Jump to content
Sign in to follow this  
mihaim

La Viraj Claxoneaza!

Recommended Posts

Salutare,

 

Am tot cautat aceasta problema dar nu am gasit solutie asa ca am facut un topic nou.

Problema este in felul urmator si a aparut in urma cu 1 saptamana: in timpul virarii stanga/dreapta incepe sa claxoneze, la inceput mai rar iar acum destul de des incat am scos siguranta claxonului.

Am desfacut capacul de la volan unde sunt contactele claxonului dar nu am vazut nimic suspect/desfacut sau care sa atinga ceva. Banuiesc ca la o denivelare/groapa ceva a sarit un fir/contact si asta sa fie cauza.

Daca stiti/patit asa ceva si imi puteti spune ar fi excelent, altfel trebuie mers in service cu timp/bani pierduti pentru un lucru marunt(spun eu).

Masina este Cielo sohc din 2005.

Multumesc.

Share this post


Link to post

Nu e destul sa scoti capacul volanului, trebuie sa scoti volanul cu totul si sa verifici contactele mobile ale claxonului. Acolo trebuie sa fie ceva stramb sau deformat. ( e acel pin care aluneca pe "cercul" de alama) . Nu e mare smecherie, poti sa verifici singur.

Share this post


Link to post
Nu e destul sa scoti capacul volanului, trebuie sa scoti volanul cu totul si sa verifici contactele mobile ale claxonului. Acolo trebuie sa fie ceva stramb sau deformat. ( e acel pin care aluneca pe "cercul" de alama) . Nu e mare smecherie, poti sa verifici singur.

 

 

Mda, sa scot volanul nu as vrea, de fapt nu cred ca ma descurc.

Sub capac sunt 2 fire( + si - ). La minus parca, capatul/papucul dinspre volan, sta oarecum liber in volan(adica are un mic joc) - dar cred ca este normal din moment ce alta pozitie nu i-am gasit. La acel fir te-ai referit cand ai spus "e acel pin care aluneca pe "cercul" de alama" ?

Multumesc

Share this post


Link to post

Nu, nu. Alea doua fire e normal sa se balangane pe acolo sub capacul volanului. Dupa ce scoti volanul ( e foarte simplu : desfaci piulita pe jumatate si tragi cu incredere de el; dupa ce se dizloca de la locul sau, dai piulita de tot afara iar volanul iese foarte usor ) ai sa vezi contactele mobile - e un pin care aluneca pe un cerc, facand asadar contactul mobil, e banal de simplu, ai sa vezi. Acolo cred ca e problema la tine. Deci nu e vorba de firele de sub capac deloc. Neaparat da volanul jos ca ai sa vezi singur ca e un mecanism simplu.

Share this post


Link to post

Si sa ai grija in ce pozitie lasi rotile daca dai volanul jos sa nu te trezesti ca ai volanul stramb dupa aceea. :)

Share this post


Link to post

Nu imi vine sa cred... aceiasi chestie am patit-o si eu. La viraje mai mari claxona singura de nebuna... nu am bagat de seama pana acum 2 seri cand mergeam drept in fata mea era o masina de politie... si masina mea claxona de nebuna singura fara sa se opreasca =)) , nu stiam cum sa ma ascund, ajuns a doua zi dim la electrician, dar jos volanul discul acela cu contact alunecator era spart si facea contact in permanenta. Concluzia e ca trebuie schimbat dar aici este o problema, am sunat si la craiova si nu mai aveau pe stoc de 2 luni, la nici un dealer daewoo din cta nu am gasit... ajunsesem sa ma gandesc ca il anulez si pun un buton separat ( Cum are Loganul ), am gasit intr-un final ( dupa 2 ore de plimbat prin toata Constanta la toate magazinele daewoo aproape ) la un magazin il avea pe stoc de 1 an :)

 

Pretul discului 14 RON

 

Se potriveste si de la OPEL

Edited by TBird

Share this post


Link to post

Atunci maine ma duc la electrician avand in vedere ca trebuie schimbat acel disc. Multumesc mult pentru raspnsuri si va tin la curent cu reparatia.

Share this post


Link to post

Deci am aflat! Am nevoie de contact alunecator volan care, cum bine spune si Tbird, nu exista! Caut si caut...

pana acum am eliminat, radacini gara de nord, autodaewoo.ro, arian motors, grand garage, autonet, carpati, radacini giurgiului

Of of

Edited by mihaim

Share this post


Link to post

Pai ti-am zis din start care era problema.

E spart, e rupt, e inutilizabil? nu se poate face ceva cu el in caz ca nu gasesti?

Share this post


Link to post

...

 

Pai nu stiu deoarece nu l-am desfacut. Toti mecanicii la care am fost(3) nici nu au vrut sa dea jos volanu' sa vada. Au spus ca trebuie schimbat ca sa nu am probleme in continuare... :(

La grand garage mi-a spus sa caut in dezmembrari ca nu gasesc nicaieri, ca si ei au dat comanda de 2 luni la fabrica si nu au primit nici acum! Oare incet incet se stopeaza si productia de piese/repere? Nasol

Edited by tolin
Citare inutila si integrala postare anterioara - citeste Regulamentul

Share this post


Link to post

Eu zic sa te duci la un mecanic care nu e puturos si pe care munca nu-l sperie si sa vada exact ce e acolo, poate fi doar o deviatie a contactului care se poate rezolva mecanic, poate nici nu e nevoie de schimbare.

Share this post


Link to post

:thumbl: Bine spus, mama lor. Incearca si la king campione pe Serban Voda si mai e unul la muncii pana sa intri in pasaj dinspre Iancului pe partea stanga.

 

PS. Mai bine pui tu mana si desfaci, ca nu e greu, si vezi exact ce e acolo. Stii tu, ce faci tu cu mana ta... :D .

Tips-uri ti s-au dat mai sus.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Si pe Ferdinand, dupa intersectia cu Mihai Bravu, cum mergi spre Gara de Est, la 50 de metri pe dreapta

Share this post


Link to post

Vezi ca se scoate forte greu volanul.

Eu pana nu i-am tras niste ciocane zdravene de-mi era mila de toate bucsele nu am reusil sa-l misc de-acolo.

Probabil intr-un service se foloseste vre-o presa sau altceva, de altfel operatia e foarte simpla, nu s-ar merita sa te duci acolo doar pentru 3 suruburi.

Share this post


Link to post

Al meu a iesit dupa cateva dos-uri de palma diametral opuse si cateva "hataneli" in plan vertical insa ATENTIE!!!!:

 

Are un arc foarte tare sub el, piulita sa fie insurubata pe coloana altfel riscati sa vi-l "luati in gura" :D .

 

Ce presa? Nici la capetele de bara nu am vazut sa foloseasca "meseriasii" asa ceva. Tot metoda leviar/ciocan si sunt chiar meseriasi la asta. Sare capul de bara dintr-o lovitura :) .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Daca nu gasesti pe nicaieri as putea sa iti dau nr de la magazinul unde am gasit eu, poate mai are... intrebi daca are ti-l trimit eu :)

 

LE: Hai ca am sunat eu sa intreb, ieri l-au dat pe ultimu cica :( imi pare rau.

Edited by TBird

Share this post


Link to post

Multumesc TBird, merita sa incerc dar sunt f pesimist...

E criza mare se pare - toti la care am sunat(cam 15 firme, inclusiv ACSA) cum auzeau de "contact alunecator" zambeau si urma povestea cu: "nu se mai gaseste de o luna si ceva. multa lume intreaba..."

Oricum, multumesc tuturor de sprijin in tentativa mea de a nu ma lasa de "claxon" :)

Share this post


Link to post

Nu te lasa pagubas, cauta in magazinele de piese daewoo mari, care ar putea avea in stoc de multa vreme. Eu am avut un noroc chior :) . Daca nu incearca si la opel cica se potrivesc perfect, cat de mare este Bucurestiul ala trebuie sa gasesti.

Share this post


Link to post

mihaim, ai PM, ti-am dat linkul furnizorului meu de piese :)

L-am intrebat pe mess rapid, zice ca ar putea sa te ajute, nu strica sa intrebi.

 

Poti plasa comanda online si poti sa-l intrebi si pe messenger. Reclama publica nu pot face, chiar daca e prieten :) .

Share this post


Link to post

Gata, am rezolvat in Service. A fost reparat si, citez mecanicu', o sa reziste 100 de ani! In schimb baietii de la Radacini nu se joaca, au 60 lei ora de manopera fara TVA!

Asta e, cred ca se poate inchide dar nu inainte de a multumi tuturor pentru sfaturi si sustinere!

Numai bine.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...