Jump to content
Sign in to follow this  
Elfu

Pornire Greoaie La Rece

Recommended Posts

Idle Learn asta face, este singura solutie, producatorul a inventat-o, nu noi. Idle learn n-are legatura cu resetul ECM.

 

Eu nu te contrazic cu Idle Learn, dar de ce masina porneste bine in restul zilei cand motorul este cald. Despre acel IAC ce zici, eu lam curatat dar nu cu benzina. Am sa incerc sa il curat cu benzina, iar daca nu merge voi cumpara altul. Am mai gasit o situatie lafel ca a mea si era de la IAC.

Share this post


Link to post

Pentru ca la rece trebuie sa se gaseasca in alta pozitie decat la cald, iar ECM afla cat trebuie doar in timpul procedurii de invatare. Vezi daca iti porneste la rece cu busonul de la benzina slabit.

Share this post


Link to post

Am aceeasi problema si nu porneste nici cu busonul slabit. Benzina a fost si ea inlocuita cu una proaspata. Deci nu asta e cauza.

Share this post


Link to post

Daca apesi usor pedala de acceleratie cand dai la demaror, porneste din prima ?

Share this post


Link to post

Asta n-am incercat. Masina e in service, acum. O sa vad maine ce spun si ei.

Share this post


Link to post

A inceput masina sa faca figuri la pornitul la rece! Mi se pare ciudat pentru ca tocmai ce am schimbat bujiile, iar in primavara am schimbat fisele. Anul trecut pe frigurile mari (-30 -20 grade) a pornit fara probleme. Mentionez ca bateria e cea originala, iac-ul nu a fost curatat de mine, banuiesc ca la revizii nu s-a obosit nimeni sa faca acest lucru. Poate o sa-i dau un idle learn, daca o sa am timp intr-o dimineata. Cand dau la cheie si observ sa "bolboroseste" apas scurt pedala de acceleratie si rezolv problema.

Share this post


Link to post

am rezolvat problema cu pornirea la rece.folositi bujii champions.bujiile ngk sunt sensibile la temperaturi scazute si ineaca motorul.rezolvarea a dat-o un mecanic auto care a observat pornirea motorului cand era rece.

Share this post


Link to post

Ai facut tu testul cu doua seturi de bujii noi, unele NGK si altele Champions ? Pariez ca pornea din prima cu niste bujii Brisk noi.

Share this post


Link to post

da.ambele seturi de bujii au fost noi.

Share this post


Link to post

Ce distanta intre electrozi aveau ? Intreb asta pentru ca la rece nu conteaza la o bujie decat distanta dintre electrozi, nimic altceva, deci, povestea ca unele nu se comporta bine la umezeala, la pornire, n-are o baza stiintifica. Dupa ce se incalzesc incep diferentierile legate de forma si materialul ceramic al izolatiei.

 

PS daca ai posta modelul lor si tara de origine ar fi mai folositor decat numele producatorului.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Inseamna ca si la mine e posibil sa fie de la bujii, Tolin? Chestia cu pornirea se intampla exact de cand am schimbat si bujiile. Inainte aveam Boch cu care a mers fara probleme, iar acum am pus NGK.

Share this post


Link to post

N-are legatura cu NGK, are legatura cu ce model de NGK si ce distanta la electrozi au. Indiferent de bujie, conteaza daca sunt stranse corect, daca nu se pierde compresie pe la ele.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

O sa le verific maine. Eu sper sa fie de la bujii si sa nu fie de la altceva. Masina, in rest, merge si trage foarte bine.

Share this post


Link to post

Pai, daca este de la distanta sau de la scurgere de compresie, n-ar merge asa de bine. Eu continui sa cred intr-o lipsa de tensiune la aprindere suficienta in momentul consumului de la demaror. Dupa oprirea consumatorului "eligibil" (demarorul), exista suficienta tensiune in sistem, adusa de catre alternator, ca orice anomalie sa nu mai fie observabila.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Si atunci ce sa le spun sa mai verifice? Pompa de benzina ar putea avea si ea un cuvant de spus?

Cred ca si la mine ar porni din prima daca as accelera-o un pic, desi n-am incercat.

Share this post


Link to post

Pai, ce sa-ti mai spun, am vazut cum ti-au verificat bateria la pornire, cu voltmetrul (halal electrician). Sa-ti spun sa verifice presiunea de limitare a regulatorului de presiune benzina aflat pe returul de la pompa de benzina ? Merita, poate asa gasesti infundat filtrul mecanic de benzina de pe sorbul pompei.

Share this post


Link to post

O sa le spun sa verifice, sa vedem ce si cum.

Electricianul nu e de la service. E o cunostinta care "se ocupa" numai cu asta.

Share this post


Link to post

bujiile ngk erau intr-o cutie albastra toate 4 pecare scria printre altele Genuine.cele champions sunt separate in cutii iar cutiile sunt de cluoare maro.cutia de la ngk nu o mai am ca sa pot sa-ti dau distanta,dar la champions am cutiile si am sa ma uit ,si revin.

Share this post


Link to post

bujiille ngk erau exact in cutia pe care ai aratat-o .

 

invata-ma cum sa pun niste poze si am sa pun poze cu bujiile ngk,si cutiile de la champions.

Share this post


Link to post

- add reply

- click to attach files

- fixezi cursorul pe pagina in pozitia dorita

- add to post

 

 

Share this post


Link to post

 

 

 

 

 

 

acestea sunt pozele.multumesc pt sfat.

 

 

post-30675-083055900 1293086775_thumb.jpg]post-30675-084958700 1293086523_thumb.jpg post-30675-084973800 1293086578_thumb.jpg post-30675-068577100 1293086615_thumb.jpg

 

 

post-30675-068062700 1293086741_thumb.jpg post-30675-083055900 1293086775_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post

Ciudat, bujii NGK am si eu acum si sunt exact ca cele din poza, cu scris verde. Dar sigur n-au avut ambalajul acela GM Genuine. In schimb primele bujii cumparate de mine la revizia de 25k km au fost cu ambalaj "GM genuine" si scria pe ele Bosch :mrgreen:

Share this post


Link to post

Boch am avut si eu la revizia de 30 de mii. Si a mers foarte bine cu ele.

Apropo, azi dimineata am incercat s-o pornesc accelerand-o usor si a luat-o din prima.

Share this post


Link to post

Tu ai alt motor, in plus si esential, nu conteaza producatorul, conteaza modelul ales. Deci, tu aveai alt Bosch decat avea el.

 

PS de 5 ani citesc aceleasi informatii irelevante pe acest forum: eu am Bosch, eu am NGK, eu am Champion. Gunoi, toata aceasta informatie legata de o bujie nu foloseste nici cautatorilor prin gunoi. Sa le puneti colier la gat si sa defilati pe Facebook cu ele.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...