Jump to content
Sign in to follow this  
TBird

Ceas Presiune Ulei

Recommended Posts

Salutare,

 

Am visat eu azi noapte ca as vrea sa montez un ceas de presiune ulei pe al meu cielo :) ) , mi se pare ineficient becul acela de avarie. Mai bine era la dacia 1310 care avea ceas de presiune. Am cautat pe google se pare ca ceasuri pentru presiune ulei ar fi... A mai pus cineva ? Ce mai trebuie cumparat pe langa ceas ... ? Si daca se poate :)

 

 

De exemplu unul ca asta asa ...

 

http://www.autoaccesorii.ro/standard_products.php?id=1438

Edited by TBird

Share this post


Link to post

Adaptari pentru indicator de presiune ulei tip "ceas" s-au facut si pentru Dacia 1300, ca tot ai adus Dacia in discutie. Prin magazine de piese Dacia gasesti sigur "ceasul". O sa mai ai nevoie de un "T" pentru a putea monta atit senzorul de presiune pentru bec cit si cel pentru ceas. Cam asta iti trebuie si, desigur, un ciruit electric.

Share this post


Link to post

Daca il cumpar pe cel din link nu ar fi mai ok ? Si cum se numeste "T-ul" mai exact ca sa cer in magazin daca stii :P

Share this post


Link to post

Pe linkul ala am vazut doar ceasul, iti mai trebuie sonda. Cu "T"ul ala nu cred ca e atit de simplu, ma indoiesc ca intri intr-un magazin si il ceri. Practic ai nevoie sa iti creeezi o bifurcatie pe care sa o infiletezi in locul senzorului de presiune actual iar pe acesta impreuna cu senzorul de presiune pentru ceas sa il introduci in ramurile "T"ului. Sint convins ca poti folosi si o sonda de ceas de Dacie.

Share this post


Link to post

hehe, de cand zace printr-o cutie un ceas de ulei de dacie, asteptand sa fie montat

 

insa nu stiu daca sonda de ulei de dacie se potriveste "as it is" - dpdv filet in primul rand si dpdv al presiunii maxime pe care poate sa o redea - am senzatia ca la Cielo presiunea uleiului este mai mare decat la Dacie...

 

si da, sonda de presiune de ulei de dacie se gaseste inca fara probleme

 

edit: nu cumva senzorul de presiune de dracie are si contactul pentru bec? adica pur si simplu infiletezi ala in bloc, "muti" firul de bec si adaugi firul de semnal pentru ceas...

si mai apare si intrebarea - unde montezi un ceas d-ala s anu arate rau - pe stalp e tiganie... pe bord cam greu...

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Pai eu ma gandeam sa il montez pe parbriz langa stalpul din stanga, cu o ventuza ceva :) . In asa fel incat sa nu arate a tiganie... mai studiez, trebuie sa vb si cu un electrician.

Share this post


Link to post

Voi prin manuale nu va uitati? Doar asa, va si ne intrebati? :)

 

@TBird

De ce te framanta atat de tare presiunea uleiului? Poate fi interesant sa ai un astfel de "ceas" (stiu eu de la Nova :) ), dar cu siguranta nu e chiar asa necesar daca masina isi vede de treaba (stiu tot eu de la Kalos :D ).

Daca ai ceas, atunci nu e nevoie neaparat si de bec, dar nu strica. In principiu, pot fi diverse solutii, dar... mai devreme sau mai tarziu te lasi pagubas :)

Share this post


Link to post

Pentru ca mi se pare mai sigura treaba, decat cu un bec in bord. Pot sa vad si eu mai din timp posibilele probleme .. Degeaba ma uit prin manual ca sunt atehnic, am intrebat asa informativ pana ajung la un mester care trebuie sa il si monteze daca ma hotarasc sa pun :)

Share this post


Link to post

Poate in viitor o sa vreau si eu o dracie din asta ca sa menajez motorul (daca apar defectiuni...)

Asa ceva trebuie facut?

Asta este facuta pentru Oltcit!!

post-16112-1222022845_thumb.png

Share this post


Link to post

Problema nu e bifurcatia in T si nici ceasul, ci sonda care citeste presiunea. O sonda nepotrivita da informatii eronate. Ceasul se poate monta in locasul de sub casetofon, MP3, DVD sau ce aveti pe acolo.

Share this post


Link to post

Maine ma apuc de cautat prin oras ceas si sonda, si daca nu o sa comand online . Va tin la curent cu montajul, functionarea, si preturile.

Edited by TBird

Share this post


Link to post

Deci am cautat prin tot orasul, unde am stiut eu nu e de gasit pe nicaieri. Am gasit de cat intr-un singur loc un set de 3 ceasuri care se pun pe stalp, nu vreau asa ceva. Am vb cu electricianul, mecanicul, si seful de service de la RAVER Constanta. Se poate pune si electric si analogic, la cel analogic trebuie trasa o tubulatura din T-u pana in bord la el. Deci exclus analogic, partea proasta este ca nu se gaseste acel T-u sau o sonda speciala pentru daewoo ca sa si masoare presiunea, pot doar sa incerc cu unele de dacie sau probabil OPEL. Am gasit online dar nu prea am incredere in ei, eu vreau sa vad ce cumpar, mai caut prin magazinele specializate in tunning (nu turcesti ) poate acolo gasesc.

 

Mai am o varianta sa montez ceasurile de la un Kadet GSI, are cineva idee unde as putea sa gasesc asa ceva ? :P

Edited by TBird

Share this post


Link to post

Majoritatea ceasurilor suplimentare vin cu sonda includa, deci nu trebuie decat sa adaptezi sonda si asta presupune un mecanic priceput.

Daca optezi pt varianta cu tablou de bord de kadett gsi o sa ai ceas de presiune ulei acolo, dar iti va trebui sonda de kadett gsi (costa 250 ron) care vine la fix acolo. Avantajul variantei asteia e ca e bolt on, dar e scumpa.

Bafta

Share this post


Link to post

Intre timp am rezolvat, vezi info pe la "Masina mea". Multumesc pentru raspunsuri mai bine mai tarziu decat niciodata :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...