Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

Salut! Ce consumabile imi trebuiesc pentru revizia de 60.000 kilometri - 1.2 Benzina? Multumesc.

Share this post


Link to post

Revizia de 90.000 km

 

-Ulei GM 5W-30 + filtre: ulei,benzina,aer,polen = 180 RON

-Amortizoare fata/spate Magnum + flanse + rulmenti fata = 520 RON

-Bielete antiruliu + bucse bara stabilizatoare fata = 98 RON

-placute de frana = 120 RON

-Manopera = 220 RON

 

Total= 1138 RON

 

P.S Am sunat de curiozitate si la Gold&Platin Bacau sa intreb cat costa revizia(doar ulei si filtre) = 550 RON aoleuuuu.

In plus acum 5 luni am schimbat tot la ei bucse brate fata + bielete anitruliu.Astazi cand am facut revizia am constatat ca au schimbat doar bucsele de la brate,pe bielete au lipit doar o eticheta noua ca si cum le-ar fi schimbat,dar nu s-au atins de ele.Suruburile erau intepenite(ruginite de 6 ani desigur) si nu au putut fi scoase,au trebuit taiate bieletele pentru a fi inlocuite.Deci Gold&Platin sunt niste nesimtiti.

Edited by entaro79

Share this post


Link to post

Unde ai gasit Amortizoare fata/spate Magnum + flanse + rulmenti fata = 520 RON ?

Bun pretul si la manopera pentru toate alea.

Share this post


Link to post

Unde ai gasit Amortizoare fata/spate Magnum + flanse + rulmenti fata = 520 RON ?

Bun pretul si la manopera pentru toate alea.

 

 

La Inter Cars Auto Bacau.Prin cineva am luat piesele de la ei,daca nu ma insel mi-au dat piesele exact la pretul de producator(fara nici un adaos comercial).Oricum nu dau piese la persoane fizice trebuie sa ai firma si contract cu ei.In mod normal ar fi costat 740 RON parca

Edited by entaro79

Share this post


Link to post

De ce nu ai stat in service cand le-au schimbat? eu de fiecare data le spun ca ma duc in service sa stau langa masina si niciodata nu au zis nu.

 

 

P.S Am sunat de curiozitate si la Gold&Platin Bacau sa intreb cat costa revizia(doar ulei si filtre) = 550 RON aoleuuuu.

In plus acum 5 luni am schimbat tot la ei bucse brate fata + bielete anitruliu.Astazi cand am facut revizia am constatat ca au schimbat doar bucsele de la brate,pe bielete au lipit doar o eticheta noua ca si cum le-ar fi schimbat,dar nu s-au atins de ele.Suruburile erau intepenite(ruginite de 6 ani desigur) si nu au putut fi scoase,au trebuit taiate bieletele pentru a fi inlocuite.Deci Gold&Platin sunt niste nesimtiti.

Edited by vieri

Share this post


Link to post

multumesc Tolin acum la abs da eruare permanenta cod 3133 necunoscut nu se poate sterge si viteza roata stinga fata 82 km la celelalte 32 km

 

multumesc pentru sfaturi

 

cum ai rezolvat problema?

ce ce tester ai citit eruoarea?

am si eu un kalos la fel,dar si fara senzori imi arata asa?

Share this post


Link to post

Am cumparat de pe net acest pachet cu 239 de lei si mi-am schimbat singur toate piesele de mai jos. Super afacere! Sunt multumit pana acum.

 

1. Ulei 4 Litri GM

2. Filtru de aer GM

3. Filtru de polen GM

4. Filtru de benzina GM

5. Filtru de ulei GM

Share this post


Link to post

Incep cu de ce nu m-am dus la kamsas la revizia de 4 ani :) .

Kamsas Constanta m-a dezamagit la revizia de 3 ani , mi-au zis ca am o problema la bendix si pinion si ca ma rezolva pe garantie gratuit , vin dupa 2 saptamani cand vine piesa si cand garantia cam expirase si imi spune aaaa pai a expirat , eu explic ca uite asa cand am fost ati spus ... pana la urma hai ca iti facem , bineinteles ca au curatat piesa veche si la revedere , la pornire a continuat sa faca urat dupa 1 saptamana.

Tot la Kamsas si tot la revizia de 3 ani mi-au slabit un colier ( asa au spus ei ) care tinea ceva care avea leagatura cu lichidul ala de racire al motorului ( antigel ...nu ma pricep ) , de dimineata cand m-am dus in parcare balta mare sub masina mea , ma duc la ei verifica si imi spun ca era un colier , eh , un fleac.

De la experienta urata pe care am avut-o la revizia de 3 ani nu am mai calcat pe la ei si Radacini Motors este service-ul meu preferat acum :) sau nu se stie.

Revizie 4 ani aveo 1.2 , 50.000 Km

Am schimat kit distributie , pompa apa , buji si filtre , ulei ...nu mai stiu , totul a costat 1660 lei.

Am verificat si la service de cartier si tot in zona asta ajungeam.

Acum impresiile , dupa cum stiti nu te lasa sa stai cu mecanicul sau sa vezi ce se intampla decat de la un geam si o pozitie care in multe service-uri din astea de reprezentanta nu vezi ce iti face acolo , asa ca tre sa ii cred pe cuvant ca au facut o treaba buna ( radacini motors constanta ).

Impresia e ca , cu noile curele ( habar nu am daca au pus noi ) masina scoate un zgomot nou pentru mine , pe langa motor se aude si cureaua "noua" mai tare decat de obicei , mentionez ca cea veche nu se auzea si nu se auzea nici cand era masina noua , zgomotul motorului acoperea orice curea sau dracu stie ce e acolo cand era masina noua , e ceva normal ca la kit de distributie nou sa am doua sunete distincte acum , cureau si motorul ?

 

Sa zic cand ajung pe la 4000 de ture motorul acopera ca zgomot cureaua/curelele.

Share this post


Link to post

O noua problema de data asta zic eu serioasa , cu AC pornit , bag in viteza si pornesc usor , incepe un zgomot puternic cand plec de pe loc ca la masinile vechi ( scartait , scheunat , nu stiu cum sa il calific dar e un sunet care il asociez cu dacile vechi care iti sparg timpanul cu un sunte subtire si puternic ).

 

Ce sa fie ? vreo curea noua care nu e intinsa ? nu sta bine ? habar nu am ? sa ma duc inapoi la service ?

Share this post


Link to post

Daca e vorba de un scartiit(chirait) ascutit si lung;

sigur este cureaua de la alternator

Share this post


Link to post

Nu mai scartaie acum , doua zile mi-a facut asa , acum totul merge bine.

Multumesc de raspuns.

Share this post


Link to post

S-ar putea sa revina scartaitul in conditii de umezeala. Daca revine, cel mai probabil cureaua de la alternator e cea care face urat.

Share this post


Link to post

Schimb ulei + filtru, GM 5W30 + filtru MANN, 99( 5L )+14ron, manopera eu, deci sa trecem o bere. A iesit cam negru, dupa 12k km, cam 60% in exterior. O sa il tin maxim 10k de acum incolo.

Share this post


Link to post

Salutari,

 

Am un Chevrolet Lacetti 1.6 110CP din 2005, la care trebuie sa schimb kitul de distributie. La service-ul autorizat mi-au zis ca ma costa 1400 lei cu tot cu manopera. Eu nu prea ma pricep...este ok pretul?

Tin sa precizez ca este vorba de un service din Bucuresti.

Share this post


Link to post

Cred ca poti gasi mai ieftin avand in vedere ca kitul este similar (daca u chiar identic) cu cel de nubira iar procedura este aceeasi.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns. Mai ieftin insemnand cu vreo 3-400 lei sau mai mult?

Share this post


Link to post

Poate chiar mai mult. Dar sa nu renunti la calitate !

Share this post


Link to post

Va salut, am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta. La o revizie de 4 ani cu 30 000 km la bord pentru un Aveo Sedan 1.4 trebuie sa schimb obligatoriu si distributia ? Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Va salut, am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta. La o revizie de 4 ani cu 30 000 km la bord pentru un Aveo Sedan 1.4 trebuie sa schimb obligatoriu si distributia ? Multumesc anticipat

Studiez eu problema de cateva zile si raspunsul corect in niciun caz nu este NU. De ce spun asta, cartea tehnica spune 60.000 km si 4 ani...acest 4 ani se refera la garantia data pt. cureaua de distributie care nu se poate verifica chiar daca unii sustin ipoteza asta. A face distributia azi inseamna aprox. 600 lei, daca insa cureaua cedeaza fiind vorba de un motor DOHC atunci reparatia duce la 3 - 4.000 lei. Risti sau nu? Eu am 4.5 ani si 50.000 km si nu stiu cat timp sunt dispus sa mai risc chiar daca curele plesnite la 50.0000 km nu am auzit.

Totusi de ce am intrat aici...azi m-am trezit in pana prostului in mers deoarece unul dintre furtunurile care intra in filtru de combustibil s-a desfacut, la 500km dupa revizie, si cei 25 litri care-i mai aveam in rezervor i-am varsat pe drum. Ori nu a fost bine pus ori a cedat siguranta de tip WW si astfel acea clema care fixa furtunul s-a desfacut...cum nu am avut siguranta am legat la un service cu un cablu de plastic, ajustabil ca lungime, cele 2 mufe astfel sa nu permita desfacerea lor. De mentionat ca dupa eveniment mi-am bagat singur acea clema (fara siguranta) si am ajuns la service, asta am mentionat ca se inteleaga ca totusi tine cel putin o perioada si fara acea siguranta..

Share this post


Link to post

Salut. Aveo 1.2 8v 2008 45k km. Cat a fost in garantie niste mari experti adica aia de la reprezentanta au bagat 10w40cu toate ca in cartea masinii la diagrama fluidelor nu zice nimic de 10w40.Acum as vrea sa ii bag 5w30 sintetic care cica ar fi cel mai recomandat pentru protectia motoarelor mai ales a celor noi. As vrea sa stiu daca nu e prea tarziu sa ii mai schimb 10w40 cu 5w30 ? ce ulei 5w30 imi recomandati. multumesc

Edited by ciuby13

Share this post


Link to post

Salut..sa nu mai deschid alt topic cer un sfat aici.Cum se schimba filtrul de benzina la AVEO 1,2(2007).Am citit pe alte site-uri ca exista doua cleme pe care se apasa si se trage de furtun.Am vazut cum arata si cum se procedeaza la mai multe masini dar la AVEO nu gasesc.La mine nu exista acele capete de cleme pe care sa apas insa la cele doua coturi care se baga pe filtru exista o clema care nu stiu daca trebuie apasata s-au trasa afara.Cum se procedeaza ?

post-12974-0-92960700-1339491735_thumb.jpgpost-12974-0-02664200-1339491747_thumb.jpg

 

..rezolvare..

post-12974-0-96965200-1339494185_thumb.jpgpost-12974-0-50046400-1339494193_thumb.jpg

 

...iar pentru scoaterea acestor cleme trebuie impins de cot spre interior si tinut asa pana acestea ies afara.Daca nu se face aceasta operatie nu se vor putea scoate .

Edited by diablo

Share this post


Link to post

Va salut. Ce recomandati pe langa filtre si ulei sa schimb la revizia de 4 ani . Masina are 45000 km. Bujiile au fost schimbate la 2 ani, iar lichidul de frana la 3.

Share this post


Link to post

Distributia si lichid de racire.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...