Jump to content
Sign in to follow this  
ionut.tanase

Cielo

Recommended Posts

In ce sa mai bag in ea 1500 euro?

Înţeleg că demult nu se mai citeşte nimic din urmă pe aici, dar totuşi nu pricep entuziasmul unora de a cumpăra maşini vechi având convingerea că în respectiva maşină nu vor fi nevoiţi să bage un ban.

Sfatul meu e să nu cumperi "de toţi banii".

Share this post


Link to post

Abonamentul la service e gratis insa. Sau la surubarit in fata blocului, la alegere.

Sunt si masini mai bine intretinute, vopsite, aranjate, dar majoritatea cielourilor pe care le-am vazut eu pe strada mai vechi de 2000,

au cam luat locul daciilor 13xx.

O spun cu nici o urma de placere, cielo a fost o masina care cand am vazut-o am spus ..wow. Asta au ajuns insa. Timpul e egal cu toti.

Nu vad rostul cumpararii unei masini de 12 ani, mai strangi ceva, mai un imprumut mic si iei pe la 4000 un kalos din 2004-2005.

Share this post


Link to post

Ohoho da cate masini ai de ales daca ai avea 4000 euro, spre exemplu mie imi face foarte tare cu ochiul un Ford Focus 2000-2001 sau Mondeo 2001-2002... modelul ala mai nou nu broasca aia... ce e drept Mondeo e mai scump cam 5000.

Share this post


Link to post

E stiut ca "satulul nu-l crede pe flamand" :P insa cand suma maxima de care dispui e in jur de 2000 de euro si vrei sa nu conduci dacie te multumesti si cu un Cielo de 12 ani... Nu este neaparat sa mai bagi multi bani de la inceput (exceptand schimbul de consumabile) insa trebuie sa fii pregatit ca in urmatorul an maxim doi sa mai schimbi cate ceva. Ajungem iar la discutia cu "mai pui ceva si-ti iei altceva", insa unii chiar nu au mai multi bani si nici de asteptat sau de credit nu poate fi vorba la momentul respectiv. Am cumparat de la colegul Bimadi deunazi pt. un prieten un Tico din '98 cu 5000 RON, masina care are AC, merge cu 140/h si nu trancane prea tare; ce poti sa vrei mai mult de atat la banii aia? Pt. naveta de 15 km/zi e suficient. Omul respectiv chiar nu putea sa dea mai mult, mai are rate la casa si la inca o masina si nu se putea intinde peste suma aia.

Share this post


Link to post
In ce sa mai bag in ea 1500 euro?

Ai mai avut masina sau vrei o masina cu numere de caruta se te dai pe ulita cu ea ? La 13 ani, orice-i cauciuc este terminat, deci, inlocuiesti:

- tot ce-i furtun;

- bucsi;

- suporti;

- pneuri;

- curele (distributie + auxiliara);

- stergatoare.

Lichide:

- ulei motor

- ulei transmisie;

- antigel;

- curetia instalatia de racire;

- lichid de frana, placute;

- filtre (ulei, aer, benzina);

- freon A/C.

Electrice:

- bateria;

- cabluri la demaror si alternator;

- borne;

- bujii;

- capac + bobina delco;

- becuri, eventual faruri.

 

Sa mai continui lista ? Apropo, care ai zis ca am exagerat, ca lista asta costa doar 1000 euro ? Invatati sa puneti pe hartie, sa culegeti preturi + manopere, apoi sa trageti linie si sa adunati. Si toate acestea inainte sa investiti bruma de economii intr-un SH mai vechi de 4 ani. Numarul de km mic te scuteste sa incepi sa inlocuiesti la suspensii, directie, motor, rulmenti.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Din 1996 pina acum,sigur s-a schimbat ceva pe masina aia.Schimbi doar ce e necesar.Un cielo fabricat inainte de 2000, imi pare mult mai usor de intretinut (financiar) decit cei fabricat dupa 2000 (fie cielo sau alt tip).Toate au probleme, fie din 1996 sau 2006.Cunosc N persoane, care s-au aruncat la masini mai noi (de dupa 2000),care ne-avind o situatie materiala decenta,isi tin masinile prin curti sau service,de luni de zile, pe-cind cutia mea din 95",circula si nu o schimb pe una de dupa 2000. :D

Share this post


Link to post
Un cielo fabricat inainte de 2000, imi pare mult mai usor de intretinut (financiar) decit cei fabricat dupa 2000 (fie cielo sau alt tip).

Fals.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Eu am zis ca ai cam exagerat cu 1500-2000 EURO, si inca cred treaba asta. Din toata lista care ai pus-o tu mai merg taiate unele repere care nu sunt strict necesare cel putin la inceput. Sa nu intelegi ca sunt de acord sa cumperi o masina asa veche, dar dupa cum zicea si Wolfman, daca alte posibilitati nu sunt asta e te multumesti cu ce ai. Sa iti dau si exemplu ce ar merge taiat:

-bateria; ( daca inca este ok, de ce sa o schimbe ? )

- freon A/C ( chiar daca nu baga aer rece, oricum vine iarna poate sa mai astepte pana in vara )

- pneuri ( trebuie vazut ce are masina cand o cumperi, dar poate scapi si nu le schimbi chiar imediat )

- cabluri la demaror si alternator ( atat timp cat nu face figuri de ce sa il schimbi ? preventiv ? nu ne permitem momentan )

- bucsi ( nu cred ca trebuie schimbate chiar toate, decat ce necesita ).

 

In fine ar mai fi...

Share this post


Link to post

Asa, taie de pe lista si apoi deschizi un topic care incepe cu HELP: "sunt fericitul posesor al unei masini de 13 ani si nu stiu ce are ..."

 

Este plin forumul de aceste experiente, ma mir ca ele mai sunt inca sustinute.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Din pacate ce zice tommy este f real. Mai toate cielo-urile ,,coreene'' vazute sunt niste rable, pline de improvizatii, carpite si rascarpite vai de capul lor. Cei 13 ani de Romania si-au pus amprenta asupra lor... Mai merge si asa, asta nu trebe schimbat acum, reviziile ca la carte is pentru fraieri care nu au pe ce da banii nu le-au adus in stare f buna. Daca tu esti ferm convins ca ai dat peste o bijuterie, felicitari dar statistica indica cu totul altceva...

 

Iar pt marii fani ai coreenilor: parca sunteti daciotii posesori de frantuzoaice (care erau oricum cat se poate de romance) ce sfidau toate legile fizicii cu fiabilitatea si performantele lor... O masina din 95 nu are cum sa fie mai buna decat una din 2004 decat daca a doua a fost intretinuta mult mai prost.

Share this post


Link to post
Ai mai avut masina sau vrei o masina cu numere de caruta se te dai pe ulita cu ea ? La 13 ani, orice-i cauciuc este terminat, deci, inlocuiesti:

- tot ce-i furtun;

- bucsi;

- suporti;

- pneuri;

- curele (distributie + auxiliara);

- stergatoare.

Lichide:

- ulei motor

- ulei transmisie;

- antigel;

- curetia instalatia de racire;

- lichid de frana, placute;

- filtre (ulei, aer, benzina);

- freon A/C.

Electrice:

- bateria;

- cabluri la demaror si alternator;

- borne;

- bujii;

- capac + bobina delco;

- becuri, eventual faruri.

 

Sa mai continui lista ? Apropo, care ai zis ca am exagerat, ca lista asta costa doar 1000 euro ? Invatati sa puneti pe hartie, sa culegeti preturi + manopere, apoi sa trageti linie si sa adunati. Si toate acestea inainte sa investiti bruma de economii intr-un SH mai vechi de 4 ani. Numarul de km mic te scuteste sa incepi sa inlocuiesti la suspensii, directie, motor, rulmenti.

Culmea masina a avut schimbat cam tot ce e enumerat mai sus... ..placutele si cauciucurile sunt ale ei originale.Deci un pret real care ar fi?

Edited by alexsmn2002

Share this post


Link to post

Pretul unui lucru e atat cat e cineva dispus sa dea pe el la un moment dat.

Pretul pietei e dat de ani nu de km.

Share this post


Link to post

Salutare la toata lumea ! De curand am gasit sa cumpar un cielo destul de ieftin , problema la el este ca are doar talonul , fiind inmatriculata pe constanta , proprietarul in acte fiind daewoo constanta . Cum pot sa iau legatura ei ? am cautat pe net si nu am gasit nimic , nici macar nu stiu daca mai exista firma ...cartea de id fiind la ei , desi nu asta e problema , ma gandesc sa nu fie achitat tot leasingul si sa ma trezesc cu masina luata de recuperatori sau altcineva...ma poate ajuta cineva ?  sau s-a aflat cineva in situatia asta ? 

Share this post


Link to post

POti verifica la politie care e situatia masinii. Insa in locul tau as tsa cuminte, masina fie nu are leasingul achitat, fie nu are actele perfectate, iar leasingul nu-ti va elibera tie dovezile necesare inmatricularii (facturi, chitante) pentru ca nu esti titularul contractului de leasing.

Share this post


Link to post

Pretul unui lucru e atat cat e cineva dispus sa dea pe el la un moment dat.

Pretul pietei e dat de ani nu de km.

 

 

Cu toate ca nu sant de acord cu regula asta,Tommy are dreptate.Gasesti masini din 2008 cu 200 mkm mult mai rupte decat bartanul meu din 95 cu 100 mkm.

 

Aici contrazic pe careva,Cielo produs in Korea nu se compara la nimic cu cele produse la Craiova.Doar asa ca idee,masina mea are inca un pivoti original din fabrica,da 15 ani si nu bate deloc:pe celalalt l-am schimbat anul trecut.Alt exemplu nu mai e necesar.

 

Credeti ca omul daca isi permitea nu isi cumpara o masina mai buna,pe la 4000 e?Sant ferm convins ca ar face asta,insa atat isi permite.Si eu am luat Cielo-ul,pe care il am in 2007 cu 3500e.Acum,daca as retrai acele timpuri nu as mai da nici batut banii pe el.Un Opel astra din 2003 e 3500e si e cu totul altceva.

Insa avantajul la cielo e ca iti permiti sa il intretii,chiar usor si e fiabil.

Daca tii neaparat sa iti iei o masina ok,gen golf 4,passat,mondeo,etc,iti poti lua,nu e chiar imposibil.Cu 5000e ai rezolvat-o.Insa intretinerea te rupe.O macara electrica fata completa de Vw Passat in 2008 era 22 mil,ma rog 2200 ron.Asa ca ...M-as mai gandi.

Cumnatul meu are Opel Astra din 2000 si l-a costat alternatorul SH 1500 lei.

 

Prefer sa merg cu masina,fie ea si de 15 ani,in loc sa am masina de 4-5 ani si sa strang din c_r juma de an sa schimb 'nusce piesa.ok.gif

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

POti verifica la politie care e situatia masinii. Insa in locul tau as tsa cuminte, masina fie nu are leasingul achitat, fie nu are actele perfectate, iar leasingul nu-ti va elibera tie dovezile necesare inmatricularii (facturi, chitante) pentru ca nu esti titularul contractului de leasing.

 

proprietarul actual al masinii are act de vanzare cumparare cu fostul propr ( care nu stiu daca a fost primul sau daca o fi luat-o si el asa ) ...pot sa ma duc la orice sectie de politie pt a afla starea masinii sau trebuie neaparat la rutiera ? 

Share this post


Link to post

De ce te coplici tu cu cercetari cu acte,mers pe la politie,etc.Las-o balta si orienteaza-te spre o masina al carui proprietar iti pune actele pe masa,originale si fara probleme.O poti lua si ca sfat si cred ca nu sant singurul care gandesc asa.

Share this post


Link to post

Zi si tu pretul masinii sa vedem daca merita arata alergatura. Dupa parerea mea daca o da cu 500E merita. In general eu m-am ferit de situatii de genul asta, in ceea ce priveste politia, logic ca te duci la rutiera cel putin asa e normal :) . Succes, pe ce firma ai zis ca este masina ? Eu sunt din Constanta, poate te ajut cu ceva...

Share this post


Link to post

in talon ca proprietar este trecut " daewoo automobile constanta " si daca nu ma insel la adresa era strada lahovari..nu mai stiu exact...am gasit sa fac schimb , si ma cam avantajeaza , nu ma intereseaza sa o trec pe numele meu , dar imi e frica sa nu aiba datorii sau altceva si sa ma trezesc cu masina luata...itp-ul il mai are cateva luni...

Share this post


Link to post

Din pacate ce zice tommy este f real. Mai toate cielo-urile ,,coreene'' vazute sunt niste rable, pline de improvizatii, carpite si rascarpite vai de capul lor. Cei 13 ani de Romania si-au pus amprenta asupra lor... Mai merge si asa, asta nu trebe schimbat acum, reviziile ca la carte is pentru fraieri care nu au pe ce da banii nu le-au adus in stare f buna. Daca tu esti ferm convins ca ai dat peste o bijuterie, felicitari dar statistica indica cu totul altceva...

 

Iar pt marii fani ai coreenilor: parca sunteti daciotii posesori de frantuzoaice (care erau oricum cat se poate de romance) ce sfidau toate legile fizicii cu fiabilitatea si performantele lor... O masina din 95 nu are cum sa fie mai buna decat una din 2004 decat daca a doua a fost intretinuta mult mai prost.

 

 

tu crezi ce spui????

Share this post


Link to post

Buna ziua, ma "bag si eu in seama", as vrea sa cer niste pareri mai specializate.

 

Povestea pe scurt: Am avut cielo in familie si am vazut la cunoscuti, mi-a placut si mi-a ramas sufletul la ea, acum a venit momentul sa imi iau masina mea personala (nu am nici 18 ani, am trecut de mult de ei, si nici carnetul nu mi l-am luat ieri, pur si simplu a venit momentul), dar dispun de o suma foarte mica de bani (circa 5000 lei) , care nu imi permite sa imi iau una mai noua, sau/si mai buna.

 

Intentionez sa o tin cam un an jumate - 2, analizand evident si niste investitii mai mult sau mai putin obligatorii (imediat, gen ulei, placute, distributie sau ulterioare). La banii astia "se mai gasesc" in diverse stadii si alte masini, gen Golf3 sau altele inscrise pe afara, dar nu le consider din cauza, mai ales, a vechimii si a chilometrajului, dar mai ales a intretinerii, care e mult mai ridicata.

 

Caut o masina, nu stiu daca o sa gasesc, tinuta de o persoana mai pasionata, care a ingrijit-o, in ideea ca la mine va beneficia de acelasi tratament (acesta fiind un argument pe care as putea sa il ridic la partea de negociere a pretului, in cazul in care proprietarul tine la masina, si il intereseaza mai mult sa ajunga la o persoana pasionata decat la un samsar, nu doar sa isi ia banii pe ea)

 

Intrebarea mea este daca am sanse sa gasesc ceva cat de cat bun la banii astia, si cum as putea sa fac asta (gen pus anunt la sectiunea bursa, cautat intensiv pe net ect). Precizez ca am fost deja si am vazut 2 (cam putine, dar am sustinere de diploma si timpul este extrem de limitat in urmatoarele saptamani), si doar una a fost ok, dar pana am demarat eu actiuni de genul "hai sa o mai vad cu cineva, sa vin cu mecanicul" a venit samsaru, a dat 100 euro in plus si mi-a suflat-o.

 

In principiu ma uit la Cielo, ca mi-a ramas in suflet, dar nu exclud nici Espero (care e mai ieftin un pic din cate am vazut), pentru ca ar avea in plus ABS si AirBag (unele), ceea ce ar fi un avantaj, neindepartandu-se ca forma si aspect de la Cielo.

 

Ce ma sfatuiti sa fac, ca sa gasesc alternativa cea mai buna?

 

 

Share this post


Link to post

Espero sunt mai ieftine pentru ca la vanzare sunt numai cazaturi, unul bun nu gasesti la bani de Cielo. Cu 1200 de euro cat ai nu gasesti masini prea bune, poate mai pui ceva..

Share this post


Link to post

Gasesti la 5000 lei,espero,cielo mai greu si fara a/c,ca si piese sunt foarte ieftine,fiabile,cam consuma, mai ales motoru de 1.8 8v de pe espero ia 7~8 mixt si 10~11 in oras,dar se compenseaza de la piese ieftine/pret de achizitie mic.Si cauta cu atentie,eu am cautat cam 2 luni ,pana am gasit un espero bun.

 

Daca poti sa pui ceva mai multi $,ai sanse sa gasesti o masina buna.Cielo e copie dupa kadett,espero poarta numele Bertone,.si espero are un cx de invidiat 0,29

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Espero meu de 1498 cc ia cu 2 litri mai putin ca ce ai zis acolo si afara si in oras, pentru acelasi demaraj, sau in fine, 5 cai in minus nici nu-i remarci, asa ca eu nu as lua de 1.8.

 

Si in plus toate care le-am vazut de vanzare sunt niste tomberoane obosite in care te apuci sa bagi bani, sansele sa gasesti un CIelo bun, sunt mult mai mari decat Espero, pentru ca exista mai multe, e piata mai bogata.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...