Jump to content
Sign in to follow this  
vladm

Kalos 1.2

Recommended Posts

Dupa cate stiu eu, diferenta de greutate intre hatch si sedan e de vreo 70 de kile.

Hatch-ul are putin sub o tona.

 

vlad

Share this post


Link to post

Deci, pana la urma, sa inteleg din toata discutia asta ca merge si 1.2...

Share this post


Link to post

pai daca nu ar merge si ar sta pe loc nu cred ca ar vinde ceva astia de la shevi... cine cumpara o masina care nu se misca? :tongue:

Share this post


Link to post

noi iti expunem prouri si contrauri. tu hotarasti.

 

e normal sa consume si 1,2 destul de mult pentru ca este cam la limita putere/greutate si daca iti doresti sa scapi de tramvai apesi destul de tare pe acceleratie. hmmm... nu stiu daca ati inteles ceva, sunt cam obosit. oricum, in mainile unui incepator, pentru care 70 in oras este super speed (eu asa eram) si acceleratiile se fac lent si precaut, 1,2 va scoate consumuri decente.

Share this post


Link to post

Eu am condus acum vreo sapt un Getz de 1.1 si 62 CP si mergea frumusel, nu sport dar cultivat. Avand in vedere ca e cam aceeasi dimensiune ca un Kalos hatchback, 72 CP pe Kalos ar trebui sa fie suficienti pentru un incepator sau pentru o persoana calma care nu isi doreste liniute de la masina. Parerea mea este: GO FOR IT. Daca asta iti doresti cumpara masina, ca nu e scumpa dar sa stii ca nu cred ca e cel mai bine cash ca platesti multe taxe si accize(mai degraba un leasing pe 1-2 ani cu un avans mare si ai si avantajul casco mai ieftin decat pe pers fizica).

Share this post


Link to post

ai taxa vamala daca o iei cu banii jos. daca nu, ai 20% din taxa vamala. accize nu ai pentru ca motoarele sunt mici.

Share this post


Link to post

Un lucru e clar, o iau in leasing. Mersi de sfaturi

Share this post


Link to post

valdm, scuze ca am vazut asa tarziu topicul, ca iti spuneam mai de mult...

 

Am mers si cu 1.4 16V si cu 1.2. E drept ca doar putin cu acesta din urma, insa in treptele mai mici, pana intr-a treia se comporta bine, aproape ca cel de 14 16V, apoi, trebuie sa bagi ceva piciorul in ea sa se duca. Mi-s-a parut ca se simt altfel cele 2 motoare, bineinteles cel de 1.4 are rezerva de putere si daca e necesar se infige. Oricum al treilea motor disponibil de 1.4 8V, nu e recomandat la consum, dau ei 10 prin oras, asa ca... Mergi pe 1.2 si vei fi satisfacut zic eu.

 

Andreib, cum nu ai vazut 5 usi, ca eu d-ala am si nu e singur, adica in Bucuresti cred ca 1/4 din totalul de Kalos sunt in 5 usi... poate ca fiecare zona din tara cu specificul ei ?

 

O nelamurire : cum obtine 1.2 SOHC 72 de CP, mi se par cam multi cp pt. cilindreea asta si doar cu 8 V. Pai motorul de 1.4 8V a lui Renault care e si pe gama Dacia are 75 de CP... sau Skoda de 1.4 75 CP si exemplele pot continua... Stie cineva de unde atatia ponei ? #-o

Share this post


Link to post
Andreib, cum nu ai vazut 5 usi, ca eu d-ala am si nu e singur, adica in Bucuresti cred ca 1/4 din totalul de Kalos sunt in 5 usi...

 

eu nu am vazut decat una sau doua asa ca nu e imposibil ca omu' sa nu-l fi vazut.

Edited by VAXXi

Share this post


Link to post

Cred ca la noi in Iasi nu prea exista cerere pentru amsinuta deoarece nu exista nici la reprezentanta vreun exemplar. Probabil la noi se foloseste mai mult gandirea romaneasa ,,dom'le da trebe sa aiba portbagaj mare, ce sa fac eu cu o mititica din asta''. Adevarul adevarat este ca lumea pe aici nu prea se orienteaza spre masini mici, ci cat mai mari cu toate ca trficul devine din ce in ce mai haotic.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Mie imi face placere sa conduc prin Iasi (atat cat il cunosc), oricum e de 100 de ori mai bine decat in Bucuresti si chiar saptamana trecuta am fost pe-acolo, se conduce civilizat (mi se pare mie comparand cu ce-i aici). Singura treaba nasoala e ca dupa 9 seara nu prea mai ai unde sa iei o masa, putina lume pe strada, pare bizar un pic...

Share this post


Link to post

Sa stii ca ai unde sa iei o masa dar de obicei la sf de saptamana e ffff aglomerat peste tot. Cat despre trafic azi imi venea sa cobor sa iau la bataie vreo 2:un mos care m-a facut sa prind de 2 ori rosu la semafor :spumelagura: - abia se misca si erau vreo 20 de masini in fundul lui, si un idiot care trece pe rosu pe trecere si cand il claxonez incepe sa mearga mai incet, am turbat si i-am articulat o oglinda peste fund de a sarit ca ars :D ). Oricum traficul s-a deteriorat mult in ultimii 2 ani in Iasi, mai ales in orele de varf. Chestia cu oglinda am constatat efectul cu fiatul cand din greseala i-am articulat peste cap la unu o oglinda de a vazut stele verzi (daca nu s-a ferit ce sa-i fac, eu l-am claxonat- e bine sa ai masina mare > :) ).

Share this post


Link to post

boys, back on the subject, please.

daca vreti, despre trafic gasiti topicuri in alta parte.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor!

Vladm, cred ca e o alegere buna sa iei Kalos 1.2, il gasesti numai in varianta hatchbk, am un prieten care are si e foarte multumit.

A avut ceva probleme cu injectoarele prin toamna, zice-se din cauza benzinei, i-au rezolvat-o imediat la service in garantie si acum merge "laser", vorba lui.

Ca si consum cred ca sta bine in oras, unde al meu 1.4DOHC bea cam 11-12l/100km, insa eu merg cu ea numai rece si pe distante mici (dezavantajul cand stai aproape de serviciu si mergi cu masina).

Multa bafta!

Share this post


Link to post

Pana la urma avem vreun Kalos 1.2 pe forum ?

A aflat cineva cat consuma, real, in oras ?

 

multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Eu am intrebat taxime-tristii de pe aici (BV) si toti mi-au spus ca in urban 1,2L consuma pana in 8%, iar 1,4L cel putin 9%. La plata in cash, pentru eludarea taxei vamale, dealerul de aici a introdus un leasing pe 12 luni cu un avans de 50-60% din valoarea CIP. Masina costa cam tot atat, dar ai CASCO in pretz. In rest, masinile sunt f.bune si daca mai exista si cate un ghinionist, acesta exista indiferent ce masina isi cumpara.

Share this post


Link to post

Pai hai ca chiar azi am vorbit cu un amic care are un Kalos cu motor de 1.2 (si cu bare negre... :( ) si mi-a zis ca vara ii ia cam 8 si ceva la suta , iar iarna se duce in 9 sau 9 si un pic.

 

E masina de servici si are vreo 40 000 de km cu ea parca, inainte a mers alt coleg de-al lui cu ea si la revizia de 30 000 daca imi amintesc bine (detaliile astea mi le-a zis mai demult si m-a lasat memoria :scarpin: ) a schimbat caseta de directie si EGR-ul. Nu e prea incantat de ea, dar isi face treaba bine deci defectele nu au incetat sa apara odata cu cresterea nr. de km, ma tot intreaba pe mine daca nevasta-mea e multumita de Kalos... Si ESTE ! :banana:

Share this post


Link to post
Pana la urma avem vreun Kalos 1.2 pe forum ?

A aflat cineva cat consuma, real, in oras ?

 

multumesc anticipat

 

Kalos 1.2 luat in octombrie 2004. Initial consumul urban a variat intre 8.4-8.8 Momentan in mod constant imi ia cam 9.7-9.8 l/100 Km in oras. E cam prea departe de cartea tehnica X(

Celor de la service nu prea am ce sa le cer ca nu prea stiu nimic (cel putin de cate ori am fost la Gold&Platin IAsi am plecat in draci!) Le-am spus de vreo doua ori ca imi consuma mai mult si au inceput cu abureli: ca prea multe opriri in oras, benzina euro3 la noi nu corespunde standardelor etc.etc.

Stau acum sa ma gandesc daca consumul nu a luat-o razna dupa episoadele in care am fost la service cu ceva probleme cu benzina/injectorul (se aprindea becul martor de culoare galbena)!!

Share this post


Link to post

Multumesc pentru informatii.

Sper ca problemele cu consumul exagerat si cu aprinderea lu' "engine check" sa fie cazuri izolate sau macar ca service-urile sa stie, deja, care e buba si cum se rezolva pentru ca, se pare, pana la urma nevasta-mea va avea un Kalos, 3 usi, 1.2, Rosu, servodirectie, AC, dubu airbag, radioCD, geamuri el, oglinzi el,volan si scaun sofer reglabil, jante 14",etc - 7000 CIP

Amanarea lansarii Spark-ului ne-a dat toate planurile peste cap, am luat iar ofertele la puricat si cred ca asta e cea mai buna varianta pentru noi.

Doamne Ajuta !

Share this post


Link to post

Sa fie intr-un ceas bun!

:>

Share this post


Link to post

Motorul de 1,2L are cuplul maxim la 4400 rpm !!! Cine umbla cu el la turatii de 2000 - 2500 rpm sa nu se planga de consum si/sau injectoare infundate, sigur le va avea.

Share this post


Link to post
Pana la urma avem vreun Kalos 1.2 pe forum ?

A aflat cineva cat consuma, real, in oras ?

 

multumesc anticipat

 

8.67% in oras si 7% mixt

Share this post


Link to post

Pana acum nu am probleme cu Kalos-ul. (are 17000 km)

Consumul este cam mare in oras; aprox. 10% in Timisoara.

Extern (pe ultimii 1800 km) am scos o medie de 6.2 - MOL 95 (A/C pornit tot timpul)

 

Acum insa a aparut prima problema.(nu prea mare)

Pe drum dupa un plin (plinul il fac pana la click + rotunjire pana la litru), in 300 km indicatorul de benzina a scazut la gol. Zic eu nu se poate sa consume atat. Fac din nou plin. 17 l pana la click: PLIN. Nu sunt eu foarte convins de lucrul asta si bag in continuare pana in buza inca 5l (desi nu este deloc indicat sa faci asa - trebuia sa vad cat intra in rezervor). Indicatorul de benzina insa s-a oprit la 3/4 de unde nu a mai coborat pentru 300km, dupa care a coborat repede la gol (in 30-40km maxim).

Concluzia sonda litrometrica trebuie schimbata. Am fost la service pentru sesizare si zilele urmatoare trebuie sa o schimb.

In rest probleme cu MIL aprins si cu DTC P0300 nu a avut, desi am auzit la service ca ar fi fost unele cazuri.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...