Jump to content
Sign in to follow this  
alx

Geamuri Ionizate/infoliate

Recommended Posts

Le pun pe cele mai deschise si evident doar pe spate si pe luneta. Light black sau cum se numeste ( nu super black sau black).

Daca le vorbesti frumos sunt sigur ca sunt intelegatori. Am mai avut experiente si am trecut cu bine de ele. Bine daca dai de unu cu capsa pusa...poti sa ai si agrementarea aurita.

Edited by dreaQ

Share this post


Link to post

Wolfman, sper ca nu-i lasi pe bizonii de la spalatorie sa-ti stearga geamurile si mai ales sper ca nu folosesti solutii de geamuri. Remember ce ti-am zis eu la Costinesti, doar spirt! Nu palinca :P

Share this post


Link to post

Am incercat azi dimineata sa pun folia dar a cam batut vanticelul dupa bloc si mi-au intrat gunoaie. De suparare am dat-o jos si am amanat opeatiunea pe altadata. Din pacate inainte de asta am dat jos autocolantul daewooclub ca era pus cam stramb si sa nu pun folia peste el. Acum nu mai am nic autocolant nici folie... :( Mircea ai legatura... :osanale:

Share this post


Link to post

Ti-am spus ca nu merita sa te zgarcesti la tarate :) )

 

Da-mi un PM si-ti dau eu un autocolant ,maine am drum prin Militari ,Unirea si Gara de Nord .

Share this post


Link to post

Salut!

 

Folie Llumar pusa la o firma Carglass undeva prin Crangasi.

Luneta , laterale spate si fata da pe barba mea nu varianta foarte inchisa ci cea imediat urmatoare.

 

Da bine si seara nu am pb cu farurile din spate, nu incomodeaza la vizibilitate nu am obs nici o disconfort la trecerea de la geamuri clare la cele cu folie.

 

Pe fata nu s-au zgariat, si de politie nu am avut incidente pana acum !

Pt spate am certificare RaR da pt fata nu.

Share this post


Link to post

Poti sa pui o poza please :P

Share this post


Link to post

Stiti cumva ce costuri implica obtinearea acelei autorizatii de circulare cu geamuri infoliate? Este vorba de Matiz si vreau sa pun la luneta si geamuri spate laterale ... as tinde si pt geamuri fata ... dar ma mai gandesc.

 

Imi cer scuze daca s-a raspuns la intrebarea asta ... dar nu am avut timp sa citesc 7 pagini.

Share this post


Link to post

Pentru tico era vreo 6 mil-la fel: spate si luneta. Plus cele 2 geamuri custode. MI-au zis ca asta include si hartia.

Share this post


Link to post

La Cluj luneta+geamuri spate (toate 4) cu folie Llumar cu garantie de 5 ani, plus hartie rar costa 100-120euro pentru Tico.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspunsuri ... dar trebuie sa recunosc ca este destul de scump ...

Share this post


Link to post

Frankie, ala e pretul cu tot cu folie! Baietii n-au citit bine intrebarea ta :P Autorizarea nu te costa nimic, atat timp cat iti montezi folia in service autorizat, ce foloseste folie autorizata.

Share this post


Link to post

Si-au pus si altii la ei, dar sambata o sa raportez si eu.

Share this post


Link to post

Am gasit o firma din Pitesti care ionizeaza geamurile la Espero la un cost de 4.000.000 ROL,inclusiv cele de la usile din fata(la 30% transparenta),si da certificare RAR pentru toate geamurile.Cum vi se pare pretul? Este scump?

PS:Am vazut la un prieten si mi-au placut cum au iesit(la un Vectra).

Edited by snacke

Share this post


Link to post

Nu ma intereseaza ionizarea pt k nu imi plac geamurile "oglinda", cei din site-ul descris mai sus am vazut ca fac montaje preofesionale si cu folie de calitate. Ceea ce ma interesa pe mine era daca cineva si-a pus la ei si daca certificarea rar justifica in fata unui "militian" ca ai geamuri negre.

Share this post


Link to post

Kalos-ul are folii toate geamurile, sotia a fost oprita de Police pt amenda viteza, iar de geamuri a intrebat daca sunt din cele omologate - i s-a aratat certificatul (dat de expert detailing) si timbrul RAR pus pe geamul spate - si asta a fost tot - adica nu a fost nici o problema. Asta a fost in cazul acesta ... daca toti polititstii se comporta la fel nu stiu ...

Share this post


Link to post

Si totusi si asta cu verificatul autorizatiei RAR e un motiv sa te opreasca deanţurlea.

Share this post


Link to post

Salut.

Eu am mers asta-iarna cu un Logan cu geamuri ionizate si cam avea probleme cu dezaburirea lor. Nu stiu daca era de la geamuri sau pur si simplu la Logan nu prea se dezaburesc geamurile laterale si luneta.

Share this post


Link to post

Pai, Tommy, daca iti pui folie si ai masina cu probleme e ca si cum ai fi pisica cu clopotei :) Mai lipseste o pereche de flash-uri :D

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

stie cineva cat costa pentru un cielo la expertdetailing?

Share this post


Link to post
Azi 18.03.05 am fost pe B-dul Timisoara cum treceti de intersectia cu mall, spre Militari pe dreapta ,este o spalatorie auto si tot acolo se monteaza folii pe geamuri autorizate RAR(folia nu este 3M )si pentru 4 geamuri si o luneta pretul este "SIMBOLIC".

"DOAR 6 milioane" Acum nu stiu cat ar fi cu folie 3M dar momentan am cam renuntat la idee. Cu banii astia fac altceva la masina.Voua cum vi se pare pretul?

 

 

 

Eu cunosc pe cineva care si-a tratat geamurile le-a facut fumurii AUTORIZAT RAR cu 2.5 mil cu tot cu manopera ...eu zic ca e mai de calitate decat folia ...RAPORT CALITATE PRET = OK daca pt. folie iti cere 6 mil.

Eu zic sa te interesezi si de optiunea asta.

Edited by Eddy

Share this post


Link to post
Am gasit o firma din Pitesti care ionizeaza geamurile la Espero la un cost de 4.000.000 ROL,inclusiv cele de la usile din fata(la 30% transparenta),si da certificare RAR pentru toate geamurile.Cum vi se pare pretul? Este scump?

PS:Am vazut la un prieten si mi-au placut cum au iesit(la un Vectra).

Acum 2 ani costa 100 euro. Vezi pe paginile anterioare masina mea. Lucreaza foarte bine, si n-am vazut pana acum masina facuta la ei care sa aiba probleme.

@gamerul, vezi ca multi uita sa decupleze recircularea si atunci adio dezaburire. Nu are nici o legatura cu foliile sau ionizarea Eu am vazut o gramada cu carpa pe geam, si opream langa ei la intersectii si le spuneam sa decupleze recircularea. Raspuns invariabil : "Ce e aia?" :wallbanger:

Share this post


Link to post

Sa revenim la folie. Deci... am comis-o. Povestea e... solara (sper ca nu si insolanta, cu toate ca am chelia cam rosie).

Vreme excelenta, deci adio discount de ploaie (e vorba de Expert Detailing care au in oferta discount de ploaie).

Aveam 2 programari simultane:

- Kalos cu pus folie

- Nova cu schimbat parbriz (asta banuiesc ca nu va intereseaza prea mult, oricum... au spart unul, ca deh, ca la orice Dacie, lucrurile nu vin ca turnate si ca sa fie tacamul complet, pentru ca la incercarea cu apa, aceasta din urma a patruns pe la un colt, s-a prelins dupa bord, drept pe centrala de alarma si inchidere centralizata, a ajuns prin zona comenzii imobilizatorului [mda, am si asa ceva la Nova :D ] si mi l-a... imobilizat cu ceva intarziere, asa ca masinuta aia e inca in fata portii lor; ma duc mai tarziu sa-i strapez releu draq si sa o aduc acasa)

 

Asa, deci folie pe Kalos (pozele dupa ce o spal, ca nu mi-a mai ars si de chestia asta).

* Luneta si laterale spate - folie neagra de cea mai intunecata, cu autorizare RAR si garantie 5 ani = 640 RON. Garantia nu se aplica daca folia este zgariata cu corpuri ascutite sau abrazive, deci lamela aia orizontala de cheder trebuie tinuta cat mai curata.

* Pentru laterale fata nu este inca nimic autorizat. Ideea este ca legislatia inca nu permite "intunecarea" partii din fata. Lucrurile se vor schimba dupa intrarea in vigoare a noului Cod Rutier, dar pana atunci mai e ceva si va mai dura pana cand se vor face formalitatile. O spun asa cu juma de gura si cu frica in suflet ca m-a mancat "acolo" si mi-am tras-o pe cea "deschisa" (mai este varianta "medie", care este destul de aproape de asta, dar am zis sa fac si eu asa nici la bal, nici la spital. Asta inseamna inca 200 RON.

 

Impresii specifice:

- baietii nu lucreaza rau, dar sincer vorbind, nici nu m-au impresionat; oricum pot spune ca au muncit, ceea ce e mare lucru in ziua de azi

- pe o laterala fata a prins un gunoi mic (da' chiar mic, un epsilon) si au dat-o jos, evident nu cu mare placere, dar fara nici o discutie (apreciabil)

- pe luneta a prins un firicel din mocheta de pe tablie, cam 1/4 din distanta dintre doua fire de dezaburire, dar l-am lasat acolo pentru... identificare

- au avut ceva probleme minore la lateralele spate pentru ca sunt bombate pe ambele laturi si au facut 1-2 cute minuscule in partea de jos; a mai ramas una mai recalcitranta pe care o tin sub supraveghere

- totul a durat destul de mult pana la urma, dar asta intr-o "combinata sudica" cu Nova (9,0-14,0); probabil ca in medie este cum zic ei: 3,5 ore

- era sa uit, am dat stopul suplimentar jos (10x Sato) ca sa nu ii bag in boala; din pacate cat am fost plecat sa aduc Nova au pus spatele, asa ca nu stiu cum s-au strecurat in fundul ala ingust de Kalos :D

- recomandarea e ca masina trebuie tinuta cat mai la soare, pentru ca adezivul inca mai "lucreaza" si asta se intampla in principiu la caldura (posibil si UV sa aiba vreun rol)

- daca apar probleme se merge la ei si in caz ca nu se poate remedia se va schimba folia

 

Impresii generale:

- se lucreaza destul de profi acolo

- era un djipan (parca un BMW) si o Alfa hatch (nu stiu ce 1xx) la detailing full; cat am stat eu au lucrat 3 persoane continuu la ele si probabil vor lucra pana seara

- la polishing se lucreaza cu scule tip flex, dar cu turatie redusa, dar in orice caz nu orbitale (nu i-am intrebat de ce :( )

- ce mi-a placut este ca nu forteaza un polishing abraziv decat daca este cazul; desi habar n-am care a fost comanda, Alfa avea ceva "bube" pe hayon si au trecut de la polish de lustruire la polish abraziv (acu', fie vorba intre noi, trebuia sa-si fi dat seama, de la inspectie, dar intotdeauna e loc de invatat ;) )

- au solutii capabile: intre cele 2 schimbari de parbriz, mi-am facut si eu de lucru curatind cat de cat chederul si am pus cateva sprituri dintr-un flacon care era prin preajma: "topea" tot, a iesit negru ca din fabrica; am fost insa "vazut" si flaconul a disparut; noroc ca terminasem :D ; in plus am vazut cum au fost curatate tapiterie, plastice ornament, cauciuce ornament.

 

De interes sau nu:

- in principiu pretul este destul de... universal; pretul foliei este si el o parte din cost, dar diferentele de suprafata de la o masina la alta nu sunt considerabile; desigur un negociator mai bun ar putea scoate un discount oarescare, care oricum nu va modifica nota in mod considerabil, dar macar asa de... arta negocierii ;)

- in zona (am fost la atelierul din Crangasi, Intr. Dambovitei, in spatele benzinariei MOL de pe bd. Virtutii) sunt o groaza de service-uri pentru toate chestiile, de la mecanica, la instalatii audio, de la alarme la detailing, de la spalat la magazin de piese

 

In fine, m-a cam batut soarele in cap si beneficiez de o bere nu prea rece, asa ca eventual mai intrebati :D

Share this post


Link to post
Pai, Tommy, daca iti pui folie si ai masina cu probleme e ca si cum ai fi pisica cu clopotei :) Mai lipseste o pereche de flash-uri :D

 

Ai sa vezi cum te opreste si cu masina noua :D

Astept pareri .. despre cum e la parcare noaptea cu folia aia.

Eu oricum o detest :D cel mai mult cand sunt parcat oblic si din cauza foliilor masinilor parcate in dreapta nu vad daca vine ceva au ba ;)

Dar sper ca tu sa fii multumit, cel putin pentru placerea descrierilor de lux ce le faci ;) Ai asa stofa de scriitor de romane Sadoveniene :P

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...