Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

Si i-ai lasat in pace? Moama, ce le faceam...

Share this post


Link to post
...vreau sa va povestesc ...Deschid torpedoul ...Ajung acasa,iau trusa de scule si desfac,surpriza:... nu va apropiati de EUROMOTORS BAIA MARE!!!

 

Vad ca te pricepi la mecanica, si nu numai, de ce n-ai fost mai inspirat sa verifici, macar torpedoul si filtrele vechi sa fie in portbagaj, cum se obisnuieste, chiar si bujiile uzate. Acum este tarziu sa mai reclami. Sa fie o poveste?.

Share this post


Link to post

Este o regula ca piesele schimbate sa fie date clientului ?

Este undeva specificat sau trebuie sa precizam noi ca vrem piesele uzate, atunci cand mergem la revizie ?

Edited by adrianzografi

Share this post


Link to post
Este o regula ca piesele schimbate sa fie date clientului ?

Este undeva specificat sau trebuie sa precizam noi ca vrem piesele uzate, atunci cand mergem la revizie ?

 

Cu siguranta ca poti (sau ma bine spus ai fi avut posibilitatea) de a cere piesele. Oricum daca vei merge imediat dupa revizie nu vor putea spune ca filtrele s-au colmatat in cateva zile. Poti face si o plangere la Politie pentru furt. Serios!! O sa ai o surpriza atat de placuta incat cei de la Baia Mare se vor stradui sa-ti intre in voie. Gandeste-te ca sunt cateva milioane furate.

Share this post


Link to post
buna tuturor.vreau sa va povestesc experienta mea la revizia de 30000,aveo 1,4 4 usi,la EUROMOTORS BAIA MARE.Pe factura mi-au scimbat:filtru aer,polen,combustibil,ulei, bujii, 4L ulei 5w30+manopera=580 RON.Nu m-au lasat langa masina in service.Dupa ce am iesit am facut o verificare la compartimentul motor: filtru ulei schimbat,nivel ulei la MAX.Bun.Deschid torpedoul si surpriza:lucrurile mele nemiscate(pt. cine nu stie pe acolo se schimba filtru polen).Ajung acasa,iau trusa de scule si desfac,surpriza: nu mi-au scimbat filtru de polen si nici bujiile(poate nici uleiul...asta nu pot verifica pt. ca nici inainte n-a fost murdar) filtru de combustibil nu stiu unde e.Si acum vine culmea culmelor:mi-a fost scoasa mufa care alimenteaza ventilatorul de racire motor.Mda... cat timp e iarna nu aveam probleme dar cum se incalzea vremea buleam motorul si mecanicii mei iar aveau de lucru si pe timp de criza. Deci atentie baieti la reprezentante de nota NS.Daca stiam de ce-s in stare mai bine pierdeam garantia.Sfatul meu sa nu va apropiati de EUROMOTORS BAIA MARE!!!

 

 

Acum 2 saptamani am facut si eu revizia de un an/12k km. pentru Aveo sedan 1.4 14V la GTT Bucuresti. Cost: 778RON...aberant de mult, dupa parerea mea. Filtrele vechi erau in portbagaj. In legatura cu uleiul, vreau sa iti spun ca cel vechi era un pic inchis la culoare, pe cand cel nou este aproape incolor. Iti dai repede seama daca a fost sau nu schimbat.

Share this post


Link to post

Dupa ce am recitit acest topic, m-am decis si nu ma mai duc la ultima revizie de 30000km. Am cumparat toate consumabilele cu 180 ron, mai putin bujii, care au fost schimbate la 21000. Asa am facut si cu Matizul. Dupa ce n-au fost in stare sa-mi schimbe un cablu de acceleratie de 50 lei, n-am chef sa mai dau bani la nici un service.

Share this post


Link to post

Cum se scoate filtrul de habitaclu ?

Am incercat sa-l scot si n-am reusit. Am scos torpedoul, am scos capacelul care acopera filtrul, dar cand sa trag filtrul afara, iese cam 3 cm dupa care se opreste intr-o tija orizontala. Nu merge sa-l ridic in sus, nici in lateral. M-am uitat in pozele din manualul masinii si acolo arata ca iese pe deasupra tijei, dar in sus nu are loc...

Share this post


Link to post

Eu am sectionat acea tija de plastic. Altfel nu cred ca se poate fara a nu rupe filtrul.

Share this post


Link to post

Nu se rupe, doar se indoaie, dar revine la forma initiala. E foarte flexibil longitudinal. Nu trebuie sectionat nimic din masina.

Share this post


Link to post
Nu, in cataloagele producatorilor si pe ambalaj scrie filtru de habitaclu, nu de particule.

 

:uff: Greu mi-a fost , dar ma reculeg. :D

 

Cum in Romanika nu merge sa mergi mai mult de 8000 -10000 km cu un filtru, iata ca se facu timpul sa scap si de cel care-mi aduse atata recunostinta. Polen, cabina, habitaclu cu bine spune unchiul Tolin. Numai 70 RON cu manopera de un pahar de vin cu care ma voi spagui mai tarziu.

 

LE pentru schimbare incercati sa indoiti la 90 DEG filtrul vechi si va iesi foarte usor catre dreapta. La fel se va introduce si cel nou care in prealabul se va indoi si rula pe toata lungimea in vedere cresterii flexibilitatii. Se fixeaza in orificiul ventilatorului si se dirijeaza usor din ambele parti. Intra cu mare usurinta.

Mare atentie la manerul de extragere a filtrului care trebuie sa ramana in exterior :D si sa se potriveasca cu orificiul corespondent de pe capac.

Succes.

post-2099-1235733316_thumb.jpg

post-2099-1235733329_thumb.jpg

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Revizie la 2 ani ( 17.000 km are masina ) Rucom.

 

Aveo 1.4 16v Total : 760ron.

Share this post


Link to post
Aveo 1.4 16v Total : 760ron.

Razvan - pune si o lista cu consumabilele folosite si preturile lor.

 

Tot astazi mi-am cumparat ulei pentru viitoarea revizie de 130 000 km cu 23,5 RON /litru GM 5W30.

Share this post


Link to post

Salut,

Refizia de 45.000 km este ca cea de 15.000 aduca se schimba filtrele si uleiul.. am facut revizia la expocar in targoviste pretul total 650 ron ,am facut pe garantie geometria intreptarea voltanului si mai aveam niste probleme pe la portiere

Am pus kilometri pentru ca eu fac revizia la numar de kilometri, masina o am de 1,5 ani

Share this post


Link to post

Iata si motivatia recomandarii de a schimba filtrul de habitaclu inainte de revizie.

Cel din imagine are numai 10 000km, din care majoritatea in Bucuresti. Este pentru prima data cand vad un filtru de polen cu o asemenea culoare. Ma intreb, noi cei care nu am fost dotati din nastere cu astfel de filtre, oare cum avem plamanii? :scarpin:

post-2099-1236536186_thumb.jpg

post-2099-1236536207_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cred ca ashtia ar trebui sa inventeze niste filtre la fel de eficiente ca plamanii nostri. :)

 

Share this post


Link to post
Culoarea gri este de la carbon. Asa arata si cel nou cu carbon activ. :o

 

Trebuie sa te nefericesc, filtrul nou este alb, alb imaculat. :D

Share this post


Link to post

Filtrul nou este alb imaculat pentru ca ai varianta fara carbon activ. Un filtru nou cu carbon activ este la fel de negru ca si cel din pozele tale. adrianzografi are dreptate. In plus praful din aer e gri, nu e negru (sau ma rog, poate fi si negru daca circuli prin instalatia de cocsare a unei rafinarii, dar cred ca nu e cazul).

Share this post


Link to post

:o fftopic: In ce masura este mai bun filtrul cu carbon decat cel normal?

Share this post


Link to post

@safarihunter

Pana sa ma nefericesti, spune-mi de ce filtrul meu cel nou era de culoare gri ? Era cumva gata folosit ?

Toata lumea pe situl asta isi da cu parerea fie ca se pricepe, fie ca nu. Ar fi indicat sa postam numai cand suntem siguri de ceva, altfel in loc sa lamurim anumite lucruri, mai rau le incurcam. Sau eventual sa incepem cu formula: "eu cred ca..."

Share this post


Link to post

Filtrul tau era gri pentru ca era cu carbon.

Share this post


Link to post

Filtrul tau era gri pentru ca era cu carbon.

 

Exact.

Si ca sa raspund unei intrebari de mai sus, carbonul activ are rolul de absorbtie si neutralizare a noxelor, a monoxidului de carbon si a mirosurilor.

Carbon (sau carbune) activ se mai foloseste in filtrele mastilor de gaze, a acvariilor, hote de bucatarie, aparate de aer conditionat, etc.

Share this post


Link to post

Merci pentru raspuns.

Acum stiu ce filtru de polen sa iau. :)

Edited by Alex.T

Share this post


Link to post
@safarihunter

1. Toata lumea pe situl asta isi da cu parerea fie ca se pricepe, fie ca nu. Ar fi indicat sa postam numai cand suntem siguri de ceva, altfel in loc sa lamurim anumite lucruri, mai rau le incurcam.

 

2. Pana sa ma nefericesti, spune-mi de ce filtrul meu cel nou era de culoare gri ? Era cumva gata folosit ?

 

1. Amice hai sa luam lucrurile cu bagare de seama si putin respect. Pana sa ne pui semn de egalitate cu incompetenta declarata si prin a demonstra superioritatea in gandire, hai sa ne masuram putin lungul nasului. Si ca sa-ti dau una peste nas, nu-mi da mana, dar te rog sa-ti controlezi exprimarea fara a ne jigni.

2. Nu stiu ce filtre cu carbon folosesti matale sau altii, insa la masina mea ultimele 3 filtre le-am pus cu mana mea si cred, dupa parerea sau opinia mea, ca erau albe imaculat atunci cand au fost montate. Culoarea gri sau neagra este generata in principal de particulele din emanatiile esapamentelor masinilor care de multe ori stau blocate in trafic. Cum am spus, de aproape 5 luni mi-am schimbat locul de munca in Bucuresti, iar ultimul filtru schimbat, cel din poza, este din cale afara de colmatat cu astfel de particule.

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...