Jump to content
Sign in to follow this  
marr

Alegere Suv

Recommended Posts

Sunt apreciati pentru ca fac masini foarte bune, dar asta chiar nu are legatura cu filmul ala, si nici cu

, postat de acelasi user (care a postat numai reclame la Subaru). Al doilea film l-am postat eu recent la...caterinca :)

Btw, credeam ca

are cel mai bun sistem.

Share this post


Link to post

Hitman ma indoiesc ca ai vazut un Passat care facea ca dracu pe zapada pt ca nu face deloc ca dracu pe gheata, http://www.youtube.com/watch?v=pasZeNG3l9E

Sistemul de la Subaru este exceptional dar de aici vine si consumul marit, trebuie sa mai faci cateodata si cite un compromis, exact cum au facut cei de la Honda cu CRVul .

Share this post


Link to post

Hmm, AWD de la Subaru exceptional in offroad, my ass. Pe sosea in conditii nasoale de aderenta, poate, dar in afara soselei orice 4wd controlat electronic e shitty.

 

Nu exista masina buna si in offroad si agila pe sosea. O masina buna in offroad trebe sa aibe o cutie de transfer care sa stie sa faca transferul fata spate 50-50 in mod mecanic (nu viscocuplaj, nu electroambreiaj, nu nimic) si, pentru ambitiosi, sa aibe si diferentiale blocabile minim spate, si mai bine si fata. ar o astfel de masina va fi shitty pe sosea, la viteze mari, curbe etc.

 

In acelasi timp o masina agila pe sosea va avea suspensii tari ceea ce e nasol in offroad.

 

Am facut o tentativa de offroad in grecia cu outtie si fu bine dpdv al tractiunii, chiar in unele situatii ceva mai dificile. Dar daca as fi fost cu un offroader adevarat m-as fi simtit muuuult mai bine. But then again, nu as fi putut merge atat de relaxat cu 160-180 km/h toata autostrada de acolo.

Share this post


Link to post

Vazusem zilele trecute o emisiune auto la N24 si erau comparate acest Subarau cu vechiul Landrover si cu nu mai stiu ce masina tot noua.

Din pacate la offroad extrem ( panta 35 % ) subaru a iesit rau de tot. ramanea suspendat si alta nu.

Dar sunt convins ca al nostru coleg de forum nu o sa mearga niciodata in aceste conditii.

Share this post


Link to post

Stai asa ALX ca tu incurci borcanele, nici un producator de crossovere nu spune ca le face pt a se bate cu adevaratele offroadere, pur si simplu sunt facute pt aderenta buna pe sosea sau zapada/noroi. Am vazut de multe ori in viata reala cum un 4x4 montat pe Passat sau E klasse este net superior unui sistem 2wd. Am vazut Passaturi care mergeau prin zapada fara probleme dar am vazut si Tucsoane inzapezite, adevarul este undeva la mijloc pt ca multe SUVuri electronice au butoane de LOW/HI. Chiar azi m-am jucat cu un ML vechi si avea buton de LOW, evident ca daca nu il activai nu cupla puntea fata, cei de la mertz chiar se laudau cu 50/50 tractiune daca cuplezi LOW.

Chiar si Touaregul are ceva asemanator si nu trebuie uitat RANGEul SPORT care desi are 450CP si super performante ON ROAD se bate cu LAND CRUISERul in OFF ROAD . Deci este discutabila treaba cu suspensii tari pt ca discutam de suspensii pneumatice care pot si tari sau moi .

Share this post


Link to post

vechiul Land Rover nu e indeajuns... Daca e vorba de Freelander 1, ala e de rahat, oricare altul e superior. Daca e vorba de Freelander 2 e altceva, asta este leader in clasa. In special din cauza sistemului de tractiune de offroader, mai putin reductorul dar nu sunt sigur.

 

@bogdan: nu eu, ci tu incurci borcanele. Eu vorbeam de suv in offroad si la modul general ce ii trebuie unei masini sa fie buna in offroad sau nu. Evidamente ca daca depasim granita a, sa zicem, 80k euro, probabil lucrurile se schimba. Dar nu mai vorbim de suv-uri. Si, pe de alta parte, tu ai baga o masina pe care ai dat >80k in offroad?

Edited by alx

Share this post


Link to post

Am vazut Range de peste 100k E in offroad, pana la urma pentru asta este facuta. Ideea este ca degeaba ai un sistem 4x4 bun, pt ca toate sunt bune, fie Haldex fie Torsen, dar majoritatea sunt comandate electronic deci conteaza cit de buna este electronica (softul). De exemplu Subaru foloseste un sistem LSD TORSEN, acelasi sistem este folosit si de AUDI (QUATRO) dar daca luam un Forester si un ALLROAD o sa vedem ca Forester-ul urca mai bine. De asemenea LAND ROVER foloseste sistemul HALDEX, acelasi sistem este folosit si de Volvo pe XC70 si XC90. Putem compara Land Rover Discovery 3 cu XC90 ???? XC90 nu urca nici o panta de 25% :D

Share this post


Link to post

Mah, tu tot de avioane vorbesti cand noi ne gandim la trabanturi...

Share this post


Link to post

Am facut ieri drive-test cu Foresterul Diesel.

Concluzia - asta o iau.

 

Azi m-au anuntat ca este disponibila cu livrarea in prima decada a lunii noiembrie exact masina pe care o vreau: Diesel, albastra, interior platinum (gri deschis), nivel de echipare mediu XS - VQ (adica cel de top, dar fara tapiterie din piele).

 

Incepem alergatura cu actele pt. leasing.

 

PS: am prin si un discount de 1000 Euro la pretul CIP, deci pretul de achizitie va fi de 24.790 Euro CIP.

Share this post


Link to post

Scump, da' bun. Spor la alergat!

Share this post


Link to post

Cred ca ai vrut sa spui BUN dar SCUMP :D

Este mijto masina, este mai potenta decit arata, arata prea soft pt un Subaru .

Share this post


Link to post

Sper sa fie BUN !

Cat despre SCUMP, nu este ieftin intr-adevar, dar depinde si in comparatie cu ce ...

 

 

PS:

Asta cu SCUMP e o chestie interesanta. Mai am si eu clienti care-mi spun ”e cam scump ...”

Replica invariabila este cea de mai sus: ” In comparatie cu CE ?”.

In 99% din cazuri functioneaza !

PPS: Pentru membrii gmclub, cele de mai sus nu sunt protejate de copy right !!!

Share this post


Link to post

Offtopic:

Mie clientii imi spun ceva de genul: "pai de banii astia imi luam Dacie". "Pune Dacia in locul astuia si vezi daca iti face treaba!"

 

Iti dai seama cate Loganuri iti luai de banii aia? :D

Share this post


Link to post

Da, 40% dintr-un Logan profi, hehe :mrgreen:

 

Sa te poarte sanatos marr-ule, e o masina buna !

Share this post


Link to post

Multumesc.

Revin cu poze si impresii dupa intrarea in posesie.

Share this post


Link to post
Am facut ieri drive-test cu Foresterul Diesel.

Concluzia - asta o iau.

 

Ce zici de asta: gm_daewoo_large.jpg

Share this post


Link to post

Eu zic ca e un banc foarte prost, aceasta masina a stat la baza lui Captiva, deci masina se face, deci care e poanta ?

Share this post


Link to post

E un Daewoo Captiva /Opel Antara.

 

Initial a fost si Captiva in vederile mele. La fel cum au fost si RAV4, CR-V, Outlander, Grand Vitara.

Asta pana la drive-test.

 

Alegerea a fost Forester Diesel - si asta nici macar nu o luasem in calcul. Dar a fost dragoste la prima vedere !

 

Probabil maine (cu ajutorul lui Dumnezeu) o iau. Si am deja programate pentru maine si poimaine niste drumuri: Sibiu - Zarnesti - Brasov - Sf. Gheorghe.

 

Daca reusesc sa o iau maine dimineata si sa fac drumul cu ea, revin cu impresii si poze.

Share this post


Link to post

Asa... deci? :)

Share this post


Link to post

Pai nu mai are nevoie de noi acum, ca si-a ales / luat masina :mrgreen:

Share this post


Link to post

De ce ar face asa ceva? Vine imediat @tudor2402popescu si-i zice ca a condus si e o troaca...

Share this post


Link to post

Estem si o tentativa de prezentare la ”Masina Mea”

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...