Jump to content
Sign in to follow this  
john_w

Evacuare Sport Din Inox

Recommended Posts

Ce sunt serpisorii aia pana la urma? Si trebuie schimbati neaparat daca schimb tot traseul de evacuare? Nu de alta, dar vreau si eu sa stiu cam la cat ma ajunge operatia cu tot cu serpisori si ce mai trebuie montat dupa aia :shock:

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca serpisorii sunt "Sport exhaust headers" din pagina aia?

 

Din cate inteleg eu nu trebuie neaparat schimbati, dar ar trebui daca sper la o imbunatatire cat-de-cat a performantei. Sau am inteles gresit? :scarpin:

 

Daca traseul este 8 mil (din ce zice Ovi), cat m-ar ajunge schimbatul lor cu tot cu manopera?

 

Si ultima intrebare: daca schimb serpisorii aia ce ar trebui sa mai schimb ca sa nu imi para rau ca i-am schimbat? Am vazut pe forum cineva care povestea de nu stiu ce caldura care ii venea in parbriz .. etc.

 

Merci mult!

Share this post


Link to post

Pretul include manopera.Serpisorii sant pentru motoare cu ceva suflet in ele si costa aproape cat evacuarea.

Share this post


Link to post

Serpisorii sunt pentru cei care doresc o crestere de putere notabila la motor, nu pentru cei care doresc sa aiba evacuare din inox pentru a sta linisti sa nu mai schimbe tobele odata la 2 ani. Oricum galeria de evacuare la cielo e de fonta si nu rugineste sa stiti. Oricum pretul serpilor este de pe peste 10 mil pentru cielo, asa ca ...

Share this post


Link to post

Din cate am citit pana acum, sa inteleg ca pentru a avea un sound usor grav si bine conturat este suficient sa pun o finala Borla? Adica ultima partea care costa vreo 200 RON?

Share this post


Link to post

Vreau sa stiu si eu care e diametru tevii la cielo, la finala ma refer, si de unde se poate cumpara o finala Borla?

Share this post


Link to post

M-am uitat pe poza aceea cu lista de preturi si am vazut un pret de 200 Ron la " o finala de inox 100% " !

 

Atat este o finala de inox pt tico ???? daca da .. o sa-mi fac imediat comanda !

Share this post


Link to post

salut. eu sunt nou pe aici.

legat de sistem de esapament am facut eu la cielo al meu un sistem la baieti de la pilot si vreau sa spun ca merita toti bani .

au sistem complet pentru orice masina, ex eu am pus sistem sport cu tot cu toba intermediara, toba finala, adica am inlocuit tot ce era din fier mort si am pus numai inox del dim de 46 a tevi am sarit la 50, spargatoru de flacari l-am dat jos si am pus teava directa catalizatorul nu l-am scos intrucat baieti miau spus ca ceam eu acum este genul sport adica cu site de inox inautru ca si ei sau mirat ce au pus astia pe cielo.

bun de tot se simte mai ales la respiratia motorului we altceva credetima ,si altceva sa nu credeti ca urla masina nu se aude perfect nici tare si nici urat ca sparta. merita toti bani ca sunt multoi eu amdat pe tot ce mi-au facut peste 1250 ron daca va intereseaza ii cunosc personal pe baieti si va ajut cu placere.

bafta.

 

Te rog foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Spargator de flacari? Care e ala?

Share this post


Link to post

spargatorul este de obicei dupa galerie, imediat dupa galerie, ca si forma este o tulumba care are in ea niste site care de obicei daca mergi cu masina in mod fregvent in turatii mari din cauza exploziilor si detonarilor ce au loc la esirea din galerie se topesc si in timp optureaza esirea gazelor. cam asa se descrie cei de la daewoo ii spun pre catalizator sau cam asa ceva oricum este ok s-al scoti si ai si un castig in cai putere nu multi dar ai.

 

Nu mai cita mesajul anterior !

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

vitto ar fi bine sa nu te mai lansezi in discutii care te depasesc din punct de vedere tehnic.Cea ce ai tu pe masina imediat dupa galeria de evacuare este precatalizator si nu are alt termen.Rolul lui este de antipoluare si nu de spargator de valuri,nuci sau flacari.

Share this post


Link to post

Da, mai ovi, dar "spargatorul ca si forma este o tulumba care are in ea niste site care de obicei daca mergi cu masina in mod fregvent in turatii mari din cauza exploziilor si detonarilor ce au loc la esirea din galerie se topesc si in timp optureaza esirea gazelor. Si cei de la daewoo ii spun pre catalizator sau cam asa ceva oricum este ok s-al scoti si ai si un castig in cai putere nu multi dar ai."

Share this post


Link to post
Da, mai ovi, dar "spargatorul ca si forma este o tulumba care are in ea niste site care de obicei daca mergi cu masina in mod fregvent in turatii mari din cauza exploziilor si detonarilor ce au loc la esirea din galerie se topesc si in timp optureaza esirea gazelor. Si cei de la daewoo ii spun pre catalizator sau cam asa ceva oricum este ok s-al scoti si ai si un castig in cai putere nu multi dar ai."

Sory baieti da vad ca va pricepeti mai bine eu nu asta este ce sa fac sunt si eu mic si nu stiu mai nimic, da voi stiti cum arata chestia aia de care vorbesc eu, luminatima voi ca omul cat traieste invata si e bine sa asculti si sa inveti.

Mersi de critici si ascult !!!!!!

 

vitto ar fi bine sa nu te mai lansezi in discutii care te depasesc din punct de vedere tehnic.Cea ce ai tu pe masina imediat dupa galeria de evacuare este precatalizator si nu are alt termen.Rolul lui este de antipoluare si nu de spargator de valuri,nuci sau flacari.

Ce face mai exact, l-ai vazut cum arata, am sa pun o poza ca poate nu vorbim de acelasi lucru scuze?

Share this post


Link to post
Sory baieti da vad ca va pricepeti mai bine eu nu asta este ce sa fac sunt si eu mic si nu stiu mai nimic, da voi stiti cum arata chestia aia de care vorbesc eu, luminatima voi ca omul cat traieste invata si e bine sa asculti si sa inveti.

Mersi de critici si ascult !!!!!!

Ce face mai exact, l-ai vazut cum arata, am sa pun o poza ca poate nu vorbim de acelasi lucru scuze?

Pai te-am lumina noi, dar n-avem lanterna. Pentru inceput, descarca manualul de reparatii al masinii si vezi cum se numesc piesele si nu le mai boteza si atribui functii pe care nu le au. Apoi, fa o tura de forum - virtuala evident- si te vei convinge ca ovi_jer a vazut multe precatalizatoare si nu e nevoie sa te chinui pe sub masina sa faci poze ;)

Hai spor.

A, sa nu uit, demontarea precatalizatorului duce la pierderea ITP-ului, pentru ca nu mai ies noxele in veci, iar calutii aia nu cred ca sunt in masura sa compenseze o amenda data dupa normele noului cod rutier.

Share this post


Link to post

OK, I did it :D

Finala Borla + traseu de 50 mm pana in esapamentul original, fara sa modific prinderile, tips rotund dublu bordurat.

Am optat la fata locului pentru o finala de 54 cm cu traseu ondulat la interior, nu straight thru, asta din cauza zgomotului obtinut cu una sport (am vrut mai silentioasa)

Ce am obtinut: sunet grav, bass baritonal la relanti, care ramane la fel pana la 2000 rpm, accentuandu-se daca bagi piciorul in ea, liniste pe acceleratii line sau mers constant in plaja 2000-3000 rpm, rapaiala accentuata la acceleratii peste 3000 rpm, sau la orice acceleratie brutala, si un rapait placut la frana de motor.

Aviz amatorilor: toba face mai mult zgomot cand se incalzeste, fiti atenti ce alegeti. Si eu eram tentat sa pun un proXS de 40 cm, dar diferenta intre cu toba- fara toba era aproape 0.

Cost total 530 ron

In favoarea baietilor de la Pilot Auto Bucuresti: lucreaza ingrijit, cu atentie, sunt serviabili si fac exact ceea ce le spui.

In defavoarea lor: service-ul nu arata tocmai profi, nu au salopete la fel, nu folosesc echipament de protectie etc, n-aveau bara de inox ca sa faca prinderile, le-au facut din otel-beton ordinar, pe care apoi l-au vopsit.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Super ! Ce tips ti-ai pus ? Poze ?

Poate poti sa atasezi un mp3/wav cu sunetu evacuarii ? :)

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

@Mircea

Sa o stapanesti sanatos si sa-mi spui cum face peste 6 luni. A mea si-a schimbat sunetul, dar tot frumos e, singura chestie e ca trebuie sa fiu atent cand trec pe langa politie desi nu m-a oprit nimeni pana acum pentru zgomot.

Daca vrei o confruntare de sunet cu placere oricand :)

Share this post


Link to post

Dinoc, vin si poze si filmulet curand. DjDark, cand ne mai intalnim. :)

Face frumos raaaauuuu :)

Share this post


Link to post

Toba:

toba.JPGtoba2.JPGtoba3.JPG

Tipsul:

spatest.JPGtips.JPG

Sound-ul (arhivat):

borla_sound.rar

Share this post


Link to post

Suna fain Borlele :)

Mircea io alegeam un tips oval acolo, cam dupa cum este si taietura in bara sau una rotunda mai mare sa umple mai bine golul acela.

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Urate suduri si prinderi ti-au facut. In rest arata fain toba noua. Macar au folosit electrozi spciali pt inox la sudura?

 

Mie personal nu-mi place ornamentul ala oval, asta e f asemanator cu al meu si arata numai bine :) .

Share this post


Link to post

Exact ce spuneam si eu, faptul ca au folosit fier beton pentru prinderi. Sudurile sunt facute in argon Andrei, nu cu electrod :P .

Dinoc, am vrut sa pun un tips oval, dar singurul model pe care-l aveau era fix cat decupajul din bara si in momentul in care porneai sau accelerai lovea in bara. Pluds ca la tipsul ala oval nu-mi placea ca era mult prea mare.

Share this post


Link to post

Frumoasa toba. Sudurile alea nu cred ca se vad de sub masina asa ca nu are rost sa te stresezi prea tare cu ele...atat doar ca poate te deranjeaza ca le stii facute asa. Ornamentul e chiar frumos asa rotund. In plus mai e mai discret si mai placut decat unul mare de care sa te doara ochii cand il vezi :D Sincer imi place si faptul ca ai ales o toba care sa nu faca asa mare zgomot.

Share this post


Link to post
Sudurile sunt facute in argon Andrei, nu cu electrod :P .

Exista o sarma speciala si pt aparatele ce sudeaza in argon pt inox. Daca foloseau asa ceva nu ai era nevoie sa dea cu vopsea peste suduri.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...