 RON (GM Supersynthetic)

filtru ulei motor 16 RON

filtru aer motor 51 RON

filtru habitaclu 70 RON (inlocuit in regie proprie)

filtru carburant 51 RON

manopera 89 RON

Revizia a cuprins si cateva verificari minore, intre care curatare IAC si curatarea placutelor de frana. In general a fost o activitate excelenta, bine programata, bine executata cu zambetul pe buze de cei de la EXPOCAR CT. Judecand dupa aglomeratia din service si modul rapid de rezolvare a problemelor, as spune ca relatia client - dealer a evoluat foarte mult in directia dorita de acum 4-5 ani. :thumbl:

S-a mai executat rotirea pneurilor prin metoda in linie si echilibrarea celor de pe puntea fata.

 

Sa nu uit, i-am dat si un reset la ECM si acum motorul toarce cuminte la relanti. ;)

Share this post


Link to post

Deci, daca e sa ma iau dupa tine, mai tin masina inca vreo 4-5 ani :D (indiciu: am aproape 70 kkm in apropae 5 ani).

Pai, imi convine :)

Share this post


Link to post
mai tin masina inca vreo 4-5 ani (indiciu: am aproape 70 kkm in apropae 5 ani).

 

AB poti sa fii sigur ca nu gresesti. Sunt cu inima indoita cand ma gandesc ca peste cateva luni ma voi desparti de "dovlecel". Priveam masina in service printre altele de generatie mai noua si ma bucuram cand o vedeam atat de stralucitoare (deh ceruita de 2 zile :D ), eleganta si ingrijita mai ca as mai astepta 1 an pana la noua achizitie. In fiecare zi cand o conduc ma simt la volanul Kalosului ca in prima zi. :lavolan:

 

LE: a nu se considera campanie voalata de incurajare a vanzarii "dovlecelului" =))

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Off: Las'ca te mai apucase acu' vreo un an damblaua de... Haloween :D

Share this post


Link to post
Off: Las'ca te mai apucase acu' vreo un an damblaua de... Haloween :D

 

Uite asa de Haloween, tocmai am ajuns in capitala dupa numai 110 minute. Merge calutul excelent si nu mi-a dat inima voie sa reduc sub 130-135 pe A2, yuupeeeee !!! :lavolan:

Share this post


Link to post

Am nevoie de niste sfaturi rapid :)

Dupa cum ziceam, recent am implinit 45000 km la un Aveo hatchback din 2007 si trebuie efectuata revizia. Nestiind cam cat ar fi normal sa coste aceasta revizie am adresat o intrebare catre Radacini Motors. Toate bune si frumoase pana cand am primit raspunsul:

"> BUNA ZIUA

DACA NU ESTE NEVOIE DE PLACUTE COSTUL ESTE IN JUR DE 800 RON CU

> TVA DACA E NEVOIE SI DE PLACUTE DE FRANA MAI ADAUGAM 400 RON CU TVA SI

> MANOPERA CU STIMA

>

> -----Original Message-----

> From: Relatii Clienti [mailto:relatiiclienti@rax.ro]

> Sent: Monday, March 16, 2009 1:39 PM

> To: receptie vitan

> Subject: Re: Chevrolet Radacini Motors - Formular intrebari

>

> pt raspuns

> Mituta IVANUS

> Resp. Relatii Clienti

> Radacini Motors SRL"

 

 

Mi se pare extraordinar de mult in condintiile in care (din cate am inteles eu si am citit pe aici) la revizia de 45000 km se schimba doar niste filtre (costul reviziilor doar pentru aceste filtre avand o medie de 550-600 ron). Cat ar putea sa fie cu tot cu placutele de frana? eu speram ca la 800 ron sa pot face revizia cu tot cu placutele de frana schimbate.

 

Ce ma sfatuiti? sa ma duc sa dau 1200 ron in caz ca-mi schimba si placutele de frana???

Share this post


Link to post

Am avut eu placute originale la 60 ron dar le-am vandut.

Vezi ca mai am ceva piese, poate te intereseaza.

Sfatul meu este sa-ti cumperi de undeva placute si cand mergi la revizie sa iti factureze numai manopera.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...