Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Scartait, Troncanit, Chitait, Piuit, Tiuit ...

Recommended Posts

Cum ar putea filfii un capat de bara? Burduful planeterei e intreg?

Share this post


Link to post

Cum ar putea filfii un capat de bara? Burduful planeterei e intreg?

Zgomotul e ca de falfait. Si da, burduful este intreg. Cu roata suspendata nu se vede nici o oscilatie vizibila a rotii, totul fiind sesizabil doar ca zgomot. Am vazut simptomatica asta pe o serie de forumuri, pentru alte masini, si am incercat o parere. Multumesc oricum si astept noi idei.

Share this post


Link to post

Aparatoare de protectia a disculiu sa fie atinsa usor. Indeparteaza placutele de pe disc, eventual scoatele, ii dai de capat insa ... step by step.

Share this post


Link to post

Aparatoare de protectia a disculiu sa fie atinsa usor. Indeparteaza placutele de pe disc, eventual scoatele, ii dai de capat insa ... step by step.

Merci. Docamdata lucrez sa imi renovez apartamentul si nu am timp de masina. Am fost in service inainte de a citi postul de mai sus si mecanicul nu a gasit nimic defect pe partea de bucse. Ramane sa o ridic pe cric si sa vad ce poate fi. Revin cu detalii.

Edited by zavatecristian

Share this post


Link to post

Ramane sa o ridic pe cric si sa vad ce poate fi. Revin cu detalii.

Verificat aparatorile discului de frana si placutele si nimic defect. Zgomotul persista. Sa fie ceva din cutie? Sau ramanem la pivot/capat de bara?

Share this post


Link to post

Verificat aparatorile discului de frana si placutele si nimic defect. Zgomotul persista.

In cele din urma am riscat si am inlocuit rulment fata. Avea camasa fisurata (vizibil inainte sa inceapa sa il scoata cu presa) si desi la mana nu se auzea nimic in mers dadea zgomotul de filfait al unei roti dezechilibrate. Rulment ieftin pentru Cielo 48 de lei fata de 156 la acelasi producator pentru AVEO.

Share this post


Link to post

Bine ca ai rezolvat-o si mai ales ca ai postat si aici care a fost cauza/rezolvarea. Si e bine de stiut si ca merge rulment de Cielo :)

Share this post


Link to post

La Aveo din semnatura aveam uneori un chitait in porbagaj la mers pe drum cu denivelari.

Am constatat ca provine de la suportul rotii de rezerva facut dintr-un polistiren, si capacul de peste el. Am pus o bucata de mocheta intre cele doua piese si s-a rezolvat problema.

 

Azi dimineata batea ceva in spate dreapta, la mers peste denivelari, dar nu la roata ci undeva mai sus. Afara au fost -19C (asa arata computerul) si am cautat prin porbagaj ... si pana la urma m-am prins ca bate capacelul de la benzina care avea gheata pe margine. S-a rezolat prin curatarea ghetii.

 

 

Share this post


Link to post

Da tu chiar ai pretentii si cam prea mult timp, mai ales la -19 grade...

Share this post


Link to post

 

 

Asa e , da' nimeni nu-i prefect cu atat mai putin eu :)

Edited by Nu_stiu_totul

Share this post


Link to post

zgomot in zona schimbatorului de viteze in viteza 2 si4 a mai intalnit careva asa ceva? cei de la service nu i-au dat de cap

 

 

Edited by stoicav_72

Share this post


Link to post

Va salut. E posibil ca placutele de frana sa scartaie chiar si cand pedala nu e apasata?? Adica scartaie cand e actionata pedala de frana, dar imi scartaie ceva la roti si cand merg cu viteza mica fara sa apas frana si ma gandeam ca placutele nu sunt departate total de disc. Setul de placute l-am schimbat destul de recent.

Share this post


Link to post

Da este posibil. Si la mine se aude un scartait usor la viteza redusa.

 

Share this post


Link to post

Mi-am achizitionat un spray de curatat frane si am "inundat" discurile si etrierii cu el. Am observat ca la roata dreapta la invartirea discului placutele parca freaca usor.

Share this post


Link to post

Mi-am achizitionat un spray de curatat frane si am "inundat" discurile si etrierii cu el. Am observat ca la roata dreapta la invartirea discului placutele parca freaca usor.

 

Exact acesi probema o am si eu, am dat roata jos si placuta de frana atinge discu un pic, la rulare la viteza mica se aude destul de bine.

Zilele astea ma duc la un service sa ii faca cea sa taca.

Share this post


Link to post

Salutare!

Vin si eu cu o problema? Nubira 2 se aude un scartait huruit, ceva gen fier pe fier. Se aude cand virez stanga. Am ridicat-o pe cric, nu se mai aude, am suspendat ambele roti, am accelerat am virat in ambele parti, nu se aude. Ma gandesc sa fie cap planetara dus? sau rulment? dar daca ar fi rulmentul, nu ar hurui tot timpul, si cand as invarti de roata usor cu mana?

Share this post


Link to post

ceva de genul asta am avut si eu acum ceva timp. se auzea numai cand viram. A fost un cap de planetara defect.

Share this post


Link to post

De la ce poate fi troncanitul pe fata atunci cand trec peste denivelari ? Nu se aude nimic daca drumul este bun.

Share this post


Link to post

Buna ziua. Am un aveo sedan 1.2, 2007, si de cand am inlocuit cauciucurile de iarna cu cele de vara, a inceput sa se auda un trocanit pe partea dreapta spate, la denivelari si gropi mai mari, la oscilatia sus-jos, Am inlocuit amortizoarele si flansele spate, dar fara vreun efect. Troncanitul se manifesta de parca am o greutate care se tranteste in portbagaj, si parca nici n.as avea amortizoare, spatele masinii devenind rigid, si vibratia propagandu-se in caroseria masinii. A mai avut cineva situatia asta?

Share this post


Link to post

Troncaneli, pe cu totul un alt model.

 

Capete de bara Optimal cazute dupa aprox. 1.5 ani . A primit Monroe, mi-s curios cit o sa tina . Grozave piese in ziua de azi ...

Share this post


Link to post

Tacanit similar unui injector defect, provenit de la contact imperfect a unei fise cu capul bujiei . Ieri, dau cheie si sesizez acea tacaneala ce nu fu pina atunci. In prima faza am crezut ca a "cazut" un injector si se cere schimbat (am 4 rezerva, defapt o rampa complecta) dar nu despre asta fu vorba, s-o slabit acea piulita de pe capul bijiei ( nu-mi dau seama cum, doar le string bine inainte de a monta bijiile) si facea galagie. Forte putin slabita, dar suficient pentru a nu face o priza buna. Avind in vedere ca am schimbat si garnitura capaculul, si cu gherutele prin zona fiselor, am suparat-o pe una bag seama, da' i-am luat maul repejor.

Share this post


Link to post

Am inlocuit bieletele antiruliu. Parca s-a mai redus zgomotul la denivelari. 55 lei/buc Lemforder.

Share this post


Link to post

Buna ziua.

Scuzati terminologia de nespecialist folosita mai jos.

Am un Chevrolet Kalos sedan din 2005.

De cateva saptamani in partea din spate, usor stanga, se aude un zgomot ca un ”cloncanit” de tabla pe tabla sau tija metalica pe tabla, dar numai la denivelari si mai putin dimineata cand masina e rece.

Am verificat tot ce am putut eu verifica: daca e fixata roata de rezerva, stingator ce putea lovi pe acolo, incuietoare portbagaj, imbinari, suruburi vizibile etc.

Am scos totul din portbagaj, am fixat pe alocuri cabluri care bateau in tabla.

Totul fara niciun rezultat.

Singurul lucru suspect mi s-a parut a fi tija de la incuietoarea portbagajului (poze atasate) care are joc destul de mare si scoate un zgomot metalic daca o ating. Problema e ca nu o pot fixa pentru ca ea deschide incuietoarea cand bag cheia in portbagaj dar dimineata (la rece) nici aceasta tija nu se aude.

Aveti ceva sugestii, va rog, inainte de a lua decizia de a merge in service (de teama ca rezolv ceva si dau de altceva)?

Multumesc.

post-13223-0-02180500-1494932852_thumb.jpg

post-13223-0-90933300-1494932856_thumb.jpg

post-13223-0-54083200-1494932863_thumb.jpg

Edited by cg_sorin

Share this post


Link to post

Bună dimineața.

Am fost la service, au verificat mașina și m-au asigurat că nu este vorba de partea mecanică (amortizoare) sau de evacuare.

Pentru identificarea sursei zgomotului respectiv ar fi trebuit să demonteze mai multe componente prin portbagaj sau în zona banchetei dar nu am mai stat că nu era timp.

Share this post


Link to post

Am si eu un troncanit care dupa incercari repetate in trafic pare sa fie de la roata dreapta spate si se manifesta prin virarea la stanga...nu se aude la o virare usoara, in trecut luam curbele mai tare si posibil sa fie si asta o cauza datorata uzurii. Bucsele de la punte nu sunt schimbate nu arata teribil insa la o proba de mers am primit mentionarea ca e vorba de "talerul" aflat la amortizor. "Talerul" e flansa amortizor spate si se afla in partea superioara? http://piese-chevrolet.ro/product.php?id_product=167

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...