Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Cele mai bune service-uri pentru Chewoouri

Recommended Posts

Se pare ca in curand ajung in service, atat cu troncanitul de directie cat si cu zgomotele din portiere, bineinteles in ordinea aceasta.

De aceea ma intereseaza experientele pe care le-ati avut cu serviceurile din Bucuresti si nu numai, autorizate pentru KLNE.

 

Despre DiBas Fundeni, singurul la care am fost: depinde de dispozitia in care sunt ei (mai precis seful de service) si singura data cand au rezolvat problema a fost atunci cand am intrat in service (desi cica nu este voie). Asa ca nu am o parere pre buna.

Despre DiBas Turnatorilor: parere excelenta. In afara de faptul ca sunt putin cam aglomerati si poti sta pentru constatarea cam 30 de minute, se poarta foarte frumos si au facut treaba buna spre foarte buna cand am avu nevoie de ei.

 

Cum e la Union Motors? Dar la GTT?

Share this post


Link to post

Eu am fost doar la GTT, pana acum de patru ori.

Prima data am fost la verificarea gratuita de la 1500km. A doua oara am fost sa-mi monteze scut si sa-mi stinga martorul airbag. Le-as putea reprosa cand am sunat in dec sa ma programez din nou pt. martorul airbag, m-au programat dupa o saptamana. Ultima oara am fost cu parbrizu, am postat in topicul respectiv. Chiar ar trebui sa-i sun ca au cam trecut cele zece zile promise...

De fiecare data masina a fost luata fix la ora programata. Ei nu iti dau voie in service dar poti sa vezi tot ce fac la masina din camera de asteptare.

Per total, sunt destul de multumit si cred ca o sa merg la ei in continuare...

Chiar sunt curios cum o sa fie la prima revizie care se apropie (am 11000 km acum).

Share this post


Link to post

La GTT am fost si eu si chiar si fara programare m-au servit imediat, bine doar de 2 ori si ambele pt. deja renumitul bec de air-bag... :(

Share this post


Link to post

Service: GTT

Vizita 1: Verificarea la 1000-1500 Km; trimis solicitare de programare prin formular on-line; primit propunere pe email pentru a doua zi; confirmat pe email; ajuns la fix; predat masina imediat; recuperat masina in 30-40 minute; intre timp vizualizat prin geam; posibilitati de cafea la automat; impresie OK

Vizita 2: Reparatie infundatura capota portbagaj, probabil de la capul unui zanatec care facea pipi in tufisul de langa si s-a impiedicat in sireturi: (mers la politie-durata 2 ore; obtinut prin email delegatie de la firma de leasing-HVB; mers la asigurator-Unita-durata 30 minute; mers la service pentru inspectie/programare; programat in 30 minute peste 2 zile cu durata de livrare 3 zile -trebuia indreptat, vopsit, lacuit-; ajuns la fix; predat masina la fix, primita fix peste... 4 zile; intre timp circulat cu Dacia Nova; impresie -OK (pe mine nu m-a deranjat intarzierea de o zi ca aveam cu ce sa ma deplasez, da' daca nu...)

Vizita 3: Reparatie semnalizator fata stanga stanga (inlocuire) si colt bara fata stanga zgariat usor (reparare), probabil de la bocancii aceluiasi zanatec care se obisnuise cu acel loc, dar s-a impiedicat in sireturi: mers la politie-durata 2 ore; mers la asigurator (aveam deja delegatie)-durata 3 ore!; mers la service pentru inspectare/programare; programat in 30 de minute peste vreo 50 de zile!!!; impresie in curs de formare (timpul lung de asteptare ma mira din simplul motiv ca nu incepuse inca iarna; o idee usoara de consolare a fost cand mi-am amintit ca nu-i dadusem nimic-nimic omului data trecuta, dar sa nu fiu rau, nici n-a stat cu buzunarul intins si eu sa-i intorc spatele ba din contra

 

Concluzie la zi: Pentru mine care nu am mai fost in service de prin 1998 cu Dacia Nova, a fost o mare surpriza sa vad ca se poate proceda si la noi cam ca prin filme. Singura problema in cazul meu este ajunsul la service (stau prin Drumul Taberei).

Asta e.

Share this post


Link to post

Am trimis si eu cerere de programare prin formularul online dar nu s-a intamplat nimic. Pana la urma m-am plictisit si am sunat la ei si m-am programat. Maine ma duc. Oare imi fac masina varza ca am sticker cu Dibas sau ma ajuta sa il scot? :-?

Share this post


Link to post

Trimis cerere pe net la GTT pentru programare, m-au sunat dupa 2 ore, am facut programare pentru a doua zi, mers la GTT, urcat in masina cu omul de la service, plimbat cu omul de la service, intors, da cu spatele omul de la service in una bucata VW Caddy, sparge bara si farul lui nenea, imi zgarie bara (tine bine, bara de Kalos, bai! :) >- ), mers la politie cu nenea si omul de la service, intors la service, polishat bara mea (a ramas o zgarietura foarte fina de cativa cm, aproape imperceptibila)...imprietenit cu omul de la service... :) plecat acasa dupa vreo 3 ore...

 

PS: m-am dus la service ca mi se parea ca scartie o bucsa, se pare ca scartaia ceva prin interior, ulterior s-a dovedit ca este portbagajul care daca este inchis intr-un anumit fel scoate un chitait enervant la gropi... #-o

 

Concluzie: nu vorbiti cu soferul in timpul drive-testului ca uita sa priveasca in oglinda... :uff:

Edited by arp

Share this post


Link to post

very funny si totusi very sad.

dar de ce te-ai dus?

Share this post


Link to post

Am zis pe acolo prin mesaj, aveam senzatia ca imi scartie o bucsa, se auzea un chitait la denivelari, la service au auzit si ei, dar au zis ca bucsele sunt ok...ceva mai tarziu am observat ca e zgomot de la portbagaj...cand il inchideam intr-un anumit unghi producea scartietura...s-a rezolvat prin trantirea portbagajului tinandu-l de la mijloc nu dintr-o parte... :rolleyes:

Share this post


Link to post

Azi mi-a sunat ceasul la programarea pentru reparatie (schimbat semnalizator fata stanga si reparat putin la bara) la GTT. Totul a decurs ca pana acum: doua-trei minute asteptat la receptie sa apara omul, inca pe atat sa scotoceasca dupa comanda (n-a fost chiar ultima in teanc, ci... penultima) si inca pe atat sa se uite la masina, sa-i dau cheia si talonul si plec (dupa ce m-am convins ca foarte probabil ca vineri imi voi lua masina; e nevoie de doua zile ca trebui reparat putin sivopsit la bara).

Chestia simpatica abia acum vine.

Am facut, ce-am facut si mi-am uitat capacul de la cas inauntru. Nu ca as avea prea mare grija, da' imi sare consoarta in cap. Stand eu si scarpinandu-ma, daca sa ma-ntorc, daca nu, vad ca omul nu decoleaza cu masina. Zic ca-i semn de sus, trec strada inapoi si ma duc spre el. Si el statea si se scarpina. Zic, care-i problema, nu porneste, zice el, ia sa vad ii intorc. Suceste omul de cheie, pune stangul pe ambreiaj, pune dreptul pe acceleratie, da la cheie, gjjjjjjj, nu vrea. Zic, e vreo moda cu apasatul acceleratiei, nu zice nimic, zic, ia sa vad si eu. Ma urc, sucesc cheia, calc ambreiajul, dau la cheie, gjj, vruum. Se vede ca va cunoaste, zice el, se vede ca ai avut probleme cu dacia azi de dimineata, zic eu in gandul meu, ia sa incerc si eu, zice el. Se urca iar, suceste cheie, calca ambreiajul, ii zboara si dreptul pe acceleratie, zic, fara, zice, ihim, da de cheie gjj, vruum, a luat-o zice el, o zi buna, ii zic eu si ma gandesc daca are dacia sau oltcit sau ce altceva. Pe urma il iert, era de fapt de la tinichigerie omul, si nu de la motoare. Totusi...

 

 

 

So, azi am incheiat a 3-a experienta cu service-ul GTT.

Miercuri am lasat masina, au estimat ca mi-o dau vineri, n-a fost sa fie asa, luni i-am sunat, nu primisera confirmarea de plata de la asigurator, care a venit abia marti pe la 16:00, deci mi-am luat masina azi dimineata.

Lucrarea (inlocuire semnalizator fata stanga si reparatie bara fata zgariata) a fost executata impecabil. Am gasit un soi de clips din plastic pe la pedale, cine stie de pe unde, dar sper ca n-o sa-mi cada motorul din cauza lui. A costat 6,1 mil ROL intreaga afacere.

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Am fost pus in situatia neplacuta de a astepta 4 ore sa mi se inlocuiasca un bec.

 

Dupa 1 luna de asteptari sa vina din tara lui nu-stiu-cine o mareata piesa numita supapa EGR, supapa care se pare ca mi-a adus multe neplaceri pana acum, am fost invitat la di-bass sa scap de necazuri.

 

Dupa 3 ore de asteptare, aveam programare, masina mea a fost bagata in hala la mesterit. Pentru ca sunt curios din fire am stat lanaga mecanic sa vad ce face. Dupa ce a desfacut piesa cu belele omul s-a intors la mine cu un zambet tamp si mi-a spus ca piesa comandate si mult asteptata de mine nu se potriveste. Era de la un kalos de 1.4. Dupa multe bip-uri seful de service m-a calmat si m-a asigurat ca o sa comande pe loc piesa si ca o sa vina in 2 saptamani. Alte bip-uri de la mine. Dupa ce m-am calmat le-am spus ca mi s-a ars un bec. Sefu foarte disponibil m-a invitata la o cafea si la un distonocalm pana termina baietii. S-au miscat repede si am plecat. Pe drum am surpriza sa gasesc o cutie cu un bec pe bord. Si mai mare a fost surpriza cand am vazut ca nu mi-au schimbat becul. M-am intors si am facut ca trenul si i-am bip-uit pe toti.

 

Si uite asa am stat eu 4 ore sa imi schimbe un bec. Ce sa mai spun? Canada unde e?

Share this post


Link to post

Pai se pare ca e la GTT...

Share this post


Link to post

Ai mare dreptate. Pana acum nu am auzit decat lucruri bune legate de GTT.

Share this post


Link to post

yup, mi-au rezolvat si mie la gtt problema cu airbag-ul in vreo 5 minute, cat a durat sa reseteze computerul.

Share this post


Link to post

satori...legat de troncaniturile din usi(desi nu am auzit pana acum nici o troncanitura la mine) in carte....(Cel putin la mine) zice sa ungi usile pe la balamale... :)

Share this post


Link to post

... si se transmite la plastice. inteleg! buna idee! :-?

Share this post


Link to post

cum e service-ul de la union motors calitativ?

la gtt nu mai calc niciodata, desi am cumparat masina de la ei. sint niste magari si nesimtiti.

dibas sunt si ei rau famati (desi asta se intampla acu ceva vreme, s-o fi schimbat ceva intre timp?).

asa ca ramane (cel putin in bucuresti) union motors de care nu am auzit nici de bine nici de rau..

Share this post


Link to post

Apropo de Union Motors, azi am dat telefon sa obtin niste informatii in legatura cu achizitionarea unui Kalos in leasing si mi-au zis ca nu mai comercializeaza CHEVROLET, sa incerc la ceilalti dealeri :o

Share this post


Link to post
Se pare ca in curand ajung in service, atat cu troncanitul de directie cat si cu zgomotele din portiere, bineinteles in ordinea aceasta.

 

 

Poti sa spui cum le-ai rezolvat?!

Share this post


Link to post

Zgomotele din portiera au incetat.

La revizie au umblat pe la caseta de directie. Acum nimic nu mai troncane sau altele de genul asta.

Share this post


Link to post

baieti si fete, avem un nou service (si dealer) in Bucuresti: :>

 

 

RĂDĂCINI MOTORS

 

Bl. Timişoara nr. 18

Bucureşti

 

TEL: 021 - 413 81 82

FAX: 021 - 413 81 85

Share this post


Link to post

Eu am fost la dealer la Radacini si pot sa va garantez ca sunt cei mai seriosi... de service nu stiu nimic inca dar de afara arata impecabil... (am vazut farmaci mai nasoale). :) ) :) ) :) )

Edited by Satori

Share this post


Link to post

Din cate ai spus pana acum, nu ai vazut decat DiBas si Radacini, asa ca ar fi mai bine sa nu exagerezi in afirmatiile pe care le faci.

Share this post


Link to post

E cineva pe aici din Oradea si care-mi poate recomanda si mie un service bun ptr Chevy-ul meu . . . in afar de cei de la Opel

Share this post


Link to post

In general, in provincie cred ca numai cei de la Opel sunt si dealeri Chewoo... deci si service-ul autorizat tot numai ei cred ca il fac...

Share this post


Link to post

Ai un singur service autorizat pentru masina ta in Oradea:

 

ANVELO CENTER

 

Calea Clujului, nr. 300

410553 Oradea

 

TEL: 0259-415186

FAX: 0259-406486

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...