Jump to content
Sign in to follow this  
pankrator

Curea De Distributie!

Recommended Posts

Salut,

 

Simeringul de distributie se schimba odata cu curea si intinzatorul la Tico? aceste l-am gasit cu search distributie pe autodaewoo.ro. ce credeti?

 

 

multumesc,

Share this post


Link to post

Salut cu toate ca sunt :o fftopic: zic si eu ceva...am un matiz din dec 2003 acum 2 saptamani am schimbat kitul de distributie care a constat in: curea distributie 120 lei ,intinzatorul 60 lei, semeringul 3,5 lei. Mecanicul a spus ca semeringul este bun si ca nu pierde ulei dar daca tot a demontat il schimba so pe el deoarece nu risca ca dupa un anumit timp sa inceapa sa piarda ulei si sa desfaca iarasi tot pt un semering. toata manopera a costat 100 lei iar masina are 40.000 km. Bafta!!!

Share this post


Link to post

Salut. In curand va trebui sa schimb si eu distributia pe matiz deoarece are 5 ani si 50.000Km. Daca tot schimb cureaua de distributie si rola intinzatoare m-am gandit ca nu ar strica sa schimb si curelele de alternator si accesorii (am AC si servo). Am in vizor 3 serviceuri, dintre care 2 autorizate Daewoo: Autonet (Giulesti), Radacini (Plevnei) si AmiAuto (Baneasa).

Dupa ce i-am contactat telefonic am primit urmatoarele oferte care includ schimbul curea distributie si rola intinzatoare + curea alternator si de accesorii:

 

Autonet: cost total 5-6 mil, piese Craiova, garantie 1an jumate sau 40.000Km.

Radacini: cost total 5-5,5 mil, piese Craiova, garantie manopera 90 zile, garantie piese 2 ani.

AmiAuto: cost total 5 mil, curea distributie Gates, rola Ina, garantie manopera 90 zile, garantie piese 3 ani.

 

Problema este ca nu reusesc sa ma decid care dintre cele 3 variante este mai avantajoasa. Cureaua de distributie Gates este mai buna decat cea GM produsa la Craiova? Care dintre cele 3 serviceuri lucreaza mai profesionist.

Edited by Andrei_S

Share this post


Link to post

Cureaua de distributie Gates este mai buna decat cea GM produsa la Craiova? Care dintre cele 3 serviceuri lucreaza mai profesionist.

 

De curand am schimbat si eu cureaua de distributie care era GM cu Gates si rola intinzatoare INA. Se pare ca aceste marci sunt alese de majoritatea service-urilor. Trebuie sa ai grija doar la ce inseamna garantie (e vb de garantia piesei, nu reparatia motorului in caz de rupere a curelei). Daca garantia consta si in reparatie (desi nu cred), atunci merita banii.Daca nu, cauta un meserias care stie ce face (eu am unul care lucreaza la fosta reprezentanta Daewoo si care lucreaza acasa) si iesi la jumatate din pret, cu riscul pierderii garantiei piesei.

Share this post


Link to post

Cureaua de distributie Gates este mai buna decat cea GM produsa la Craiova? Care dintre cele 3 serviceuri lucreaza mai profesionist.

 

De curand am schimbat si eu cureaua de distributie care era GM cu Gates si rola intinzatoare INA. Se pare ca aceste marci sunt alese de majoritatea service-urilor. Trebuie sa ai grija doar la ce inseamna garantie (e vb de garantia piesei, nu reparatia motorului in caz de rupere a curelei). Daca garantia consta si in reparatie (desi nu cred), atunci merita banii.Daca nu, cauta un meserias care stie ce face (eu am unul care lucreaza la fosta reprezentanta Daewoo si care lucreaza acasa) si iesi la jumatate din pret, cu riscul pierderii garantiei piesei.

 

 

Multumesc pentru raspuns. Daca majoritatea serviceurilor folosesc curea Gates si rola INA inseamna ca sunt mai bune decat piesele originale? O sa ma interesez si de problema garantiei ce include repararea motorului. Manopera la toata lucrarea ar fi undeva la 200 ron deci nu cred ca trebuie sa ma zgarcesc pentru 100 ron si sa nu mai beneficiez de garantie. Alte opinii Gates vs curea originala GM.

Share this post


Link to post

INA e lider in rulmenti si alte d-astea,deci clar peste o componenta 'gm'

Share this post


Link to post

INA e lider in rulmenti si alte d-astea,deci clar peste o componenta 'gm'

INA FAG nu este lider "in rulmenti si alte d-astea" dar este un producator serios , cu o buna calitate, si situat undeva in "primii cinci".Apelativul de lider s-ar potrivi mai degraba companiei suedeze SKF.Rolele intinzatoare INA FAG sunt clar mult mai de incredere decat cele inscriptionate GM sau orice altceva si fabricate in China(BMC,parca, spre exemplu) care nu poarta "girul" constructorului american(care , in treacat fie spus nu fabrica rulmenti si nici curele si nici uleiuri etc. etc. etc. ci are furnizori "agreati").Ele sunt , cel putin in ultima vreme, contrafaceri ordinare de care "n-a auzit in viata lui" General Motors.

Asa ca, nu vad de ce Andrei nu ar pune rola intinzatoare de la INA FAG si curea de la Gates(Powergrip), firme recunoscute, cu experienta, si fara "ascunzisuri" sub "girul" vreunui constructor("GM" in speta), de care nici macar nu poti fi sigur ca exista in realitate sau este vorba doar de o folosire abuziva a siglei sale.

Despre Gates, ce sa mai vorbim?Aici se cam poate folosi apelativul de lider.Compania americana isi disputa pozitia de lider cu Dayco (Mark IV) si Goodyear(Gatorback).Parerile utilizatorilor sunt impartite dar e clar vorba de trei "lideri mondiali", concomitenti, extrem de greu de departajat.

Prin urmare curelele Gates intra la categoria "extrem de recomandabil".

Asta-i opinia mea.

 

Succes!

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns. Daca majoritatea serviceurilor folosesc curea Gates si rola INA inseamna ca sunt mai bune decat piesele originale? O sa ma interesez si de problema garantiei ce include repararea motorului. Manopera la toata lucrarea ar fi undeva la 200 ron deci nu cred ca trebuie sa ma zgarcesc pentru 100 ron si sa nu mai beneficiez de garantie. Alte opinii Gates vs curea originala GM.

 

Este posibil sa descoperi faptul ca, pe masina ai din fabrica tot curea Gates. La mine asa a fost, cureaua de distributie si cureaua de accesorii(AC+servo) erau ambele Gates iar cea de alternator ceva cu Dong...oricum, coreeana cred(cea pe care am luat-o eu noua purta emblema GM-Daewoo si era aceeasi marca). De asemenea, eu am pus curea de distributie/accesorii Gates si intinzator INA.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Salut. In curand va trebui sa schimb si eu distributia pe matiz deoarece are 5 ani si 50.000Km. Daca tot schimb cureaua de distributie si rola intinzatoare m-am gandit ca nu ar strica sa schimb si curelele de alternator si accesorii (am AC si servo). Am in vizor 3 serviceuri, dintre care 2 autorizate Daewoo: Autonet (Giulesti), Radacini (Plevnei) si AmiAuto (Baneasa).

Dupa ce i-am contactat telefonic am primit urmatoarele oferte care includ schimbul curea distributie si rola intinzatoare + curea alternator si de accesorii:

 

Autonet: cost total 5-6 mil, piese Craiova, garantie 1an jumate sau 40.000Km.

Radacini: cost total 5-5,5 mil, piese Craiova, garantie manopera 90 zile, garantie piese 2 ani.

AmiAuto: cost total 5 mil, curea distributie Gates, rola Ina, garantie manopera 90 zile, garantie piese 3 ani.

 

Problema este ca nu reusesc sa ma decid care dintre cele 3 variante este mai avantajoasa. Cureaua de distributie Gates este mai buna decat cea GM produsa la Craiova? Care dintre cele 3 serviceuri lucreaza mai profesionist.

 

 

 

Salz, Am si eu un Matiz din 2004 cu doar 40.000 km,  poti sa-mi spui si mie cum arata cureaua de distributie cea veche? Dar cureaua de alternator si cea de aer conditionat? Intentionez sa le schimb si eu, dar pe la 50.000 km sper sa ma tina.

 

 

 

Share this post


Link to post

Salz, Am si eu un Matiz din 2004 cu doar 40.000 km, poti sa-mi spui si mie cum arata cureaua de distributie cea veche? Dar cureaua de alternator si cea de aer conditionat? Intentionez sa le schimb si eu, dar pe la 50.000 km sper sa ma tina.

 

 

 

 

 

Inca nu le-am schimbat nici eu dar sigur in ianuarie le schimb. Cei care v-ati schimbat distributia cu Gates si INA in ce serviceuri ati schimbat piesele respective si ce impresie v-au lasat? Despre www.amiauto.ro ce parere aveti?

Edited by Andrei_S

Share this post


Link to post

Salz, doar ce i-am schimbat si eu masinii mele curelele (transmisie, alternator si aer conditionat) Masina este din 2004 si are 42500 km. Cureaua de alternator era terminata, cea de aer era crapata, cea de transmisie parea cam imbatranita. 

 

Curelele si intinzatorul m-au costat 120 lei si manopera 100 lei 

 

 

Mentionez ca nu am fost intr-un service , ci... la un mecanic. Dupa ce am schimbat curelele culmea- la relanti nu se aude nimic, dar cum o turez un pic (nu mult)sau decelerez, se aude un uruit.Masina merge bine, se comporta exemplar, doar ca ma innebuneste uruitul ala la plecare. Am facut deja 500 km si tot se aude, daca cureaua de laternator e prea stransa dauneaza si alternatorului?

Share this post


Link to post

... daca cureaua de laternator e prea stransa dauneaza si alternatorului?

 

Nu prea-i bine daca-i foarte strinsa, iti termina repejor rumentii alternatorului.

Share this post


Link to post

Am gasit Buba : cureaua de transmisie marca Bosch era prea tare, prea rigida, de unde si zgomotul urat . Am fost din nou la mecanic si mi-a demonstrat cele spuse anterior, asa ca am cumparat alta curea identica cu cea avuta din fabrica - marca Gates.

 

Zgomotul a disparut .

 

Costuri suplimentare - 49 lei + un mare noroc ca mecanicul nu a mai vrut nik pentru demontarea ink o data a curelei.

 

Asa ca ... La distributie puneti  curea Gates!!! c-altfel... patiti ca mine, timp pierdut, bani si nervi.  

 

 

Share this post


Link to post

Daaa, sa stii ca din cauza ca era cureaua tare si rigida aparea zgomotul. :) )

Normal ca daca a intins-o prea puternic s-a manifestat asa. Era chiar culmea sa iti mai ceara si bani dupa ce a gresit montajul...

Share this post


Link to post

Am luat kit distributie pt al meu Tico.

Din cele citite, am considerat ca alegerea optima este: curea Gates (Powergrip) si intinzator INA + curea alternator tot Gates.

Cele GM chiar mi se par dubioase.

 

Preturi: -curea distributie: 40 lei

- rola intinzatoare: 75 lei

- curea alternator: 15 lei

 

Manopera nu ma va costa nimic, deoarece am decis sa fac schimbul singur, cu manualul in fata.

Share this post


Link to post

Pentru cei care vor sa-si faca o idee actuala referitor la costuri pentru distributie (Matiz):

 

-piesele (curea distributie, alternator, AC si intinzator) 190 lei

-manopera 175 la dealer autorizat Daewoo. (Sebastian)

+TVA 65 lei

 

Este recomandat ca distributia sa fie schimbata la dealer pentru a avea garantie pe lucrare.

 

Respect.

Edited by zavaidok

Share this post


Link to post

Vreau sa schimb si eu distributia la Matiz ca are 6 ani, pe langa curea si intinzator mai trebuie sa schimb si simeringul de jos de la arbore, pentru ca parca scapa, stie cineva cum ii zice exact, si daca e unul cum cred eu? si daca schimb distributia e usor de schimbat simeringul asta? cel de sus de la axa cu came e OK.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Este recomandat ca distributia sa fie schimbata la dealer pentru a avea garantie pe lucrare.

 

Respect.

 

 

Ai dreptate cu garantia pe lucrare, dar daca se intampla sa se rupa cureaua de distributie o sa-ti dea alta noua, o sa-ti faca lucrarea gratis, dar celelalte piese pt. reparatia motorului le platesti (citeste pe forum cam cat costa distractia). Am ales sa fac lucrarea cu omul de la fosta reprezentanta Daewoo in particular si mi-a luat 80ron. Cel putin a pus cureaua pe care eu i-am dat-o (Gates), intinzatorul INA si nu am probleme. Garantia pe lucrare mi-a oferit-o si el :D

  • Like 1

Share this post


Link to post

Curea Dayco-Pirelli+intinzator INA = 120 ron. Cu Gates era mai ieftin.

  • Like 1

Share this post


Link to post

va mai dau eu nistre preturi pt schimbare distributie matiz fara aer :

 

radacini : 490 ron

 

city center : 530 ron

 

scump, foarte scump ... 

 

 

Share this post


Link to post

EU am dat 2 milioane cu totu, instalata profi, cu diapaz si tot tacamu...curea dayco intinzator Ina, cum zouneam mai sus.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am schimbat si eu cureaua, rola si simeringul de la axul cu came, 140 ron.

Pompa de apa a ramas la datorie, este cea originala, are 13 ani si 266000km. Se poate vedea ca in zona critica nu au aparut urme de lichid, axul nu avea pic de joc.post-18181-021410100 1300087163_thumb.jpg post-18181-020507300 1300087174_thumb.jpg

Share this post


Link to post

eu nu am facut distributia la asa zisi dealeri,am facut la un service obisnuit,miau pus curele goodyear si rola ina .pe la 32 000km a cedat scotand sunete dubioase si am facut vreo 20 000 km de atunci.

 

dealeri dau garantie un an ce faci dupa ce expira garantia si se intampla doamne fereste?

 

numai bine si fara probleme la buburuza.

Share this post


Link to post

Goodyear e vazut ca cel mai bun producatoru de curele, cel putin in SUA, pe la noi insa, nu se stie ce facaturi chinezesti ajung..

Edited by argon

Share this post


Link to post

Eu am gasit curea Gates si rola e "de origine", GM, are exact acelasi cod cu cea pe care am inlocuit-o, e identica.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...