Jump to content
Sign in to follow this  
flavius_Bv

Rulment Placa Ambreiaj

Recommended Posts

ziua buna tuturor

 

am fost la ITP... (2 ani) si mi-au spus acolo sa am grija ca rulmentul de presiune da semne de oboseala... (fîsîie cica, desi eu nu îl aud încă...) Si ca ar fi bine sa se intervina pina nu apar alte probleme mai grave acolo, mai ales in garantie fiind. Dar alta e problema... cu doua zile inainte de ITP am scos masina (Aveo 1.4) de la revizia de an... Cei din service nu mi-au spus absolut nimic... Mi se pare ca si placutele de frina freaca usor si daca stau sa aud bine mai aud si niste clampaneli la frinare si la hopuri (la hopuri parca ar veni chiar din amortizare, in fine). La revizie au spus ca totul e ok, au schmbat doar filtrele si uleiul... Incearca sa se scoata cu garantiile? Cum ati procedat voi cind ati vrut sa vi se faca reparatii in garantie? Am senzatia ca baietii te trimit acasa doar-doar vei veni cu probleme dupa cei trei ani...

multumesc

Share this post


Link to post
Cum ati procedat voi cind ati vrut sa vi se faca reparatii in garantie? Am senzatia ca baietii te trimit acasa doar-doar vei veni cu probleme dupa cei trei ani...

multumesc

 

Nu tocmai adevarat. Daca stii ca sunt probleme sau suspiciuni privind starea tehnica a masinii atunci la prezentarea masinii pentru receptie se completeaza un formular. In el treci tot ce crezi ca te supara. Mecanicii iti conduc masina din parcare pana la elevator si invers si nu au cum sa auda zgomotele cu care doar tu esti obisnuit. Nu stiu la altii cum este, dar la noi la Constanta lucrurile stau foarte bine din acest punct de vedere.

Concluzionez ca asa ar trebui sa fie si la Bv. Am auzit recent un rulment de presiune, la un Kalos din capitala si se pare ca zgomotul este continuu, nu se modifica cu debreierea si dupa parerea mea este datorat unor probleme de lubrifiere.

Share this post


Link to post

La fostul meu Kalos am avut probleme cu rulmentul de presiune. De depistat s-a depistat chiar de catre mecanicii service-ului (Radacini Bucuresti), cu ocazia unei revizii. Am fost apoi sa ma programez pentru inlocuire, si initial mi s-a spus ca reparatia nu se face pe garantie. Stiind cum am mers cu masina (nu apas ambreiajul decat la schimbare, nu stau cu ambreiajul apasat inutil) si ca masina avea doar in jur de 36000km, am considerat ca uzura nu s-a produs din vina utilizarii si am fost sa vorbesc cu tipul de la garantii care, dupa cateva insistente (nu foarte mari) a acceptat ca reparatia sa se faca pe garantie.

Zgomotul care se auzea era un fasait si se auzea numai cu ambreiajul apasat.

Share this post


Link to post

In masina se auzea sigur. Din afara nu stiu, ca nu am ascultat.

Share this post


Link to post

intradevar... cum spune Geof... Eu nu as fi auzit daca nu imi atragea atentia acel mecanic... Si faza e ca se intimpla la nici 15.000 de km in conditiile in care am crutat ambreiajul, nu l-am abuzat deloc... E posibil sa fiu si ingrijorat de pomana... Acum parca aud de toate, si frine si amortizoare... Oricum multumesc de sfaturi. Imi mentin parerea insa ca la unele service/uri se evita cit se poate interventiile pe garantie...

Share this post


Link to post

Salutare , am un Chevrolet Kalos din 2004 si am 2 probleme 

 

1 . as vrea sa imi spuneti si mie , daca stiti , unde pot gasi o rama adaptoare pentru CD player , am cautat pe piata dar gasesc numai pentru Aveo si nu se potriveste ( e putin prea mare ) .

 

2 . fiind nou pe forum am dat cateva search-uri si m-am lovit de o problema pe care o am si eu , si anume un zgomo ( suierat ) atunci cand tin pedala de ambreiaj apasata , din cate am inteles eu este rulmentul de presiune de la ambreiaj , acum , intrebarea este , cat costa acest rulment si la cat ma duce manopera sa il schimb .

 

Multumesc frumos , astept raspunsuri .  

Share this post


Link to post

salut ..rulment +manopera 400ron (150 rulment,250 manopera)...pret cu reducere la un service chevrolet...acestia au preturi mari si la piese si la manopera...

Share this post


Link to post

sa inteleg ca la un service normal platesc ceva mai putin ?

Share this post


Link to post

Salut,

 

Citind pe aici mi-am dat seama ca si eu am problema asta, dar nu am stiut ca poate duce la lucruri/stricaciuni mai mari daca nu o rezolv.

 

Si al meu Aveo face la fel. Daca apas pedala de ambreiaj cu maneta in pozitia neutra (scoasa din viteza) face destul de urat un fasait, iar cum ridic pedala, nu mai face.

Il aud din interiorul masinii, inca n-am testat sa vad daca de afara se aude.

 

Mai sunt inca in garantie. Cred ca ma duc si eu pe la bajeti sa vada si ei despre ce e vorba.

 

Noroc,

Adi C.

Share this post


Link to post

Salut,

Deastea am schimbat pina acum doua pe garantie, durata de viata a unui rulment a fost de ~26.000 km.

Acum sunt deja la al 3-lea rulment de presiune si sper sa ma tina mai mult.

Share this post


Link to post

Mi-a fost schimbat pe la 17-18k km si dupa nici 2k a inceput sa gajaie din nou. Bag picioarele in piesele lor din service.

Share this post


Link to post

V-ati obisnuit sa rulati cu piciorul stang sprijinit de pedala de ambreiaj ?

Share this post


Link to post

Eu cred ca nu s-au obisnuit indeajuns cu zgomotul...

In alta ordine de idei, aproape toate masinile SH pe care le-am condus, de diferite natii, prezentau un zgomot la ambreiaj cand era actionat si cutia era pe liber. Si n-a crapat la niciuna rulmentul. L-am lasat in plata lui sa fasaie cat vrea. Acum e drept ca am scapat de "bruiaj"... ;)

Share this post


Link to post

Maestre, sper ca nu la mine faceati referire. N-am luat ieri permisul iar scoala de soferi n-am facut-o la FF.

Share this post


Link to post

In loc sa afiseze date irelevante, mai bine CB-urile ar contoriza numarul de ore:

- cat a functionat masina;

- la ralanti;

- sub 2000 rpm;

- peste 4000 rpm;

- cat motorul a fost sub temperatura de regim;

- cat motorul a fost peste temperatura de regim;

- cat pedala de frana a fost atinsa;

- cat pedala de ambreiaj a fost atinsa;

- cat a fost faza mica aprinsa;

- cat a fost faza mare aprinsa;

- cat au fost proiectoarele aprinse.

Share this post


Link to post

m-am interesat astazi si , asa cum zicea cineva mai sus , in cazul in care este schimbat doar rulmentul , dupa scurt timp apare din nou sunetul , si imi recomanda sa schimb tot chitul de ambreiaj , asta in cazul in care e chiar nevoie de lucrul asta , dar cum sunetul este singurul inconvenient , nu are rost sa arunc cu banii ( in jur de 1200 ron numai chitul , zicea el... ) . acum , eu daca nu ma pricep , ma iau dupa gura lui si , atata timp cat nu ma afecteaza cu nimic altceva , il las asa , chiar daca ma irita la maxim acel sunet .

Share this post


Link to post
In loc sa afiseze date irelevante, mai bine CB-urile ar contoriza numarul de ore:

- cat a functionat masina;

ECM-ul de la landi omegas stocheaza numarul de ore de functionare a masinii :D .

Share this post


Link to post

:o ff: Dacă ţin eu minte bine, parcă şi CB-ul de Golf V contorizează numărul de ore de funcţionare a maşinii :D

Share this post


Link to post

salutari ...nu prea stau pe forum decat daca am vreo problema...in fine cu scuzele de rigoare, am intampinat si eu aceeasi problema cu ambreiajul, adica..dupa mers vreo 30-45 min de mers la calcarea pedalei se tot auzea un carait, fasait...whatever...fuguta la un "specialist" de la service, raspunsul...Dom'le este placa de presiune si rulmentul, trebuie sa le inlocuiti, uofff zic eu X( , la 80 000 km sa schimb asa ceva nu ma impaca gandul :-? ...ma interesez cat costa rulment, placa, disc ~ 4,5 mil parca la rokor daca nu ma insel iar manopera Dumnezeu cu mila. Zilele trecute ma intalnesc cu un mecanic ii spun cele intamplate si ce-mi raspunde omu'...aeriseste pistonul de la ambreiaj, mentionez ca e 1.4 16v al meu Kalos , zis si facut, il aerisesc completez cu dot 4 si hai la drum...Surpriza :o , nu mai face nici un zgomot ! concluzia ...schimbam degeaba kit-ul ambreiaj, persoana in cauza este mecanic mai mult pe VAG_SEAT, dar bag seama unul foarte priceput. Incercati si voi si vedeti ce se intampla, nu trebuie sa fie universal valabil la toata lumea. See ya !

Share this post


Link to post

Am facut si eu aerisirea- niciun efect.

Share this post


Link to post

Nu stiam ca se face aerisire si la ambreiaj...

  • Like 1

Share this post


Link to post
In loc sa afiseze date irelevante, mai bine CB-urile ar contoriza...

 

Hmmm, interesant. Chiar m-as apuca de statistici d-astea daca as mai avea timp. Retinem. Nu se stie cum se intoarce roata :)

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

La 1,4 faci aerisire dar la 1,2 ???...am schimbat rulment la 2000km,iar la 18000 a inceput sa faca la fel(aveo de 1,2).Primul rulment nu am putut sa-l vad, piesa in garantie ,dar al doilea l-am platit si la-m luat..rulmentul nu este uzat, insa,nu mai are nici-un pic de vaselina la bile este uscat parca nici nu a avut.O concluzie personala- rulmenti nu sunt gresati indeajuns pt ca m-am uitat in carcasa si la placa cand l-au schimbat si nu am gasit vaselina arucata de la rulment.

Share this post


Link to post

Rulmentul nu-i capsulat ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...