Jump to content
Sign in to follow this  
alx

Geamuri Ionizate/infoliate

Recommended Posts

no offence taken :drinkers: oricum cred ca ma ca-m potolesc cu banii bagati in Matizache ca vreau sa schimb Masina!!!! Sper sa fie Kalos [-O< ca de Megane sedan n-am bani :(

Share this post


Link to post
cele fata vizibilitate 50%

...nu era opacitate maxima 30%?

Apropo, am vazut un Phaeton la care geamurile erau atat de negre incat incat gagiul cred ca se uita prin faruri.

Share this post


Link to post
...nu era opacitate maxima 30%?

Apropo, am vazut un Phaeton la care geamurile erau atat de negre incat incat gagiul cred ca se uita prin faruri.

Si eu stiam de 30%, dar au pus 50% pe geam! Si-mi convine > :) Nu vede nici drq cine e :lavolan: la volan. Sau daca am vreo geanta pe bancheta din spate se uita hotu si-si face freza in geam, ca inauntru nu vede =)) ...sau cand mai gasesti cate un "meserias" de merge noaptea in fundul tau cu faza lunga ca nu vede ce scrie pe portbagajul tau... :wallbanger:

Share this post


Link to post

Salutare tuturor ! Citesc de cateva saptamani bune topicurile de pe site si in sfarsit m-am hotarat sa-mi fac si eu cont . Intrebare referitoare la geamurile ionizate / infoliate : daca pui folie 3M sau poate mai proasta , nu se zgarie ? Eu am pe Dacie geamurile ionizate si toamna sau iarna , cand se aburesc sau chiar ingheatza e un cosmar . Are cineva geamuri ionizate pe o masina si infoliate pe alta ? Eu am tot incercat sa le curatz cu alcool si alte solutii dar , avand probleme cu instalatia de climatizare e un iad la mine in masina cand se aburesc . Multumesc anticipat pentru raspuns !

Share this post


Link to post

poti sa pui tu ce folii vrei, problema cu climatizarea nu poti sa o depasesti... si eu am avut dacie si am avut aceleasi probleme si era un calvar pentru mine iarna sau ploaia. incearca sa rezolvi problema cu climatizarea, de cele mai multe ori e de vina izolatia de la caloriferul ala mic; ori e plin de frunze, ori garniturile nu mai etanseaza bine si aerul in loc sa fie impins in masina scapa afara pe langa ele. am un prieten cu o berlina din 93 fara bord cn si nu are nici o problema cu climatizarea.

 

in alta ordine de idei: am vazut azi o oferta pe net cu 3m panther darkest la 30 euro geamul lateral si 60 euro luneta. acum imi pare rau ca le-am ionizat, dar cred ca le fac pe alea mici sa vad daca imi place si daca da im iau geamuri noi, ca am auzit ca arata demential foliile puse pe geamuri noi...

Share this post


Link to post
Salutare tuturor ! Citesc de cateva saptamani bune topicurile de pe site si in sfarsit m-am hotarat sa-mi fac si eu cont . Intrebare referitoare la geamurile ionizate / infoliate : daca pui folie 3M sau poate mai proasta , nu se zgarie ? Eu am pe Dacie geamurile ionizate si toamna sau iarna , cand se aburesc sau chiar ingheatza e un cosmar . Are cineva geamuri ionizate pe o masina si infoliate pe alta ? Eu am tot incercat sa le curatz cu alcool si alte solutii dar , avand probleme cu instalatia de climatizare e un iad la mine in masina cand se aburesc . Multumesc anticipat pentru raspuns !

Am avut geamuri ionizate pe Dacie...de acord cu tine-"cosmar"

Se gasesc prin magazine aeroterme electrice.Incearca sa-ti iei asa ceva...

Sau daca te pricepi,monteaza-ti un calorifer suplimentar (radiator ulei Oltcit) jos,sub bord si vei merge iarna cu geamul deschis. :banana:

Share this post


Link to post

Toata lumea spune ca e un cosmar cand se aburesc dar n-am inteles exact care e problema. Nu se mai dezaburesc sau ce ? Care e exact problema ?

 

Si pe mine ma intereseaza subiectul si am tot urmarit masini prin oras si sunt inca indecis.

 

Inca o chestie, la folie, daca o pui peste dezaburitor, la toate se creaza bule peste traseele electrice in timp sau doar la alea prost instalate ?

Share this post


Link to post

Salutare ! Problema cu climatizarea o am de cand am luat masina , pentru ca nu functioneaza clapetele . Am desfacut bordul si acum sunt blocate pe deschis , adica sa bage ce vine de la radiator . Radiatorul tot manual functioneste pt ca am avut probleme cu robinetul , asa ca m-am hotarat sa-l las pe manual si asa e ok de vre-o 2 ani . Montarea unui calorifer electric nu imi convine pt ca , consuma prea muuult curent . Am incercat o aeroterma din Augsburg sau cum se spune si consuma ca la balamuc . Sa ma apuc acum sa fac modificari la conductele de antigel nu prea imi vine , desi am vazut cateva modificari , dar f putine reusite si de aspect acceptabil . La Matiz nu-mi mai pun problema de climatizare ( SPER ca nu va fi cazul la cel pe care-l voi cumpara ) , dar probleme de vizibilitate tot apar .

Share this post


Link to post

@ remix: da din pacate nu se dezaburesc... eu am geamurile ionizate dar mi-am scos papucul de la dezaburire ca sa nu aflu daca se strica sau nu...

 

@ eugen: in afara de problema cu aburirea la ionizare sau la geamuri cu folie, chiar si llumar, nu ai nici o problema cu vizibilitatea... e o diferenta enorma intre foliile de firma si alea de targ.

 

@ all: nu va ionizati geamurileeee! imi vine sa-mi dau palme acum pentru calicenia mea! folia arata mai bine, rezista mai bine, nu se oxideaza ca ionizarea... isi merita toti banii in plus

Share this post


Link to post

Geamurile ionizate se "strica" in timp daca ai dezaburirea functionala ,eu am la golf si cind te uiti de afara vezi numai linii orizontale .

Daca erau si verticale era Ok ca jucam un X&0 cu garcea la negocierea talonului :D

Share this post


Link to post

Salutare ! :banana: Eu stiu un lucru : anume ca dezaburirea se strica in timp ce iti ionizeaza ei luneta din prostia lor ca se intrerup liniutele si nu din alte cauze . Eu acum am un dezaburitor ( cu rezistenta ) , din targ , si sunt f multumit de el , petru ca m-a scos din doua ierni . Mie mi-au intrerupt vre-o 2 liniute de la dezaburitor si se vedeau clar ca era pe o dist de vre-o 3 cm si m-am certat cu ei , dar degeaba . Si dupa cum mai erau vre-o 2 duse :wallbanger: , inca doua de la ei asta e toata dezaburirea care intr-adevar te ajuta cu ceva , si anume cele mai din josul lunetei ( cel putin la mine asta e probl. ca eu sunt mai inalt ) . Pe gandac mi-as pune folie de firma ca m-ati convins !!! :thumbl:

Share this post


Link to post

Eu mi-am pus folii llumar pe luneta si laterale spate (transparency 5%) .

A necesitat demontarea gemurilor laterale si pretul : 4.000.000

Mi-au spus ca pe fata nu imi pot da autorizatie indiferent de gradul de transparenta si daca vreau ei imi pun dar pe riscul meu , asa ca nu mi-am pus !

Ziua se vede bine din interior afara..iar pe timp de noapte nu aveti probleme la drum ..singura problema ar fi daca vreti sa faceti parcari cu spatele..

 

In rest..schimba destul de mult aspectul masinii si pot fi si utile

Share this post


Link to post

@m_eugen Hai sa-ti spun ceva(parere personala) eu nu cred ca ti-au stricat dezaburirea, eu unul cred ca ti-au schimbat luneta cu totul. Sa-ti spun si de ce: cele mai multe firme de specialitate au geamuri si lunete de dacia cumparate sh si ionizate de ei inainte, iar tu atunci cand vii cu masina sa le ionizezi pe ale tale nu se mai muncesc asa mult, doar le schimba pe ale tale cu ale lor si uite asa cand pleci de acolo nu mai merge dezaburirea si cum multi dintre noi le fac vara nici nu prea poti sa-ti dai seama daca le-au schimbat sau nu!!!

Share this post


Link to post

EU mi-am pus folie "a la vitan", am dat 90.000k pe folie + 300k montatul pe geamurile din spate si luneta +cele 2 gemulete mici (pretul normal este de 600k cu tot cu folie dar eu am negociat :) ). Aseara m-a prins ploaia aia tprentiala in timp ce ma duceam spre Regie si in 2 minute nu mai vedeam nimic (nu de ploaie ci ca ma aburisem), am pornit cu teama dezaburirea si miracol - merge ca inainte - nu de altceva dar ma speriasem citind aici pe forum, cat despre faptul ca se strica folia...sa se strice, la banii astia iau alta :D .

 

PS. Am luat-o pe cea mai deschisa pentru geamurile laterale si pentru luneta (am vrut sa mai si vad ceva noaptea in spate, a avut taicamiu pe dacie geamuri ionizate din fabrica - in '95 era imbunatatire - si noaptea nu vedea nimic, la mine vad chiar bine noaptea si nu imi este teama nici de politie sunt foarte deschise) iar la geamurile alea mici de la tico am pus dark black.

Share this post


Link to post

Am citit si eu topicul acesta si n-am intalnit inca o opinie contra. Nu ca as dori sa fiu eu primul, dar am incercat sa aflu si eu motivele pentru care unele masini arata precum cele de la pompe funebre, nu-i o ofensa, dar asta-i prima asociere care-mi vine in minte cand le vad. Cum bine recunostea sincer cel care a initiat topicul, primul motiv si cel mai serios era aspectul, doar ca n-am inteles care: cel pe care il vezi tu dinauntru sau cel pe care nu-l vad cei dinafara. Din experientza mea, intr-o masina, cat de mare ar fi ea, suferi de lipsa de vizibilitate din cauza ingustarii campului vizual si tot timpul esti obligat sa compui mintal o imagine globala din mai multe imagini fragmentate. Pe langa asta sa mai vii sa reduci vizibilitatea prin scaderea transparentei, mai ales in partile laterale si in spate, adica in locurile cele mai defavorizate prin forma habitaclului, mi se pare autoflagelare. Intotdeauna am incercat sa pricep filosofia vanzatorului de ziare care, cu toate ca sta atatea ore intr-o cusca mica ca suprafatza, isi tapeteaza toate ferestrele cu publicatii, lasand libera doar o mica nisa de comunicare cu exteriorul. Foarte ciudat acest gen de vizuina la persoane foarte citite de altfel, chiar daca uneori este doar boala profesionala. Si pentru ca tot vorbeam de ascunzisuri, exista un cliseu in filme: persoanele certate cu lumea sau cu legea sunt puse doar in automobile cu geamuri fumurii. Asta-i doar o impresie sau o acceptiune mai larga ? Din acest motiv ma opresc doar la "aspect" = imagine si ma intreb la final: oare imaginea pe care incercam s-o proiectam catre ceilalti este la fel cu imaginea pe care o vad ei ?

Share this post


Link to post

=D> cuprinzator... :thumbl:

Share this post


Link to post

Pt. mine, folia pe geamurile laterale spate este ceva sine qua non, ca sa zic asa; vara este folositoare pentru cei din spate ca nu-i bate soarele in cap, unde mai pui ca tot timpul am cate ceva pe bancheta din spate care poate aprinde poftele şuţilor. Pe luneta am o jaluzea dintr-o singura bucata, asa ca ce se afla de la tetierele scaunelor in spate este invizibil de-afara... Si da, parerea mea este ca masina-i mai cool cu folie...

Share this post


Link to post

Salutare ! Sfatul meu pentru toti care vor sa-si puna folie sau sa le ionizeze este sa fiti cu ochii ca pe butelie pe luneta si pe geamurile voastre sa nu le schimbe cu altele de-ale lor zgariate si fara dezaburire pentru ca pe bune ca dupa aceea nu aveti ce sa mai faceti . Alt sfat este sa ve scrieti seriile geamurilor ( ca sunt si cu serii ) si daca nu corespund va duceti direct la politie . Eu m-am certat cu ei ( cu cei de langa connex-ul de langa Autogara Militari si degeaba . Nu am avut ce sa fac . M-a costat cam 1.750.000 luneta si cele de pe spate ( la 70% si cele doua din fata la 30% ca am inteles ca asta este maximul admis de lege si mi-au dat si adeverinta de la RAR pt ionizare si pe bune ca am folosit-o de doua ori ( adica am fost intrebat de pulitai o data in gropanesti si odata prin Busteni ) . Si sfat pentru cei cu dacii sau asemanatoare la cheder : luati-va niste silicon ca lumea si cand monteaza luneta sa va bage acolo bine ca altfel , daca aveti chederul mai vechi , va crapa si va intra apa ca la balamuc . Alta concluzie : merita sa faci geamurile de la inceput ionizate sau infoliate pana nu incep sa se zgarie , ca se vad din interior oribil . Sa va vad cat de curand ionizati si infoliati pe toti !!! hahaha .

Share this post


Link to post

@ tolin: sa stii ca doar foliile de targ estompeaza vizibilitatea (sa vorbesc si eu ca un organ). un prieten are llumar 70% pe spate si folie de targ 30% pe fata, d-aia cea mai subtire si sa stii ca aia de targ se vede dinauntru mult mai inchisa, in timp ce nici folia lui si nici ionizarea mea nu obtureaza deloc...

 

@ all: bai baieti, lasati-o draq de ionizare, sau daca tine vreunu neaparat sa vina sa faca schimb cu ale mele moka, ma duc la garantie la pitesti, vi le fac din nou si sa va spalati cu ele pe cap! folia intr-adevar isi merita toti banii!

 

p.s. nu stiu de ce dar fara folii pe masina ma simt in kooroo gol, scuzati expresia... le-am dat jos odata si ma simteam asa aiurea... :redface:

Share this post


Link to post

@ tico_rs > n-am vazut niciodata din interior, n-am nimic cu cei care isi fac sticlele fumurii, desi eclipsele totale sunt rare, a fost doar o viziune personala, ca spectator, ca "existent". Asa cum cred c-am fost explicit, pe mine ma supara ferestrele in starea lor initiala, ca dimensiune, ca fractura, ca efect de zabrelire, ca discontinuitate, dar cand se mai scade si din vizibilitatea e rau pentru mine. Chiar si -30% e ceva, pentru ca e subunitar x cu alt subunitar, rezultatul este mult mai mic. Iar eu n-am inteles cauza filosofica a claustrarii. Faptul ca e trendy, cool, beeeton de afara, este de inteles si uneori demonstrat, dar eu ma vad inauntru in totdeauna, iar acolo ma simt foarte mic, neajutorat si rupt de realitate.

Share this post


Link to post

Cum multi vorbesc pe aici din auzite vreau sa va vorbesc si eu din experienta proprie !

Am folii llumar pe luneta si geamuri laterale spate (5 % transparency)

Diferenta dintre llumar si 3 m nu prea se observa doar ca la 3m ai garantie mai multi ani . Aspectul este deosebit, vizibilitate foarte buna ziua iar noaptea daca nu vreti sa faceti parcari cu spatele nu aveti probleme.

 

PS: Foliile autorizate (llumar, 3m) nu se compara cu foliile din targ sau cu ionizate, dar cine nu are bani sau are si nu vrea sa-i cheltuiasca ..se descurca cum poate

Share this post


Link to post

Succes la negocieri cu "militienii" :thumbl:

Share this post


Link to post

Indiferent daca este vorba despre ionizare sau folie, daca nu ofera si protectie la UV este foarte daunatoare pentru sanatatea celor din masina. Asa ca nu acordati prioritate esteticii in defavoarea altor aspecte.

Share this post


Link to post

Foliile Ilumar si 3m ofera protectie de 90% si peste impotriva razelor UV asa ca MERITA!!! (parerea mea-care este) :D

Share this post


Link to post

Pentru ticoam primit un raspuns:

 

Pentru masina dumneavoastra, foliile de culoare fumuriu mediu si fumuriu

inchis, pentru laterale spate si luneta, pretul (folie + manopera) este de 4

799 000 lei (fara TVA).

Tot pentru geamurile laterale si luneta, singurele aprobate oficial pentru

montaj folii, culoarea fumuriu foarte inchis - cea mai inchisa nuanta -

costa 6 399 000 lei (fara TVA).

Lateralele fata - care se monteaza pe raspunderea clientului - costa inca 1

990 000 lei (fara TVA), indiferent de culoare.

 

Primiti Certificat de Conformitate RAR si o Adresa oficiala de la Brigada de

Politie Rutiera in care se spune in mod expres ca foliile pe care le aveti

dumneavoastra pe masina sunt admise in trafic.

De asemenea, primiti garantie 5 ani de zile pentru folia montata de catre

noi.

 

Cam scump chiar daca este folie LLumar :scarpin:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...