Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Mecmar

Politia Romana Si Posesorul (conducator) Auto

Recommended Posts

Eh, i-au dat si lui cateva mii de cheltuiala si vreo 2 curve, ce mare lucru...

Share this post


Link to post

Poate da in judecata statul si mai castiga inca vreo cateva mii ca l-au dat afara degeaba :D

 

Clanul asta Camataru a fost condamnat pentru ceva? Ca daca raspunsul e NU, atunci nu inteleg de ce n-ai voie sa te pozezi cu ei pe feisbuci.

Daca DA, atunci de ce nu-s la mititica? Poate au terminat reeducarea in parnaie si si-au platit datoria fata de societate, iar vajnicul politist era la petrecerea aia ca sa fie sigur ca nu vor calca stramb iar... si asta, in timpul lui liber. Pt asta merita decorat, nu anchetat...

Share this post


Link to post

Nu vad motivatia...tot politisti sunt. Adica, daca are loc un conflict stradal, aia de la rutiera ce zic: "...Aaa, ia sa vedem, sunt masini lovite ceva..? Nu! Aaaa.. se bat; lasa-i frate!"

1-Politistii de la ordine publica nu au competente pe rutiera.

2- Daca tot este la moda constatul amiabil in cazul accidentelor usoare nu vad ce treaba are rutiera pentru orice tamponare. Politia rutiera se deplaseaza la locul accidentului in cazuri de tamponari fara victima doar cand autovehiculele sunt imobilizate din cauza avariilor, in caz contrar esti invitat galant la sediu pentru a se face constatarea acolo de catre ofiterul de serviciu-in caz ca nu recurgi la constatare amiabila.

 

Da, ca pe tot segmentul Bucuresti - ... Sinaia, parca.

Eh, in cazul asta erai fericit. Nu ai depasit cu 10 km limita maxima de viteza, deci nu avea de ce sa te sanctioneze. :)

Dar macar cheama chirurgul. Asa ca si garcea nerutier poate sa-l cheme pe ala rutier.

Sa faca ce? :)

 

[-X

Ca si politist, fiind vorba de un eveniment stradal, oricare ar fi el, esti obligat sa opresti si sa constati daca este de competenta ta; daca nu, in cazul de fata, anunti colegii de la rutiera, sa preia cazul. Sigur, aici presupun ca s-a mers pe intelegere amiabila, direct catre societatea de asigurari, dar ei erau obligati sa opreasca.

Dar daca erau si victime in acest accident!?

Si daca erau victime in accident, crezi ca astepta cineva sa apara accidental echipaju' de politie de la ordine publica sa anunte 112 sau o facea cineva de la fata locului?

Hai sa nu gasim nod in papura si sa nu ne legam de orice numai de dragul de a arunca cu pietre. :)

P.S. Asta e ca si cu apelurile false la 112. prea ocupati cei de acolo cu ele pentru a ajuta in cazurile cu adevarat grave.

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

Din ce inteleg eu este ca NU l-au suspendat. A fost odata suspendat cand era purtatorul de cuvant la Politia capitalei.

Cam amestecati lucrurile.

Share this post


Link to post

Nu amestecam, a fost data dezmintirea dupa ce-am scris.

Share this post


Link to post

@zeneseu: am spus eu ca politistii de la ordine publica au competente pe rutiera?. Nu se baga ei in cazuri grave dar aici. Sa nu uitam sa le multumim totusi celor implicati in eveniment, care desi cu "buba" pe cap, au avut bunavointa de a le face loc domnilor politisti sa se strecoare!

Share this post


Link to post

@zeneseu: am spus eu ca politistii de la ordine publica au competente pe rutiera?.

Asta era ca sa vezi motivatia, dar...nah, daca tu zici...

 

 

Nu se baga ei in cazuri grave dar aici.

Aici care era diferenta?

 

Sa nu uitam sa le multumim totusi celor implicati in eveniment, care desi cu "buba" pe cap, au avut bunavointa de a le face loc domnilor politisti sa se strecoare!

Totusi sa nu uitam ca in caz de accident, daca nu sunt victime, obligatia partilor implicate esta sa elibereze carosabilul. Trebuiau sa o faca si fara "aparitia" politistilor... :)

 

Si ca sa sustin cele spuse,

Art.79 (1) Conducătorii de vehicule implicaţi într-un accident de circulaţie în urma căruia a rezultat numai avarierea vehiculelor şi/sau alte pagube materiale sunt obligaţi:

a) să scoată imediat vehiculele în afara părţii carosabile ori, dacă starea vehiculelor nu permite acest lucru, să le deplaseze cât mai aproape de bordură sau acostament, semnalizându-le prezenţa;

b) să se prezinte la unitatea de poliţie competentă pe raza căreia s-a produs accidentul în termen de cel mult 24 de ore de la producerea evenimentului pentru întocmirea documentelor de constatare.

 

Art.77. – (1) Conducătorul unui vehicul implicat într-un accident de circulaţie în urma căruia a rezultat moartea sau vătămarea integrităţii corporale ori a sănătăţii unei persoane este obligat să ia măsuri de anunţare imediată a poliţiei, să nu modifice sau să şteargă urmele accidentului şi să nu părăsească locul faptei.

(2) Orice persoană care este implicată sau are cunoştinţă de producerea unui accident de circulaţie în urma căruia a rezultat moartea sau vătămarea integrităţii corporale ori a sănătăţii uneia sau mai multor persoane, precum şi în situaţia în care în eveniment este implicat un vehicul care transportă mărfuri periculoase este obligată să anunţe de îndată poliţia şi să apeleze numărul naţional unic pentru apeluri de urgenţă 112, existent în reţelele de telefonie din România.

(3) Este interzis oricărei persoane să schimbe poziţia vehiculului implicat într-un accident de circulaţie în urma căruia a rezultat moartea sau vătămarea integrităţii corporale ori a sănătăţii uneia sau mai multor persoane, să modifice starea locului sau să şteargă urmele accidentului fără încuviinţarea poliţiei care cercetează accidentul.

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

@zeneseu: in fata argumentelor ma opresc din a mai face comentarii pe acest obiect.

Share this post


Link to post

Totusi sa nu uitam ca in caz de accident, daca nu sunt victime, obligatia partilor implicate esta sa elibereze carosabilul. Trebuiau sa o faca si fara "aparitia" politistilor...

 

Si chiar au incercat sa elibereze carosabilul (prin tentativa de tractare cu taxiul ...)

La final s-a vazut si de ce nu au putut : roata dreapta-fata intoarsa la 90 grade.

Share this post


Link to post

Desi modul in care-a fost aplicata amenda e aberant si-mi aduce aminte de soferul care-a luat amenda pentru c-a ocolit un taxi parcat ce bloca o singura banda marcata cu linie continua, cam sunt de-acord cu amenzile astea. Deja s-a umplut strada de biciclisti care sunt mai impredictibili decat motoarele, am vazut live cum a fost luat unul pe capota dupa ce-a taiat 3 benzi din scurt fara sa se asigure; numa' cei cu role mai lipsesc de pe carosabil ca sa fie ca la tara pe ulita.

Share this post


Link to post

Deja s-a umplut strada de biciclisti care sunt mai impredictibili decat motoarele.

 

Stim sa ne plangem ca nu exista piste pt biciclisti in timp ce circulam haotic si iresponsabil pe carosabil. Din pacate asta e realitatea. Biciclistul poate "coabita" cu soferul atata vreme cat respecta regulile de circulatie si tine la viata lui; asta o spun din experienta.

 

P.s. Chiar zilele trecute un idiot a trecut strada pe rosu, chiar sub nasul politiei. Desi atentionat de catre acestia, si-a continuat traseul fara sa-i pese. :rambo:

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

...spuse Mitzu Biciclistu' :D

Share this post


Link to post

Biciclistul poate "coabita" cu soferul atata vreme cat respecta regulile de circulatie

Reguli invatate de la cine?

Pe drumurile nationale si europene ar trebui interzisa circulatia biciclistilor.Dar la modul real. Si de asta ar trebui sa se ocupe Politia Rurala. Ai pe raza comunei X accident in care a fost implicat biciclist= 5% din salariu.

Share this post


Link to post

Ai pe raza comunei X accident in care a fost implicat biciclist= 5% din salariu.

 

Nu reusim sa ii educam pe cei de la oras (de la "gheoveta", vorba unui amic) sa circule civilizat si tu ai pretentii ca "Gheo" din comuna X, cu sau fara cateva beri in nas, sa circule regulamentar!? Oricat ar incerca "Garcea" sa il educe, nu va reusi; el tot ce stie aia face. Si atunci de ce sa ii luam din salariu?

L.E. Nu ma consider vreun mare educat, dar am fost invatat sa ma integrez in societate.

Share this post


Link to post

Invatate de la codul rutier. Repet "Biciclistul poate "coabita" cu soferul atata vreme cat respecta regulile de circulatie si tine la viata lui.

Pe drumurile nationale si europene ar trebui interzisa circulatia biciclistilor.

Aici contrazic putin. Dumurile nationale/europene ar trebui dotate/construite cu acostament asfaltat cu latime de min 80cm. Asta ar permite fluidizarea circulatiei si o oarecare protectie a biciclistilor. Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

Sa nu circule deloc pe carosabil! Are destul pamant in lateral! Cel putin in afara localitatilor ! Ei si carutele nesemnalizate!

Intr-o iarna am avut noroc ca am vazut balegar aburind pe sosea si mi-am dat seama ca urmeaza o caruta,altfel n-o vedeam!

Share this post


Link to post

Sa nu circule deloc pe carosabil! Are destul pamant in lateral! Cel putin in afara localitatilor !

Zau asa, tu ai circulat/circula pe pamantul ala cu bicicleta? Un drum normal ar prevedea si aceste acostamente...fara suparare.

Un biciclist /o caruta ce circula pe acel pamant poate fi mult mai imprevizibil/a si mai priculos /periculoasa.

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

Fratele meu Zeneseu, inteleg ca esti biciclist, da' poti sa fii si maica Tereza a velocipedului ca tot nu imi schimb parerea, pentru ca tu si cei ca tine sunteti foarte putini intre cei multi (cum eram si eu cu motorul daca te incalzeste cu ceva). Politia rutiera a devenit nula din punct de vedere al efectului in trafic, soferii s-au tampit in masa, e si sezon moto cu tampitii de rigoare in trafic; dupa cum am zis, rolele mai lipsesc din trafic si gata.

 

Bicicleta nu are numar de inmatriculare pentru a atrage raspunderea in cazul unui eveniment rutier (si o bicicleta poate sparge-un geam sau rupe o oglinda, care costa); nu are asigurare pentru plata daunelor cauzate altui participant la trafic; nu plateste taxe de drum, daca e sa fim rigurosi (total de acord ca nu uzeaza drumul ca un autoturism, dar foloseste o infrastructura la care nu contribuie ca soferii); nu are permis care garanteaza cunoasterea regulilor de circulatie (atat cat garanteaza), samd. Crede-ma ca am umblat prin multe tari si nicaieri n-am vazut biciclisti amestecati cu traficul (ah, ba da; India si altele similare). In toate tarile civilizate, au potecutza separata tocmai pentru a-i proteja de trafic si a nu incurca traficul auto. Ah, ca s-au spart 10 milioane de euro pe piste facute la perpulis, care-s total inutile acum ... e partea a doua (si alt motiv pentru care-ar trebui sa fie lumea in strada).

Share this post


Link to post

Fratele meu Zeneseu, inteleg ca esti biciclist, da' poti sa fii si maica Tereza a velocipedului ca tot nu imi schimb parerea, pentru ca tu si cei ca tine sunteti foarte putini intre cei multi (cum eram si eu cu motorul daca te incalzeste cu ceva). Politia rutiera a devenit nula din punct de vedere al efectului in trafic, soferii s-au tampit in masa, e si sezon moto cu tampitii de rigoare in trafic; dupa cum am zis, rolele mai lipsesc din trafic si gata.

 

Nimeni nu incearca sa-ti schimbe parerea. :) Eram (defapt) de acord cu tine ca majoritatea biciclistilor sunt imprevizibili. Culmea sunt imprevizibili si pentru alti biciclisti. Eu unul ma minunez tare cand gasesc un biciclist care sa fie previzibil si care circula ca la carte.

 

 

Bicicleta nu are numar de inmatriculare pentru a atrage raspunderea in cazul unui eveniment rutier (si o bicicleta poate sparge-un geam sau rupe o oglinda, care costa); nu are asigurare pentru plata daunelor cauzate altui participant la trafic; nu plateste taxe de drum, daca e sa fim rigurosi (total de acord ca nu uzeaza drumul ca un autoturism, dar foloseste o infrastructura la care nu contribuie ca soferii); nu are permis care garanteaza cunoasterea regulilor de circulatie (atat cat garanteaza), samd.

Cum spuneam, daca tii la viata ta, cunosti regulile de circulatie, si ai respect fata de participantii in trafic (asta ca sa intregim lucrurile) se poate coabita. Nu spune nimeni ca in acest moment se intampla asa...

Mai mult de atat, de asemenea o scara, o minge, un tomberon...nici acestea nu pot atrage raspunderi in cazul unui eveniment rutier... :)

 

 

Crede-ma ca am umblat prin multe tari si nicaieri n-am vazut biciclisti amestecati cu traficul (ah, ba da; India si altele similare). In toate tarile civilizate, au potecutza separata tocmai pentru a-i proteja de trafic si a nu incurca traficul auto. Ah, ca s-au spart 10 milioane de euro pe piste facute la perpulis, care-s total inutile acum ... e partea a doua (si alt motiv pentru care-ar trebui sa fie lumea in strada).

 

Pai, cred ca in alte tari nu vezi pietoni circuland pe pistele de biciclisti, masini parcate, chioscuri de ziare ce le blocheaza (cum arata articolul din linkul tau) etc. Parca in USA se circula si pe carosabil in marile orase, sau asta nu se pune? :D

Ideea e ca nu te combate nimeni, atat doar ca daca majoritatea biciclistilor ar acorda respect in trafic celorlalti si daca ar cunoaste/respecta regulile de circulatie, sunt convins ca ar fi mai ok pentru toata lumea. Am spus ceva gresit? :)

Share this post


Link to post

Tineretul asta... :D

Share this post


Link to post

Timpitele alea puteau cadea in fata unei masini si era jale! Nu cred ca ar vrea sa fie cineva implicat in asa ceva. Doamne fereste , dar in cazul unui astfel de scenariu ,biciclistul(-stele) ar mai recunoaste greseala facuta? Nuuuu! Masina e de vina!

Share this post


Link to post

Timpitele alea puteau cadea in fata unei masini si era jale! Nu cred ca ar vrea sa fie cineva implicat in asa ceva. Doamne fereste , dar in cazul unui astfel de scenariu ,biciclistul(-stele) ar mai recunoaste greseala facuta? Nuuuu! Masina e de vina!

 

Pe bune, ca mare dreptate ai. Sa ne fereasca Dumnezeu...

Share this post


Link to post

In toate tarile civilizate, au potecutza separata tocmai pentru a-i proteja de trafic si a nu incurca traficul auto.

Oare astia or fi destul de civilizati? :mrgreen:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/8eQ-BVoHN3Q" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...