Jump to content
Sign in to follow this  
paul_marines

Toyota Avensis 2009

Recommended Posts

Pai nu prea poti compara masini de 20 cu altele de 60 demii de euro. Golf sau passat cu touareg, seria 1 sau 3 cu x5 samd.

Nu e land cruiserul singurul monstru indestructibil, mai e si patrol, mai au si mitsu etc

Masinile sunt foarte fiabile, mai degraba ajungi sa te plictisesti de ele si sa le vinzi decat din cauza problemelor,

vezi topurile din europa sau state, problema e la toyota si la honda ca sunt scumpe si ca nu pun transmisie integrala

si turbo benzina, iar gama de diesele e inca mai slab reprezentata ca la firmele germane.

In rest.. eu probleme la toyota si honda nu am auzit, vezi si vanzarile in state.. si aia merg mult.

Dar in conditiile economiei de acum, mai mult ca niciodata te gandesti la o masina care sa reziste mult fara sa sa stii ce e ala service inafara revizilor si pe care sa nu dai o avere. Si pe mine ma batea gandul sa iau o raketa doar pentru sufletul meu nu de alta,

dar acum stau in stand by sa vad ce si cum se stablizeaza si apoi distractia.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Subaru ;)

Share this post


Link to post

Cred ca am facut o simbioza putin nedorita in acest topic care se dorea dedicat doar modelului Toyota Avensis 2009. Oricum si comparatiile sunt binevenite pentru a scoate in evidenta anumite trasaturi fie ele negative sau pozitive. Ciudat aici este ca Avensis-ul din pliante il comparam si judecam cu masini care deja au trecut de proba benzii de montaj. Am vazut Mazda 6 si Subaru Legacy si la ambele am solicitat un drive test, dar ambele firme nu au masini de test in Constanta. Ori poate se temeau sa nu le stric jucariile?

Se pare ca si la noi modelul britanico-japonezo-polonez Avensis se va lansa in ianuarie si se pare spun unele surse din interiorul Inchcape ca acestea vor costa cu numai 1500 E in medie mai mult fata de aceiasi clasa de echipare cu facelift-ul 2007 (preturi fara oferta). Sa vedem.

Share this post


Link to post
1. Dar le pomenim degeaba atata timp cat inexistenta unui service dedicat in oras este un criteriu in alegerea masinii

2. Exact, am mai auzit si eu asta din alte surse ... LandCruiser, Hilux sunt la alta categorie de box decat Corolla/Avensis/etc.

 

Vaxxii, what the.. faci in Montevideo? Sa-ti prezint niste colegi de la ONU care sa aiba grija de tine? Sigur in mod pozitiv, amice. :D

 

1. Nu prea ma vad facand turism automobilisti sa-mi fac revizia in Austria sau Ungaria. Sincer poate cei din Oradea, Arad sau Timisoara isi pot permite.

2. Chiar si Avensis-ul face parte din Toyota, la felk si Corolla, dar cu precizari. Corolla se fabrica doar in Africa de Sud, iar Avensis-ul in UK.

Referitor la calitatea masinilor Toyota vreau sa adaug un singur lucru: invariabil modelele folosite de ONU- Land Cruiser, 4 Runner, Hilux, Corolla si Avensis recent nu au nici cea mai mica problema pe drumurile distruse din Africa. Nu vorbesc de un singur model sau masina ci in ansamblul lor. Am dorinta sa cred ca ceea ce-mi spuse directorul de PR Toyota Europa este adevarat si ca noul Avensis este o dovata a calitatii Toyota in Europa, ceva ce este Camry-ul pentru America.

Cat este de rau sa mai poti crede in ceva?

 

Sato- iata si reprezentata Honda in Constanta inghesuita intr-o ghereta si care probabil satisface nevoile de mentenanta ale posesorilor de HONDA la cel mai inalt nivel. =))

post-2099-1231710432_thumb.jpg

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post
Am vazut Mazda 6 si Subaru Legacy si la ambele am solicitat un drive test, dar ambele firme nu au masini de test in Constanta. Ori poate se temeau sa nu le stric jucariile?

 

Nu, e din cauza ca nu vand volum suficient de mare incat sa primeasca avantajele unui "full dealer". Daca insisti, te dai cu ce vrei matale, eu am reusit sa-mi aranjez si drive-test cu Mazda 3 MPS a unui angajat de la BDT (inca nu m-am dus, din pacate :D ).

 

Vaxxii, what the.. faci in Montevideo? Sa-ti prezint niste colegi de la ONU care sa aiba grija de tine? Sigur in mod pozitiv, amice. :D

 

1. Nu prea ma vad facand turism automobilisti sa-mi fac revizia in Austria sau Ungaria. Sincer poate cei din Oradea, Arad sau Timisoara isi pot permite.

 

Trabajo, que otra cosa ? aici ma descurc, daca ajung in Bhutan mai vorbim :) Nu e chiar asa mare bataie de cap pentru o revizie, ca doar n-o faci lunar. Gandeste-te, nu strica niciodata un motiv in plus pentru o excursie.

 

Am dorinta sa cred ca ceea ce-mi spuse directorul de PR Toyota Europa este adevarat si ca noul Avensis este o dovata a calitatii Toyota in Europa, ceva ce este Camry-ul pentru America.

Cat este de rau sa mai poti crede in ceva?

 

PR Toyota, doar nu te asteptai sa zica "e naspa", nu ? :) Pare a fi o masina ce te izoleaza de drum, cu un interior anost si underpowered - not my piece of cake. Desigur, de gustibus.

Share this post


Link to post

- Cu ce te diferentiezi de altii?

- Calitate.

- My ass, toata lumea are acum calitate. Sa nu mai vorbim ca, de exemplu, calitatea are mai multe dimensiuni si cel putin doua categorii principale. Devi... vrajeala. Altceva?

...

 

Discutie la scoala, intre profesor si student (prezentand un proiect).

Deci... cu ce te mandresti?

Cu numele Toyota? Mare chestie... masina ieftino-scumpa.

Cu ergonomia Toyota? E buna, dar altii o fac mai bine.

Fiabilitatea Toyota? E pe modele, nu o stii pentru al tau, si in plus, sunt altele mai fiabile.

Dotari? Alte modele au mai multe.

Optionale? Alte modele au mai multe.

Service? Nu o sa prea calci prin el, nu ai nevoie decat de revizii. Daca o busesti, stai mult si bine, dar in rest, nu ai treaba.

Ce ramane?

Look? De gustibus.

Iti place tie masina?!... Eh, aici e cu adevarat afacerea. Daca chiar iti place, ia-o si gata. E cel mai bun argument.

 

 

 

 

 

 

 

Sato- iata si reprezentata Honda in Constanta inghesuita intr-o ghereta si care probabil satisface nevoile de mentenanta ale posesorilor de HONDA la cel mai inalt nivel. =))

 

Aaaa... Pe mine nu m-ar opri sa imi iau Honda, nu am calcat in service asa des.

In plus, nici cel din Bucuresti la care ma duceam nu era foarte dotat, de exemplu, nu aveau stand de frane. Dar oamenii de acolo, modul in care erai tratat... in fine, sa zicem ca plecam cu zambetul pe buze.

Share this post


Link to post

Da ti-ai mai lua honda din nou?

 

Hai ca raspund si eu la intrebare:

service-ul de la toyo motor e dotat bine, oamenii is mai amabili ca cei de la toyota romania si par mai profi, au si stand de frane,

dar au preturi la fel de nesimtite.

masina a trecut de 40k fara nici cel mai mic defect, motorul e o bijuterie, calitatea executiei e buna, dar nu mi-as mai lua toyota.

Pentru ca vreau awd si turbo sau compresor si nu sunt dispus sa platesc aceeasi bani pe o masina care nu le are.

Pe mien gadgeturi precum comenzi vocale nu ma mangaie nici macar la sezut.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Mi-as lua un Accord nou, daca ar fi hatchback.

Daca nu, mi-as lua un Jazz, culmea. E bestiala masina, e foarte tot ce trebuie/cand trebuie si nu ma supara ideea ca sta 7-8 luni pe an in curte pentru ca merg cu motorul.

 

Altfel, daca nu ar exista motorul, nu, nu mi-as mai lua Honda, m-am plictisit deja. Subaru Legacy, Tribecca sau Forester.

Share this post


Link to post
Mi-as lua un Accord nou, daca ar fi hatchback.

Altfel, daca nu ar exista motorul, nu, nu mi-as mai lua Honda, m-am plictisit deja. Subaru Legacy, Tribecca sau Forester.

 

Satori - sa stii ca am ajuns astazi pe la Honda. M-am intretinut cu un consultant de vanzari f. amabil si chiar m-am si programat la un drive test. Am inteles si ce este cu service-ul la ghereta si alte multe conditii de din aftermarket. Am sa studiez varianta Accord si sper sa pot intelege si mai multe dupa studierea materialelor cat si dupa drive test. Totusi cei 7000 E diferenta intre clasele de echipare sunt destul de greu de acceptat, desi justificat dupa opinia mea observand dotarile. Mai analizez si cuget, ca doar nu-i musai sa o cumpar maine .

post-2099-1231754866_thumb.jpg

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Omule, se poate trai foarte bine si fara "Oglinda laterala dreapta reglabila automat la mers inapoi" sau "Camera video pentru mers inapoi" :)

Share this post


Link to post
Omule, se poate trai foarte bine si fara "Oglinda laterala dreapta reglabila automat la mers inapoi" sau "Camera video pentru mers inapoi" :)

 

Satori, sa stii ca asa gandesc si eu, pana la urma imi trebuie o masina nu un sistem multimedia pe roti dotat cu sonde ecografice (parctronic :D ) la care sa-mi vad pietrele de la rinichi ca la ecograf =)) .

Share this post


Link to post
Au aparut preturile oficiale de la dealer pentru toyota avensis 2009.

 

 

Daca nu ma insel, preturile provin de la Autovision si care nu face parte din ceea ce se numeste "linia oficiala" a Toyota. Oricum acestea vor in mare preturile modelului 2009. Sa mai speram, desi sunt sanse 50/50, ca dealerii din reteaua Inchcape sa vina cu alte noutati +/- 500 E.

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

IS 220 D costa 28k E DDP, mergi la dealer si intreaba, este la oferta acum si este mai ieftin decat Avensis 09 cu acelasi motor de 2.2 L . Iar daca este sa vorbim de design, Avensis 09 este o masina urata si scumpa pt ce ofera .

Accordul nou este peste Avensis la design .

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Aici sunt de acord cu Bogdan. Ca cineva care are Avensis asteptam altceva de la noul model. Speram sa rupa gura targului cum a facut actualul model in 2002-2003. Din pacate designul nu mi se pare reusit (Honda e klar peste). Cat despre preturi, varianta de top de la Avensis cu motorul de 2.2 177 de cai este mai ieftin cu aproape 3.000 de euro fata de Honda Accord care are din cate stiu 150 de cai. Acolo ar merita sa zicem. IN rest dupa cum bine zice Bogdan eu unul nu m-as gandi si as sari la lexus.

 

Oricum in pretul tau intra Avensisul cu motorul de 1.8 Elegance parca, care are cam tot ce iti trebuie. Eu unul sunt f. dezamagit de exterior, dar astept sa il vad pe strada sa vedem cum arata. Ca idee ca posesor de Avensis, e o masina simpla, fara nicio problema. E genul de masina: e acolo stii ca merge si ca nu ai probleme, dar nu te face sa te urci la volan si sa te plimbi. NU are acel ceva...

Share this post


Link to post

Honda are motor de 200CP, Vlade, la 1000 EUR in plus fata de Toyota.

La 30k EUR, mai dau 1000 EUR decat sa mor de plictiseala in masina.

 

 

Vorbim de asta:

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=a...st&id=46085

 

vs

 

http://www.honda.co.uk/cars/accordsaloon/_...10_interior.jpg

Share this post


Link to post

Eu vorbeam de motorizarile diesel de top. HOnda costa 34000E. Eu oricum mi-as lua benzina. Si daca nu ai citit bine am scris ca eu mi-as lua honda.

Share this post


Link to post

Ah? Da? Honda cu diesel? :D

Who the fac cares?! Nici nu m-am uitat la asa ceva, sorry, nu concepeam :D

Share this post


Link to post

Ceva info mai detaliat aici.

 

Nu stiam ca noua cutie automata de la Toyota, Multidrive S, este o cutie CVT (!) cu review-uri bunicele. Honda spre exemplu, a renuntat la tehnologia CVT si a trecut la cutia i-SHIFT.

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Sunt fiabile cam toate cutiile automate, gandeste-te cat de multe se vand in state.. cred ca peste 99%

 

Dar se pare ca pare ca tendinta e sa posedam mijloace de transport economice si ecologice si eco%&^$#$ ..

Iar masinile adevarate doar pentru preminati http://www.financiarul.com/articol_20784/h...lectionari.html

Share this post


Link to post

S-a realizat !! :uff:

Astazi am vizitat showroom-ul Toyota de pe Stefan cel Mare si mi-am delectat simturile cu noul Avensis. La o prima vedere nu a fost genul de reactie de uimire, ci mai curand una de normalitate, de firesc. M-am bucurat ca producatorii de la Burnaston nu au inventat mersul cu lateralul sau decolarea pe verticala ci doar o masina de familie, cu o nota distincta si rafinata. Am inceput sa o analizez din zona spate :> , care este destul de generoasa la capitolul confort si spatiu. Sigur "regina africana" va fi multumita cu spatiul de care se va putea bucura. Scaunul dreapta fata era dat la maxim in spate si chiar si asa era loc suficient pentru mine si genunchii mei. La fel si in fata pe locul pasagerului de unde am petrecut clipe bune de admira postul conducere. Cu ocazia vizitei de astazi am aflat de oportunitatea de a conduce noul model si la ora 13 m-am infiintat la reprezentata de la Tunari - Pipera care organiza drive-testul. Dealeri Toyota s-au dovedit amabili si generosi in a oferi informatii tuturor clientilor potentiali. Desi asa se intampla la toti, aici nu am simtit tentaculele octopodelor de a te prinde de client cu orice pret, pentru ca apoi sa te ignore cand ai probleme cu masina. Masina de test a fost diesel de 2.0 D CAT Elegance ca si nivel de echipare (push start& smart entry / cruise control ) cu transmisie manuala in 6 / 1 rapoarte.

Am fost placut impresionat de calitatea finisajelor si a materialelor folosite. Pozitia de conducere este foarte confortabila, instrumentele de bord si comenzile de pe plansa de bord, usa si volan sunt bine distribuite, usor de identificat si manevrat.

Campul vizual este foarte larg in zona fata si lateral, la fel si cel din oglinzile retrovizoare. Am avut o senzatia inexplicabila ca in retrovizorul central obiectele din spate sunt mai apropiate. Oare sa consult un oftalmolog?

Masina raspunde excelent la comenzi, directie precisa si o frana putin cam energica, dar cu care m-am acomodat repede. Suspensia pastreaza nota de la modelul anterior, adica confortabila si silentioasa, masina desenand cu precizie traiectoria dorita indiferent de viteza. Desi la inceput privirea imi era atrasa de noutatea si multitudinea de instrumente si informatii, am remarcat printre altele si indicatorul LED pentru optimal shifting ( schimbare la punctul optim), dar care nu prea corespundea simturilor mele. Mi s-a parut ca motorul de pe noul Avensis prinde viata doar de la 2100 rpm si nu este atat de nervos ca si cel de pe modelul facelift 2.0 VVTi. Oricum schimbarea am facut-o undeva la 3000 rpm si poate ar mai fi mers. Poate acesta sa fie o deprindere fixista formata de la motorul pe benzina.

In schimb silentiozitatea este la locul ei, atunci cand inchizi usa, practic te izolezi intr-o alta lume. Ca si nota generala masina mi-a facut o impresie buna, normala pentru un model de 25.000 E cu vopsea optionala si pachet legislativ. La finalul vizitei am observat putin si posibilitatile tehnice ale service-ului desi pentru aceasta facilitate nu-mi propun sa-i vizitez decat la revizia periodica.

Pentru doritori, este bine de stiut ca livrarea se poate face in 2-3 saptamani de la data plasarii comenzii si din cate am inteles au si oferte de finantare avantajoasa pentru leasing. Deja time is ticking away!! :X

post-2099-1234620199_thumb.jpg

post-2099-1234620244_thumb.jpg

post-2099-1234620525_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Am facut si eu drive test cu noul avnesis. Masina 1.8 vvt-i si cutie automata.

 

In mare parte sunt de acord cu safarai hunter cu mentiunea ca scaunele nu au practic sustinere lateral. Daca nu esti atent ai senzatia ca pici din ele.

 

Masina Ok -este mare -nu execeleaza la nici un capitol, scumpa acum - probabil ca in viitor pretul o sa fie substantaial mai mic si o sa merite banii. Masina pe care am condus-o costa aproape 28000E si nu era full.

 

Cel mai mult mi-a placut noul motor de 1.8 -excelent cu un consum de diesel, sislentios si un sunet extrem de placut :) .

 

Designul...este o masina mare si doar prin asta reuseste sa impresioneze. Oricm arata mai bine in realiatate de cat in poze.

Share this post


Link to post

Paule, as jura acum ca lucrezi la Toyota... auzi tu, oferte "avantajoase" de leasing - asta e bullmaro de marketing... pastreaza traiectoria indiferent de viteza atat timp cat viteza e minima, ca altfel e cam barca masina, ca doar asta-i scopul ei, vapor familist... normal ca nu se streseaza aia cu tine la dealer ca pana ajungi tu sa iti iei masina, jumtate sunt concediati :D

Optimal acela... din ce punct de vedere? Consum? Sau CP?

 

Eu ma bucur ca te-ai hotarat ce-ti iei si ca test driveul ti-a confirmat parerile. Dar, te rog, sa lasam politica auto pentru revistele de specialitate.

 

La oftalmolog nu te duce, Kalosul "avea o problema", sa zic asa.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...