Jump to content
Sign in to follow this  
nsl_apd

Se Mai Merita Sa Cumperi Un Espero?

Recommended Posts

Salut! Ma gandesc sa imi cumpar un espero, undeva la 3000 de euro, dar nu stiu daca mai renteaza in conditiile in care s-a umplut piata de masini aduse de afara la aceeasi bani. E mai bine sa imi cumpar ceva mai vechi de afara dar cu un nume, sau nu? Cum e cu piesele de espero,se mai gasesc si cum sunt preturile? Multumesc

Share this post


Link to post

Găseşti aici o secţiune destinată achiziţiilor auto. Sper să te ajute, vei găsi în această secţiune diverse topicuri cu informaţii folositoare în cazul achiziţionării unui auto. SH.

 

Discuţia e lungă, depinde ce urmăreşti de la viitoarea maşină. În principiu piese de Daewoo se găsesc destul de uşor şi au preţuri accesibile. Dacă te interesează strict partea de întreţinere, sugestia mea e să iei un Matiz, la banii ăştia găseşti ceva nu foarte vechi şi în stare destul de bună. Menţinerea lui la un nivel tehnic bun nu e costisitoare şi se poate face foarte uşor.

Legat de maşinile aduse de afară, fiind SH, e aceeaşi "loterie" ca şi în cazul SH-urilor cumpărate de aici. E posibil să nimereşti ceva bun, care să necesite doar schimburile obligatorii la cumpărare (curele, filtre, placute, ulei, lichide, distribuţie etc.) apoi să nu trebuiască să bagi bani in maşină, la fel cum e posibil să iei una în care să fie necesară o investiţie ulterioară destul de substanţială...

Baftă la achiziţie, şi nu uita, oricare ţi-ar fi alegerea în primul rând să nu dai toţi banii pe maşină, să mai opreşti şi pentru schimburile de care ţi-am vorbit mai devreme, iar în al 2lea rând să nu o achiţi până nu sunt actele gata :)

Share this post


Link to post

De principiu se merita, dar pretul e cam mare . Nu o da la pret mai mic? un 2500 parca mai merge. Nu a fost o masina extrem de rea, si ai mei au avut. Dar dupa divortul parintilor, masina a ramas la tata. Merita motorul de 1.8 sau daca te incumeti si gasesti, chiar de 2.0 . Daca kilometrajul este acceptabil si masina nu excesiv de veche . E totusi si la risc , nu stii cum a fost intretinuta, daca a fost avariata, etc. Daca o iei de la cunoscuti, e mai bine.

 

Este intr-adevar o masina veche, insa daca vrei o masina cu care sa te duci de colo colo, in concedii si vacante ,ai pretentii de confort si spatiu, si nu ca e o masina veche, e OK. Adica daca nu esti un mofturos cu fite , e o masina OK. Ca echipare e destul de buna. Doar consumul , stiu din avute si auzite, indiferent de motor, este destul de mare. Ca fiabilitate, de principiu e OK.

Share this post


Link to post

La pretul asta ori e intr-o stare foarte buna, ori iti iei teapa.

Share this post


Link to post

Parte cu consumul tine si de stil de condus si stare tehnica a masinii. A mea era 1,5 DOHC si papa 7-8 /100 in afara si 11-12 urban.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Cu cate sute de mii de km :) ?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Orice masina merita cumparata,depinde cat de mult iti doresti acea masina.Sunt oameni care achizitioneaza masini din ani gen '70-'80,poate si mai vechi.Mie unu daca imi place un lucru si arata si bine il cumpar.Acum ai grija la sfaturile colegilor nostri,sa nu fie vreo teapa.Mult succes.

Share this post


Link to post

Daca masina are referinte bune, eu zic sa o cumperi. Si daca mai faci tu ceva reparatii, cel putin stii ce faci. Si cu masinile de ,,dincolo" sunt destul de multe riscuri. Daca te uiti la marca poti cumpara o marca insa sigur vei avea de investit, insa daca doresti doar o masina, poti cumpara Espero/Cielo/Nubira/Leganza.

Piese destul de ieftine dupa care nu astepti si care nu costa o caruta de bani.

 

Am mers cu un Espero cu cutie hidramata pe modul sport si -ti pot spune ca am ramas surprins cat de bine poate functiona un motor 1,5 DOHC la 280000 km cat avea acea masina.

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post
Orice masina merita cumparata,depinde cat de mult iti doresti acea masina.

Si asta e adevarat. Ca altfel risti sa iei o masina pe care sa nu fi cu sufletul impacat atunci cand o conduci :)

 

Riscul de a lua teapa creste direct proportional cu numarul de senzori prezenti pe ea. Ar fi un avantaj destul de mare sa poti pune un tester pe masina si sa verifici anumiti parametri la motor. Cu km este mai greu ca trebuie o interfata speciala pentru a citi km care se conecteaza la ECM dar in rest (in funtie si de masina pe care o vrei) poti gasi usor o persoana sau un service care sa poata pune testeru pe ea. Si aici se poate lua tzeapa dar numai daca persoana de la care iei masina sterge erorile inainte ca tu sa o cumperi urmand sa-ti apara erorile dupa cateva saptamani.

 

Aici ma refer mai mult la Audi, VW, Skoda si seat. Pentru astea e foarte usor sa faci o diagnoza. Si eu mi-am cumparat pentru a mea o interfata de diagnoza si este foarte utila deoarece multe reparatii le poti face singur doar cu interfata si softul de diagnosticare + ceva documentatie de pe internet. Pana si aerisirea la frane o poti face din laptop :)

 

Cred ca partea cu diagnoza merita luata in considerare cand iei o masina pt ca altfel risti sa dai mai multi bani la service pentru schimbarea unei piese care nu trebuie schimbata ci doar umblat putin la o mufa ( 50ron diagnoza + alti bani pentru stergerea unei erori, iar interfata cu program costa 1.7 mil).

Share this post


Link to post

Ca posesor de Espero pot spune ca e o masina buna (mai ales varianta cu ABS), eu o am si pe gaz si chiar merita! Parerea mea...3000 euro e cam mult totusi, atat am dat eu pe a mea in dec. 2007, cand erau preturile mai mari la masini! Un 2500 e mai realist, sau 200-300 euro daca e masina f. intretinuta! Cand o cumperi , sa o verifici bine sa functioneze tot pe ea...altfel mai scazi din pret!

Share this post


Link to post

WOOW cate raspunsuri, ieri a fost prima zi in gmclub. Mersi baieti, sunteti foarte prompti! Acum sa va zic despre ce masina este vorba, si sa imi spuneti la ce sa ma astept, la ce sa ma uit daca o sa o cumpar. E un espero din 1997,140mii km, motor 1,5, are si GPl, anuntul suna cam asa: EURO 3; CUTIE MANUALA 5+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE; SERVO-DIRECTIE; 2 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; PROIECTOARE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;

INSTALATIE GPL OMOLOGATA,TEHNIC SI ESTETIC IMPECABIL, PRET USOR NEGOCIABIL, 2400 cere el.

Share this post


Link to post

Motorul ala nu cred ca este Euro 3. Din cate stiu eu este Non-Euro. 1.5 DOHC nu a fost Euro 3 nici pe cielo, maxim Euro 2.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

La cat se ridica costurile pentru schimburile obligatorii la cumparare? (curele, filtre,placute,ulei,distributie,lichide..) exista undeva pe net un catalog de piese de schimb cu preturi?

Share this post


Link to post

Nu exista espero euro 3 in Romania. Anuntul e de pe Autovit? Daca da, uita de el.

Share this post


Link to post

da, e de pe autovit, il stii? ideea e ca e din brasov de unde stau, si as putea sa vad masina

 

am vazut un anunt aici cu un aspero adus din germania,1700 neinmatriculat, taxa era 1000

Share this post


Link to post

Mergi si vezi, dar fa-o cu cineva care se pricepe. Masinile de pe autovit imi prezinta 0 barat ca si garantie asupra nr de km. In plus, nu exista euro3 pe espero, motoarele alea au fost non-euro si afara s-au vandut si euro 2. Mie imi miroase a anunt de samsar.

Verifica numarul de telefon al vanzatorului pe google. Ai sa fii uimit sa vezi cate masini vinde :D

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

vand espero , adus de la o ruda din germania , acum am numere rosii pe masina urmand sa o inmatriculez in luna septembrie . Masinuta este in stare impecabila , fara rugina . Are motorul de 1.5 , schimbul de distributie facut in germania la 63 de mii de km ( am facturi si tot ) , km reali : 75 mii de km , ii pot dovedii cu certificatele de la tuv in care scrie cati km avea masina atunci cand i s-a facut inspectia , am carte service , este din 98 , geamuri electrice , oglinzi electrice si incalzite , abs , servo ...nu are aer . Masina este in stare perfecta de functionare si accept orice test , oriunde vreti voi , nu am nimik de ascuns la ea . Pretul este 2800 cu numere rosii sau 3800 dupa ce o inmatriculez ( taxa este 1043 euro , este euro 2 masina )

a lasat-o la 1700 intre timp

 

vand espero , adus de la o ruda din germania , acum am numere rosii pe masina urmand sa o inmatriculez in luna septembrie . Masinuta este in stare impecabila , fara rugina . Are motorul de 1.5 , schimbul de distributie facut in germania la 63 de mii de km ( am facturi si tot ) , km reali : 75 mii de km , ii pot dovedii cu certificatele de la tuv in care scrie cati km avea masina atunci cand i s-a facut inspectia , am carte service , este din 98 , geamuri electrice , oglinzi electrice si incalzite , abs , servo ...nu are aer . Masina este in stare perfecta de functionare si accept orice test , oriunde vreti voi , nu am nimik de ascuns la ea . Pretul este 2800 cu numere rosii sau 3800 dupa ce o inmatriculez ( taxa este 1043 euro , este euro 2 masina )

a lasat-o la 1700 intre timp

 

anuntul asta e de aici, de pe gmclub

 

:) ) da, am vazut! tare faza, nu m am gandit! mersi mult

Share this post


Link to post

Cam mare diferenta de la 2800 la 1700. Doi la mina, pentru un Espero in stare f. buna, cam mic pretul final :) . Cu cit putea s-o ia din Germania sa ajunga aici la banutii aia ? Hmmm :-?

Share this post


Link to post

pai e 1700 fara taxe, deci ajunge la 2700 si cam asa sunt preturile in ro,nu?

Share this post


Link to post

a existat espero fara aer conditionat? nu stiam...

Share this post


Link to post

Espero a fost non-euro sau euro 2, atat cel de 1.5 cat si cel de 1.8. Kilometrii nu conteaza asa mult, cand am dat-o pe a mea la 150.000km motorul functiona perfect, nu scotea fum si nu avea pierderi de putere. Problema mare la Espero e rugina in praguri si in partea de jos a usilor. Cauta urme de revopsire partiala in zona pragurilor daca nu e rugina vizibila in zona. Inca un lucru la care trebuie sa fii atent e mersul motorului la card. Ai grija sa nu oscileze relantiul sau chiar sa se opreasca. Multe piese care nu tin de caroserie sunt identice cu cele de Cielo, asa ca se gasesc usor si nu sunt scumpe. Motorul de preferat e ala de 1.8 sau 2.0.

Share this post


Link to post

pot sa intreb si eu adminii de ce mi-au sters postul ? doar raspundeam domnilor care erau suspiciosi fara motiv , chiar nu am inteles de ce atatea indoieli la adresa anuntului meu de la bursa ? Numai carcotiti aiurea daca nu stiti ce vorbiti , mai sunt si oameni seriosi pe lumea asta nu doar tepe ... tot respectul

Share this post


Link to post

Tu ai citit Regulamentul de functionare al forumului ? Cel la care ai dat accept cand te-ai inscris. Citeste-l, este in coltul din stanga sus. Dupa aceea, o sa regreti ce ai scris mai sus.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...