Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Lacetti Diesel

Recommended Posts

Inseamna ca ai suspensie rigida, si nu ai probleme la coborarea bordurilor.

Pe mine m-a scos din multe probleme, de-a lungul timpului, scutul.

Share this post


Link to post
... Pe mine m-a scos din multe probleme, de-a lungul timpului, scutul.

Cum vrei tu sa-ti pierzi virginitatea cand umbli cu scutul in fata ? Dar la spate ai scut ? Daca nu, fereste-te de Botezatu !

Share this post


Link to post

Cautand diverse pe net, am dat peste asa ceva: http://www.tachonan.ro/webasto/air/ Am vazut in urma cu ceva timp un x5 dotat cu asa ceva, si era o adevarata placere sa-l folosesti. Iarna programai Webasto sa porneasca cu 20 minute inainte sa pleci tu, iar cand coborai in masina era cald, geamurile erau dezaburite, motorul cald si el. Le-am trimis un mail sa vad cat costa sistemul si instalarea, ca tot vine iarna :D

Share this post


Link to post

Aveti idee careva cat costa prima revizie la lacetti sw 2.0 tdci ?

Edited by MariusRonaldo

Share this post


Link to post

Pe mine m-a costat 890 ron, Expocar Targoviste, in urma cu un an. Acum au reducere 20%, deci te va costa undeva in jur de 650-700 ron. Atentie la uleiul pe care ti-l pun daca alegi alt service, trebuie sa fie GM 5w30 low ash, pentru motoare diesel cu DPF>

Share this post


Link to post

la mine a fost 1000RON dar cu reducerea de 30% la valoarea finala de la momentul respectiv am platit 700RON. La Expocar Targoviste.

Share this post


Link to post

La mine a fost 1180 ron la Radacini (de pe Timisoara). :wallbanger: asta dupa ce am consultat forumul ,cred ca eram beat cand l-am ascultat pe unul care m-a trimis la japcari astia. :spumelagura: . a 2-a revizie facuta acu 1 luna m-a costat aprox 960 ron Expocar Slobozia (reducere 20 %) si m-au anuntat ca a 3-as la 45k.. km , costa cam 2000 ron :shock: . Cred ca arat eu prea bine si sunt dotat cu o moaca predispusa la teapa =))

Share this post


Link to post
Pe mine m-a costat 890 ron, Expocar Targoviste, in urma cu un an. Acum au reducere 20%, deci te va costa undeva in jur de 650-700 ron. Atentie la uleiul pe care ti-l pun daca alegi alt service, trebuie sa fie GM 5w30 low ash, pentru motoare diesel cu DPF>

De ce trebuie sa-mi puna 5w30 ?? eu ma apropii de 6500 km si sunt in Italia ,adaug intoarcerea inca 2200-2300 km si deja cat mai fac pe aici trebuie sa-mi fac revizia !Voiam sa va intreb uliul nu trebuie sa-l schimb mai inainte de prima revizie ??adica pe la 9000 ?

Share this post


Link to post

Uleiul il schimbi la prima revizie, adica 15000 km, impreuna cu filtrul si restul consumabilelor. Poti pune 5w30 sau 5w40, sintetic, long life, clasa ACEA C3, pentru motoare cu dpf.

 

Ieri la revizie am descoperit un calcai al lui Achile la motorul acesta. Ungerea turbinei se face printr-o conducta ce merge de la filtrul de ulei, si continua cu un furtun si apoi iar o conducta pana in turbina. Well, la mine curge ulei in draci pe acolo, solutia aleasa de fabricant, cu un furtun prins cu niste coliere e de-a dreptul tampita... Ca sa nu mai vorbim de fericirea spargerii furtunului respectiv care va fi egala cu distrugerea motorului... Ca totul sa fie si mai misto, accesul la furtunul respectiv se poate face doar dupa demontarea partiala a esapamentului si a unui suport motor...

Urmeaza sa ajung la service in urmatoarele 2 saptamani pentru remediere, operatia in sine durand foarte mult din cauza multelor tampenii de demontat...

Share this post


Link to post

Uleiul asta e bun?  

 

 

 

Producator:      ESSO

 

Caracteristici:   Vascozitate: SAE 5W-30 Specificatii: ACEA C2, A5/B5, API SL/CF Aprobari: PSA E02/03-D02/03-N3

 

Detalii:  Uleiul de motor ESSO ULTRON ESP FORMULA P 5W-30 este un ulei sintetic, dezvoltat pentru a prelungi viata motorului si a spori eficienta sistemului de reducere a emisilor.

 

Uleiul de motor ESSO ULTRON ESP  FORMULA P 5W-30 este compatibil cu DPF si convertoarele catalitice.

 

Pret cu TVA: Bidon 5 Litri

 

142.80 Lei 

 

Pret cu TVA: Bidon 1 Litru

 

29.75 Lei

Share this post


Link to post

Scuze ca nu m-am explimat mai clar, am citit ce inseamna ACEA C1/C2/C3 si banuiam ca este bun dar mie mi s-a parut ciudat de mic pretul fata de cele date de tine pentru C1 si C3. E producatorul mai slab sau care e faza? Acelasi ulei la Mobil1 l-am gasit la 55RON/litru, 188RON la 5 litri si eram nedumerit

Share this post


Link to post

Sincer nu stiu ce sa zic, nu ma pot pronunta asupra marcilor de uleiuri. Cum aratam si la Revizii, sunt multe tipuri de uleiuri mai ieftine decat ceea ce ne ofera GM.

Ulei.JPG

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Salutare tuturor,

 

Ma gasesc si eu sa pun o intrebare dupa 2 ani de cand a aparut problema... deci: de cand am cumparat masina (oct 2007) am observat ca atunci cand accelerez un pic mai sanatos masina tremura (altfel totul e ok, motorul merge "rotund"). Am pus asta pe seama faptului ca probabil caroseria nu e suficient de ranforsata pt a face fata vibratiilor unui diesel de 2 litri insa acum stau si ma intreb daca nu cumva ar putea fi totusi ceva mai serios... (volanta? :-? ). Voi ce ziceti? A mai avut sau mai are cineva problema asta?

Multumesc!

Share this post


Link to post

Acest lucru se intampla la o anumita turatie sau pe toata plaja de turatii?

Share this post


Link to post
Acest lucru se intampla la o anumita turatie sau pe toata plaja de turatii?

 

Se intampla itr-adevar pe toata plaja de turatii; nu am remarcat sa fie o anumita turatie "critica" la atingerea careia sa apara trepidatiile. Pur si simplu cand accelerez mai din scurt, tremura. Deasemenea daca merg cu turatie mare, mai mult sau mai putin constant, totul e OK

Share this post


Link to post

Bittick, defineste accelerare mai violenta te rog. De la ce turatie pleci cu accelerarea si pana la ce turatie se simte trepidatia?

Share this post


Link to post

Daca e volanta se simt trepidatii pe diferite plaje de turatie, ca sa fii sigur fa urmatorul test, cu motorul pornit in N accelerezi usor si constati pe la ce turatie incepe sa trepideze, daca nu trepideaza la nici o turatie atunci e de la un tampon motor, daca trepideaza pe o anumita plaja de turatie sau la relanti atunci e de la volanta .

Share this post


Link to post

Bogdan, eu mai degraba suspectez o acceleratie sub plafonul de 2000 rpm, de unde deschiderea EGR-ului si trepidatii. Pentru verificarea tampoanelor motorului se poate face urmatorul test (e nevoie de 2 persoane)

Se trage la maxim frana de mana

Se porneste motorul

Se introduce in marcharier

Cu dreptul se tine apasata la maxim pedala de frana, iar cu stangul se elibereaza extrem de usor ambreiajul, pana cand masina incepe sa trepideze.

In acest moment cea de-a doua persoana verifica vizual fiecare tampon si se vor observa orice trepidatii anormale ale acestuia.

Share this post


Link to post

Salut, aseara am observat un comportament ciudat al motorului. Chiar cald, la relanti statea aproape la 1000 rpm (acul turometrului aproape acoperea gradatia de la 1000). In mers parca in treapta a I-a si a II-a motorul nu era tocmai ok, dar poate asta e doar o impresie (am devenit ceva cam panicos la chestii de genul asta, de cand cu motorul pe benzina de la Renault care are multe toane). Inainte sa opresc motorul am vazut ca si electroventilatorul era pornit, lucru care pana acum nu l-am mai remarcat (mai ales ca afara nu era chiar cald). Posibil totusi pornirea elecroventilatorului sa se fi datorita si mersului mai 'forjat' ca sa imi dau seama daca e vreo problema cu motorul sau nu.Turatia de 1000 rpm la relanti e normala? Mentionez ca ultima alimentare am facut-o la Competrol; pana acum am alimentat numai de la OMV \ PetromV \ Petrom, si sper ca motrina sa fie de vina :|

Share this post


Link to post

Daca bagati motorina de peste tot...

Electroventilatorul porneste daca merge AC.

Share this post


Link to post

AC nu era pornit.

 

Scuze. Nu am pus de la Competrol, ci Rompetrol. Asa citisem ca motorina de la Rompetrol e cea mai buna, si de acolo am pus :(

Share this post


Link to post

Nu e de la motorina. Eu merg numai cu rompetrol din primavara, fara nicio problema.

Share this post


Link to post

@Mircea

Sa zicem ca merg in treapta a 2-a, la 1300rpm, apas pedala ca sa tasnesc un pic si urc turatia pana pe la 2000 si ceva (am sa fac maine testul mai cu atentie la acul turometrului :) ) si tremura pana cand turatia e constanta. La fel la o pornire de pe loc mai in forta.

 

@BogdanG

Am facut ieri testul asta si la N nu trepideaza de loc. nici daca accelerez usor nici daca accelerez rapid motorul.

 

@nick blaster

In cazul tau sunt sigur ca este vorba de initierea ciclului de regenerare a filtrului de particule. Cand senzorul, parca DPF cred ca se numeste, detecteaza o incarcare a filtrului atunci comanda o majorare a turatiei prin post injectie si implicit o crestere a temperaturii motorului. Cand face asa, nu opri motorul, lasa-l sa revina singur la turatia normala de relanti (in mod normal ciclul asta dureaza intre 20-30 minute). Ca sa te lamuresti citeste capitolul dedicat din cartea masinii. Si eu m-am speriat prima data cand m-am trezit cu turatia de 1000 la relanti si mirosul de incins la evacuare... insa m-au "luminat" cei de la service DiBas

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...