Jump to content
Sign in to follow this  
Shenck

Motorul Se Ineaca La Relanti

Recommended Posts

Ieri, dupa un drum mai lung inafara Bucuretiului, cind m-am intros masina facea foarte urit. Mai mai sa se opreasca motorul cind frinam/statea la relanti.

Am mers pe un drum in panta foarte mare , in frina de motor cu cca 60km/h in viteza 2, si saracuta statea cam turata dar s-a tinut bine. Cind depaseam 70, o mai ajutam cu frina serviciu.In Buc, ca sa strabat Calea Victoriei la fiecare semafor dupa ce frinam si facea ca Dorel, stateam cu piciorul pe accelaratie ca sa nu-mi moara motorul. Dupa ce a coborit a 3-a persona si am urcat o panta pe piatra cubica s-a linitit. In ultima vreme imi consuma foarte mult in Bucuresti (9%) dar la drumul asta consumul a fost de 3 si mult aprope 4%

 

Acum nu mai face. Sa fie un gunoi sau probleme la pompa de benzina? Sau ce?

Share this post


Link to post

Incearca o curatare de carburator cu spay si eventual cu solutie de bagat in benzina. Si n-am inteles, mergand asa consumu a fost de 4%? @-)

Share this post


Link to post

A facut asa doar de la intorcere, Otopieni-acasa.

Share this post


Link to post

Ia curata matale jigleru de relanti. Ca la mine la Dacie exact asa facea si de la el era. Acu, ce sa zic, la dacie ajungeai imediat la jiglerul ala, trebuia doar o surubelnita, 5 minute si aroma de benzina pe dinti. La Ticolos nu stiu, vezi si tu.

Share this post


Link to post

Jiclerul de relanti o fi el, dar consumul de 9% in oras nu prea e justificat... :scarpin:

Share this post


Link to post

nu baga surubelnita, ca nu e dacie... incearca cu solutie de curatat carburatoare ce se toarna in rezervor... patit si eu si asa s-a rezolvat...

daca bagi surubelnita, in primul rand trebuie sa nimerestui care e ala de relanti si dupa aia nu mai reglezi tu'.....

Share this post


Link to post

Perfect de acord cu aztec ; si daca as sti care-i jiglerul ala , eu nu m-as baga pt ca mai mult ca sigur nu-l mai reglezi cum trebe si atunci service-ul te mananca ; nu o costa mult asta la service , da' ceva timp tot te costa ; pt inceput , solutia de curatat este solutia ideala . Totusi , spui ca acum s-a rezolvat , deci este foarte probabil sa fi fost doar ceva mizerie ... Cat despre consumul ridicat , asta-i cu schepsis . Probabil ca pana la urma tot la un service ar trebui rezolvat . Eu asa as face . A trecut vremea cand ridicam capota si surubaream pe-acolo ; la Dacie nu exista sa mearga mult mai prost daca chiar nu faceam ca la carte ; la astea insa , un mic reglaj prost facut si nu mai merge nimic cum trebe ...

Edited by DragosB

Share this post


Link to post

@shenck: si eu am patit exact la fel, in doua randuri.

 

eu am bagat solutie in benzina, frane de motor lungi si dese, cheia marilor succese, si blesteme. nu stiu care dintre ele a functionat, dar simptomele au disparut la fel de brusc precum au aparut.

 

de exemplu, a doua oara au aparut brusc, dupa ce am luat o groapa.

cred ca a fost vreun gunoi pe undeva, care la un soc s-a desprins si a ramas un vreun jigler.

Edited by ticolino

Share this post


Link to post

Shenck, am pregatit spray-ul pt curatat carburator...asta daca te int sa-l cureti :) Il aduc azi. Aviz si celorlalti amatori.

Share this post


Link to post

Azi cred ca vin pe jos.

Share this post


Link to post

Pare problemă de alimentare, deci fie carburaţia de care-au spus oamenii, fie ... pompa de benzină :( (la mine au fost cam aceleaşi simptome, dar cum n-am carburator, a fost pompa).

Share this post


Link to post
...si daca as sti care-i jiglerul ala , eu nu m-as baga pt ca mai mult ca sigur nu-l mai reglezi cum trebe si atunci service-ul te mananca ...

Jiglerul, din cite stiu eu, nu prea ai cum sa-l "reglezi".

Il scoti, il cureti si-l pui la loc fara sa-l stringi ca nebunu.

De reglat se regleaza surubul ala pt aer (parca)... de acolo dai mai sus sau mai jos relantiul.

Share this post


Link to post

... :-? cine e Dorel?....

Share this post


Link to post

Sau metoda de desfundat de la Dacie, fara demontare: de la motor, cu o mana actionezi violent asupra cablului de acceleratie, iar cu cealalta astupi admisia de aer de la carburator (bineinteles, dupa ce ai scos filtrul de aer). Stiu ca la dacie era de efect. Cauta pe net carburatorul de Tico si sigur vei gasi care e jiglerul cu pricina.

Cand mi-am luat si eu masina am zis si eu, ca nu e dacie, ca nu se umbla in ea, etc, etc. Timpul a trecut iar mie nu imi mai e frica sa umblu pe la ea. Bine ca eu am injectie si n-ar merge metoda asta, dar cine stie... :D Doar revizia la 40 k km am facut-o singur, ce mama naibii. Mai tre sa-l schimb pe gelu', dar mi-e lene, nu ca ar fi cine stie ce.

Taica-miu se baga la carburatorul de Oltcit sa-l regleze (fara carbotestere si alte kkt-uri), cel mai complicat carburator de care am auzit, asa ca de ce ar fi probleme daca ai cartea tehnica la mana?

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

la tico nu ai cum sa blochezi aerul cu palma, ca la dacie/olcit. nu pe la carburator, oricum. eventual pe unde intra aerul in filtru. asta daca n-o fi avand vreo supapa pe undeva; de fapt oricum baga gaze din motor, prin supapa pcv...

 

iar diferenta de la carbu de olcit la cel de tico e ca cea de la minesweeper la warcraft 3 :tongue: am un prieten olcitar si s-a minunat si el ce le-a clocit mintea coreenilor :scarpin:

Edited by ticolino

Share this post


Link to post

nu cred ca e de la jeg in carburator - cel putin nu in mod direct. eu am avut o problema foarte asemanatoare la dacie, care m-a scos din minti vreo 2 ani si pana la urma s-a rezolvat nu stiu foarte exact cum... ce mi se intampla era ca se uzase ceva (arculete, tablite) de la clapeta de admisie de la aer si nu lucra cum trebuie - in functie de cum se bloca / debloca, masina consuma in oras 10 sau 15, se ineca, scuipa benzina nearsa pe esapament, etc.

eu am rezolvat desfacand toate tablitele si reindoindu-le la forma initiala. la tico carburatorul e simplu corp sau dublu corp? daca e dublu corp, comportament de-asta se intampla si cand nu se inchide a doua camera.

cred ca solutia e sa duci carburatorul pe tester undeva unde sa iti dea garantie si dupa aia sa te duci peste ei de fiecare data cand da in nas masina pana iti fac carburatorul, pentru ca daca asta e problema, e enervant, migalos si dureaza mult prea mult reparatia s-o faci tu.

Share this post


Link to post

Carburatorul la tico este dublu-corp. Si eu am avut probleme cu consumul (acum 2 veri imi luat 10 in oras) si dupa ce am fost de 2 ori in service l-au reglat cum trbuie (consuma el cam 7l dar am senzatia ca am si eu talpa de urs :) ).

Share this post


Link to post

Si eu am avut aceeasi problema cu motorul la ralanti. De doua ori. De fiecare data a aparut subit si a disparut in aceeasi zi. In ambele dati a disparut problema nu in mers, ci la pornire.

 

Prima oara am stat 5 min cu motorul oprit sa cumpar ceva si cand l-am pornit, statea in turatie normal. A doua oara a stat cateva ore si cand l-am pornit disparuse iar problema.

 

Ultima oara bagasem Petrom. Prima oara nu mai stiu exact, dar s-ar putea sa fi fost tot Petrom. Eu banuiesc vreo mizerie mica in benzina care sa se fi oprit pe undeva prin carburator. :-? Ca de la aprindere nu e, am verificat.

Share this post


Link to post

Nene Shenck, cred ca trebuie sa faci aceeasi manevra care am facuto eu saptamana trecuta.Spray in goarna. Si eventual un reglaj pe tester la service.Costa cam 150.000 si dureaza maxim 10 minute.Dupa "tratament" la mine merge mai bine, sa vedem si consumul ... 2+2 CarbCleaner=130.000 la Petrom Dorobanti.Si folosesti odata cam jumatate .

Share this post


Link to post

Abia astept consumul tau :) Al meu si-a revenit dupa ce am renunt iar la Petrom in favoarea Mol-ului.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...