Jump to content
Sign in to follow this  
luisspeed

Cutie Viteze Lacetti

Recommended Posts

Ieri mi-a facut nefericita placere sa raman fara cutia de viteze,m-a lasat in timpul mersului..chiar in depasire, norocul meu fiind ca am avut unde sa revin si sa treg dreapta. :( Am o intrebare si eu la voi, cat timp crdeti ca o sa dureze pana o sa mi se aduca alta cutie? :(

Share this post


Link to post

Sa dus toata cutia ?Cred ca vre`o luna :scarpin:

Share this post


Link to post

Care a fost diagnosticul la cutie?

Share this post


Link to post

In ce sens te-a lasat?

 

Nu mai intrau vitezele, se tura in gol, cum facea?

Cum ai mai inaintat de acolo de unde te-o lasat?

 

Tare curios la o masina noua. Dar stiu un prieten, care si-o luat Megane Sedan acum 3 saptamani si l-a lasat si pe el cutia in primii 2000 km.

 

Daca si tu ai luat-o de la Autoglobus, care stim cu totii ce tare e, ca service-garantii, o sa dureze mai mult decat crede vreodata, te asigur. Pacat ca nu prea ai posibilitatea (cu masina in starea in care e) sa mergi la Arad la AutoWest sa o schimbi, ca aia de acolo sunt de n ori mai de treaba si mai seriosi decat astia.

Edited by Adrian_C

Share this post


Link to post

Nici unul deocamdata.

Nu am ajuns la reprezentanta! Dar stiu eu deja, ceva pinion rupt la trepta a4a sau a5a

In ca nu stiu unde sa duc masina pt ca in timisopara nu imi place cum se poarta cu clienti!

Nu mai intra in viteze..decat rar si foarte greu(si..intra in ce treapta are ea chef), si pe liber daca dau drumu la ambreaj pleaca masina de pe loc, dar daca turez pana pe la 2000 sare si ramne pe liber...

 

Pot sa o duc la arad! Platesc eu platforma decat se merg la autoglobus! Dar si acolo la telefon m-au luat cu faze de genu...ca sa vedem daca intra pe garantie...sa vedem...

Si..sincer nu am de gand sa platesc platforma pana la arad ca sa imi zica ei ca nu o schimba pe garantie.

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

Verifica vizual sa nu ai carcasa sparta. Ai observat cumva cand s-a intamplat daca ai lasat ulei in urma?

Share this post


Link to post

Nu stiu cum de isi mai si pun problema daca intra sau nu pe garantie.

Normal ca intra. Probabil ca e prea laborioasa operatiunea, si de asta nu sunt asa saritori. Daca aveai discuri/scut/etc. chestii mici, atunci erau mai ok.

 

Normal ca numai dupa ce zic sigur ca vor sa o schimbe la ei, pe ganatie, atunci sa platesti platforma.

Share this post


Link to post

Unde e masina acum? In mod normal e problema de garantie si nu trebuie sa platesti nici platforma. Incearca sa suni la un numar de asistenta Chevrolet.

Share this post


Link to post

Masina e la mine in fata blocului :D dar daca sun la asistenta ei o vor duce la el mai apropiat service autorizat :( asta inseamna autoglobus. Si eu nu vreau sa mai fac nimic la ei.

Am vb la arad si..domnu de acolo de la garantii a fost f amabil, a zis sa ajung cumva cu masina ..chiar si tractat si...chiar cu ea daca reusesc.

DJ Dark @ Dupa masina nu a curs absolut nimic, si nu se vede lovit! Nu e problema de ulei, s-a spar un pinion in cutie..cel ami probabil treapta a4a sau a5a

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post
Nu mai intra in viteze..decat rar si foarte greu(si..intra in ce treapta are ea chef), si pe liber daca dau drumu la ambreaj pleaca masina de pe loc, dar daca turez pana pe la 2000 sare si ramne pe liber...

 

Din ce zici tu aici pare mai grav de atat. Doar ca o supozitie e posibil sa se fi retezat vre-un ax din ea fiind defect de fabricatie.

 

Te intrebam de ulei fiinca ajuta la diagnosticarea carcasei sparte (daca se spargea, se vedea). Si cam asa se manifesta defectiunea.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Hmm... nu stiu de unde esti tu asa sigur ca s-a spart un pinion in cutie... daca se intampla asta, nu-ti mai mergea nimic invartit in cutie, s-ar fi auzit haraituri si crontanituri de te-ai fi speriat... Ce m-as "amuza" sa fie o problema de ambreiaj (disc nu cred, dar mai degraba placa de presiune sau rulmentul).

Pana una alta, toate-s numai supozitii, mai scrie-ne dupa ce vii din service...

Edited by BGeo

Share this post


Link to post

Sau o problema pe la timonerie, rupt vreun cablu ceva...

Share this post


Link to post

O chestie pe care am vazut-o acum cateva minute...

Cand e in treapta 1 schimbatorul are poritia..treptei 3..

Sta cam ciudat schimbatorul... Abia luni merg cu ea la service...

Share this post


Link to post

Scoate masca de plastic care tine burduful schimbatorului si uita-te la cabluri (eventual apasa pe ele cu degetul sa vezi daca sunt slabe). Cred ca problema este de timonerie, respectiv masina cand ramane intr-o treapta, cand intra intr-o treapta necorespunzatoare sau nu intra pana la capat. N-o mai forta, da telefon la asistenta chevrolet, problema poate fi mai simpla decat crezi :)

Share this post


Link to post

Da..poate dar daca sun la sistenta masina va fi dusa in tm si nu vreau pt ca sunt niste jegosi cei de la service din tm, vreau sa ajung cu masina la arad!

Oricum multm fain de sfaturi, chiar acum cobor jos sa verific.

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

În cazul în care problema e chiar în cutie (pinion, sincron etc.) - deşi după simptome aş înclina să spun că nu acolo e buba, vestea proastă pe care trebuie să ţi-o dau este că n-o să-ţi schimbe nimeni toată cutia (cel puţin nu pe garanţie), ci doar componentele bulite. Şi vestea cel puţin la fel de proastă e că durează minim 2-3 săptămâni, pentru că nu ţine nimeni pe stoc astfel de piese şi durează până vin + asamblarea şi montarea cutiei.

Aşa că roagă-te să fie timoneria!

Share this post


Link to post

Dupa mai multe cercetari...si miscari..si tot felul de umblari.. cutia intra in toate vitezele... Si..tind sa cred ca problema e la placa de presiune..sau..pe acolo.

Cu motorul pornit cand este pe liber(dar liber,nu in ideea ca pleaca de pe loc) se aude o pocnitura cand dau drumu la ambreaj si masina face destul de urat, indiferent de cat de incet dau drumul la pedal tot pocneste(pocnitura are loc exact atunci cand ar trebuii sa plece masina de pe loc, in mod normal de functionare)

Share this post


Link to post

Du-o bre la ce service vrei, e in garantie masina si schimba ce e bulit. Rm.Popa, mie mi-au adus planetarele in 10 zile ;) Totul e sa fie piesa pe stoc in Ungaria sa nu trebuiasca adusa din Coreea.

Share this post


Link to post

Despre timonerie va pot explica eu cum sta treaba,la mine nu mai intra in treapta a-2-a decat daca ridicam de inelul acela de la mersul inapoi,rezolvarea a venit de la un nene ca a umblat cu o cheie pe la motor,am tinut levierul intr-o pozitie,a strans el acolo,si gata masina merge perfect intra perfect in a-2-a.Numai bine

Share this post


Link to post

Eu zic ca s-a spart placa de presiune, vreun defect de fabricatie, oricum este in garantie!

Incearca sa procedezi asa: fa-ti programare la service TM, dar numai pentru constatare. Ei iti vor spune ce are si apoi o duci la Arad unde sunt mai seriosi.

Share this post


Link to post

Sau se da rezolutie de utilizare necorespunzatoare a ambreiajului si nu se face pe garantie. Nu ORICE defect legat de ambreiaj intrqa pe garantie.

Share this post


Link to post

Ieri mi-a revenit masina in posesie... Schimbata timoneria si pinion trapta 5.

Nu stiu ce de l-au schimbat...oricum..nu imi place cum merge cutia...dar..macar merge.. Si..daca tot am aj pe la ei mi-au schimbat si caseta de directie...avea un joc micut..

Share this post


Link to post

Ce anume nu-ti place la cum merge?

Cu caseta cum a fost, le-ai cerut verificarea ei sau au sesizat singuri?

Share this post


Link to post

Cum se schimba vitezele...acum am inceput sa ma mai obisnuiesc..

Si..caseta e cam offtopic..dar ..la revizia de 15k(masina are acum vreo 23k) le-am zis eu ca am un zgomot ciudat cand invart de volan..si ei au zis ca trebuie schimbata dupa ce au verificat-o... si..acum..ca tot am aj acolo le-am adus aminte de ea.

Share this post


Link to post

Fiind un defect major, te-ai multumit cu faptul ca masina merge cat de cat?

 

Nu stiu altii cum sunt, dar as fi cerut niste explicatii:

 

1. cauza defectiunii - ca sa stiu la ce sa ma astept pe viitor.

2. nu merge ca de noua? - sa o puna la punct, le-o lasam in curte pana era OK si anuntam reprezentantul Chevrolet.

 

Si mie imi mai agata cateodata la retrogradare 5-4 si mai caraie un pic in marsarier cand e cald motorul, dar in rest schimba brici.

As vrea si eu sa fie putin mai precisa timoneria, dar din pacate asa e la toate, stiam lucrul asta de cand am luat masina.

 

Daca poti reveni cu detalii despre cum s-a rezolvat, nu ar strica. Esti singurul care a patit asta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...