Jump to content
Sign in to follow this  
geof

Kalos/Aveo - Preturi Piese

Recommended Posts

Studiez posibilitatea de a achizitiona un Kalos. Pentru a face o alegere corecta, m-ar interesa si cheltuieli de intretinere. De aceea va intreb pe voi, posesorii de Kalos care stiti cat costa piesele uzuale pentru Kalos.

Va rog, postati aici!

Share this post


Link to post

Cu cât pui mai bine o întrebare, cu atât vei primi un răspuns mai bun.

 

Defineşte "piese uzuale": consumabile (plăcuţe de frână, filtre de aer şi benzină, curele), elemente de tinichigerie (aripi, portiere) sau optică (faruri, stopuri). Ţinând cont că o maşină nu se ţine în ziua de azi fără CASCO, sunt relevante doar consumabilele, la care las posesorii de Kalos să-şi scoată facturile de la revizii din mape şi să răspundă :)

Share this post


Link to post

despre revizie, vlad35 scria mai demult:

 

Am facut azi, la Di-Bas, prima revizie (10000) care a costat 5.8 milioane (deci aia 120 de euro cum stiam eu sunt 120 dar fara TVA).

In banii asta au intrat : filtru ulei, filtru benzina, filtru aer, filtru polen, ulei Opel 5W 30 (460000/litru !!!) si manopera.

In afara de schimbul celor de mai sus au mai verificat frane, directie, lumini, AC si cu asta basta.

Am intrat la ora programata si am stat tot timpul langa masina.

Share this post


Link to post

Ma refeream atat la consumabile (placute frana, saboti, curele, filtre) cat si la alte piese care s-ar putea schimba mai des, si fara a se putea apela la CASCO, cum ar fi bucse, pivoti, amortizoare.

Share this post


Link to post

nimeni nu a schimbat deocamdata asa ceva :) >-

Share this post


Link to post

Asta e un lucru bun.

Speram totusi ca cineva s-a interesat de aceste lucruri.

Share this post


Link to post