Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

Aici o sa povestim despre revizii. Deocamdata avem asta:

 

Am facut azi, la Di-Bas, prima revizie (10000) care a costat 5.8 milioane (deci aia 120 de euro cum stiam eu sunt 120 dar fara TVA).

In banii asta au intrat : filtru ulei, filtru benzina, filtru aer, filtru polen, ulei Opel 5W 30 (460000/litru !!!) si manopera.

In afara de schimbul celor de mai sus au mai verificat frane, directie, lumini, AC si cu asta basta.

Am intrat la ora programata si am stat tot timpul langa masina.

Share this post


Link to post

Facut revizie la 1 an (11200km) la GTT.

Costuri:

1. piese: 3.844.000, reprezentand:

- 4l ulei 5W30 Long Life (a auzit cineva de asta?? - o fi Opel...) aprox 280.000/litru

- filtre: aer 630.000, benzina 630.000, ulei 280.000, polen 1.170.000 :shock:

- garnitura, surub, saiba

2. manopera: 1.373.000

 

Total 5.218.000.

Share this post


Link to post
- garnitura, surub, saiba

 

:-? ce e cu astea?

Share this post


Link to post

Habar n-am...

N-am avut timp sa ma uit acolo pe deviz ca ma grabeam la servici.

Garnitura cred ca e pentru busonul de la ulei, surbul si saiba nu stiu :-?

O sa-i intreb maine cand ma duc sa iau masina ca deocamdata n-a platit Asiromu' parbrizu si a trebuit sa o las acolo :(

Share this post


Link to post

Am facut si eu revizia, la 10200km (nu vreau sa tin masina forever dar vreau sa am grija de ea si am zis ca e mai bine asa).

 

Garnitura buson 9131

Ulei 4 l 5W30 LongLife 1117004 (ulei GMC - am intrebat)

Filtru Aer 630000

Filtru Benzina 627511

Filtru Ulei 283235

Filtru Polen 1167050

Manopera 1373736

Total 5207667

 

Au fost probleme cu scutul. A fost scos pentru schimbul de ulei si apoi nu se mai potrivea ca gauri cu suruburile sudate pe masina. A fost montat sub presiune si acum a fost indoit pentru a putea fi pus la loc.

S-a reglat directia la modul ca a fost verificata cap coada. S-au anulat jocurile. Merge super acum si sunt foarte multumit de acest lucru. Nu se mai aud pacanituri si alte asemenea.

Nu s-a rezolvat cu greieroiul din portiera/stalpul dreapta. In primul rand nimeni, nici chiar eu, nu poate sa zica exact unde este si, in al doilea rand, nu vreau deocamdata sa imi desfaca fata de usa si stalpul pentru ca nu ma deranjeza decat daca uit fata de casetofon acasa.

 

Revizia a fost facuta la GTT (oamenii s-au purtat foarte frumos si profesional). Masina a fost luata exact la ora la care trebuia si toata treaba (inclusiv vreo 3 test driveuri) s-a rezolvat in 2,5 ore.

Share this post


Link to post

Cam scumpe filtrele alea, ale naibii..Sunt surprins ca uleiul este la un pret chiar decent (auzisem de 450mii/l) si e un ulei bun...Manopera la fel , cam scumpa, cat ti-au normat? 2.5h?

Share this post


Link to post

Cu filtrele e cu dus si intors. Cel de aer si de polen mi le-au dat pentru ca nu erau foarte uzate/distruse/murdare. Deci e ok, ca le am si pe astea.

 

2,6 ore manopera. E ok. Au stat cam 2 oameni in medie la masina mea.

 

 

Recomandari primite de la ei:

- sa nu pun alt ulei.

- sa nu pun alt antigel (nu am intrebat cat costa la ei).

 

Daca vreunul dintre voi se duce la ei pentru revizie (eu s-ar putea sa ajung iar cu scartaitul, deci mai curand decat o voi face eu) spuneti-mi ca poate imi este mai usor sa va dau bani sa imi luati si mie un L de antigel si un L de ulei)

Domnul F. m-a sfatuit sa nu cumpar ulei pentru ca il cumpar degeaba. Pana acum se pare ca nu a aparut niciun motor care sa il confunde cu benzina.

Share this post


Link to post

satori, masina vine cu antigel in radiator ?! :-?

Share this post


Link to post

Normal ca vine cu antigel in radiator, cu ce vrei sa vina? cu sifon :P ? In radiator se pune in mod normal NUMAI antigel...ca sunt unii care vara pun apa asta e altceva...Antigelul se mai consuma (mai scapa pe la buson vapori, dar se consuma foarte putin in mod normal) si dupa un timp trebuie reimprospatat si refacuta densitatea normala pentru perioadele de iarna...

Edited by arp

Share this post


Link to post

Aveti grija la filtrele de polen cu particule.Au o culoare cenusie cand sunt noi.Cereti la revizie fara particule nu ce va dau ei.Sunt mai ieftine.Aprox 700-800 mii :banana:

 

A si uleiul Longlife asta e ulei OPEL 5w30.

este o medie de 300-400 mii/l.

spuneti sa va dea un bidon de 4 l in loc de 2 de 2 l. e mai ieftin

Share this post


Link to post

Pai la o revizie putem noi sa alegem ce ulei sa punem ce filtre etc...(in functie de pret)? Din cate stiu eu ce iti zic aia ca tre sa bagi ...bagi !

Share this post


Link to post

Prima revizie a masinutei am facut-o sambata la GTT, fiindca se implinise deja anul de cand am luat-o, iar km erau vreo 12 mii. Insa nu mai merg acolo niciodata sambata !! :wallbanger:

La receptie, in locul celui ce il stiam eu, era alt baiat care nu avea nici o treaba cu programul ala din calculator (o baza de date, dupa cate am inteles) in care ne introducea noua clientilor datele noastre si ale masinii. Asa ca era o persoana in fata mea, am asteptat vreo 15 min. (eram cu nevasta-mea si ne-am mai chiombit si noi la Opelurile din show-room si tot nu ne venea randul...) Apoi ma invita sa iau loc, ca dureaza ceva...zice el vreo 15 min. !

 

In fine, asa a fost, a durat o groaza pana a scris ce era de scris si apoi a bagat masina in atelier. Am vorbit acolo cu un alt proprietar de Kalos care era profund dezamagit de serviciile lor, si-a pus alarma si scut si a avut o caruta de probleme, adica alarma nu a functionat cum trebuia, nu mai stiu detalii. Dar si scutul, montat gresit, ma rog, cred ca l-au folosit drept cobai...

 

Ideea este ca masina a stat inauntru cam 1h, iar pe factura apare 2.6 ore, cand am intrebat, zice ca asta e standardul. Insa a durat inca vreo 20 min. dupa ce platesc, ca sa imi dea cheile si talonul, atunci s-a motivat omul ca el nu e pe postul lui, ca e sambata si cel ce facea asta in mod curent e liber, si-a cerut scuze ca e bata in manuirea programului...

 

Costul a fost cam cel care s-a mai precizat pe-aici, dar nici o sansa sa platesc cu cardul, POS-urile nu au ajuns asa departe pana la ei... :wallbanger: Noroc ca ne inarmasem cu cash... Si ca totul sa fie complet, cat am asteptat m-a pus necuratu' sa beau o cutie de Sprite de la automatul ala de acolo, care insa cred ca a fost prea rece sau a avut ceva nashpa si m-a afectat groaznic, toata ziua m-am simtit rau, nu am putut sa mai mananc nimic pana duminica la pranz ! :spumelagura:

 

GTT + sambata = never again !

Edited by Gica

Share this post


Link to post

Trebuie sa ma duc sa fac si eu in curand revizia (masina are aproape 12.000 km) si am o nelamurire: defectiunile descoperite la revizie intra in garantie sau te taxeaza pentru reparatie?

Share this post


Link to post

teoretic, nu. practic... se face loc.

Share this post


Link to post

Facut si revizia a 2-a (am 24000km) ... tot la Di-Bas ... tot 5.8 milioane. De fapt 583.09 RON.

- manopera - 3 ore - 132.09

- filtru ulei - 21

- filtru benzina - 64

- filtru aer - 67

- filtru polen - 98

- antigel - completat - 21/litru

- ulei 5W30 - 4*45/litru

Am intrat la ora programata si am stat langa masina.

Share this post


Link to post

Conform manualului de service, la 30kkm trebuie schimbate bujiile.

Tot la 30kkm, in cazul in care masina a suferit franari abuzive, trebuie schimbat lichidul de frana si ambreiaj.

Share this post


Link to post

Nu am discutat nimic despre asta cu cei de la service. Poate ca nu le-au schimbat pentru ca aveam doar 24000 ...

Share this post


Link to post

intreb si eu pe cei cu 15kkm+.

dupa ce ati facut prima revizie s-a simtit vreo diferenta la motor?

al meu parca a devenit mult mai sportiv si mult mai responsive la turatii mici (1800-2500).

in consecinta, apas pedala mai putin ca sa obtin puterea si a scazut si consumul cu 1-1.5.

Share this post


Link to post

@hawkeye: placebo. dupa schimbul de ulei NU se simt diferente... diferente pot aparea doar daca ti-a umblat in soft sau din cauza faptului ca s-a mai lasat motorul

Share this post


Link to post

in soft nu cred ca s-a umblat, mai ales la o revizie banala.

insa coincidenta pare sa fie prea mare, mai ales la consumul care a scazut fix dupa revizie, si semnificativ, cu 1-1.5l.

inainte de asta, am facut tot ce se putea, inclusiv sa merg cu un plin in regim de "batranica" si cu turatii de maxim 2000 ture si degeaba, la fel.

 

in fine, bine ca a mai scazut consumul, mai ales ca ma bate gandul la un lacetti de 1.6 :-?

Share this post


Link to post

Ti-au schimbat filtrul de aer ? Atunci ai surprize asa placute.

Share this post


Link to post

La cati km ai facut revizia ? Eu ma gandesc logic, ei au schimbat si filtru aer, si ulei, si filtru benzina...etc. Asa e? Filtrele daca erau imbacsite de exemplu si nu mai tragea ca lume aer sau benzina ? :-?

 

Eu stiu ca pe vremea cand taica-miu avea Cielo nu schimbase uleiul de multisor la un moment dat, am fost cu un prieten la schimb. Cand ne-am intors ne-am minunat cum i s-a imbunatatit mersul la masina...

 

Dupa ce nevasta-mea merge cu Kalosul mai mult prin oras, am fost o data intr-o sambata la munte si am condus eu. Ea s-a minunat dupa aceea, ma intreba ce i-am facut la masina de merge asa bine. Asa ca daca ai fost di in concediu, alta explicatie...

Share this post


Link to post

am facut-o la 14.500 km.

cred ca de la filtrul de aer se trage, acum consuma si mai putin, si foarte multi km erau facuti in bucuresti.

so, filtrul de aer schimbat de acum la 7500 km :)

Share this post


Link to post

Da, la 6 luni, e mai ieftin decat diferenta de benzina + ca motorul merge ca-n prima zi.

Share this post


Link to post

Eu il scot din cand in cand, cam la 1,5 luni, si il suflu nitel.

La fel si cu filtrul de polen.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...